abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 11:48:20 #221
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205090880
https://www.ad.nl/tilburg(...)n-tilburg~abc3dda49/
quote:
Scooterrijder steekt behulpzame man neer in Tilburg

Een man is in de nacht van zaterdag op zondag met een mes in zijn rug gestoken door een scooterrijder op de Langendijk in Tilburg. Het slachtoffer wilde een vrouw helpen die achterop de scooter zat en was gevallen. Tijdens de hulpverlening werd de man in zijn rug gestoken. Daarna reed de scooterrijder samen met de vrouw weg. Even later kreeg de politie een soortgelijke melding, maar dan op de Reeshofdijk
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 19 juni 2022 @ 12:55:19 #222
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205091337
quote:
Scooterrijder heeft z'n voertuig niet onder controle en gaat op z'n plaat, z'n eer is gekwetst. Wat? Staat daar een andere man nou zijn wijf te helpen? Zijn eigendom? Tijd om zijn eer terug te winnen! Met een rode waas voor z'n ogen reageert zijn zwakzinnige primatenbrein op de enige manier die het kent, met geweld. :|W
  zondag 19 juni 2022 @ 18:52:23 #223
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205094087
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:55 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Scooterrijder heeft z'n voertuig niet onder controle en gaat op z'n plaat, z'n eer is gekwetst. Wat? Staat daar een andere man nou zijn wijf te helpen? Zijn eigendom? Tijd om zijn eer terug te winnen! Met een rode waas voor z'n ogen reageert zijn zwakzinnige primatenbrein op de enige manier die het kent, met geweld. :|W
Geweld is voor sommige beter dan geniet, helaas.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 20:22:07 #224
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205095431
https://www.ad.nl/den-haa(...)den-we-hem~a0e2d061/

quote:
Vrouw ‘geprikt met injectienaald’, verdachte (31) aangehouden: ‘Binnen no-time hadden we hem’
Een vrouw zou zaterdag tijdens festival Den Haag Outdoor met een naald in haar been zijn geprikt, mogelijk om haar te drogeren. De politie heeft een verdachte van 31 jaar aangehouden. Ook zou er een naald zijn gevonden. ,,Verschrikkelijk dat zoiets is gebeurd”, zegt de festival-organisator.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Spellchecker dinsdag 21 juni 2022 @ 11:21:12 #225
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205140585
Mikail (11) neergestoken door buurman: 'Ik ging liggen zodat hij dacht dat ik dood was'

quote:
APELDOORN - Hij is amper van de schrik bekomen. Toch gaat het naar omstandigheden goed met de 11-jarige Mikail, die gisteravond werd neergestoken in Apeldoorn. De jongen werd voor zijn flat belaagd door een buurman: vijf steekwonden en een snijwond in de nek.

De bebloede kleding die Mikails moeder tevoorschijn haalt, laten het drama zien dat zich donderdagmiddag heeft afgespeeld aan de Pythagorasstraat. Nadat de jongen uit school kwam -thuis voor de deur afgezet door een busje-, stelde de betreffende buurman vragen.

“Waar is je moeder? Waar is je vader?” Nadat Mikail daar niet direct antwoord op had, werd hij gestoken. “Ik dacht dat het een grap was. Maar toen zag ik bloed.”

“Ik viel en riep: 'waarom doe je dit? Ik ging liggen zodat hij dacht dat ik dood was. Toen ging hij de flat in. Ik leefde gelukkig nog.” De jongen rende vervolgens naar het schoolplein op de hoek en zocht hulp.

Boze benedenbuurman
Problemen met de betreffende buurman speelden al langer. “Een maand geleden liep hij over de galerij met een schroevendraaier in zijn hand. Hij riep: 'Kom dan naar beneden!' Maar de politie kon niks doen.” Toch had Mikails moeder nooit verwacht dat hij haar gezin echt kwaad zou doen. “Ik dacht dat hij blufte.”

De man, die na het incident door de politie is opgepakt, zou de directe benedenbuurman van Mikails familie zijn. Hij klaagde over geluidsoverlast. “Dan stond hij te roepen en op de bel te drukken. Zijn verhaal is nooit duidelijk: hij zegt: 'Houd op met wat je doet. Je doet het expres! Hij klaagt zelfs over geluidsoverlast als ik alleen thuis ben”, aldus de moeder van drie kinderen.

De man zou ook aanbellen of kloppen op deuren van andere buurtbewoners. Zelfs midden in de nacht, weet buurman Jan van de Blankevoort. “Hij zei: de woningcorporatie en politie doen niks voor me. Ik ga het nu zelf oplossen. Met wat voor resultaat dan ook.”

Vijf steekwonden
En nu heeft Miakil vijf steekwonden: twee op de rug, en één in de buik, knie en arm. In zijn nek heeft Mikail een snijwond. “Het doet geen pijn”, zegt de 11-jarige, die dolblij is dat hij na het incident een BigMac en hamburger bij de McDonalds mocht eten. Ook kreeg hij van vrienden een grote knuffelhond cadeau.

Mikails moeder hield een onveilig gevoel over aan het steekincident. Daarom wil ze liever niet met haar naam worden genoemd. “Wat als hij vrijkomt? Hij heeft psychische problemen. Dus ze kunnen hem niet lang vasthouden.”

Buurtbewoners zien de man ook liever niet opnieuw in de flat verschijnen: “Het merendeel van de buren gooit hem direct over de railing heen, als we hem op drie-, vier- of vijfhoog tegenkomen. Van kinderen blijf je af.”

De politie laat weten dat de verdachte nog vastzit en te onderzoeken wat er precies is gebeurd. “Omdat het slachtoffer een minderjarige is, zijn we terughoudend met informatie”, laat een woordvoerder weten. Omdat buurtbewoners zeggen dat de verdachte al langer overlast veroorzaakt, heeft Omroep Gelderland ook vragen gesteld aan woningcorporatie De Woonmensen, die de flat in beheer heeft. Maar die is nog niet in staat geweest om te reageren.

https://www.gld.nl/nieuws(...)acht-dat-ik-dood-was
pi_205140652
Man steekt buurvrouw als ultieme fantasie

quote:
Een 43-jarige man uit Den Haag stond vandaag terecht omdat hij had geprobeerd zijn buurvrouw te vermoorden. Voor verdachte was het de ultieme geweldsfantasie om een keer een vrouw te steken. "Meestal heb ik een veiligheidspal," zei hij tegen de politie, "maar die heeft vandaag niet gewerkt."

Verdachte liep al heel lang rond met fantasieën over het steken van een vrouw. Maar op 27 december 2021 veranderde de fantasie plots in werkelijkheid toen hij de buurvrouw langs zijn keukenraam naar haar woning zag lopen. "Ik dacht, zal ik het doen? Ik zat eigenlijk nog in dubio, maar ik heb het toch gedaan. Ik heb mij aangekleed. Ik heb mijn jas aangetrokken. Ik heb het pakketje klaargemaakt. De priem opgezocht. Ik ben de deur uitgegaan."

Na een klein uur belde verdachte bij zijn buurvrouw aan. Het pakketje gebruikte hij als excuus. Er zat een luier in, een belangrijk onderdeel van zijn geweldsfantasieën. Terwijl de buurvrouw het pakketje openmaakte, haalde verdachte de priem tevoorschijn en stak haar in haar zij.

Zeer beangstigend
Voor het Openbaar Ministerie staat vast dat verdachte bewust voor zijn daad heeft gekozen. Hij heeft een uur de tijd genomen en had in dat uur kunnen beslissen het niet te doen. Toch deed hij het.

De impact op het slachtoffer is enorm. De buurvrouw moest vechten voor haar leven om het huis uit te vluchten en zal zich voor altijd de vraag stellen: wat was er gebeurd als ik niet weg had kunnen komen?

De daad van verdachte lijkt in alles op het uitvoeren van een ultieme fantasie. Dat maakt het extra beangstigend. Om de maatschappij te beschermen is daarom volgens het Openbaar Ministerie tbs met voorwaarden noodzakelijk. Verdachte wil daar ook aan meewerken. De officier van justitie eiste daarom voor het plegen van een poging tot moord 5 jaar cel en tbs met voorwaarden. Over twee weken doet de rechtbank uitspraak.

https://www.om.nl/actueel(...)als-ultieme-fantasie
pi_205144692
Overvaller komt om in zijn eigen mes:

Dode na steekpartij Prins Hendriklaan
pi_205144801
Wat een teringzooi allemaal. ;(
pi_205144891
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 09:59 schreef Alpha0 het volgende:
Overvaller komt om in zijn eigen mes:

Dode na steekpartij Prins Hendriklaan
Als dat verhaal klopt dan is dat nog steeds naar voor degene die heeft gestoken maar is er voor de maatschappij niets verloren gegaan
  zaterdag 25 juni 2022 @ 11:18:21 #231
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205145413
Nieuwe interessante info hier:

'Dodelijke steekpartij Vlaardingen na mislukte overval'

De wijk zelf is een keurige wijk, 1 van de betere van Vlaardingen. Wel is er een speeltuintje (daar in de buurt gebeurde het ook) waar wel eens hangjeugd is.

Zo groot was het lemmet van het mes:

zaterdag 25 juni 2022 @ 13:39:18 #233
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205146284
En wordt dit dan noodweer of doodslag?
  zaterdag 25 juni 2022 @ 13:44:39 #234
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205146323
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:39 schreef Tengano het volgende:
En wordt dit dan noodweer of doodslag?
Een lintje? ^O^
  zaterdag 25 juni 2022 @ 13:45:23 #235
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205146326
Ik denk toch dat hij voor moet komen. Wellicht zit de man zelfs in hechtenis. Ik heb geen idee hoor.

Maar als je iemand doodsteekt zeggen ze vast niet "Nou, ga maar lekker naar huis, kun je een beetje bijkomen." :)
pi_205146404
Of hij is nadat hij aan zijn verwondingen is geholpen gewoon verhoord, wat me niet meer dan logisch lijkt en is hij daarna in afwachting van het onderzoek naar huis gestuurd terwijl ondertussen slachtofferhulp is ingeschakeld.
pi_205146944
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:38 schreef Alpha0 het volgende:
Nieuwe interessante info hier:

'Dodelijke steekpartij Vlaardingen na mislukte overval'

De wijk zelf is een keurige wijk, 1 van de betere van Vlaardingen. Wel is er een speeltuintje (daar in de buurt gebeurde het ook) waar wel eens hangjeugd is.

[ afbeelding ]
In het keurige Vlaardingen, in het keurige Rotterdam?
pi_205146988
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:59 schreef Horzula het volgende:

[..]
In het keurige Vlaardingen, in het keurige Rotterdam?
In het keurige Ambacht.
pi_205147015
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:08 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
In het keurige Ambacht.
Nou ik heb in Rotterdam gewoond. Hebben jullie geen Marokkaanse burgemeester daar?
  zaterdag 25 juni 2022 @ 19:14:06 #240
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205148512
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:13 schreef Horzula het volgende:
Nou ik heb in Rotterdam gewoond. Hebben jullie geen Marokkaanse burgemeester daar?
Dan moet je nog tien jaar geduld hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')