abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201310857
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:25 schreef Jane het volgende:

[..]
Toch maakt hij volgens hemzelf zelden fouten.
Komt door Long Covid. Hij is zichzelf een beetje kwijt.

Of, zou hij dit soort fouten altijd al gemaakt hebben maar was zijn auto gewoon zo veel sneller dat hij er mee weg kwam?
pi_201311004
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:40:47 #67
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_201311023
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Of, zou hij dit soort fouten altijd al gemaakt hebben maar was zijn auto gewoon zo veel sneller dat hij er mee weg kwam?
Iedereen maakt minder fouten als je niet op de limiet hoeft te rijden. De druk op Lewis is in jaren niet zo groot geweest.
pi_201311045
quote:
Was me helemaal niet opgevallen dat hij zo'n rukstart had. Kan nog veel leren van Hamilton volgend jaar.

Ow wacht. _O-
pi_201311414
Wat is jullie mening over de sprintraces
Dat gedoe met een medaille.... vorige keer was het nog zo'n krans die de eerste drie om hun nek gegooid kregen.

ik weet 't, vroeger was dat zo, alleen nu komt het nogal kneuterig over.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201312908
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat is jullie mening over de sprintraces
Dat gedoe met een medaille.... vorige keer was het nog zo'n krans die de eerste drie om hun nek gegooid kregen.

[ afbeelding ]

ik weet 't, vroeger was dat zo, alleen nu komt het nogal kneuterig over.

[ afbeelding ]
Ach ze zijn het allemaal wat aan het bijschaven. Dit hoeft voor mij ook niet elk weekend, maar 7x in het jaar met de top 6/8 ofzo die er punten kunnen pakken lijkt mij echt wel een toegevoegde waarde.
pi_201313080
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ach ze zijn het allemaal wat aan het bijschaven. Dit hoeft voor mij ook niet elk weekend, maar 7x in het jaar met de top 6/8 ofzo die er punten kunnen pakken lijkt mij echt wel een toegevoegde waarde.
Kwalificatie rijden heeft iets magisch. Coureurs heb ik lovend horen spreken omdat de auto dan minimale hoeveelheid brandstof heeft. Aan de andere kant heb je tijdens de kwalificatie te maken met langzaam verkeer en bij de sprintrace/sprintkwali gaan ze allen vol gas.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201313147
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Kwalificatie rijden heeft iets magisch. Coureurs heb ik lovend horen spreken omdat de auto dan minimale hoeveelheid brandstof heeft. Aan de andere kant heb je tijdens de kwalificatie te maken met langzaam verkeer en bij de sprintrace/sprintkwali gaan ze allen vol gas.
Het is nu niet dat de kwalificatie vervalt, die blijft gewoon elk weeekend aanwezig. Alleen niet voor de hoofdrace in dit geval.
  zaterdag 11 september 2021 @ 21:58:21 #74
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_201313754
Ik was een vergelijking aan het maken van dit seizoen met het laatste jaar dat Lewis geen kampioen werd:

2016 na 13 races: 6 overwinningen Hamilton en 6 overwinningen Rosberg (de uiteindelijke winnaar)
2021 na 13 races: 4 overwinningen Hamilton en 7 overwinningen Verstappen (wel eentje voor halve punten)

Er kan natuurlijk nog een hoop gebeuren: laten we het daarmee maar proberen te relativeren.. :X :P
pi_201314671
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Was me helemaal niet opgevallen dat hij zo'n rukstart had. Kan nog veel leren van Hamilton volgend jaar.

Ow wacht. _O-
Russel start heel vaak erg matig. Met een wereldronde als 13e ofzo gekwalificeerd, 5 seconde na de start ligt ie dan alweer 16e ofzo :')
pi_201315214
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:58 schreef gbm het volgende:

[..]
Mja, weer als verwacht... actie in de 1e ronde(s) en daarna rustig uitrijden....
Maar dat is niet specifiek voor de sprintrace, dat geldt voor morgen waarschijnlijk hetzelfde tot de 1e pitstops..
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 september 2021 @ 00:43:57 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201316783
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:06 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar dat is niet specifiek voor de sprintrace, dat geldt voor morgen waarschijnlijk hetzelfde tot de 1e pitstops..
Dat geldt voor praktisch elke race.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_201316870
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 00:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat geldt voor praktisch elke race.
Ja, maar het wordt nu specifiek benoemd bij de sprintrace van vandaag ;)

Vond het eigenlijk best leuk vandaag, gebeurde veel bij de start en mooi hoe Norris er elke keer voor zorgde dat Lewis niet eens de kans kreeg om in te halen. Alleen voor plek 1, 2 en 3 gebeurde echt helemaal niks meer
pi_201318081
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:00 schreef opreis het volgende:

[..]
Ik vond het jammer dat er geen boordradios te horen waren
I cant keep up this pace, my tires are gone, there driving so fast stupid corners. Zoiets?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201318104
Inb4 RIC die zich verremt...GET IN THERE LEWIS! MIRACLES DO HAPPEN, MATE!
Jack does it in real time...
pi_201318155
quote:
9s.gif Op zondag 12 september 2021 08:03 schreef DeeBee het volgende:
Inb4 RIC die zich verremt...GET IN THERE LEWIS! MIRACLES DO HAPPEN, MATE!
Dat denk ik niet.
pi_201318244
Russel was eerst mr saturday nu mr friday.
Groot fan van User Wotte
  Redactie Frontpage zondag 12 september 2021 @ 08:53:18 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_201318493
Raceday *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_201318516
Denk Lewis op Soft start. Dan pakt hij die McLarens gelijk in het begin of anders met een vroege undercut.

Daarna op hard de race uitrijden. Tegen de tijd, dat hij bij Max komt zijn de banden alweer te slecht om nog aan te vallen.
.
pi_201318533
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 08:56 schreef Fer het volgende:
Denk Lewis op Soft start. Dan pakt hij die McLarens gelijk in het begin of anders met een vroege undercut.

Daarna op hard de race uitrijden. Tegen de tijd, dat hij bij Max komt zijn de banden alweer te slecht om nog aan te vallen.
Lewis minimaal P2 confirmed na een 'slecht' weekend, verwacht ik ook wel ja.
Jack does it in real time...
  zondag 12 september 2021 @ 09:00:10 #86
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_201318544
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:58 schreef beantherio het volgende:
Ik was een vergelijking aan het maken van dit seizoen met het laatste jaar dat Lewis geen kampioen werd:

2016 na 13 races: 6 overwinningen Hamilton en 6 overwinningen Rosberg (de uiteindelijke winnaar)
2021 na 13 races: 4 overwinningen Hamilton en 7 overwinningen Verstappen (wel eentje voor halve punten)

Er kan natuurlijk nog een hoop gebeuren: laten we het daarmee maar proberen te relativeren.. :X :P
Ik probeer ook wel eens in het verleden te shoppen, maar realiseer me dan al snel dat het nooit precies opnieuw zo gaat ;)
Rini dankjewel.
pi_201318562
quote:

Z'n undercut werkt alleen als hij in vrije lucht kan stoppen als je niet vooraan het veld rijdt heb je veel minder opties/kan je de strategie niet domineren/dicteren. Gister reden de mclarens (waar Lulu achter zat) totaal niet weg bij de ferrari's en de rest van het veld. Wanneer hij vroeg stopt moet hij nog meer auto's inhalen of anders zit hij achter nog langzamere auto's. Wanneer hij aan het eind van de sprint race gepit zou hebben had hij waarschijnlijk als 15de terug de baan op gekomen. Good luck with that
  zondag 12 september 2021 @ 09:04:05 #88
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_201318571
quote:

Lulu zit natuurlijk wel in verkeer. Als 1 van de Ferrari’s een superstart maakt.. Maargoed, Max is ook dikwijls als 4e gestart en viel eigenlijk nooit extreem terug, dus de wens is vader van de gedachte :')
Rini dankjewel.
pi_201318591
Denk dat Hamilton nog prima de race kan winnen. Op pace (sprintrace) lijken de McLarens wel stukje achter Verstappen te zitten, dus zou een 2e plek sowieso er wel in zitten. Al is het afhankelijk of en hoe snel Hamilton naar voren komt.

Wel bij de start opletten op Ricciardo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 september 2021 @ 09:10:18 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201318637
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:06 schreef franklop het volgende:
Denk dat Hamilton nog prima de race kan winnen. Op pace (sprintrace) lijken de McLarens wel stukje achter Verstappen te zitten, dus zou een 2e plek sowieso er wel in zitten. Al is het afhankelijk of en hoe snel Hamilton naar voren komt.

Hé, wij hier hopen op een McLaren 2-3. Weg jij o|O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Admin zondag 12 september 2021 @ 09:14:23 #91
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_201318667
quote:

Dat kan nog best lastig worden. Kijk ik naar de SQ van gisteren dan is het heel goed mogelijk dat Verstappen snel een gat van een paar seconden trekt tussen hemzelf en Ricciardo. Ricciardo trok daar weer een gat tussen hemzelf en Norris. Een undercut op Norris zou kans van slagen hebben, maar als het gat tussen Norris en Ricciardo net als gisteren dan al een dikke 4 sec is heeft Ricciardo genoeg voorsprong om de volgende ronde direct de pit in te duiken en weer voor Hamilton op de baan te komen. En dan moet Hamilton nog eerst maar weer langs 'm zien te komen voordat hij de achtervolging op Verstappen kan inzetten. Die lag na 18 rondjes gisteren (eigenlijk 15, want safetycar) gewoon ruim 14 sec voor op Ricciardo.
Ik denk dat Hamilton een undercut op Norris kan doen en dan moet hopen op een safety car of red flag. Dan zou hij 'm nog kunnen winnen idd.
Of de start moet bizar verlopen als in poepstart voor verstappen en een hamilton die meteen naar p1 of p2 door kan stoten, maar Verstappen heeft de laatste tijd ontzettend goeie starts dus hoe groot die kans is? Waarschijnlijk niet heel groot. Maar ja, anything can happen natuurlijk.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 12 september 2021 @ 09:15:06 #92
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201318673
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:06 schreef franklop het volgende:

Gisteren op een compound harder dan de McLarens kwam Hamilton er niet voorbij, dus echt veel opties heeft hij niet wanneer het met de start niet lukt. Soft is geen optie want dan moet hij te vroeg naar binnen en komt hij in verkeer terecht wat hem tijd gaat kosten.
  Admin zondag 12 september 2021 @ 09:16:13 #93
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_201318685
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hé, wij hier hopen op een McLaren 2-3. Weg jij o|O
Tuurlijk. Mijn podium is
1. Max
2. Lando
3. Daniel

2 en 3 mogen ook omgekeerd.
ow en als Lewis z'n motor ploft zou ik ook best een extra biertje open trekken ;)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_201318706
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:15 schreef tja77 het volgende:

[..]
Gisteren op een compound harder dan de McLarens kwam Hamilton er niet voorbij, dus echt veel opties heeft hij niet wanneer het met de start niet lukt. Soft is geen optie want dan moet hij te vroeg naar binnen en komt hij in verkeer terecht wat hem tijd gaat kosten.
als ik zag wat voor een gat Max al had tov Ricciardo kan ik me voorstellen dat je het probeert op soft, je rijd zo een pit window bij elkaar. Maar dan moet je bij de start de beide Mclarens voorbij. Geen makkelijke opdracht.
pi_201318742
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:16 schreef Danny het volgende:

[..]
Tuurlijk. Mijn podium is
1. Max
2. Lando
3. Daniel

2 en 3 mogen ook omgekeerd.
ow en als Lewis z'n motor ploft zou ik ook best een extra biertje open trekken ;)
1 extra biertje maar? Liters extra!! :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201318763
Ik voorspel dat dannyric bij de eerste bocht denkt nog in de Red Bull te zitten en hem dwars naar binnen dive-bombt bij Max :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')