SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt als een hotel waar je voor een tientje de receptioniste kunt bestellen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Happy holiday hostel heette het. Geen foto's van.
ik knabbelde aan druivensuiker tablettenquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger slikten scholieren die bij de vleet rond de examentijd.
Neequote:Op zaterdag 11 september 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Happy holiday hostel heette het. Geen foto's van.
Het bestaat nog steeds kennelijk. iig de website. Is dat waar je zit Buda?![]()
Helaasquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:16 schreef Karzai het volgende:
Het komt inderdaad niet uit de frituur
#jaloersquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
ik had garnalenkroketten als lunch
Regent het daar of zo?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Amalia en Roggel Hazes doen een stukje 911 memorial.
[ afbeelding ]
Nee ik bedoelde bij jouquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roggel is net onder de douche vandaan
quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde bij jouIk zou hier niet voor binnen blijven namelijk
Hopelijk brengt die dan wel koffie mee ...quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een hotel waar je voor een tientje de receptioniste kunt bestellen.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde bij jouIk zou hier niet voor binnen blijven namelijk
Samen met de wasmachinequote:Op zaterdag 11 september 2021 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Oooow!
Ik zat even op de wasmachine te wachten
Nu zwemmen
ben in Venezuela door de agent wel eens in zo'n hotel geparkeerdquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:28 schreef LTVDK het volgende:
Of is dat codetaal voor de receptioniste/kamermeisje?
#viesdikquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik heb trouwens 6 verschillende kaasjes in huis, niet 5
met gehakt en puree enzo?quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:36 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond een prei ovenschotel maken.
"Je weet toch" op z'n tokkies.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat maar prima haha.
Het is een appartement. Er is alleen een eigenaar, die heet Tibor en die ken ik alleen van whatsapp tot nu toequote:Op zaterdag 11 september 2021 15:28 schreef LTVDK het volgende:
Of is dat codetaal voor de receptioniste/kamermeisje?
quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Dit doet me een beetje aan Buda denken
de vrouw of de man?quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Dit doet me een beetje aan Buda denken
Nee ik kon al niks vinden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:00 schreef Ama het volgende:
Ah ik heb geen eens een mededeling gekregen.
Heb eerder wel een bericht van Danny gelezen? Was dat geen MED? Want ik zie hem nu ook niet meer.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:00 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:00 schreef Ama het volgende:
die heet ie gauw verwijdert na dat er een semi shitstorm aan kritiek aan zijn adres kwam.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb eerder wel een bericht van Danny gelezen? Was dat geen MED? Want ik zie hem nu ook niet meer.
Serieus?quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die heet ie gauw verwijdert na dat er een semi shitstorm aan kritiek aan zijn adres kwam.
Wat weer een gedoe allemaalquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die heet ie gauw verwijdert na dat er een semi shitstorm aan kritiek aan zijn adres kwam.
Welkom in onze wereld.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
Boodschappen gedaan en met 2 nieuwe planten terug gekomen
z'n ruggengraat heeft er wss ook net zo lang in gezeten..quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:08 schreef Ama het volgende:
Stond er maar kwartier ofzo en dat was gisteren.
Geen idee. Maar al te verkwikkelijk zal het niet geweest zijnquote:
wat heb je gehaald?quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb net eten gehaald maar hier neig ik nu naar
zijn die allebei mechanisch of alleen dat luipaard-paard-geval?quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
https://9gag.com/gag/aDdKKq7
@:bitterbal kijk dan!
Gewoon hondjes met een paintjob.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn die allebei mechanisch of alleen dat luipaard-paard-geval?
quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon hondjes met een paintjob.
heb je geen wc raampje naast je voordeur?quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet naar de wc, maar ze komen zo voedsel brengen en kerel staat onder de douche.
Nee, raamloos hok dat.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je geen wc raampje naast je voordeur?
Voor gerries pakken we ook meestal de wc op de badkamer, dat heeft wel een raam.quote:
Dan doe je alsof dit een gerrie isquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor gerries pakken we ook meestal de wc op de badkamer, dat heeft wel een raam.
Kerel staat onder de douche.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doe je alsof dit een gerrie is![]()
Dat heeft de eetbezorger vast niet in de gaten
Briefje makenquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel staat onder de douche.![]()
Toiletbezoek is privé.
Nou dan kijkt hij toch even uit het raampjequote:Op zaterdag 11 september 2021 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel staat onder de douche.![]()
Toiletbezoek is privé.
De Jehova's getuigen van de voedselindustrie.quote:
Of ik wacht gewoon even? Het is niet alsof ik mezelf meteen onderzeik hoor, mijn blaas houdt het lang vol.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan kijkt hij toch even uit het raampjeJe denkt wel alleen maar in problemen hoor
kerel is inmiddels half verschrompeld door het doucheputje gezaktquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar spul is gebracht, ingeruimd en de doos is weggewerkt. Nu relaaaaxed naar het toilet.
Ze geven een window van 20 minuten, en de dag ervoor sturen ze een tijdstip, daar komen ze tussen een half uur voor en na.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:05 schreef Karzai het volgende:
bij picnic kan je ze volgen op je telefoon, hebben zij dat niet
Lang haar, dat wassen duurt even.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kerel is inmiddels half verschrompeld door het doucheputje gezakt
lekker poepenquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar spul is gebracht, ingeruimd en de doos is weggewerkt. Nu relaaaaxed naar het toilet.
smikkelenquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:15 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is mijn ovenschotel over een kwartier klaar. 🥰
zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Chocolate chip cookie dough staat in de koelkast
Geef 😇quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Chocolate chip cookie dough staat in de koelkast
quote:
Klinkt rauw ook prima te eten.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]moet even een nachtje staan voor ik er koekjes van kan maken. Ik had het recept niet helemaal gelezen
Je hebt nog nooit een chocolate chip cookie gezien?quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk? Hoe komt het dat de chocola er na het bakken niet gesmolten uitziet?
https://www.sciencefocus.(...)ps-melt-in-the-oven/quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk? Hoe komt het dat de chocola er na het bakken niet gesmolten uitziet?
Jawel?quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een chocolate chip cookie gezien?
ja zoiets dacht ik al wel. Maar dan smelten ze dus niet helemaal, worden ze alleen een beetje zacht. En kennelijk gaat dat bakken ook niet op moeilijk hoge temperatuur.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.sciencefocus.(...)ps-melt-in-the-oven/
180 graden-ishquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoiets dacht ik al wel. Maar dan smelten ze dus niet helemaal, worden ze alleen een beetje zacht. En kennelijk gaat dat bakken ook niet op moeilijk hoge temperatuur.
Wokprutje, met couscous.quote:
Ik gooi er gewone chocola doorheen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
180 graden-ish
en minder cacaoboter..
quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dit gaat goed. Net vandeweek vluchtje voor Cyprus geboekt voor over 2 maanden, is nu al geannuleerd.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dit gaat goed. Net vandeweek vluchtje voor Cyprus geboekt voor over 2 maanden, is nu al geannuleerd.
das wel heel erg vlot.. waarom? vliegtuig maatschappij failliet?quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee waarom. Maar er gaan ineens helemaal geen vluchten meer, dus "omboekenquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel heel erg vlot.. waarom? vliegtuig maatschappij failliet?
dat is te merkenquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan hier gewoon erg slecht tegen![]()
![]()
Ik heb mijn geld teruggevraagd. Met zo'n club hoef ik niks meer te maken te hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:19 schreef mschol het volgende:
ik zou om uitleg vragen voor ik ook maar iets zou omboeken
Nou ja zolang je niet met Wizz gaat vliegen kan je weinig gebeuren lijkt mequote:Op zaterdag 11 september 2021 19:20 schreef mschol het volgende:
ik hoop niet al teveel gezeik te hebben met trip frankrijk eind oktober..
nee, gewoon treinen met thalys, in parijs stukje met lokale metroquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja zolang je niet met Wizz gaat vliegen kan je weinig gebeuren lijkt me
Wizz Air heeft gisteren nog honderden en honderden vliegtuigen gekocht dus die zullen niet failliet zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld teruggevraagd. Met zo'n club hoef ik niks meer te maken te hebben.
Nou dan ligt het ergens anders aanquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wizz Air heeft gisteren nog honderden en honderden vliegtuigen gekocht dus die zullen niet failliet zijn.
kan ookquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gooi er gewone chocola doorheen.
Nou ja dat gaat natuulijk wel echt smelten en blubbyblubby worden danquote:
Of nu juist welquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wizz Air heeft gisteren nog honderden en honderden vliegtuigen gekocht dus die zullen niet failliet zijn.
Tegen die tijd is het stiekem toch weer Wizz Air. die jongens willen groeien.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan ligt het ergens anders aanVoor mij is het een gepasseerd station in ieder geval. Maandag even op werk bespreken voor een extra vrij dagje en dan een alternatieve heenweg plannen. Alternatieve terugweg had ik al.
Dan moeten ze heel snel Transavia overnemen EN niet aan de vluchten daar gaan kutten, dan kan hetquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het stiekem toch weer Wizz Air. die jongens willen groeien.
Te klein visje voor ze maar zeg nooit nooit.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten ze heel snel Transavia overnemen EN niet aan de vluchten daar gaan kutten, dan kan het
valt best meequote:Op zaterdag 11 september 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat gaat natuulijk wel echt smelten en blubbyblubby worden dan
En ga je de snelste come back bewerkstelligen?quote:
Na nee denk ik niet.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ga je de snelste come back bewerkstelligen?
.Snap ik.quote:
Wizz?quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
"Ja je kunt ook omboeken naar een andere datum!"
Er gaan gewoon ineens helemaal geen vluchten meer. Onberekenbare achterbakse gore kutgoulashvretersBomderop.
komt uit brouwerij US zekerquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Bierliefhebbers, kennen jullie de "Mine is bigger than yours" van To Ol?
Gisteren nog vliegtickets bij gekochtquote:
Nog niet gehad volgens mij untappdquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Bierliefhebbers, kennen jullie de "Mine is bigger than yours" van To Ol?
Waarom wordt het een lange avond?quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit wordt een lange avond.
Morgen lekker een 100km op de MTB.
Net lekker zitten drinken en eten op een terras. Heerlijk man.
Pas op dat is voor meisjes dat bier.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nu een Köbányai radler met grapefruitsmaak.
Enorm tokkiemerk
Ik heb er een paar besteld. Lijkt me iets voor een donkere herfstavondquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog niet gehad volgens mij untappd
Gezien jouw woonplaats is dat een logische zetquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteren nog vliegtickets bij gekocht
Nou elke avond duurt technisch gezien even lang.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom wordt het een lange avond?
Dit is een enorm mannelijk merk welquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas op dat is voor meisjes dat bier.
En dan vlieg ik niet eens vanaf eindhovenquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezien jouw woonplaats is dat een logische zet
Twijfelachtig. Het BESTAAT namelijk echt. Is vanochtend geleverdquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou elke avond duur technisch gezien even lang.
Maar had hier wat gezelligheid verwacht in de vorm van Ygritte ofzo.
Smaakjesbier?quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is een enorm mannelijk merk wel
Duitsland? Toch niet Charleroi?quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan vlieg ik niet eens vanaf eindhoven
Onze tieten zijn niet groot genoeg zeker?quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou elke avond duurt technisch gezien even lang.
Maar had hier wat gezelligheid verwacht in de vorm van Ygritte ofzo.
Mijn levenslessen zijn over het algemeen vrij kostbaarquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:57 schreef Karzai het volgende:
hipster bier waarschijnlijk niet te zuipen
Nou ja, het merk zie je meestal in de handen van kerels met ruige baarden die onder een brug slapen enzoquote:
wel charleroiquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsland? Toch niet Charleroi?
OH dit gaat niet over mijn bierquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het merk zie je meestal in de handen van kerels met ruige baarden die onder een brug slapen enzo
mja ik heb ook veel geprobeerd, maar ik ben niet van het smaakjes bierquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn levenslessen zijn over het algemeen vrij kostbaar
Ja maar Belgiëquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel charleroi
was wat beter qua vertrektijd en goedkoper.
net geen anderhalf uur. Eindhoven is niet veel dichter bijquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja maar BelgiëHoe ver is dat rijden voor jou?
Was te verwachten he. Wanneer Budaddy Almighty op staatsbezoek komt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
O jezus, de paus draagt morgen een mis op op 300 meter van mijn appartement. Daarom is de hele teringzooi afgezet met politiewagens
O, verder dan ik dacht eigenlijkquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net geen anderhalf uur. Eindhoven is niet veel dichter bij
Ja, ik vond het wel tof van die jongens. Zei nog dat het niet had gehoeven, al die moeitequote:Op zaterdag 11 september 2021 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was te verwachten he. Wanneer Budaddy Almighty op staatsbezoek komt.
Als je meetelt dat je over de "snelweg" van Wallonië moet, dan wel jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, verder dan ik dacht eigenlijk
Ik lees dat ze er niet helemaal blij mee zijn en dat de Paus Orban liever niet ontmoet.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
O jezus, de paus draagt morgen een mis op op 300 meter van mijn appartement. Daarom is de hele teringzooi afgezet met politiewagens
tja, vanaf maastricht wordt niet op Hongarije gevlogen, dus dat was niet echt een optie.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, verder dan ik dacht eigenlijk
Nou, da’s wel een tikje de pot verwijt de ketelquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dat ze er niet helemaal blij mee zijn en dat de Paus Orban liever niet ontmoet.
"Bij de afsluitende mis op het Heldenplein is plek voor 75 duizend gelovigen, die geen mondkapje hoeven te dragen of afstand hoeven te houden."quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, da’s wel een tikje de pot verwijt de ketel
Ik vind een gezonde mix verhouding man/vrouw gewoon gezelligerquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze tieten zijn niet groot genoeg zeker?
Ja maar dan krijg je weer rode kontengedrag bij de mannen die niet vaak geslachtsgemeenschap hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind een gezonde mix verhouding man/vrouw gewoon gezelliger
Mja, in principe heb je hier geen mondkapjesplicht meer. Hongarije doet het qua cijfers beter dan Nederlandquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Bij de afsluitende mis op het Heldenplein is plek voor 75 duizend gelovigen, die geen mondkapje hoeven te dragen of afstand hoeven te houden."
Succes. Ik ben ooit ook op 6 januari naar het st pietersplein in Rome gegaan. We waren er toch nietwaarquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga wel even kijken of ik daar iets van mee kan krijgen
Geslachtswattus?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je weer rode kontengedrag bij de mannen die niet vaak geslachtsgemeenschap hebben.
Ja Noord Korea ook.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, in principe heb je hier geen mondkapjesplicht meer. Hongarije doet het qua cijfers beter dan Nederland
dat zijn wel de meest trieste lui overigens.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je weer rode kontengedrag bij de mannen die niet vaak geslachtsgemeenschap hebben.
Maar wij in Nederland hebben het goed voor elkaar he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dunbevolkt toch ook, buiten Boedapest dan?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, in principe heb je hier geen mondkapjesplicht meer. Hongarije doet het qua cijfers beter dan Nederland
Dat. En ze hebben vol ingezet op vaccinatie.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dunbevolkt toch ook, buiten Boedapest dan?
Hoge prikgraad daar ja?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat. En ze hebben vol ingezet op vaccinatie.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wij in Nederland hebben het goed voor elkaar he?![]()
![]()
![]()
Nou, weet ik niet. Je kunt genoeg situaties vinden om vraagtekens bij te zetten. Ik was alleen verbaasd dat je in de propaganda machine van dictator orban trapte. Maar goed, kan héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoor ook maar wat er in de media over gezegd wordt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat wordt er in de media gezegd over corona in Hongarije dan? Doe eens een linkje?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, weet ik niet. Je kunt genoeg situaties vinden om vraagtekens bij te zetten. Ik was alleen verbaasd dat je in de propaganda machine van dictator orban trapte. Maar goed, kan héik hoor ook maar wat er in de media over gezegd wordt.
Nee dat niet over, maar wel over dat er steeds meer kritische media in staatshanden komen of verboden worden. Is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat wordt er in de media gezegd over corona in Hongarije dan? Doe eens een linkje?
Geen idee. Maar Orban is wel een stoute meneer hoorquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat wordt er in de media gezegd over corona in Hongarije dan? Doe eens een linkje?
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hongarije is echt zo'n fijn land niet meer als je de berichtgeving moet geloven.
En ja, dat geldt minstens zo hard voor het Polen dat ik altijd zo geweldig vond. Het is gewoon best droevig allemaal
Niet verboden en ook niet in staatshanden. Wel kopen vriendjes van Orbán steeds meer media op.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet over, maar wel over dat er steeds meer kritische media in staatshanden komen of verboden worden. Is dat niet zo dan?
Je hoeft mij niet de les te lezen over Orbán hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Orban is wel een stoute meneer hoor
Vast wel hoorquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet verboden en ook niet in staatshanden. Wel kopen vriendjes van Orbán steeds meer media op.
Maar dat heeft niks te maken met de coronacijfers. Op dat vlak doet Hongarije het gewoon beter dan Nederland
Over een half jaar heeft Nederland zijn eerste vrouwelijke minister president met Caroline van der Plas en dan zullen we die Orban wel eens zeggen hoe het allemaal moetquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal Nederlands poldergelul.
Om onszelf in een hogere status te drukken gaan we andere landen belachelijk maken.
Of Kaag, allemaal een hoofddoekje op en zullen we die homohaters naar Mekka bidden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een half jaar heeft Nederland zijn eerste vrouwelijke minister president met Caroline van der Plas en dan zullen we die Orban wel eens zeggen hoe het allemaal moet
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een half jaar heeft Nederland zijn eerste vrouwelijke minister president met Caroline van der Plas en dan zullen we die Orban wel eens zeggen hoe het allemaal moet
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Boerenwijsheid is wat we nodig hebben.
Iedereen aan de uiersquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Boerenwijsheid is wat we nodig hebben.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, we moeten nog uitkijken ook dat we hier geen ruzie krijgen over dingen waar we het eigenlijk wel over eens zijn. Dat is echt niet goed.
Carolinequote:Op zaterdag 11 september 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rood wit groenquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik denk dat we het niet eens zijn, want ik zie Hongarije een stuk minder zwartwit dan jij.
Maar van mening verschillen mag gewoon
Ik heb ze nog nooit kunnen betrappen op een rare uitspraak of wat onmenselijke trekjes, lekker nuchter, het is alleen even wennen aan haar toverkol uiterlijk.quote:
Ja, dat nuchtere is wel fijn. Dat rond de pot praten van Rutte ben ik nou wel beu eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit kunnen betrappen op een rare uitspraak of wat onmenselijke trekjes, lekker nuchter, het is alleen even wennen aan haar toverkol uiterlijk.
Hahahaha zou Rutte zeggen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat nuchtere is wel fijn. Dat rond de pot praten van Rutte ben ik nou wel beu eigenlijk.
Langer dan acht jaar aan de macht is gewoon niet goed voor het brein van welke mannelijke homo sapiens dan ook, wat dat betreft snappen ze dat in de VS beter.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat nuchtere is wel fijn. Dat rond de pot praten van Rutte ben ik nou wel beu eigenlijk.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langer dan acht jaar aan de macht is gewoon niet goed voor het brein van welke mannelijke homo sapiens dan ook, wat dat betreft snappen ze dat in de VS beter.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langer dan acht jaar aan de macht is gewoon niet goed voor het brein van welke mannelijke homo sapiens dan ook, wat dat betreft snappen ze dat in de VS beter.
Ja is ook wel zo iddquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Misschien moeten wij ook eens zo’n regel instellen. Dit wordt gewoon ongemakkelijk.
Fdr heeft zich voor een derde termijn laten kiezen toch? Voor het goed en wel zo ver was overleed hij maar okeequote:Op zaterdag 11 september 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom is Washington uit zichzelf na twee termijnen afgetreden. Hij had zichzelf koning kunnen maken als hij dat gewild had.
Volgens mij wilde het Amerikaanse volk dat ook maar al te graag, in het Capitool heb je toch ook een lege crypte die voor "King Washington" was ontworpen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom is Washington uit zichzelf na twee termijnen afgetreden. Hij had zichzelf koning kunnen maken als hij dat gewild had.
Een vierde zelfs. Daarna hebben de 22e Amendment ingevoerd met termlimits.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fdr heeft zich voor een derde termijn laten kiezen toch? Voor het goed en wel zo ver was overleed hij maar okee
Serieus?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij wilde het Amerikaanse volk dat ook maar al te graag, in het Capitool heb je toch ook een lege crypte die voor "King Washington" was ontworpen.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
https://9gag.com/gag/aDdKKq7
@:bitterbal kijk dan!
Ja dit gaat echt niet meer werken, niemand die met de beste man in het schip wil zitten, bovendien is het vrij bizar nu al dat een demissionair kabinet feitelijk aan het doorregeren is, verregaande maatregelen neemt op het gebied van Covid-19 maatregelen en op Prinsjesdag doodleuk een begroting gaat indienen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Misschien moeten wij ook eens zo’n regel instellen. Dit wordt gewoon ongemakkelijk.
Maar het graagste wilden ze het 2e amendement, the right to bear arms. En hoeveel doden daar ook door vallen, wij gaan in ons leven niet meer mee maken dat daar wat herbezinning op plaatsvindtquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij wilde het Amerikaanse volk dat ook maar al te graag, in het Capitool heb je toch ook een lege crypte die voor "King Washington" was ontworpen.
Hij had alle support ja.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies. Rutte is nu het probleem. Maar hij stuurt liever aan op nieuwe verkiezingen dan zelf eens een stapje opzij zetten.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit gaat echt niet meer werken, niemand die met de beste man in het schip wil zitten, bovendien is het vrij bizar nu al dat een demissionair kabinet feitelijk aan het doorregeren is, verregaande maatregelen neemt op het gebied van Covid-19 maatregelen en op Prinsjesdag doodleuk een begroting gaat indienen.
Zo gaat het niks worden idd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies. Rutte is nu het probleem. Maar hij stuurt liever aan op nieuwe verkiezingen dan zelf eens een stapje opzij zetten.
Hij snapt zelf nog niet helemaal dat hijzelf het probleem is, nieuwe verkiezingen met Rutte als lijsttrekker leveren bijna hetzelfde resultaat op en er is toch echt flink werk aan de winkel, dus hups opzij stappen voor een hoger doel.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies. Rutte is nu het probleem. Maar hij stuurt liever aan op nieuwe verkiezingen dan zelf eens een stapje opzij zetten.
Ik was om 7 uur wakkerquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij hebt de halve dag geslapen of niet?
Sowieso, het is tijd, de hoogste tijd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij snapt zelf nog niet helemaal dat hijzelf het probleem is, nieuwe verkiezingen met Rutte als lijsttrekker leveren bijna hetzelfde resultaat op en er is toch echt flink werk aan de winkel, dus hups opzij stappen voor een hoger doel.
ja bedankt. nu zit ie in m'n kop.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, het is tijd, de hoogste tijd.
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid
OH dus Jij bent degene die de bv Nederland draaiende houdtquote:
dat betwijfel ik :pquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH dus Jij bent degene die de bv Nederland draaiende houdt
Nee, dat ben ik...quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij hebt de halve dag geslapen of niet?
Het is zo een beetje een mannetje zonder eer geworden en dat is jammer voor hemzelf.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, het is tijd, de hoogste tijd.
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zo een beetje een mannetje zonder eer geworden en dat is jammer voor hemzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee ben gelijk koeien gaan melken, hooibalen sjouwen, haardhout gehakt, twee plafonds gewit en een open hart operatie gedaan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar alleen maar een beetje wezen shoppen, wijnen en lunchen?
Zie je wel dat je geen flikker gedaan hebt vandaagquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ben gelijk koeien gaan melken, hooibalen sjouwen, haardhout gehakt, twee plafonds gewit en een open hart operatie gedaan.
En dat was voor de lunch
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik om te spelenTap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |