SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt als een hotel waar je voor een tientje de receptioniste kunt bestellen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Happy holiday hostel heette het. Geen foto's van.
ik knabbelde aan druivensuiker tablettenquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger slikten scholieren die bij de vleet rond de examentijd.
Neequote:Op zaterdag 11 september 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Happy holiday hostel heette het. Geen foto's van.
Het bestaat nog steeds kennelijk. iig de website. Is dat waar je zit Buda?![]()
Helaasquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:16 schreef Karzai het volgende:
Het komt inderdaad niet uit de frituur
#jaloersquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
ik had garnalenkroketten als lunch
Regent het daar of zo?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Amalia en Roggel Hazes doen een stukje 911 memorial.
[ afbeelding ]
Nee ik bedoelde bij jouquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roggel is net onder de douche vandaan
quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde bij jouIk zou hier niet voor binnen blijven namelijk
Hopelijk brengt die dan wel koffie mee ...quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een hotel waar je voor een tientje de receptioniste kunt bestellen.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde bij jouIk zou hier niet voor binnen blijven namelijk
Samen met de wasmachinequote:Op zaterdag 11 september 2021 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Oooow!
Ik zat even op de wasmachine te wachten
Nu zwemmen
ben in Venezuela door de agent wel eens in zo'n hotel geparkeerdquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:28 schreef LTVDK het volgende:
Of is dat codetaal voor de receptioniste/kamermeisje?
#viesdikquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik heb trouwens 6 verschillende kaasjes in huis, niet 5
met gehakt en puree enzo?quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:36 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond een prei ovenschotel maken.
"Je weet toch" op z'n tokkies.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat maar prima haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |