De roep van de weg blijkt te sterk. De combinatie zal voorlopig blijven, maar ik verwacht hem volgend jaar aan de start met de bond in de Vredeskoers, l'Avenir, misschien Roubaix. Hopelijk doet een volgende prestatie in Leuven hem besluiten om dit jaar Roubaix al eens te proberen.quote:Champion d’Europe pour sa première saison chez les Espoirs, le convoité Thibau Nys va devenir un sujet de discussion lors des réunions de famille en Flandre. Comment va-t-il gérer les saisons sur route et cyclo-cross ? Le garçon de 18 ans préfère rester prudent. “Une carrière sur la route ? Peut-être plus tard. Les garçons sur le podium autour de moi ont déjà fait de très belles choses sur la route. Alors que moi, je devais être au cross de Lokeren aujourd’hui (samedi). C’est certain que je vais faire de la place pour la route dès la saison prochaine. On doit réfléchir à organiser cela de la meilleure manière”, conclut le Belge.
Van Vleuten op pole position wint dan?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:32 schreef Zorro het volgende:
Race Delayed
Dadelijk doen ze gewoon twee rondjes achter de Safety Car.
Het is vooral slepen tot nu toe, deze vlucht wordt nietsquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:58 schreef Mykonos het volgende:
Ik heb genoeg gezien, Soraya wordt Europees kampioen
Ook al gezien dat Soraya een nieuwe ploeg heeft?quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:58 schreef Mykonos het volgende:
Ik heb genoeg gezien, Soraya wordt Europees kampioen
Dan wordt het lastig fietsen.quote:
Nee, had ik gemistquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook al gezien dat Soraya een nieuwe ploeg heeft?
Paralympicsquote:
#exitgunnewijkquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:09 schreef franklop het volgende:
Ik durf te zeggen dat Vos niet de titel pakt
TV: Wielrennenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dadelijk keuzes maken, het EK of de eerste cross kijken
Moet zeggen dat ik overweeg over te slaan. Matig deelnemersveld zonder Ceylin, Brand en Worstquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TV: Wielrennen
PC-Monitor-1: Blubberfietsen
PC-Monitor-2: FOK!
Als van Vleuten benen heeft laat ze iedereen achter bergop dus begrijp het wel want Van Dijk is in deze kopgroep geen zekerheid. En dan doet ze ook nog drie kwart van het werk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:13 schreef TheArt het volgende:
Zucht en daar gaan we weer met de bizarre tactiek. Van Dijk rijdt in de kopgroep vol op kop en Markus gaat achtervolgen.
En ToB?quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TV: Wielrennen
PC-Monitor-1: Blubberfietsen
PC-Monitor-2: FOK!
Alsof je op Van Dijk moet vertrouwen in deze groep terwijl ze ook nog vol op kop blijft knallenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:13 schreef TheArt het volgende:
Zucht en daar gaan we weer met de bizarre tactiek. Van Dijk rijdt in de kopgroep vol op kop en Markus gaat achtervolgen.
Voor mijn gevoel is het ook nog geen crossseizoen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik overweeg over te slaan. Matig deelnemersveld zonder Ceylin, Brand en Worst
Geen oortjes, I know, maar het oogt gewoon vreemd dat je in de kopgroep Van Dijk hard op kop ziet rijden en in het peloton een landgenote ook.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als van Vleuten benen heeft laat ze iedereen achter bergop dus begrijp het wel want Van Dijk is in deze kopgroep geen zekerheid. En dan doet ze ook nog drie kwart van het werk.
Nog maar 10 km dus die pak ik mee.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die laat ik voor wat het is.
F1 kan inderdaad niet. Kijk dan Leverkusen-Dortmund, of Leicester-ManCity ofzo.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog maar 10 km dus die pak ik mee.
Benieuwd wat Eenkhoorn kan.
En dan ook nog F1, maar dat is hier vloeken in de kerk.
Vanwege Ronaldo net al gezapt naar ManUtd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:19 schreef Mykonos het volgende:
[..]
F1 kan inderdaad niet. Kijk dan Leverkusen-Dortmund, of Leicester-ManCity ofzo.
Tegen een bal trappen is ook geen sportquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:19 schreef Mykonos het volgende:
[..]
F1 kan inderdaad niet. Kijk dan Leverkusen-Dortmund, of Leicester-ManCity ofzo.
Alleen aan de tijdrit volgens mij.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:37 schreef Idisrom het volgende:
Doet de Oostenrijkse Anna (OS-kampioen) ook weer mee?
Maar dat ligt Paladin weer beter dan Van Dijk, dus ik snap het idee wel.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Al had ze dit beter bergop kunnen doen.
Klopt, maar normaal gesproken gaat die eraf als ze 1x echt goed doortrekken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:44 schreef Mykonos het volgende:
Balsamo zit er ook nog, daar moet je ook niet meer naar de streep.
Loes overweegt nu waarschijnlijk om iedereen op kop te zetten.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moeten ze in het peloton gaan afstoppen.
Vandaag: Ellen > Alienquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
De alien heeft vandaag een slechte dag
Het WK is een totaal andere koers met veel minder lange klimmen. Denk dat Vos er sowieso weer gaat staan. Die heeft vandaag haar eerste slechte dag van het jaar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:12 schreef franklop het volgende:
Hebben WE een probleem voor het WK, Annemiek, Anna en Marianne niet goed
Niemand gaat hier R.EV kloppenquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe vaker ik de klim zie, hoe meer het een typische Remco klim wordt.
Annemiek komt toch ook net van een hoogtestage terug?quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het WK is een totaal andere koers met veel minder lange klimmen. Denk dat Vos er sowieso weer gaat staan. Die heeft vandaag haar eerste slechte dag van het jaar.
Van Vleuten ging voor de Vuelta op hoogtestage volgens mij.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Annemiek komt toch ook net van een hoogtestage terug?
Wie betaalt bepaaltquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze finish slaat wel nergens op.
Wie verzint dit
De binnenstad moet natuurlijk wel goed in beeld worden gebracht he.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie verzint dit
Men hoopte op een massasprintquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie verzint dit
Ach, dat sprintje voor de tweede plaats zal niet zo spannend zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als men morgen hier met 50 man gaat sprinten.
Prima straatje voor een glorieuze intocht van rittenkaper en oud-adoptierenner Roosenquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, dat sprintje voor de tweede plaats zal niet zo spannend zijn.
Een klein interviewtje met Ellen kan er niet meer van af.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:26 schreef noodgang het volgende:
Abrupt einde, maar gelukkig gaan we naar het bloemencorso
Ik vermoed zo maar dat het morgen wel gaat lukken ja.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De binnenstad moet natuurlijk wel goed in beeld worden gebracht he.
En als een sukkelaar gepositioneerd in de laatste twee bochten, maar het sprintje zat ook niks meer op nee...quote:
Die reed ook al een goede tijdrit.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:50 schreef TheArt het volgende:
Hele sterke koers van Markus trouwens. In het begin constant meegesprongen met de aanvallen, daarna nog eens een tijdje op kop gereden op het verschil met Van Dijk en Paladin constant te houden en alsnog als 17e finishen.
Haha.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe vaker ik de klim zie, hoe meer het een typische Remco klim wordt.
Bochten voorbehouden; wat of wie zou REV nog van de titel kunnen houden?quote:Op zondag 12 september 2021 09:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit wordt een prachtige dag.
Sonny.quote:Op zondag 12 september 2021 09:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Bochten voorbehouden; wat of wie zou REV nog van de titel kunnen houden?
Cosnefroy heeft ook dikke wonderbenen ondergeschroefd. Er zijn hier ook wat jongens die je niet per se direct tot topfavoriet bombardeert maar net uit de Vuelta komen en deze weken even een supercompensatie komen oprapen.quote:Op zondag 12 september 2021 09:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De Mohoor samen met Pog, ook met de zandbakbonus
Zodat Remco ook eens een trui kan winnen?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:19 schreef TLC het volgende:
Wie heeft dat uberhaupt ooit bedacht dat er een EK wielrennen moest komen ?
Timo had 3 jaar geleden naar Hilario moeten gaan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Prima straatje voor een glorieuze intocht van rittenkaper en oud-adoptierenner Roosen
De UEC?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:19 schreef TLC het volgende:
Wie heeft dat uberhaupt ooit bedacht dat er een EK wielrennen moest komen ?
Dat is afhankelijk of je dit Lefevere of Bennett vraagt denk ik.quote:Op zondag 12 september 2021 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet, is dit nu het grote gelijk van Lefevere of van Bennett?
Het is alle ballen op Sonny en Tranten.quote:Op zondag 12 september 2021 13:06 schreef Mani89 het volgende:
Trentin
Ulissi
Bagioli
Colbrelli
Wat moet je hier mee?
Zit er dik in, tegelijkertijd moet je deze groep geen 5 minuten gevenquote:Op zondag 12 september 2021 13:44 schreef The_Undertone het volgende:
Vermoedelijk gaan alleen de Fransen en de Spanjolen in die groep rijden. Als enkeling zou ik me daar alvast gewoon laten meeglijden.
Reichenbach is ploeggenoot van Pinot. Die gaat wel meedraaien.quote:Op zondag 12 september 2021 13:44 schreef The_Undertone het volgende:
Vermoedelijk gaan alleen de Fransen en de Spanjolen in die groep rijden. Als enkeling zou ik me daar alvast gewoon laten meeglijden.
En Mollema was überhaupt nog de enige Nederlander in de groep. Gefeliciteerd jongens!quote:Op zondag 12 september 2021 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Mollema lost met Pippo, moedergods.
Nederland had net zo goed niet mee kunnen doenquote:Op zondag 12 september 2021 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bauke is ranzig slecht
Uit dat licht
Verspilling van geld. Trek maar terug voor WKquote:Op zondag 12 september 2021 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Nederland had net zo goed niet mee kunnen doen
Idefix heeft vergeten zijn toverdrank in te nemen?quote:Op zondag 12 september 2021 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Ide Schelling valt ook tegen dan, is die nog ergens gespot?
De Rem kan niet dalenquote:Op zondag 12 september 2021 14:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Tranten, Hirschi(?) en Remco op komst.
Wanneer is je eerste biografie over Hem af?quote:Op zondag 12 september 2021 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
In Brno drie jaar geleden begon Remco NU aan zijn onderneming die hij uiteindelijk zou winnen met tien minuten voorsprong. Ik stel voor dat hij direct een demarrage plaatst.
No Harm done.quote:Op zondag 12 september 2021 14:27 schreef The_Undertone het volgende:
Vanhoucke en ikzelf hebben dezelfde geboorteplaats. Ik schaam mij hier diep voor.
Valt ook niet mee voor de Belgen in de breedtequote:Op zondag 12 september 2021 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Italië (5): Colbrelli, Ulissi, Moscon, Bagioli, Trentin
Frankrijk (5): Pinot, Bardet, Barguil, Cosnefroy, Paret-Peintre
Belgie (3): Evenepoel, De Wulf, Campenaerts
Spanje (3): De la Cruz, Landa, Gorka
Portugal (3): Almeida, Costa, Guerreiro
Zwitserland (2): Hirschi, Reichenbach
Slovenië (1): Pogacar
Duitsland (1): Rapp
Een bepaalde debiele VVD-politicus zat bij mij op school. Kan het ergerquote:Op zondag 12 september 2021 14:27 schreef The_Undertone het volgende:
Vanhoucke en ikzelf hebben dezelfde geboorteplaats. Ik schaam mij hier diep voor.
https://egs-eventi.s3.ama(...)62191/cis/index.htmlquote:Op zondag 12 september 2021 14:51 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heb jij die timing van doorkomst aan de finish?
Thanks!quote:Op zondag 12 september 2021 14:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://egs-eventi.s3.ama(...)62191/cis/index.html
En dan bovenin results.
Is er iemand zo gek geweest met Campenaerts te gaan hokken?quote:Op zondag 12 september 2021 14:57 schreef The_Undertone het volgende:
Campenaerts rijdt op weduwnaarschap sinds zijn breuk met Fanny
Is het uit met die zwemster?quote:Op zondag 12 september 2021 14:57 schreef The_Undertone het volgende:
Campenaerts rijdt op weduwnaarschap sinds zijn breuk met Fanny
Ja, wat een slagveld zegquote:Op zondag 12 september 2021 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, dit koersje loopt anders dan verwacht.
Daar lijkt het op.quote:Op zondag 12 september 2021 15:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaat dé aanval zo al geplaatst worden?
Dit is toch een aaneenschakeling van enkele bizarre stellingen en een foute conclusie.quote:Op zondag 12 september 2021 15:15 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Lees ik nu dat de grote Gilbert direct bij het begin van deze EK een dikke middelvinger heeft opgestoken naar het merk R.Ev. en the Wolfpack?
Blijft toch een fenomeen. Vele malen groter dan Boonen, maar helaas geboren in het verkeerde deel van België.
Hij is misschien te laat geboren. Of in een deel van het land met ander licht. Hij oogt altijd wat verloren, al toont de camera zijn gezicht.quote:Op zondag 12 september 2021 15:15 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Blijft toch een fenomeen. Vele malen groter dan Boonen, maar helaas geboren in het verkeerde deel van België.
Jij kent Team Hrinkow Advarics Cycleang niet?quote:Op zondag 12 september 2021 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe de hel is Jonas Rapp?
Vele malen groter dan Boonen?quote:Op zondag 12 september 2021 15:15 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Lees ik nu dat de grote Gilbert direct bij het begin van deze EK een dikke middelvinger heeft opgestoken naar het merk R.Ev. en the Wolfpack?
Ik ken wel de haarlijn van Dominik Hrinkow.quote:Op zondag 12 september 2021 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij kent Team Hrinkow Advarics Cycleang niet?
quote:Op zondag 12 september 2021 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ken wel de haarlijn van Dominik Hrinkow.
Wat een fantastisch karakter moet Dominik hebben.quote:
Uiteraard. Ik ga altijd op bedevaart naar Remouchamps. Vanuit Limburg, door de Voerstreek naar het beloofde land. Om stil van te worden. Je kan de Koppenberg, de Taaienberg en de Muur op rijden, maar een bedevaartstocht naar de Redoute is het summum van het wielrennen.quote:
Hoorde ik Zjose niet zeggen dat Sivakov zo'n goede daler was?quote:Op zondag 12 september 2021 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie daalt er slechter, Sivakov of Zakarin?
En we moeten nog 50km...ben benieuwd hoeveel gaan finishen.quote:Op zondag 12 september 2021 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is echt een legendarische koers.
Veelzeggend dat Remco daar niet van wegfietstquote:Op zondag 12 september 2021 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Blijft een beetje B-garnituur wat er met Remco in die groep fietst.
Mag lekker slaven voor koning Wout op het WKquote:Op zondag 12 september 2021 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veelzeggend dat Remco daar niet van wegfietst
Die zijn er voor de klim wel af.quote:Op zondag 12 september 2021 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben zegezeker. Dit is binnen.
Sonny en Cosfenroy zouden beter meerijden om de medaille vast te stellen. Er gaat straks niets aan te doen zijn.quote:Op zondag 12 september 2021 16:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die zijn er voor de klim wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |