SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer geen koffi en thee?quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Dacht dat NH wel een goede hotelketen was, maar ik ben niet erg onder de indruk van mijn kamer
Ik had op een fijne onweersbui gehoopt zodat die plakkerigheid uit het weer zou gaanquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een moesson van 30 seconden gehad
Er is alleen maar plakkerigheid in gekomenquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had op een fijne onweersbui gehoopt zodat die plakkerigheid uit het weer zou gaan
quote:
Huehue.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is alleen maar plakkerigheid in gekomen
quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is alleen maar plakkerigheid in gekomen
quote:
Wow dat is wel beetje veel haha.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik eet veel te veel chips. Soms gewoon 2 zakken per dag ....![]()
heb je ook citroenchipsquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is zout peper smaak. Is nieuw van Lay's.
Ja. als ik eenmaal bezig ben, kan ik niet stoppen...quote:
Held.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik doe ook wel eens tortillachips in een bakje en dan kaas er overheen en dan even in de oven/airfryer...
Ik was vandaag weer in de straat Balinquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was vandaag weer in de straat Balin
195 vrouwen van Fok! vinden dit bericht leuk.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. als ik eenmaal bezig ben, kan ik niet stoppen...![]()
Op zich wel. Niet heel groot, iets van 8 tot 10 huizen..quote:
je bent net op tijd voor de salty spicy snake chipsquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja uiteindelijk moet dat toch wel een keer
quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent net op tijd voor de salty spicy snake chips
geefquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
Het regent hier echt mothafucking hard nu!![]()
![]()
Was hier alleen in de middag even heftig. Half uurtje of zo. Maar eigenlijk is alles alweer weg ookquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
Het regent hier echt mothafucking hard nu!![]()
![]()
Morgen werken?quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:21 schreef Karzai het volgende:
Nog een biertje daarna ga ik maar slapen denk ik
lekker.quote:
lekker hoor, niet te hard werken hoor, dagen van 12 uur zijn niet normaal, beetje aan jezelf denkenquote:
nee had ik vandaag ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker hoor, niet te hard weken hoor, dagen van 12 uur zijn niet normaal
jawel man.. hard voor weinig nooit chagrijnigquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker hoor, niet te hard werken hoor, dagen van 12 uur zijn niet normaal, beetje aan jezelf denken![]()
Ik denk dat ik binnenkort stop met werken.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker hoor, niet te hard werken hoor, dagen van 12 uur zijn niet normaal, beetje aan jezelf denken![]()
mja of het moet echt de wereld verbeteren, ik vermaak me wel met mijn vrije urenquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel man.. hard voor weinig nooit chagrijnig
dus datquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja of het moet echt de wereld verbeteren, ik vermaak me wel met mijn vrije uren
Goed idee . Lekker smurfenquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort stop met werken.
Ja daar ben je ook echt het type voorquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch, ga ik wel een opvang voor sielige beestjes beginnen of zo
Ja lekker relaxed zoquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja daar ben je ook echt het type voorhahaha
mag ik daarkom komen werkenquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch, ga ik wel een opvang voor sielige beestjes beginnen of zo
slangen kan toch?quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Alleen aaibare beestjes, geen slangen, spinnen, haaien of ander gespuis
Zeg dat tegen de visjes die in rijst worden geproptquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent wel lief voor beestjes ja
quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de visjes die in rijst worden gepropt
En de schattige varkies.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de visjes die in rijst worden gepropt
bij honderden tegelijkquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
Of de vrolijke biggetjes die als speklapjes in de pan worden gebakken
quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
Of de vrolijke biggetjes die als speklapjes in de pan worden gebakken
quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou wat je doet @:ltvdk [ afbeelding ]
Dit is van die IJsdraakgeval muziekquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Youtube speelt dit af
Beetje raar nummer en clip maar klinkt opzich wel leuk...
oh dit had Draakje gisteren hier geplaatstquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Youtube speelt dit af
Beetje raar nummer en clip maar klinkt opzich wel leuk...
Ijsdraakgevalquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is van die IJsdraakgeval muziek
Met haar afgrijselijke smaak.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is van die IJsdraakgeval muziek
Toen was ik er niet. denk ik...quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dit had Draakje gisteren hier geplaatst
@IJsdraakjequote:Op vrijdag 10 september 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met haar afgrijselijke smaak.
Wat heb je ineens met je werk?quote:
Er stopt iemand en mijn grote baas vind dat ik dat gat zijwaarts mag gaan opvullen maar dat gat ligt en trekt me totaal niet plus ik moet er mijn hele leven voor omgooien, geen zin in.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heb je ineens met je werk?
Bij mij is het nu ook ff ruk hoor, net alsof mensen massaal gek zijn geworden, zo voelt het nu momenteel.
En als je dat niet doet?quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er stopt iemand en mijn grote baas vind dat ik dat gat zijwaarts mag gaan opvullen maar dat gat ligt en trekt me totaal niet plus ik moet er mijn hele leven voor omgooien, geen zin in.
Ja dan blijf ik op mijn plekje natuurlijk maar dan zijn de touwtjes doorgeknipt, old man John doesn't like no.quote:
Nja krijg het dan wel ongelofelijk druk de eerste jaren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij ziet je natuurlijk de hele dag fokken en denkt ooh dan kan hij er dat wel bij doen.
Je kan het aanquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja krijg het dan wel ongelofelijk druk de eerste jaren.
Tijd zat denk ik :pquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien krijg je het dan zelfs wel te druk om hier de hele dag te zittenquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja na een tijdje kan ik er wel weer een luizenbaantje van maken maar geen zin en eerlijk gezegd ook geen puf om van de zesde versnelling naar de eerste te schakelen.quote:
Iedereen een dansje doenquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien krijg je het dan zelfs wel te druk om hier de hele dag te zitten
quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen een dansje doen [ afbeelding ]
STOP STOPquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen een dansje doen [ afbeelding ]
Die lijkt meer te zeggen/denken.quote:
Passend bij ballie dusquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die lijkt meer te zeggen/denken.
stop met dat geluid, ik wil slapen...
het geluid van regen tikkend op de ruit?quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die lijkt meer te zeggen/denken.
stop met dat geluid, ik wil slapen...
hier vooralsnog niks gezien, op 2-3 flitsen na..quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Komt weer flink onweer aan vanuit het zuiden
Ik was vandaag onderweg naar huis toen het even flink er uit kwamquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Komt weer flink onweer aan vanuit het zuiden
Je bent niks zonder die man dus gewoon doorpakkenquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan blijf ik op mijn plekje natuurlijk maar dan zijn de touwtjes doorgeknipt, old man John doesn't like no.
Ze mogen me eerst heel erg glimmend oppoetsen wil ik het doenquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent niks zonder die man dus gewoon doorpakken
Dan had ik hem allang moeten hebben. Ik verwacht niet dat ik op korte termijn een ban krijg.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou weet je wel toch![]()
Kluunrel.
Je wil een groter zwembadquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze mogen me eerst heel erg glimmend oppoetsen wil ik het doen
Een hoop anderen wel of zag ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan had ik hem allang moeten hebben. Ik verwacht niet dat ik op korte termijn een ban krijg.
Wordt je dan ook ont-mod?quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan had ik hem allang moeten hebben. Ik verwacht niet dat ik op korte termijn een ban krijg.
Preciesquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja is doodnormaal toch, how bad do you wan't me to do that for you?
Kan hier niet teveel over zeggen helaas.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hoop anderen wel of zag ik dat verkeerd?
Gemeente-ambtenaarquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:12 schreef Karzai het volgende:
Mja ik heb het idee dat je een vrij nutteloze baan hebt als je zoveel kan fokken uitstraling?
Nou ja voor zover ik eventjes de flauwe onzin terug heb zitten spieken, netjes gedaan en de eer aan jezelf gehouden, you are growing up.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan hier niet teveel over zeggen helaas.
Ik heb de hele rel niet gevolgd en was vandaag niet veel op FOK!.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja, dat was allang bekend toch vandaag.
Ik heb gewoon een berg aan ervaring en ik ben goed in mijn werkquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:12 schreef Karzai het volgende:
Mja ik heb het idee dat je een vrij nutteloze baan hebt als je zoveel kan fokken uitstraling?
Ow. Ben je wel mod af?quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Lelijke mannen incel trekvogelclub.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Kluun is dat nou een grote act van een zwakzinnige?
Wat denk je. Zoals vele Fok actsquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
mja vast.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hoor jij ook bijquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijke mannen incel trekvogelclub.
Ik heb er serieus niks van meegekregenquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
mja vast.
wel triest, ik heb vanalles nagelezen en de gang van zaken is echt te triest voor woorden..
ik ook niet tot ergens vanavond toen ik beetje door GC/FB heen zat te bladeren..quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er serieus niks van meegekregen
Link?quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook niet tot ergens vanavond toen ik beetje door GC/FB heen zat te bladeren..
En die Kluun mag blijven doorbaggerenquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
FB / Moderator Ama daar is de boel ontploft..
yyyuuuppquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En die Kluun mag blijven doorbaggeren
quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst een spuitje, grote katachtigen zijn ook vrij vatbaar voor Covid-19.
Jepquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En die Kluun mag blijven doorbaggeren
Kluun is gewoon Kluun, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maffe zooi hier, beleid is onbegrijpelijk
als op een forum kennelijk je trollen onaantastbaar zijn dan zit er toch iets substantieel foutquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kluun is gewoon Kluun, dat weet je toch?
Vind jijquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als op een forum kennelijk je trollen onaantastbaar zijn dan zit er toch iets substantieel fout
Dan los je dat anders op en gooi je niet je vrijwilligers onder de bus.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Vind jijIk erger me dood aan mensen die denken (echt) gelijk te hebben, terwijl dat misschien niet zo is. Niks is zwart/wit, eerder grijs, maar dat is niet spannend. Kluun zal wel uitdagen misschien maar misschien is dat meer een uitdaging van de lezer.
ik kom niet vaak op plekken waar hij post, maar als ik de mening van de meesten lees irriteert de meerderheid zich zwaar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Vind jijIk erger me dood aan mensen die denken (echt) gelijk te hebben, terwijl dat misschien niet zo is. Niks is zwart/wit, eerder grijs, maar dat is niet spannend. Kluun zal wel uitdagen misschien maar misschien is dat meer een uitdaging van de lezer.
Ik ben het deels eens met jou (mensen die altijd maar menen gelijk te moeten hebben en hoe het heurt te gaan), maar ik erger me ook dood aan acts.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
true wel, betweters zijn ook iri. Maar actsquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben het deels eens met jou (mensen die altijd maar menen gelijk te moeten hebben en hoe het heurt te gaan), maar ik erger me ook dood aan acts.
Eigenlijk wel, Kluun post meestal in Klaagbaak toch? Je weet wat je daar kan verwachten, ik wel iig.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom niet vaak op plekken waar hij post, maar als ik de mening van de meesten lees irriteert de meerderheid zich zwaar.
Dus de meerderheid moet volgens jou maar slikken en doorgaan?
Ik ben zelf een betweter, maar alleen als ik vind dat ik kennis heb van iets.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
true wel, betweters zijn ook iri. Maar acts
Dan zal je een portie humor uit de muur moeten trekken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben het deels eens met jou (mensen die altijd maar menen gelijk te moeten hebben en hoe het heurt te gaan), maar ik erger me ook dood aan acts.
En dit is waarom ik het snap. Mensen irriteren zich ook aan mij, ik irriteer me aan anderen. Maar dan ga ik ze uit de weg als ik dat kan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, Kluun post meestal in Klaagbaak toch? Je weet wat je daar kan verwachten, ik wel iig.
Ik kan serieus ook niet om Kluun lachen, niet mijn humor.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dan zal je een portie humor uit de muur moeten trekken.![]()
Ello
Wat vind je van betweterige acts?quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
true wel, betweters zijn ook iri. Maar acts
Ik lig helemaal platquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kan serieus ook niet om Kluun lachen, niet mijn humor.
Dude. 200 topics over tanden/gebit.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
En dit is waarom ik het snap. Mensen irriteren zich ook aan mij, ik irriteer me aan anderen. Maar dan ga ik ze uit de weg als ik dat kan.
Dat tandengedoe vind ik echter wel vaag.
200 maar?quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dude. 200 topics over tanden/gebit.
Alleen maar toch?quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Alleen maar toch?
Ik ga een Kluunact doen en zoveel posts openen over Prince.
Onee, ik mag dat niet.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik mag dat dus niet hč, terwijl Prince echt hele mooie tanden had.
Zijn tanden zijn nog wel heel denk ik of hebben ze hem in de fik gestoken?quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De wereld zou logischer en mooier zijn als geen hond dit zou boeien.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:42 schreef datismijnmening het volgende:
Was Prince eigenlijk de eerste en enige legitieme non-binary? Met dit logo?![]()
[ afbeelding ]
waarom mag jij dat niet?quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Omdat ik teveel ouwehoer zeggen ze.quote:
Adam and the Antsquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
Prince en Adam and the Ants zijn voor mij een soort rebellie tegen mijn oudersIk ben een echte vrouw in alles.
De reden waarom jij jezelf geen man meer mag noemen want anders voelt iemand anders zich misschien wel gekwetst.quote:
Had je strenge ouders?quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
Prince en Adam and the Ants zijn voor mij een soort rebellie tegen mijn oudersIk ben een echte vrouw in alles.
ach himmel jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De reden waarom jij jezelf geen man meer mag noemen want anders voelt iemand anders zich misschien wel gekwetst.
het is ook gewoon teveel om allemaal te onthouden. Gelukkig weet Google allesquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt heh, ik moet ook steeds nadenken.
Jezelf geen man of vrouw voelen maar ergens er tussen in.quote:
Google is de ultieme betweterquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is ook gewoon teveel om allemaal te onthouden. Gelukkig weet Google alles
Alleen mijn pa, mijn moeder was streng op de goede manier (ook los)quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, jij niet dan. Niks mis mee
Hoe zit dat met vrouwen eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De reden waarom jij jezelf geen man meer mag noemen want anders voelt iemand anders zich misschien wel gekwetst.
Mijn ouders waren echt totaal niet streng...Ook niks mis meequote:Op zaterdag 11 september 2021 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, jij niet dan. Niks mis mee
mijn genderfluide collega vertrekt hoorde ik vandaag :iquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
Natuurlijk mag je tegenwoordig ook kiezen voor genderfluīde. Dan kun je elke week/dag/uur een andere genderidentiteit kiezen
I'm not a woman , I'm not a manquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezelf geen man of vrouw voelen maar ergens er tussen in.
Wat we tien jaar geleden zeg maar een vrouwelijke man of een mannelijke vrouw noemden.
daar zal toch ook wel een term voor zijnquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:56 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
I'm not a woman , I'm not a man
Ik ben duidelijk een vrouw, maar geen vrouw-vrouw. Jurkjes dat soort shit, neuh.
Derderangs denk ik, eerst degenen waar iets niet helemaal goed gegaan is tijdens het kaarten schudden in de buik, dan mannen en dan pas vrouwen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hoe zit dat met vrouwen eigenlijk?
Te streng is nooit goed denk ik, te los ook niet. Bovendien hangt het ook af van de kinderen zelf.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn ouders waren echt totaal niet streng...Ook niks mis mee
Toy-boy toch?quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar zal toch ook wel een term voor zijn
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Derderangs denk ik, eerst degenen waar iets niet helemaal goed gegaan is tijdens het kaarten schudden in de buik, dan mannen en dan pas vrouwen.
Jazeker.quote:
Eigenlijk ben je dan niet echt uniek meer en onbelangrijk, voel je jezelf wel vaak gekwetst wel?quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
WaarschijnlijkIk ben gewoon een vrouw en ik val op hetero mannen. Mag dat nog
Ik doe het gewoon
Ik voel me gepestquote:Op zaterdag 11 september 2021 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dan niet echt uniek meer en onbelangrijk, voel je jezelf wel vaak gekwetst wel?
Ben je dan niet gewoon een klein procentje lesbisch?quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:04 schreef IxCalypso het volgende:
Ik maak me er zelf iig totaal niet druk om. Ben altijd zo geweest, ik ga geen jurkjes dragen omdat vrouwen dat zo zouden moeten doen.
Jij? Dat ene procentje homo?quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je dan niet gewoon een klein procentje lesbisch?
P-p-poke her facequote:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft hij je nooit verteld over die ene keer in de dark room?
Haags, Dud0r en Solotovski vinden dit echt extreem supergrappig.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft hij je nooit verteld over die ene keer in de dark room?
Ik dacht op mijn zesde al aan kutjes dus ik was er wel vrij snel uit geloof ik.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het zou me van jou niks verbazen. Nooit iets geprobeerd?
Jij?quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het zou me van jou niks verbazen. Nooit iets geprobeerd?
Je had dus gewoon een gay orgie met drie prominente FOK!kers!quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haags, Dud0r en Solotovski vinden dit echt extreem supergrappig.
Echt? Hmmmm, raar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht op mijn zesde al aan kutjes dus ik was er wel vrij snel uit geloof ik.
"The post-chorus of "Poker Face" really contains explicit words with "P-p-p-poke her face, f-f-fuck her face" which was confirmed by Lady Gaga during her performance at Wango Tango in Irvine, California, in 2009. She explained, in particular, before singing this song, "KIIS FM was the only one that said that I had to censor my lyrics 'cause they thought they maybe saying something bad. [...] the only one who was right they cut on." This fact drew attention more than 10 years after the song's release."quote:
Dit is raar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht op mijn zesde al aan kutjes dus ik was er wel vrij snel uit geloof ik.
Nopesquote:Op zaterdag 11 september 2021 01:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is raar.![]()
Ben je ooit misbruikt?
quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:15 schreef Koen66 het volgende:
ze zeggen dat iedere kerel wel een keer een homo-achtige experience gehad moet hebben maar ik kan me er echt niks bij voorstellen
Heb jij Facebook?quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vage tekst inderdaad
Zu zEgguH oP FEesboEk
Schijnbaar... ik vond het domme na-aperij van MySpace.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:40 schreef Koen66 het volgende:
dat was toch wel goed bedacht door NL destijds
Waarom praat je met jezelf? Ben je dronken?quote:Op zaterdag 11 september 2021 05:15 schreef IxCalypso het volgende:
Zoveel meer hero dan de mensen die hier day in day out posten
screens achterdeuren? tegen zonlicht ofzo?quote:Op zaterdag 11 september 2021 07:44 schreef CherryLips het volgende:
Jezus. Er ruikt iets enorm naar plastic in m'n slaapkamer. Vannacht een tijd wakker gelegen. Snoeren en stopcontacten nagelopen. Kon maar niet achterhalen wat er zo stonk in huis. Wat er lag te smelten. Ik werd gek.
Nu weet ik het.
De screens van de achterdeuren. Die heb ik gister naar binnen gehaald vanwege de regen. Die liggen even op m'n slaapkamer. Die meuren enorm naar plastic.
M'n nachtrust wat doe je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |