Ik zou ook graag in contact willen komen met die mensen, heb je wellicht tips via pb?quote:Op zaterdag 11 september 2021 12:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Gisteravond met een hele club mensen naar de bios geweest die ik alleen ken vanuit Telegram. Mega gezellig. Daarna nog voor een afzakkertje de plaatselijke horeca overvallen. Bij de eerste 3 tenten waren we niet welkom omdat we met meer dan 4 mensen waren. Bang voor boetes en sluiting. Bij tent nr 4 hadden we meer geluk. Die gooide nog net niet de rode loper voor ons uit en is helemaal klaar met dr angstzaaierij.
Morgen houden we bij ons een bbq voor mensen uit de verschillende appgroepen. Ik heb geen idee hoeveel mensen er komen want het aantal aanmeldingen was niet meer bij te houden op een gegeven moment. Het zijn er sowieso 30, maar het kunnen er net zo goed 100 worden
.
En volgende week zondagavond naar de laatste voorstelling van Tisjeboy Jay.
Het leven is mooi.
Ik woon zelf in regio Venray - Boxmeer. Ik zit bij verschillende groepen Moederhart, in mijn eigen dorp is een mooi clubje die er allemaal mensen bij hebben getrokken, viavia zit ik bij een telegram groep van voornamelijk politie/ME/brandweer, de zorg, paralelle samenleving, vrije samenleving, Tibor, Blckbx, Michael Pilarzyck, Isa Kriens, h8rtenkr8cht, KeuzeVrijBijMij etc.. Meeste op Telegram. Daar kun je met trefwoorden zoeken zoals je woonplaats + vrijheid of woonplaats + corona of woonplaats + vaccin of woonplaats + knappie.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:08 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik zou ook graag in contact willen komen met die mensen, heb je wellicht tips via pb?
Ehhhh nee, zo werkt het niet. Je lichaam gaat niet het vaccin produceren.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:44 schreef devlinmr het volgende:
Blijkbaar waart er een corona vaccin rondt dat zich via de lucht kan verspreiden. Grote voordeel is dat op deze manier iedereen gevaccineerd wordt, het er goedkoop is daar het zichzelf vermenigvuldigt door gentherapie. Ook verdiend big Pharma er geen cent aan
Zitten een paar nadelen aan. Voornamelijk dat de bijwerkingen ernstig kunnen zijn en de kans op overlijden geschat wordt tot 3% en ziekenhuis opname een reële kans is.
De gentherapie zorgt er voor dat je eigen cellen het vaccin gaan produceren waarna ze afsterven. Maar daardoor zijn er geen fabrieken nodig om dit vaccin te produceren
Dit vaccin wel. Dat is het nieuwe eraanquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ehhhh nee, zo werkt het niet. Je lichaam gaat niet het vaccin produceren.
Klok en klepelquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dit vaccin wel. Dat is het nieuwe eraan
Had hem ook al gelezen. Leuk stukjequote:Op zaterdag 11 september 2021 20:44 schreef devlinmr het volgende:
Blijkbaar waart er een corona vaccin rondt dat zich via de lucht kan verspreiden. Grote voordeel is dat op deze manier iedereen gevaccineerd wordt, het er goedkoop is daar het zichzelf vermenigvuldigt door gentherapie. Ook verdiend big Pharma er geen cent aan
Zitten een paar nadelen aan. Voornamelijk dat de bijwerkingen ernstig kunnen zijn en de kans op overlijden geschat wordt tot 3% en ziekenhuis opname een reële kans is.
De gentherapie zorgt er voor dat je eigen cellen het vaccin gaan produceren waarna ze afsterven. Maar daardoor zijn er geen fabrieken nodig om dit vaccin te produceren
Kon m niet terugvinden, even uit mijn hoofd neergeplemptquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Had hem ook al gelezen. Leuk stukje
welingelichtekringenquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Kon m niet terugvinden, even uit mijn hoofd neergeplempt
Alweer een reden om je te laten vaccinerenquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Quebec kids' hospitals packed, not with COVID-19 but 'unprecedented' surge in other viruses
MONTREAL -- Any Montrealer who’s gotten in the habit of checking hospital statistics has probably been alarmed if they looked them up recently, especially if they have kids.
Quebec schools are coping with a surge of COVID-19 cases due to the more-transmissible Delta variant. Meanwhile, the stats showed, the emergency room of the Montreal Children’s Hospital was over 150 per cent capacity this week.
Parents wondered if this summer’s warnings had come true: a big uptick in severe Delta cases among kids.
No, doctors say, Montreal kids aren’t in the ER with coronavirus. But some of the overcrowding is still related to the pandemic, and it’s still serious, with an extraordinary spike in viruses that normally appear in winter circulating now among children.
“Honestly, what we’re seeing now has never been documented before,” said Montreal pediatric epidemiologist Jesse Papenburg.
https://montreal.ctvnews.(...)er-viruses-1.5580417
Of je immuunsysteem bloot te stellen aan de wereld en niet met smerige mondkapjes op te lopen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Alweer een reden om je te laten vaccineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |