abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201299186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Heel de OP vernaggeld :')

Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?

Dan zal ik jullie ondertussen nog even vergezellen met een spannend verhaaltje.

Zojuist kwam een jongen van een durp hier verderop die ik nog van vruuger ken, jaartje jonger als mij, wat spullen afleveren omdat wij hier thuis zondag een grote bbq hebben met gelijkgestemden.

Naja blablabla .. druk .. blablabla .. mensen geven de feestjes thuis .. blablabla.
Hij heeft een tijdje terug zijn 1e prik gehad. Is 3 dagen later met toeters en bellen afgevoerd naar het ziekenhuis in Venlo. Ontstoken hartzakje ... (hij is 34). Paar dagen in het ziekenhuis gelegen, nu weer aan het werk.

Moet morgen eigenlijk zijn 2e halen maar heeft er weinig zin in..

Meerendeel van zijn vrienden zijn niet gevaccineerd. Is op de hoogte van verschillende vrouwen in zijn directe omgeving waarbij het helemaal anders is met menstruaties (of ineens leeg lopen of menstruaties uit blijven). Een oom verloren een paar dagen nadat deze zijn 2e vaccinatie had gehaald.

Tja .... Mij niet gezien dus.
Tjah tis ook vooral dat je de statistieken niet vertrouwd / die matig worden bijgehouden....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299188
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik word er zo moe van dat jullie gasten niet deductief kunnen redeneren.

Als Long Covid als ernstig ziek moet worden bestempeld.

En kinderen worden niet ernstig ziek.
Dan krijgen kinderen geen long Covid, Capisch?
Wil je nog een keer de getallen voor je zien?
12 op de miljoen mensen die gevaccineerd zijn krijgen last van een ontstoken hartspier. Het is nog maar de vraag hoe vaak dat komt door het vaccin.

Tien procent van de Nederlanders die besmet raakt met het virus krijgt uiteindelijk long covid.
Onder tieners en jongeren komt dat relatief vaak voor. Cijfers hoe vaak dat voorkomt onder kinderen weet ik niet uit mijn hoofd. Laten we heel mild voor jou zijn en zeggen dat niet 10% maar slechts 1,2% van alle kinderen long covid krijgt dan komt dat nog altijd 10.000 keer vaker voor dan dat symptoom vanwege het vaccin.

Nog even los van alle andere redenen waarom je kinderen het beste kan vaccineren.

Wil je nu nog steeds beweren dat het risicovoller is om kinderen wel in te enten dan niet?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299209
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Zo hee :{
Zo hard aan de verkeerde kant staan... bijzonder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299217
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
12 op de miljoen mensen die gevaccineerd zijn krijgen last van een ontstoken hartspier. Het is nog maar de vraag hoe vaak dat komt door het vaccin.
6x vaker voor jongens door vaccin dan van Corona zelf.
pi_201299223
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:14 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
[..]

active myocarditus is iets heel anders dan dat symptoom van het vaccin.
pi_201299244
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
6x vaker voor jongens door vaccin dan van Corona zelf.
In plaats van 2 op de miljoen is het nu 12 op de miljoen. Nou wow hoor. Ik zou een staatslot kopen met jouw manier van redeneren. Ga je verder nog in op mijn vraag aan jou?
pi_201299251
quote:
Tien procent van de Nederlanders die besmet raakt met het virus krijgt uiteindelijk long covid.
Uit de lucht gegrepen aantal, alsof er 400k mensen met long covid lopen in dit land.

quote:
Onder tieners en jongeren komt dat relatief vaak voor.
Dat zeg jij, maar wordt uit de lucht gegrepen wederom.

quote:
Laten we heel mild voor jou zijn en zeggen dat niet 10% maar slechts 1,2% van alle kinderen long covid krijgt dan komt dat nog altijd 10.000 keer vaker voor dan dat symptoom vanwege het vaccin.
Lucht... Gegrepen...
quote:
Wil je nu nog steeds beweren dat het risicovoller is om kinderen wel in te enten dan niet?
Dat is het praktisch voor de meeste altijd al geweest.
pi_201299262
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In plaats van 2 op de miljoen is het nu 12 op de miljoen. Nou wow hoor. Ik zou een staatslot kopen met jouw manier van redeneren. Ga je verder nog in op mijn vraag aan jou?
Wat is het nut van vaccineren als het geen voordeel oplevert maar zelfs een (welliswaar minimaal) nadeel?
pi_201299304
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:24 schreef PSVCL het volgende:
Mondkapjes zijn onnodig, paar maanden later invoering mondkapjes
Avondklok is on-Nederlands, een paar maanden later een paar maanden lang een avondklok.
Het vaccine is de ENIGE uitweg uit deze crisis, een half jaar later is er niks veranderd maar lijkt het alleen maar erger te worden.
Booster zien we voorlopig van af....vul maar in

Waarom geloven jullie die criminelen in pakken nog?

:')
Uiterst onbekwame nonsense met een wetenschap die blijkbaar enorm in de kinderschoentjes staat.
pi_201299307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat is het nut van vaccineren als het geen voordeel oplevert maar zelfs een (welliswaar minimaal) nadeel?
Ik heb je net al een rijtje nadelen van niet vaccineren gegeven. Als zelfs simpele rekensommetjes te moeilijk zijn of als jij long covid compleet ontkent dan kan je beter maar niet reageren op mij.

Ik geef je nogmaals 1 voordeel van vaccineren: bescherming tegen long covid.
pi_201299313
quote:
Het vaccin werkt zo goed dat de kinders nog steeds mondkapjes moeten dragen en afstand moeten bewaren en als ze wat ouder zijn volgt periodiek online onderwijs op de middelbare school. Waarom zou je kinderen vaccineren als ze nauwelijks last ondervinden van cojona, het de verspreiding niet remt, en de maatregelen niet zullen verdwijnen zelfs bij een 100% vaccinatiegraad?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201299319
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Je vergeet dat dat ze ook helemaal geen plannen voor een vaccinatiepaspoort hadden en dwang of drang zou ook nooit toegepast worden, die kant moeten we echt niet op willen. En kijk nu eens. Ze zijn knettergek geworden. Ze moeten vooral zo doorgaan met het slopen van de samenleving en solidariteit.
Af en toe zie je toch wel echt giga groepen die het te ver vinden gaan.
Ik volg juist dit topic omdat er relatief veel van dat soort filmpjes worden gepost hier.
pi_201299369
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb je net al een rijtje nadelen van niet vaccineren gegeven. Als zelfs simpele rekensommetjes te moeilijk zijn of als jij long covid compleet ontkent dan kan je beter maar niet reageren op mij.

Ik geef je nogmaals 1 voordeel van vaccineren: bescherming tegen long covid.
Je cijfers zijn uit de lucht gegrepen. Je doet alsof kinderen een reeel risico lopen van Covid terwijl het echt een fractie is t.o.v. schadelijkheid waterpokken bijvoorbeeld, het is totaal niet bijzonder voor kinderen.

En ja kindertjes kunnen ook ziek worden van virussen, niks nieuws onder de zon.

Een kans minimaal verlagen op is nog geen reden om je te vaccineren.

Baten>kosten.
pi_201299428
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het vaccin werkt zo goed dat de kinders nog steeds mondkapjes moeten dragen en afstand moeten bewaren en als ze wat ouder zijn volgt periodiek online onderwijs op de middelbare school. Waarom zou je kinderen vaccineren als ze nauwelijks last ondervinden van cojona, het de verspreiding niet remt, en de maatregelen niet zullen verdwijnen zelfs bij een 100% vaccinatiegraad?
"vaccinatie helpt tegen verspreiding corona virus!"

Zomer 2020.... Weinig aan de hand, weinig antistoffen...
Zomer 2021, 90% antistoffen - bloedsamples sanquin - "we staan er slechter voor dan vorig jaar!"
pi_201299478
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je cijfers zijn uit de lucht gegrepen. Je doet alsof kinderen een reeel risico lopen van Covid terwijl het echt een fractie is t.o.v. schadelijkheid waterpokken bijvoorbeeld, het is totaal niet bijzonder voor kinderen.

En ja kindertjes kunnen ook ziek worden van virussen, niks nieuws onder de zon.

Een kans minimaal verlagen op is nog geen reden om je te vaccineren.

Baten>kosten.

Als je doet alsof long covid in ernst te vergelijken zijn met waterpokken (bij een gevaccineerde neem ik maar even aan) dan zijn we uitgepraat.

Als je nog steeds dat symptoom wil vergelijken met long covid dan herhaal ik dat long covid zo'n 100.000 keer vaker voorkomt dan dat symptoom van het vaccin. En zelfs volgens jouw leugenachtige cijfers nog 10.000 keer vaker.
pi_201299566
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je doet alsof long covid in ernst te vergelijken zijn met waterpokken (bij een gevaccineerde neem ik maar even aan) dan zijn we uitgepraat.
Waterpokken zijn significanter voor jonge kinderen dan long covid ja.
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:35:22 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201299571
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Uit de lucht gegrepen aantal, alsof er 400k mensen met long covid lopen in dit land.
[..]
Dat zeg jij, maar wordt uit de lucht gegrepen wederom.
[..]
Lucht... Gegrepen...
[..]
Dat is het praktisch voor de meeste altijd al geweest.
Lol.
Huilen dan.
pi_201299578
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je nog steeds dat symptoom wil vergelijken met long covid dan herhaal ik dat long covid zo'n 100.000 keer vaker voorkomt dan dat symptoom van het vaccin. En zelfs volgens jouw leugenachtige cijfers nog 10.000 keer vaker.
Kanker is ook erger dan Corona, wat nu?
pi_201299611
quote:
Wie heeft meer kans op Long COVID?
We weten nog niet precies waarom sommige mensen lang klachten houden na een infectie met SARS severe acute respiratory syndrome -CoV coronavirus -2. Er lijkt een verband te zijn met een hogere leeftijd en de hoeveelheid klachten die iemand heeft in de eerste fase van de besmetting.
Ohhh, toch niet relatief vaak bij jongere mensen?
Waar wordt het toch vandaan getoverd? Die waanzels?
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/long-covid
pi_201299617
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kanker is ook erger dan Corona, wat nu?
Jouw vriendjes gebruikte die kans van 12 op de miljoen op een relatief onschuldige ontsteking als DE reden om je niet te laten vaccineren en jij bent al een hoop posts bezig om die stelling te verdedigen.

Ga je nu toegeven dat je er naast zat dan?
pi_201299637
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ohhh, toch niet relatief vaak bij jongere mensen?
Waar wordt het toch vandaan getoverd? Die waanzels?
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/long-covid
Dat oudere nog meer kans hebben op long covid sluit niet uit dat jongeren het ook relatief vaker krijgen. Of is dat weer te moeilijk voor je?
pi_201299639
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Jouw vriendjes gebruikte die kans van 12 op de miljoen op een relatief onschuldige ontsteking als DE reden om je niet te laten vaccineren en jij bent al een hoop posts bezig om die stelling te verdedigen.

Ga je nu toegeven dat je er naast zat dan?
Dat onderzoek dat gedeeld werd was duidelijk, ontsteking hartspier voor jongetjes is 6x waarschijnlijker van Vaccin dan van een besmetting corona.

Long Covid voor kinderen is BS wat je niet met feiten en goede statistieken kan onderbouwen.
pi_201299672
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat onderzoek dat gedeeld werd was duidelijk, ontsteking hartspier voor jongetjes is 6x waarschijnlijker van Vaccin dan van een besmetting corona.
Ja, ipv 2 op de miljoen is het 12 op de miljoen.
De kans alleen al om long covid te krijgen als ongevaccineerde is zo'n 100.000 keer groter.

Hoe vaak wil je die cijfers nog zien voordat je inziet dat het volkomen idioot is om je niet te laten vaccineren op die uitzonderlijk kleine kans om iets relatiefs onschuldigs op te lopen?
pi_201299692
quote:
Hoe vaak komt Long COVID voor?
Dat is nog niet zeker. Volgens een eerste schatting heeft maximaal 1 op de 5 personen 4 of 5 weken na een positieve test nog klachten
Long Covid wordt vaak ook gedefinieerd op de 3 maanden grens ipv 4-5 weken.

Niet iedereen die besmet raakt gaat testen, en degene die niet laten testen zullen gemiddeld genomen minder last hebben van de besmetting (aanname, lijkt me gerechtvaardigd).

10% van de besmettingen zou impliceren 400k met long covid, dikke hoax, dat is er niet.

Met zulke aantallen waren die statistieken niet zo slecht hoor maar was het gewoon gedane zaak.
pi_201299699
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, ipv 2 op de miljoen is het 12 op de miljoen.
De kans alleen al om long covid te krijgen als ongevaccineerde is zo'n 100.000 keer groter.

Voor jonge kinderen? Serieus? Dat denk je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')