abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201294509
Ik kan er nog inkomen dat ze die vaccinatiegraad op willen hogen naar 80-85% (of zo hoog mogelijk), maar voor de rest is het eigenlijk al een tijdje klaar met wat je echt nog kunt doen met z'n allen. Ik hoop dat ze niet opnieuw grijpen naar draconische maatregelen als de horeca sluiten of sport lam leggen voor het overgrote deel van Nederland mochten er plots weer meer besmettingen en opnames komen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_201294516
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:39 schreef GemMagic het volgende:
Zou de Jonge het OMT alsvast vragen om een advies mbt vuurwerkverbod? Daar wordt het natuurlijk ook weer tijd voor. En vier kerst behouden he mensen. Max 2 bezoekers.
Vergeet de avondklok niet!
pi_201294517
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nou ja ik ga nog steeds uit van oprechte intenties, maar ik snap er helemaal niks meer van.
Toen mijn neefje jonger was wilde hij wel eens meehelpen aan de auto. Nou dan gaf ik hem zo'n plastic hamertje en dan kon hij er naar hartelust op een niet-beschadigbaar onderdeel mee tikken. Goed gedaan hoor jongen, bedankt voor je hulp. Zo zie ik het beleid van Hugo ook, goed bedoeld maar hij snapt niet wat hij aan het doen is. Probleem met hem is echter dat hij met het hamertje ook op dingen slaat die wel kapot gaan, en dat zijn ouders Mark & co het hem niet terug laten geven omdat ze druk aan het ruzieen zijn met andere ouders.
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:44:11 #179
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201294524
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:40 schreef chratnox het volgende:

[..]
Zou dat vuurwerkverbod niet gewoon 'per ongeluk' zonder einddatum zijn?
Vuurwerk is natuurlijk ook niet meer van deze tijd. Wist je dat een avondje vuurwerk net zo veel stikstof veroorzaakt als het bouwen van 25.000 woningen? Nog maar te zwijgen over de zorgkosten die het oplevert, de stress!!!1 voor huisdieren, of de luchtkwaliteit voor 'kwestbaren'.

Mij is het helder, ik sla nog wat rubber tegels in, steek een met hout gevulde olie drum aan en drink er nog eentje, maar niet in de horeca, tenzij ik weet wie er achter de bar staat ;)
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_201294526
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Toen mijn neefje jonger was wilde hij wel eens meehelpen aan de auto. Nou dan gaf ik hem zo'n plastic hamertje en dan kon hij er naar hartelust op een niet-beschadigbaar onderdeel mee tikken. Goed gedaan hoor jongen, bedankt voor je hulp. Zo zie ik het beleid van Hugo ook, goed bedoeld maar hij snapt niet wat hij aan het doen is. Probleem met hem is echter dat hij met het hamertje ook op dingen slaat die wel kapot gaan, en dat zijn ouders Mark & co het hem niet terug laten geven omdat ze druk aan het ruzieen zijn met andere ouders.
Goede omschrijving wel :D
pi_201294537
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan er nog inkomen dat ze die vaccinatiegraad op willen hogen naar 80-85% (of zo hoog mogelijk), maar voor de rest is het eigenlijk al een tijdje klaar met wat je echt nog kunt doen met z'n allen. Ik hoop dat ze niet opnieuw grijpen naar draconische maatregelen als de horeca sluiten of sport lam leggen voor het overgrote deel van Nederland mochten er plots weer meer besmettingen en opnames komen..
Ik hoop echt dat ze de urge kunnen weerstaan als de cijfers in de herfst wellicht toch weer toenemen. We weten allemaal dat de horeca dan wéér als eerste de sjaak gaat zijn.
pi_201294539
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:39 schreef GemMagic het volgende:
Zou de Jonge het OMT alsvast vragen om een advies mbt vuurwerkverbod? Daar wordt het natuurlijk ook weer tijd voor. En vier kerst behouden he mensen. Max 2 bezoekers.
Jezus kreeg bezoek van de Drie Wijzen he. Max 3 bezoekers, Hugo moet wel zijn achterban tegemoet komen.
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:45:46 #183
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201294543
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Je karakteriseert het wel aardig, maar het lijkt me dat HUGO slechts de kop is die je ziet en dat hij niet hoofdelijk deze soms onnavolgbare besluiten neemt, of wel soms?
pi_201294553
quote:

[..]
Het probleem met Hugo is dat hij geen plastic hamertje in handen heeft maar een moker.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:47:13 #185
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201294565
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:45 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Je karakteriseert het wel aardig, maar het lijkt me dat HUGO slechts de kop is die je ziet en dat hij niet hoofdelijk deze soms onnavolgbare besluiten neemt, of wel soms?
De Jonge en Grapperhaus lijken me toch echt verantwoordelijk voor de hoofdmoot.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:47:26 #186
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201294568
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Het probleem met Hugo is dat hij geen plastic hamertje in handen heeft maar een moker.
Precies, of de remote controls van een sloop-kraan, zonder dat hij er erg in heeft dat ie die bestuurt aan de andere kant van de muur.
pi_201294569
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:45 schreef GemMagic het volgende:

[..]
De ouders van Hugo zijn inderdaad ook niet heel geschikt voor hun taak.
pi_201294570
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
En dat hij zegt dat hij op de spoiler en banden tikt maar inmiddels al zware schade heeft toegebracht aan de brandstoftoevoer.
zie email 27 oktober
pi_201294577
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Dat zijn de handtekeningen die er onder staan ja.
zie email 27 oktober
pi_201294581
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En dat hij zegt dat hij op de spoiler en banden tikt maar inmiddels al zware schade heeft toegebracht aan de brandstoftoevoer.
En zich dan niet realiseert dat ie daarmee nog wel eens de hele garage in de fik zou kunnen zetten.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:48:43 #191
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201294584
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Verantwoordelijk ja, ze hebben dan ook de macht om er tegen in te gaan, dat doen ze niet. Maar ze zijn toch niet de enige die dit beleid opstellen. Daar zitten nog wel heel wat verantwoordelijkheid afschuivende ambtenaren achter..
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:49:34 #192
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201294589
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:48 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Verantwoordelijk ja, ze hebben dan ook de macht om er tegen in te gaan, dat doen ze niet. Maar ze zijn toch niet de enige die dit beleid opstellen. Daar zitten nog wel heel wat verantwoordelijkheid afschuivende ambtenaren achter..
Waarschijnlijk wel ja. Vast mensen die het goed doen op feestjes.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201294598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:31 schreef trein2000 het volgende:
Maar kan iemand mij even uitleggen welke omstandigheden er precies gewijzigd zijn dat de hele boel weer overhoop getrokken wordt? Of is dit de volgende aflevering van de serie "Hallo ik ben Hugo en ik doe maar wat".
Er is niets gewijzigd.
Alles wordt zo gecompliceerd gemaakt qua entertainment, dat men uiteindelijk moeiteloos zal instemmen met een dagelijkse thuistest in de ochtend, om al deze poespas te ontlopen.
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:50:34 #194
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201294602
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:49 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk wel ja. Vast mensen die het goed doen op feestjes.
Tegenwoordig wel.. hun sector lijkt goed bestand tegen de coronamaatregelen.. ik neem aan dat zij de drank betalen.
pi_201294608
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:50 schreef Za het volgende:

[..]
Er is niets gewijzigd.
Alles wordt zo gecompliceerd gemaakt qua entertainment, dat men uiteindelijk moeiteloos zal instemmen met een dagelijkse thuistest in de ochtend, om al deze poespas te ontlopen.
Of 9 van de 10 toko's die entertainment aanbieden stoppen ermee want ze kunnen de tent niet vol krijgen.
pi_201294627
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
De ouders van Hugo zijn inderdaad ook niet heel geschikt voor hun taak.
:')
pi_201294686
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:42 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Kweenie hoe het in jullie buurt was afgelopen december.... maar hier was het gewoon klein Aleppo hoor.

Een granaat of 40 per dag, i.c.m. een lawinepijl of 30 per dag die afgestoken werden, alsof het niks was :')

"Vuurwerkverbod" ... uhuh.
We hebben het eerder gehad over het tokkie-gehalte in je wijk toch? :*
pi_201294996
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:51 schreef Stoney3K het volgende:

Of 9 van de 10 toko's die entertainment aanbieden stoppen ermee want ze kunnen de tent niet vol krijgen.
Het is maar tijdelijk hé.

Gevaccineerden overal ongetest toegang verlenen gaat leiden tot brandhaarden, en gaat rap stoppen.

De entertainment toko's moeten nog even doorbijten, pakweg een maand, dan stopt deze onzin.

Tenzij een variant waar geen kruid tegen gewassen is, dan gaat alles weer potdicht.
pi_201295067
quote:
De Gemeente gaat dat natuurlijk met de knuppel in de hand verbieden voordat het zover komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')