Het is vrijdag? De nieuwe schoenen die Hugo wilde zijn uitverkocht? De ministerraad was stom en maakte een grapje ten koste van Hugo? Hij voelde zich gepiepeld in de tweede kamer eerder deze week en wil nu vergelden?quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:31 schreef trein2000 het volgende:
Maar kan iemand mij even uitleggen welke omstandigheden er precies gewijzigd zijn dat de hele boel weer overhoop getrokken wordt? Of is dit de volgende aflevering van de serie "Hallo ik ben Hugo en ik doe maar wat".
Minder mensen hebben zich laten prikken als gehoopt, dus (over de rug van ondernemers) Testen voor Toegang als indirecte vaccinatieplicht. Tot zover snap ik hem nog, al is het niet ideaal.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:31 schreef trein2000 het volgende:
Maar kan iemand mij even uitleggen welke omstandigheden er precies gewijzigd zijn dat de hele boel weer overhoop getrokken wordt? Of is dit de volgende aflevering van de serie "Hallo ik ben Hugo en ik doe maar wat".
Net zo goed boeken uitzoeken in de bibliotheek levensgevaarlijk is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Heb jij de memo gemist dat virus deeltjes zich beter verspreiden als het geluid harder dan 60db staat?
Een boek openslaan is makkelijk meer dan 60dB, dus dat geloof ik direct.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Net zo goed boeken uitzoeken in de bibliotheek levensgevaarlijk is.
Wat dacht je van een museumbezoek? Tering, ik ben altijd blij om daar weel heelhuids naar buiten te stappen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Net zo goed boeken uitzoeken in de bibliotheek levensgevaarlijk is.
Om in D66 termen te blijven zal het wel 22.30 worden om het lekker makkelijk te maken.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:32 schreef Janneke141 het volgende:
Die tijd van 22:00 is wel weer handig voor het Kamerdebat trouwens (dat vast na de persconferentie plaatsvindt, maar dat terzijde). Na lang ouwehoeren maak je er 00:00 uur van, en iedereen is blij. Terwijl het nog steeds een achterlijk plan en een klap in het gezicht van de sector is.
En wat te denken van winkelen op afspraak, de lijken lagen nog net niet op straat.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:34 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Wat dacht je van een museumbezoek? Tering, ik ben altijd blij om daar weel heelhuids naar buiten te stappen.
Dat is het meest bizarre. Cijfers zijn stabiel, het gaat gewoon best goed (all things considering), er is totaal geen aanleiding om in de paniek te schieten en met verzwaringen te komen. Want daar komt het op neer. Dus ja, ze doen maar wat. En ik hoop écht dat dat het is. Dat ze maar wat doen omdat ze de indruk willen wekken dat ze nuttig bezig zijn of zo. Dat het gewoon onkunde is. Of dat ze te bang zijn. Het alternatief is me nog steeds iets teveel BNW, maar de laatste maanden komen bepaalde BNW zaken wel heel erg dichtbij de realiteit imo.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:31 schreef trein2000 het volgende:
"Men mag dadelijk zonder testen voor toegang 2,5 uur naast elkaar in trein en OV zitten, maar om de horeca binnen te komen worden allerlei drempels opgeworpen”, schrijft KHN in hun bericht".quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:56 schreef Oriente het volgende:
kaartverkoop, portier en toegangsbewijs&
https://www.metronieuws.n(...)en-toegangsbewijzen/
Ergste is dat de overheid zelf mensen wegzet als wappies ook nog. Lekker voorbeeld.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tuurlijk. We zijn een braaf volk, zolang het geleidelijk gaat accepteren we eigenlijk alles. Beetje online mopperen, misschien een beetje mopperen tegen vrienden en daar blijft het bij. Niemand die er serieus tegen in wil gaan; want dan ben je in de ogen van sommigen meteen een wappie. Waar niemand mee geassocieerd wil worden.
Ik denk dat De Jonge, Van Dissel c.s. dit serieus als een versoepeling zien. Ze zijn er in elk geval wereldvreemd genoeg voor.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
er is totaal geen aanleiding om in de paniek te schieten en met verzwaringen te komen.
Nou ja ik ga nog steeds uit van oprechte intenties, maar ik snap er helemaal niks meer van.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is het meest bizarre. Cijfers zijn stabiel, het gaat gewoon best goed (all things considering), er is totaal geen aanleiding om in de paniek te schieten en met verzwaringen te komen. Want daar komt het op neer. Dus ja, ze doen maar wat. En ik hoop écht dat dat het is. Dat ze maar wat doen omdat ze de indruk willen wekken dat ze nuttig bezig zijn of zo. Dat het gewoon onkunde is. Of dat ze te bang zijn. Het alternatief is me nog steeds iets teveel BNW, maar de laatste maanden komen bepaalde BNW zaken wel heel erg dichtbij de realiteit imo.
De Jonge zit ondertussen wel bijna op het niveau van Willem Engel qua wappie-schap. Volgende stap is een ere-medaille van Grapperhaus dat het hem wel gelukt is evenementen te slopen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:36 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ergste is dat de overheid zelf mensen wegzet als wappies ook nog. Lekker voorbeeld.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze in hun broek schijten over het najaar.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is het meest bizarre. Cijfers zijn stabiel, het gaat gewoon best goed (all things considering), er is totaal geen aanleiding om in de paniek te schieten en met verzwaringen te komen. Want daar komt het op neer. Dus ja, ze doen maar wat. En ik hoop écht dat dat het is. Dat ze maar wat doen omdat ze de indruk willen wekken dat ze nuttig bezig zijn of zo. Dat het gewoon onkunde is. Of dat ze te bang zijn. Het alternatief is me nog steeds iets teveel BNW, maar de laatste maanden komen bepaalde BNW zaken wel heel erg dichtbij de realiteit imo.
Ja, hun denken natuurlijk wat anders dan normaal denkende mensen, even vergeten.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat De Jonge, Van Dissel c.s. dit serieus als een versoepeling zien. Ze zijn er in elk geval wereldvreemd genoeg voor.
De Jonge be like:quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat De Jonge, Van Dissel c.s. dit serieus als een versoepeling zien. Ze zijn er in elk geval wereldvreemd genoeg voor.
Maar het is ook een versoepeling. Je hoeft alleen maar een toegangsbewijs te kopen, de juiste QR code bij je te hebben, anderhalve meter afstand te houden tot je je QR code gescand hebt, in het OV een mondkapje te dragen en na het evenement thuis een zelftest te doen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou dat vuurwerkverbod niet gewoon 'per ongeluk' zonder einddatum zijn?quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:39 schreef GemMagic het volgende:
Zou de Jonge het OMT alsvast vragen om een advies mbt vuurwerkverbod? Daar wordt het natuurlijk ook weer tijd voor. En vier kerst behouden he mensen. Max 2 bezoekers.
Die hele "kaartverkoop" dient daarin alleen geen doel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:36 schreef Za het volgende:
[..]
"Men mag dadelijk zonder testen voor toegang 2,5 uur naast elkaar in trein en OV zitten, maar om de horeca binnen te komen worden allerlei drempels opgeworpen”, schrijft KHN in hun bericht".
Exact. Het doel is danook mensen hun plezier zoveel mogelijk te bemoeilijken in de hoop dat de laatste jongere ongevaccineerden nog ff over de streep getrokken worden.
Waar geen enkele aanleiding voor is. Ze pushen mensen zo erg om een vaccin te nemen. Tot het punt dat er eigenlijk een indirecte verplichting is (en straks nog meer). Maar tegelijkertijd tonen ze zo onwijs weinig vertrouwen in dat vaccin. Daar ga je de twijfelaars echt mee over halenquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:38 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze in hun broek schijten over het najaar.
Klassiek gevalletje van managers-gedrag: Wanneer ze de controle kwijt zijn, worden ze wanhopig en gaan ze micro-managen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Niet dit soort onzin regeltjes in voeren. Beslissingen maken op basis van geluidsniveau/db
Kweenie hoe het in jullie buurt was afgelopen december.... maar hier was het gewoon klein Aleppo hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zou dat vuurwerkverbod niet gewoon 'per ongeluk' zonder einddatum zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |