abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201294419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:31 schreef trein2000 het volgende:
Maar kan iemand mij even uitleggen welke omstandigheden er precies gewijzigd zijn dat de hele boel weer overhoop getrokken wordt? Of is dit de volgende aflevering van de serie "Hallo ik ben Hugo en ik doe maar wat".
Het is vrijdag? De nieuwe schoenen die Hugo wilde zijn uitverkocht? De ministerraad was stom en maakte een grapje ten koste van Hugo? Hij voelde zich gepiepeld in de tweede kamer eerder deze week en wil nu vergelden?

Het kan ook zo zijn dat dit is hoe de ministerraad op dit moment gaat:
pi_201294421
quote:
Maar kan iemand mij even uitleggen welke omstandigheden er precies gewijzigd zijn dat de hele boel weer overhoop getrokken wordt? Of is dit de volgende aflevering van de serie "Hallo ik ben Hugo en ik doe maar wat".
Minder mensen hebben zich laten prikken als gehoopt, dus (over de rug van ondernemers) Testen voor Toegang als indirecte vaccinatieplicht. Tot zover snap ik hem nog, al is het niet ideaal.

De rest zie ik nul komma nul onderbouwing voor.
pi_201294423
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:28 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Heb jij de memo gemist dat virus deeltjes zich beter verspreiden als het geluid harder dan 60db staat?
Net zo goed boeken uitzoeken in de bibliotheek levensgevaarlijk is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201294426
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:33 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Een boek openslaan is makkelijk meer dan 60dB, dus dat geloof ik direct.
pi_201294429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:33 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Wat dacht je van een museumbezoek? Tering, ik ben altijd blij om daar weel heelhuids naar buiten te stappen.
pi_201294431
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:32 schreef Janneke141 het volgende:
Die tijd van 22:00 is wel weer handig voor het Kamerdebat trouwens (dat vast na de persconferentie plaatsvindt, maar dat terzijde). Na lang ouwehoeren maak je er 00:00 uur van, en iedereen is blij. Terwijl het nog steeds een achterlijk plan en een klap in het gezicht van de sector is.
Om in D66 termen te blijven zal het wel 22.30 worden om het lekker makkelijk te maken.
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:35:07 #157
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201294432
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:29 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
I am the walrus?
VI LENIN
pi_201294436
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:34 schreef Cynicio het volgende:

[..]
Wat dacht je van een museumbezoek? Tering, ik ben altijd blij om daar weel heelhuids naar buiten te stappen.
En wat te denken van winkelen op afspraak, de lijken lagen nog net niet op straat.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201294441
quote:
Dat is het meest bizarre. Cijfers zijn stabiel, het gaat gewoon best goed (all things considering), er is totaal geen aanleiding om in de paniek te schieten en met verzwaringen te komen. Want daar komt het op neer. Dus ja, ze doen maar wat. En ik hoop écht dat dat het is. Dat ze maar wat doen omdat ze de indruk willen wekken dat ze nuttig bezig zijn of zo. Dat het gewoon onkunde is. Of dat ze te bang zijn. Het alternatief is me nog steeds iets teveel BNW, maar de laatste maanden komen bepaalde BNW zaken wel heel erg dichtbij de realiteit imo.
pi_201294447
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Prima cijfers! Tot morgen.
Tot vanavond bedoel je :)
pi_201294452
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:56 schreef Oriente het volgende:

kaartverkoop, portier en toegangsbewijs&
https://www.metronieuws.n(...)en-toegangsbewijzen/
"Men mag dadelijk zonder testen voor toegang 2,5 uur naast elkaar in trein en OV zitten, maar om de horeca binnen te komen worden allerlei drempels opgeworpen”, schrijft KHN in hun bericht".

Exact. Het doel is danook mensen hun plezier zoveel mogelijk te bemoeilijken in de hoop dat de laatste jongere ongevaccineerden nog ff over de streep getrokken worden.

Een vaccinatie bewijs, kaartverkoop en portier voor bezoekers aan verpleeghuizen zal niet hetzelfde effect genereren.
pi_201294455
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Tuurlijk. We zijn een braaf volk, zolang het geleidelijk gaat accepteren we eigenlijk alles. Beetje online mopperen, misschien een beetje mopperen tegen vrienden en daar blijft het bij. Niemand die er serieus tegen in wil gaan; want dan ben je in de ogen van sommigen meteen een wappie. Waar niemand mee geassocieerd wil worden.
Ergste is dat de overheid zelf mensen wegzet als wappies ook nog. Lekker voorbeeld.
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:36:39 #163
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201294457
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
er is totaal geen aanleiding om in de paniek te schieten en met verzwaringen te komen.
Ik denk dat De Jonge, Van Dissel c.s. dit serieus als een versoepeling zien. Ze zijn er in elk geval wereldvreemd genoeg voor.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201294469
quote:

[..]
Dat is het meest bizarre. Cijfers zijn stabiel, het gaat gewoon best goed (all things considering), er is totaal geen aanleiding om in de paniek te schieten en met verzwaringen te komen. Want daar komt het op neer. Dus ja, ze doen maar wat. En ik hoop écht dat dat het is. Dat ze maar wat doen omdat ze de indruk willen wekken dat ze nuttig bezig zijn of zo. Dat het gewoon onkunde is. Of dat ze te bang zijn. Het alternatief is me nog steeds iets teveel BNW, maar de laatste maanden komen bepaalde BNW zaken wel heel erg dichtbij de realiteit imo.
Nou ja ik ga nog steeds uit van oprechte intenties, maar ik snap er helemaal niks meer van.
zie email 27 oktober
pi_201294475
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:36 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Ergste is dat de overheid zelf mensen wegzet als wappies ook nog. Lekker voorbeeld.
De Jonge zit ondertussen wel bijna op het niveau van Willem Engel qua wappie-schap. Volgende stap is een ere-medaille van Grapperhaus dat het hem wel gelukt is evenementen te slopen.
pi_201294478
quote:

[..]
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze in hun broek schijten over het najaar.
pi_201294481
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:36 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik denk dat De Jonge, Van Dissel c.s. dit serieus als een versoepeling zien. Ze zijn er in elk geval wereldvreemd genoeg voor.
Ja, hun denken natuurlijk wat anders dan normaal denkende mensen, even vergeten.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 16:38:43 #168
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201294485
quote:

[..]
De Jonge be like:

vrijdag 10 september 2021 @ 16:39:17 #169
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201294488
Zou de Jonge het OMT alsvast vragen om een advies mbt vuurwerkverbod? Daar wordt het natuurlijk ook weer tijd voor. En vier kerst behouden he mensen. Max 2 bezoekers.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_201294491
quote:

[..]
Maar het is ook een versoepeling. Je hoeft alleen maar een toegangsbewijs te kopen, de juiste QR code bij je te hebben, anderhalve meter afstand te houden tot je je QR code gescand hebt, in het OV een mondkapje te dragen en na het evenement thuis een zelftest te doen.

Dat is toch geen enkele moeite?
pi_201294495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:39 schreef GemMagic het volgende:
Zou de Jonge het OMT alsvast vragen om een advies mbt vuurwerkverbod? Daar wordt het natuurlijk ook weer tijd voor. En vier kerst behouden he mensen. Max 2 bezoekers.
Zou dat vuurwerkverbod niet gewoon 'per ongeluk' zonder einddatum zijn?
pi_201294499
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:36 schreef Za het volgende:

[..]
"Men mag dadelijk zonder testen voor toegang 2,5 uur naast elkaar in trein en OV zitten, maar om de horeca binnen te komen worden allerlei drempels opgeworpen”, schrijft KHN in hun bericht".

Exact. Het doel is danook mensen hun plezier zoveel mogelijk te bemoeilijken in de hoop dat de laatste jongere ongevaccineerden nog ff over de streep getrokken worden.
Die hele "kaartverkoop" dient daarin alleen geen doel.

Dat is leuk bedacht voor concerten, maar voor cafés en discotheken is het praktisch gewoon niet uit te voeren. Óf de helft wordt zonder controle door gelaten, óf je krijgt knokpartijen als er één gast in het groepje niet naar binnen mag.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201294500
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:38 schreef Cynicio het volgende:

[..]
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze in hun broek schijten over het najaar.
Waar geen enkele aanleiding voor is. Ze pushen mensen zo erg om een vaccin te nemen. Tot het punt dat er eigenlijk een indirecte verplichting is (en straks nog meer). Maar tegelijkertijd tonen ze zo onwijs weinig vertrouwen in dat vaccin. Daar ga je de twijfelaars echt mee over halen :+ Als ze vertrouwen zouden tonen dat zouden ze hoopvol naar de winter kijken; dan zouden ze denken in mogelijkheden. Niet dit soort onzin regeltjes in voeren. Beslissingen maken op basis van geluidsniveau/db :')
pi_201294506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]Niet dit soort onzin regeltjes in voeren. Beslissingen maken op basis van geluidsniveau/db :')
Klassiek gevalletje van managers-gedrag: Wanneer ze de controle kwijt zijn, worden ze wanhopig en gaan ze micro-managen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 16:42:20 #175
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201294507
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:40 schreef chratnox het volgende:

[..]
Zou dat vuurwerkverbod niet gewoon 'per ongeluk' zonder einddatum zijn?
Kweenie hoe het in jullie buurt was afgelopen december.... maar hier was het gewoon klein Aleppo hoor.

Een granaat of 40 per dag, i.c.m. een lawinepijl of 30 per dag die afgestoken werden, alsof het niks was :')

"Vuurwerkverbod" ... uhuh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')