abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201294329
quote:
Het OMT onderzoekt in opdracht van het demissionaire kabinet wat er mogelijk is voor de nachthoreca vanaf eind deze maand. Half augustus liet het kabinet nog weten dat de nachthoreca tot 1 november dicht moet blijven omdat de kans op verspreiding in deze sector groot is.

Het kabinet praat zondag weer op het Catshuis over het advies van de experts van het OMT en hakt dan dinsdag de knoop door. Dan komt ook naar buiten op welke steun het nachtleven en de evenementensector kunnen rekenen na 1 oktober. Op die datum komt er een einde aan de algemene coronasteunmaatregelen.

Volgens coronaminister Hugo De Jonge is aan het OMT gevraagd wat er mogelijk is per 25 september. "En voor de nachthoreca geldt specifiek: zou dan al iets mogelijk zijn of toch een later moment", zei hij vrijdag na de ministerraad.

Eerder kwam naar buiten dat het kabinet overweegt om cafés, restaurants en de cultuursector alleen toegankelijk te maken met coronatoegangsbewijzen. Voor de horeca die na 22.00 uur open is, wordt gedacht aan verplichte kaartverkoop. De brancheorganisatie van de horeca heeft al laten weten niets te zien in de plannen van het kabinet.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201294335
Serieus alleen al de discussie die we nu hier weer hebben over wat mogelijk komen gaat.. terwijl ze vorige maand nog zeiden dat er richting eind September waarschijnlijk een stuk meer mogelijk zou worden :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_201294347
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:24 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zie een zakenkans voor grote complexen met 1 ingang waar restaurants, cafés, nachtclubs en shoarmazaken bij elkaar zitten.
Of een groot hek om de uitgaansstraat en controleren bij de kruising.

Of wacht, zet het muziekpodium in een weiland en de barren en shoarmatenten aan de andere kant van het veld. Briljant! :Y)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201294349
quote:
Volgens coronaminister Hugo De Jonge is aan het OMT gevraagd wat er mogelijk is per 25 september. "En voor de nachthoreca geldt specifiek: zou dan al iets mogelijk zijn of toch een later moment", zei hij vrijdag na de ministerraad.
Nou wat zou er toch uitrollen als je de vraag op die manier stelt...
pi_201294350
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:24 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zondagmiddag gaat het al los hoor na het Catshuis overleg :D
Even in mn agenda zetten. Formule 1 kijken, daarna popcorn pakken en kijken wat de uitkomst van het overleg is.

Ben ik de enige die het gevoel heeft in een slechte film terecht te zijn gekomen ondertussen?
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 16:26:25 #131
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201294351
Zo, even bijgelezen.

Maar samenvattend dus:

- Horeca wordt genaaid waar ze bij staan en gezellig vrijblijvend een drankje doen kunnen we straks vergeten

- WHO roept dat we fucked zijn en de pandemie nog wel ffkes wat jaartjes door zal gaan.

Mis ik nog iets?
pi_201294359
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Serieus alleen al de discussie die we nu hier weer hebben over wat mogelijk komen gaat.. terwijl ze vorige maand nog zeiden dat er richting eind September waarschijnlijk een stuk meer mogelijk zou worden :')
Als ik iets geleerd heb is dat je de woorden op persconferenties niet meer serieus kan nemen; de uitgesproken plannen liggen bij de volgende persconferentie eigenlijk continue alweer in de prullenbak.

Als we hier vorige maand hadden voorspelt dat ze zouden gaan werken op basis van db dan hadden we die user keihard uitgelachen. BNW en de realiteit komen steeds dichter bij elkaar te liggen imo.
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:27:04 #133
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201294360
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Nou wat zou er toch uitrollen als je de vraag op die manier stelt...
Duh. Met deze uitspraken in de media spat het ervan af dat het OMT-advies gestuurd wordt. Met die kaartverkoop idem.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201294363
quote:
De Jonge zegt verder met de evenementenbranche in gesprek te zullen gaan "om te kijken wat er wel kan, gegeven het feit dat we in zo hoge mate gevaccineerd zijn." Maar hij zegt daar direct bij: "De afgelopen anderhalf jaar is een grote test geweest van onze solidariteit, en die solidariteit zullen we de komende maanden nog wel eventjes nodig hebben."
En wie nog gelooft dat daar nog wat positiefs uitkomt? Niemand.
Het zal mij niets verbazen dat de evenementen binnen tot april niet mogelijk zijn.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:28:01 #135
346939 Janneke141
pi_201294371
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:27 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Het zal mij niets verbazen dat de evenementen binnen tot april niet mogelijk zijn.
Ik denk zelfs dat dat al lang besloten is, maar dat ze dat niet in 1x bekend gaan maken. Dat wordt weer netjes iedere keer met een week of wat verlengd.
pi_201294374
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:26 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, even bijgelezen.

Maar samenvattend dus:

- Horeca wordt genaaid waar ze bij staan en gezellig vrijblijvend een drankje doen kunnen we straks vergeten

- WHO roept dat we fucked zijn en de pandemie nog wel ffkes wat jaartjes door zal gaan.

Mis ik nog iets?
- de Jonge is weer dom geweest en mondkapjes gaan toch niet weg in het OV
- de WHO roept dat er meer pandemieën komen. Er moet daarom dus ook een europees volksgezondheidsbeleid komen
- Je moet straks een toegangskaartje kopen om naar de McDonalds te kunnen

Samenvattend: Plezier ist verboten.
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:28:21 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201294375
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:26 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, even bijgelezen.

Maar samenvattend dus:

Mis ik nog iets?
It's all goddamn fake man. It's like Lenin said.
pi_201294376
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:10 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Klopt clubs discotheken enzovoorts hebben vaak toch al een portier voor de deur staan. Maar voor de rest is het gewoon onzin. Plus aan die 60 DB zit je zo volgens mij als je wat muziek op hebt staan.
Heb jij de memo gemist dat virus deeltjes zich beter verspreiden als het geluid harder dan 60db staat?
pi_201294378
Het wordt steeds gekker met die Hugo. Dit is toch niet meer uit te leggen man.
zie email 27 oktober
pi_201294388
quote:

[..]
Die ''solidariteit''. Die zo eenzijdig als ik weet niet wat bleek te zijn.

En nu weer even ''twee weekjes wachten'', maar dan in andere woorden.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 16:29:36 #141
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201294389
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
It's all goddamn fake man. It's like Lenin said.
I am the walrus?
pi_201294390
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:27 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Duh. Met deze uitspraken in de media spat het ervan af dat het OMT-advies gestuurd wordt. Met die kaartverkoop idem.
Dat lag er al dik boven op na het Dansen met Janssen debacle:

Je kunt een vraag op 2 manieren stellen aan het OMT:
- Kunnen we met aanpassingen (TvT max 24 U conform OMT, geen Dansen met Janssen, betere controle aan de deur) evenementen houden?
- Moeten we aanpassingen doen het huidige verbod van evenementen of zullen we het zo laten?

Er is destijds gekozen voor optie 2, dan weet je al wat er uit het OMT advies komt.
pi_201294392
quote:

[..]
We worden straks echt een Gallisch dorpje wat fanatiek weerstand blijft bieden tegen Het Virus terwijl in alle landen er omheen weer alles mag.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:30:33 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201294400
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:28 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Heb jij de memo gemist dat virus deeltjes zich beter verspreiden als het geluid harder dan 60db staat?
die dansen dan beter
pi_201294406
Maar kan iemand mij even uitleggen welke omstandigheden er precies gewijzigd zijn dat de hele boel weer overhoop getrokken wordt? Of is dit de volgende aflevering van de serie "Hallo ik ben Hugo en ik doe maar wat".
zie email 27 oktober
pi_201294407
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:30 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
We worden straks echt een Gallisch dorpje wat fanatiek weerstand blijft bieden tegen Het Virus terwijl in alle landen er omheen weer alles mag.
Rare jongens die Romeinen.
pi_201294408
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:18 schreef chratnox het volgende:
Ik mis de "Prima cijfers, tot morgen" van @:Scrummie
Prima cijfers! Tot morgen.
pi_201294409
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:28 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik denk zelfs dat dat al lang besloten is, maar dat ze dat niet in 1x bekend gaan maken. Dat wordt weer netjes iedere keer met een week of wat verlengd.
Tuurlijk. We zijn een braaf volk, zolang het geleidelijk gaat accepteren we eigenlijk alles. Beetje online mopperen, misschien een beetje mopperen tegen vrienden en daar blijft het bij. Niemand die er serieus tegen in wil gaan; want dan ben je in de ogen van sommigen meteen een wappie. Waar niemand mee geassocieerd wil worden.
pi_201294412
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:28 schreef chratnox het volgende:

[..]

- Je moet straks een toegangskaartje kopen om naar de McDonalds te kunnen

Samenvattend: Plezier ist verboten.
Ik denk twee toegangskaartjes. De piepgeluiden die ik daar altijd uit de keuken hoor galmen zijn makkelijk 300 dB.
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:32:10 #150
346939 Janneke141
pi_201294415
Die tijd van 22:00 is wel weer handig voor het Kamerdebat trouwens (dat vast na de persconferentie plaatsvindt, maar dat terzijde). Na lang ouwehoeren maak je er 00:00 uur van, en iedereen is blij. Terwijl het nog steeds een achterlijk plan en een klap in het gezicht van de sector is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')