Dat lijkt me echt een broodje aap..quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kan me van het vorige OMT-advies herinneren dat het OMT zei dat ze één plek per 24 uur ofzo wilden zien die bezocht mocht worden. Zou dit daarmee te maken hebben misschien?
https://www.missethoreca.(...)r-dan-60db-101370369quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waar staat dit?
dit kan echt niet meer
Dat stond wel in het eerste OMT advies na het hele "dansen met Janssen" fiasco. Testresultaat niet ouder dan 24 uur, niet meer dan één lokatie in die 24 uur bezoeken, en gevaccineerden óók testen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een broodje aap..
AD liveblog. Ik hoop dat het een grap is van het AD.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waar staat dit?
dit kan echt niet meer
https://www.metronieuws.n(...)en-toegangsbewijzen/quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:57 schreef Cynicio het volgende:
[..]
AD liveblog. Ik hoop dat het een grap is van het AD.
Het is wel ergens genoemd rond de dansen met Jansen periode.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bij meer dan 60 decibel?quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.missethoreca.(...)r-dan-60db-101370369
oké, o.a. hier dus
oh, premium, pleur op met je premium
edit:
hier dan
https://www.metronieuws.n(...)en-toegangsbewijzen/
60DB is een normaal gesprek tussen 2 mensen ja.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:58 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Bij meer dan 60 decibel?
Serieus, als ik een beetje enthousiast een ruft laat kom ik al op 70dB uit. Dus iedereen braaf zitten, niemand anders aankijken en zijn waffel houden. En vooral niet te intensief adem halen.
Doei avondje bios en hapje eten (of andersom)quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het is wel ergens genoemd rond de dansen met Jansen periode.
Het omt was verrast dat mensen meerdere "evenementen/discos" bezochten in een weekend en dat verhoogde de kans op verspreiding. Dus je QR code zou maar 1* per 24 uur geldig zijn
Uit OMT advies 119:quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar het was, maar er werd ergens genoemd dat het OMT voorstander was van één 'evenement' per 24 uur bezoeken.quote:De uitvoering in de praktijk lijkt anders te lopen dan geadviseerd. Het OMT adviseerde om de geldigheidsduur van de testen op 24 uur te zetten; in de praktijk wordt er een langere duur gehanteerd (40 uur). Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om op basis van één test deel te nemen aan opeenvolgende groepsactiviteiten (horeca, nachtleven) gedurende meerdere dagen. Ieder event waar veel mensen bij elkaar komen brengt een risico met zich mee. Dit risico wordt verkleind door de toegangseisen. Wanneer events aan elkaar gekoppeld worden (van feest naar feest), ontstaat er een additief risico op blootstelling en verdere transmissie. Ook het opkomen van de deltavariant, welke besmettelijker is, bijgedragen aan verspreiding ondanks Testen voor Toegang.
Een kort geding is geen "constructief gesprek".quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar ze hadden toch zo een constructief gesprek dinsdag/woensdag?
Dat komt toch overeen met een geldigheidsduur van 24 uur?quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Uit OMT advies 119:
[..]
Ik weet niet meer waar het was, maar er werd ergens genoemd dat het OMT voorstander was van één 'evenement' per 24 uur bezoeken.
Nou breekt m'n klomp, voor de zoveelste keer. Welke mongool heeft die decibelgrens bedacht? Wie bedenkt überhaupt zo'n grens?quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben er bang voor
Maar die exclusiviteit tot toegang voor één evenement of gelegenheid staat er dan weer niet als dusdanig in.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat komt toch overeen met een geldigheidsduur van 24 uur?
Het invoeren van een toegangsbewijs om erheen te mogen is toch geen versoepeling? Dat is een verzwaring van 22.00 tot 00.00 lijkt me?quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.missethoreca.(...)r-dan-60db-101370369
oké, o.a. hier dus
oh, premium, pleur op met je premium
edit:
hier dan
Dan zouden ze dat dus effectief moeten gaan inbouwen in die app.. dat gaat echt veel en veels te ver.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Uit OMT advies 119:
[..]
Ik weet niet meer waar het was, maar er werd ergens genoemd dat het OMT voorstander was van één 'evenement' per 24 uur bezoeken.
Idem. Je weet ook al hoe het gaat lopen: voorlopig blijven aanmodderen met toegangsbewijsjes, hele klassen naar huis sturen, selectieve verontwaardiging als het ergens druk is, en meer gerommel in de marge van dien aard. En met Hugo zitten we voorlopig ook nog wel opgescheept aangezien het met de formatie niet bepaald vlot, dus een verse wind zal er niet gaan waaien.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jammer. Maar wel herkenbaar verhaal verder, er zijn maar weinig ontwikkelingen eigenlijk. Ik post ook stukken minder de laatste dagen.
Elke verzwaring in de horeca gaat ook veel te ver.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan zouden ze dat dus effectief moeten gaan inbouwen in die app.. dat gaat echt veel en veels te ver.
Ik vermoed dat ze willen verhinderen dat mensen vrij inlopen. Maar dat gaat in een doorsnee stapstraat, waar 10 kroegen gewoon de stamgasten zo doorlaten, echt niet werken.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het invoeren van een toegangsbewijs om erheen te mogen is toch geen versoepeling? Dat is een verzwaring van 22.00 tot 00.00 lijkt me?
Het is ook geen versoepeling nee. Dit is echt kansloos.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het invoeren van een toegangsbewijs om erheen te mogen is toch geen versoepeling? Dat is een verzwaring van 22.00 tot 00.00 lijkt me?
Ja, dat laatste vooral. Het is toch een gebed zonder eind op deze manier, beter doe je gewoon je ding en verder niet te veel ergeren aan die klungels in Den Haag.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Idem. Je weet ook al hoe het gaat lopen: voorlopig blijven aanmodderen met toegangsbewijsjes, hele klassen naar huis sturen, selectieve verontwaardiging als het ergens druk is, en meer gerommel in de marge van dien aard. En met Hugo zitten we voorlopig ook nog wel opgescheept aangezien het met de formatie niet bepaald vlot, dus een verse wind zal er niet gaan waaien.
Het zal allemaal wel.
Mooi toch. De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan zouden ze dat dus effectief moeten gaan inbouwen in die app.. dat gaat echt veel en veels te ver.
Misschien gaat men wel naar een latere sluiting (bijvoorbeeld 2u) maar dan wel met kaartverkoop vanaf 22u?quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is ook geen versoepeling nee. Dit is echt kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |