SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:12 schreef gianni61 het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2620660
wat is deze..
Vroege vrijdagrel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
ohw, it was just a prankquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Welk deel?quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Aargh, nog steeds een deel van de metro buiten gebruik
De Donaumonarchie is ook niet meer wat het geweest is hequote:Op vrijdag 10 september 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Aargh, nog steeds een deel van de metro buiten gebruik
Voor het hele weekend?quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:18 schreef Ama het volgende:
Zou bijna vergeten dat het vrijdag is en dat ik boodschappen moet halen.
Mja, renovatie was wel hard nodigquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Donaumonarchie is ook niet meer wat het geweest is he
Eten.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:18 schreef Ama het volgende:
Zou bijna vergeten dat het vrijdag is en dat ik boodschappen moet halen.
Gewoon het complete centrum onbereikbaar !!quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
M3 na Nagyvárad tér tot en met Nyugati.Stukje met de bus dan maar
Toch maar weer de Sovjet-Unie opnieuw opbouwen daar danquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, renovatie was wel hard nodig
Maakt dat jou de opa?quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
boh, de moeder aller Gerries net ter wereld gezet
quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hapjes voor vanavond en chips enz.
Hou daar eens mee op zwakzinnig gedoequote:Op vrijdag 10 september 2021 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
boh, de moeder aller Gerries net ter wereld gezet
een wijs man zei ooit:quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op zwakzinnig gedoe
Ja nou dat is ook zo.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een wijs man zei ooit:
"Als het je niet bevalt, log je maar uit"
Eigenlijk was het totaal geen wijze man, maar hij heeft op zich wel een punt.quote:
Dankje een medestander.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:33 schreef Karzai het volgende:
Ik zit ook niet elke dag op verhalen over de stoelgang te wachten
Kan me niet voorstellen dat vrouwen het prettig ende chique vinden, ja op een paar ranzige vrouwen hier na dan.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dankje een medestander.
Volgens mij jaagt het ook eventuele freule nieuwe vrouwelijke users weg.
Hey fijn dacht dat ik de enige was hier.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:33 schreef Karzai het volgende:
We hadden laatst een nieuwe van viva maar die is ook alweer pleite.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:36 schreef Karzai het volgende:
De man vrouw verhouding is volgens mij nog wel goed in deze sc. Maar er komen weinig nieuwe bij
Dat was CEquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
We hadden laatst een nieuwe van viva maar die is ook alweer pleite.
Oei oei hoe dat?quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
Ja en eentje heeft Buda weggejaagd
Iets met een opmerking over 30 centimeter en toen ging ze compleet over de rooie ergens anders daaroverquote:
Buda iemand weggejaagd?quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
Ja en eentje heeft Buda weggejaagd
Toch was het zoquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda iemand weggejaagd?die heeft op Bossie na de grootste aaibaarheidsfactor hier
quote:
Hier gaat iets misquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
BoedapestLekker chaotisch.
Even uitblazen met een kopje koffie.
Awwwwwwquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal https://9gag.com/gag/azMWvQZ
maar tegen hittequote:Op vrijdag 10 september 2021 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie werkt net zo goed tegen de dorst als een koud glas water toch?
Onderhuids een enorme vuns hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda iemand weggejaagd?die heeft op Bossie na de grootste aaibaarheidsfactor hier
Ja dat schijnt dus ook niets uit te maken maar aan de andere kant geloof ik dat niet want eet maar eens soep als het warm is.quote:
Ssssthhh.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onderhuids een enorme vuns hoor.
Dorst niet echt maar wel de inname van vocht is bij koffie net zo hoog als water. Terwijl men zegt dat je ervan uitdroogt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie werkt net zo goed tegen de dorst als een koud glas water toch?
Godver, oorwurm.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
De dag schiet alweer op [ afbeelding ]
Mwah, je gaat er hooguit eerder van plassen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dorst niet echt maar wel de inname van vocht is bij koffie net zo hoog als water. Terwijl men zegt dat je ervan uitdroogt.
Met kaas?quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst nog even snaaien van de PINDAROTSJES@:ettovanbelgie
Nee dat is niet hoe pindarotsjes werkenquote:
Jammerquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is niet hoe pindarotsjes werken
Ik ook maar draag ik nooit meer want lelijk ding.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een korte broek die beetje op joggingsbroek lijkt, superfijn
ik heb gewoon een korte joggingbroekquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een korte broek die beetje op joggingsbroek lijkt, superfijn
Maar wel fcking chill in huis.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
Joggingbroeken zijn sowieso lelijk.
je moet er ook niet mee buitenshuis komenquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
Van die strakkere sportleggings dan?quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
daarmee kan je je niet buiten vertonenquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gewoon een korte joggingbroek
Ja, of flarepantsquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die strakkere sportleggings dan?
BAdslippers met sokken eronder en gaan tochquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet er ook niet mee buitenshuis komen
verder dan de tuin kom ik daar ook niet mee.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
daarmee kan je je niet buiten vertonen
op de snorfietsquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
BAdslippers met sokken eronder en gaan toch
zolang het bij verhalen blijft zonder plaatjesquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:33 schreef Karzai het volgende:
Dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, je gaat er hooguit eerder van plassen.
Bosch water is het beste ter wereld, 30.000 jaar oud oerwaterquote:
Geen wonder dat we zo knap en slim zijn hierquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bosch water is het beste ter wereld, 30.000 jaar oud oerwater
Net waar je begint te tellen hequote:Op vrijdag 10 september 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bosch water is het beste ter wereld, 30.000 jaar oud oerwater
Water uit West-Nederland krijg je tieten van dus.quote:
Bitterboobsquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Water uit West-Nederland krijg je tieten van dus.
Bestaat er iets anders dan?quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie drinkt alleen cola.
Of moobsquote:
Dat spul is ook zo keihard kapot gefilterd dat er geen smaak meer aan zitquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
Leuk filmpje, koop je Spa of Chaudfontaine uit een flesje en heb je gewoon gruwelijk stinkkutwater vergeleken met Bosch water
Nou dat water is slechts 60 jaar oud dus daar zitten "minieme" resten van die periode antibiotica en landbouwgiffen in, 60 jaar welvaartswaterquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat spul is ook zo keihard kapot gefilterd dat er geen smaak meer aan zitGewoon lekker grondwater uit de kraan
Heb ik hier nu staanquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:58 schreef Karzai het volgende:
Soms nog wel eens bar le duc met bubbeltjes en citroen
Wat ben je stil en afwezig de laatste tijd, is het de Italiaan?quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Straks even halen.
Ik was op vakantie.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ben je stil en afwezig de laatste tijd, is het de Italiaan?
Oke ik ga heel hard blazen, misschien waait het die kant op.quote:
Niet te veel bij spugen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke ik ga heel hard blazen, misschien waait het die kant op.
En ik maar proberen mijn coole imago te cultiverenquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook gewoon oud water hier hoor, is pas vrij 'recent' ingepolderd.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat water is slechts 60 jaar oud dus daar zitten "minieme" resten van die periode antibiotica en landbouwgiffen in, 60 jaar welvaartswater
#metoo maar dan wel na het werk en nu tering veel pijn aan mijn potenquote:
Probeer het eens met schoenenquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#metoo maar dan wel na het werk en nu tering veel pijn aan mijn poten
De benauwdheid is hier een klein beetje aan het verdwijnen, daar zal het wel lekkere warmte zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit hier met de airco op volle kracht
ga de mensen maar eens vertellen wat er allemaal in het coronavaccin zit, lijkt me nuttigerquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
De vloeiende vulling van een kaassoufflé bestaat dus uit een mengsel van een klein deel 'echte' kaas (ongeveer 6-9%), maar vooral nepkaas, boter, zetmeel en smeltzout, Het beetje kaas is meestal van dubieuze kwaliteit, denk aan kazen die gescheurd, versneden, en soms zelfs een beetje beschimmeld zijn.
Daarom ambachtelijke kaas soufflé etenquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
De vloeiende vulling van een kaassoufflé bestaat dus uit een mengsel van een klein deel 'echte' kaas (ongeveer 6-9%), maar vooral nepkaas, boter, zetmeel en smeltzout, Het beetje kaas is meestal van dubieuze kwaliteit, denk aan kazen die gescheurd, versneden, en soms zelfs een beetje beschimmeld zijn.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De benauwdheid is hier een klein beetje aan het verdwijnen, daar zal het wel lekkere warmte zijn.
Ligt er toch aan?quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
Lullig is dat altijd, twee zusjes die sprekend op elkaar lijken maar de ene is aantrekkelijk en de andere alleen maar gezellig.
Discozwemmen vanavond natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde gaan zwemmen, maar alle baden gaan ineens om 19 uur dicht
Nee, elke avondquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Discozwemmen vanavond natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde gaan zwemmen, maar alle baden gaan ineens om 19 uur dicht
Zit daar ook kaas in?quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga de mensen maar eens vertellen wat er allemaal in het coronavaccin zit, lijkt me nuttiger
Vast weer ergens tegen een ban opgelopen die schelm.quote:
BWUUUURP de spicy burger en de kapsalon zitten erin hoorquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:06 schreef mschol het volgende:
vanavond pasta, nee geen hoeren pasta
quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BWUUUURP de spicy burger en de kapsalon zitten erin hoor
Nee, dit kan niet @onlogischquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BWUUUURP de spicy burger en de kapsalon zitten erin hoor
vanavond weer dartsen onniedanquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet @:onlogisch
Prioriteitenquote:
Ik had zelfs werkschoenen aan met stale neuzenquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Probeer het eens met schoenen
Cha sieuwquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
bao buns vanavond..
oa met cha sieuw en een kip iets
Oorlogen dienen een nut.quote:
Omdat hij natuurlijk snoeiharde noikseks aan het hebben is met @Haagsquote:
mja ik zie het niet, het heeft niks opgelost, alleen maar erger gewordenquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oorlogen dienen een nut.
Als je dat niet snapt moet je beter kijken.
Penicilline.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik zie het niet, het heeft niks opgelost, alleen maar erger geworden
Ja die waren vrij kansloos.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb het meer over de oorlogen die Amerika heeft uitgevochten in Irak en Afghanistan
Fuetworstjes, kaasblokjes, gedroogde ham, grillworst met kaas. En bak chips erbij denk ik haha.quote:
lekker hoor!quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Fuetworstjes, kaasblokjes, gedroogde ham, grillworst met kaas. En bak chips erbij denk ik haha.
(Niet voor mij alleen hoor)
Lekker heurquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Fuetworstjes, kaasblokjes, gedroogde ham, grillworst met kaas. En bak chips erbij denk ik haha.
Snoei en snoei hard party hardy met booze bitches en drugsquote:
Als dat laatste zo was bleven de hapjes wel in de koelkast staan.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snoei en snoei hard party hardy met booze bitches en drugs![]()
Niet gewoon zuipen, snuiven, noiken en vreten het hele weekend langquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Als dat laatste zo was bleven de hapjes wel in de koelkast staan.
noiken?quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet gewoon zuipen, snuiven, noiken en vreten het hele weekend lang
quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Is weer een mooi blokkie in de aanbieding, volgend weekend maar ff halen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Is je collectie voor 31-12 al compleet?
netjes netjes.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is weer een mooi blokkie in de aanbieding, volgend weekend maar ff halen.
Daarna gaat er nog voor 500 bij komen denk ik in Nederland en Duitsland.
Ze doen maar, dan gaat het budget van Nederland naar mooi Pools spulquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:04 schreef Haags het volgende:
[..]
netjes netjes.
Ik voel hem al weer aankomen, dat verbod voor 31-12.
Nice.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze doen maar, dan gaat het budget van Nederland naar mooi Pools spul
Al heb ik het gevoel dat het wel door mag gaan dit jaar.quote:
Ik ben daar niet zo zeker van.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Al heb ik het gevoel dat het wel door mag gaan dit jaar.
Meerderheid in de Tweede Kamer hebben we wel
Rechts is een meerderheid, de linkse partijen zijn zwaar in de minderheidquote:
ach, hier heb je die halsband terroristen...quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:12 schreef Karzai het volgende:
Er heeft zich weer een kolonie grasparkieten gevestigd in de binnentuin, krijsen die beesten
oja halsband zijn het, zag ze niet hoorde ze welquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, hier heb je die halsband terroristen...
Ik eet alleen jonge kaas en briequote:Op vrijdag 10 september 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker man, kaas. Heb momenteel ik denk 5 verschillende in huis
quote:
Ohquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh![]()
Nja, wel sfeervol met het kaarsje aan
Wel zo mooi om het plaatsje compleet te maken jaquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Moet even één kaarsje vervangen zie ik.
is dat moveable yoda?quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
kom er aanquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
ik zie een dekentjequote:Op vrijdag 10 september 2021 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
heh ben je weer pink mod ?quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:50 schreef Ama het volgende:
Etto heb je het nieuws al gelezen op FOK?
?quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:50 schreef Ama het volgende:
Etto heb je het nieuws al gelezen op FOK?
das dan weer logischquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja man geen zin meer in dat gezeik met Kluun enz.
Begrijp nog steeds niet waarom ze dat soort mensen hun gang laten gaanquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet waarom ze dat soort mensen hun gang laten gaan
ik heb dat gemist maar wat ik zo snel teruglees heb ik iets van wtf..quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrij unieke usernaam in ieder geval
hahatjes hoort bij fok enzoquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet waarom ze dat soort mensen hun gang laten gaan
Gelijk heb je hoor, het is niet alsof je ervoor betaald wordt of zo.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor, het is niet alsof je ervoor betaald wordt of zo.
Oh?quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor, het is niet alsof je ervoor betaald wordt of zo.
Ik wilde net zeggen. Ik werd er rijkelijk voor beloondquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh?
Ik kan er prima van leven, leasebakkie er bij
Zonder geld log ik niet eens meer inquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou in mijn tijd niet hoor![]()
Maar ja toen bestond heel het idee "geld" nog niet
Kreeg je af en toe een everzwijn toegeworpen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou in mijn tijd niet hoor![]()
Maar ja toen bestond heel het idee "geld" nog niet
Ik kwam hier binnenvallen en dacht dat het over de schrijver ging.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zondag een schelpje en twee kralenquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeg je af en toe een everzwijn toegeworpen?
Haha neequote:Op vrijdag 10 september 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam hier binnenvallen en dacht dat het over de schrijver ging.
Dat lijkt me eng.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Zat al meteen vast in de lift net. Eventjes maar, maar toch.
Denk dat ik daar na mijn vakantie ook last van zal hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Daarom altijd de trap nemenquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Verwacht jij ook een food babyquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik daar na mijn vakantie ook last van zal hebben
Ja, ik heb al dagen weeënquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verwacht jij ook een food baby
Waarom niet beiden? Het is weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |