abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217693883
Even een schop!

Mijn dochters zijn binnenkort jarig en zitten in hun Harry Potter-fase. Ze zijn ook dol op LEGO dus willen graag Harry Potter LEGO voor hun verjaardag. Ze hebben vorig jaar de adventskalender van Harry Potter gekregen, dus ze hebben Harry, Ron en Hermelien al, verder nog niets.

Welke Harry Potter set is bij jullie kinderen het populairst om mee te spelen?
pi_218397289
Na een bezoek aan Lego House in Billund kreeg ik (ook) weer inspiratie om wat met Lego te doen. Dus een stolp gekocht en aan de slag. Eerste probeersel:

De komende tijd maar eens nadenken over iets wat nog wat meer de hoogte in gaat.

J is ook weer helemaal into de Lego met de set die hij van ons kreeg in Billund O+

Edit: hm, ik doe iets fout met Imgur, of werkt dat niet meer? -O- Dank @mschol

[ Bericht 20% gewijzigd door Hupje op 02-08-2025 16:57:26 ]
pi_218397468
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 15:10 schreef Hupje het volgende:
Na een bezoek aan Lego House in Billund kreeg ik (ook) weer inspiratie om wat met Lego te doen. Dus een stolp gekocht en aan de slag. Eerste probeersel:
[ afbeelding ]
De komende tijd maar eens nadenken over iets wat nog wat meer de hoogte in gaat.

J is ook weer helemaal into de Lego met de set die hij van ons kreeg in Billund O+

Edit: hm, ik doe iets fout met Imgur, of werkt dat niet meer? -O-
werkt wel, alleen moet je even de link van het plaatje pakken en niet van de "post"

pi_218397476
tof trouwens _O_
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:26:03 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_218398005
Dat is gaaf!! Ik ben op dit moment bezig met het sorteren van alle LEGO. Ik durf te stellen dat ik over de helft ben. Als alles gedaan is, netjes opgeruimd is, dan mag ik van mijzelf gaan kijken of ik ook weer wat IN elkaar kan zetten zonder pijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218911141
Er staat weer iets nieuws in de stolp O+

En kind is bezig om het ruimtestation weer opnieuw te bouwen. Dat soort projecten doet hij liever in de woonkamer dan op zolder, dus het is een gezellige Lego bende daar ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')