SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook altijd leuk je als je naar de wc moet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was vast leuk in het hoofd van de architect, maar wie zit daar nou op te wachten?
Zie er ook wel voordelen in, maar misschien heb ik te veel p0rn gekekenquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was vast leuk in het hoofd van de architect, maar wie zit daar nou op te wachten?
Kloptquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Luie dikkerds zijn dat. Of bang dat er iets niet meer is 5 min later
Waar ongeveer?quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:41 schreef gianni61 het volgende:
Leuk appartementje gezien op airbnb.
verhuurder biedt ook vervoer van en naar het vliegveld en je kunt een boodschappenlijstje opsturen zodat de koelkast al vol is bij aankomst.
Ik denk dat dit hem gaat worden
Netjesquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit gebouw als ik het goed heb
https://www.google.nl/map(...)5!4d19.0774057?hl=nl
True, maar goed, die stad is zo groot dat ik niet verwacht dat ik alles te voet kan doenquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NetjesWel redelijk ver uit het centrum.
Mja, zelfs met je partner wil je toch wel een beetje privacy onder de douchequote:Op vrijdag 10 september 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zie er ook wel voordelen in, maar misschien heb ik te veel p0rn gekeken
De pure haat naar die mensen op je vroege ochtend voel ik hier nog.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt
En nou loopt ze nog heen en weer te drentelen want ze mocht de koffiemachine niet mee naar haar tafeltje nemen. Hubby laat zich lekker bedienen, die beweegt helemaal niet
Zolang je maar weet dat je wel steeds wat reistijd gaat hebben van en naar het centrumquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True, maar goed, die stad is zo groot dat ik niet verwacht dat ik alles te voet kan doen
Nou, haat niet. Maar ik verbaas me wel vaak over mensenquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De pure haat naar die mensen op je vroege ochtend voel ik hier nog.
In jouw hoofd is elk hotel een bejaardensoosquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen in berghutten waar veel gezonde jongeren komen vind ik zo’n ontbijt buffet relaxt. Met een beetje leuke muziek en normaal kletsende mensen.
In zo’n bejaardensoos krijg ik dan een soort zelfmoordneigingen.
Daar mag jij toch zeker al 20 jaar niet meer komen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen in berghutten waar veel gezonde jongeren komen vind ik zo’n ontbijt buffet relaxt. Met een beetje leuke muziek en normaal kletsende mensen.
In zo’n bejaardensoos krijg ik dan een soort zelfmoordneigingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |