quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef Bocaj het volgende:
Tja, het vaccin is nog steeds in de testfase en men test het uit op mensen...
Er gaan mensen dood aan het vaccin... 409 op dit moment... https://www.lareb.nl/news(...)oronavaccins-week-25
Ook kun je nog steeds het virus krijgen en het ook weer doorgeven...
Enz, enz...
Dus neen, ik doe het niet!
En laten we eerlijk zijn... Het is een verkoudheidsvirus... (Gommers zegt het zelf!)
Dat kan, het is een spiegeltje voorhouden wat wappies al 1,5 jaar lang hebben gedaan.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Reageer dan niet? Als je geen discussie wilt kan je gewoon lekker op je handjes zitten niet??
quote:Doutzen Kroes heeft na een mediastilte van ruim een half jaar weer eens van zich laten horen. Het model zette vrijdag een lang bericht op Instagram waarin ze zich uitspreekt tegen het coronavaccin. Daarbij roept ze anderen op haar voorbeeld te volgen en zich ook ’uit te spreken voor hun vrijheid’.
Doutzen noemt de afgelopen maanden zonder sociale media ’zeer vredig’, maar voelde zich door de aangekondigde coronamaatregelen toch genoodzaakt om weer online van zich te laten horen. Doutzen zegt dat ze ’de ongerechtigheid die zich voor onze neus afspeelt niet langer meer kan negeren’.
Naar eigen zeggen hebben andere mensen met hun moed Doutzen de ’hoop en kracht’ gegeven om zich uit te spreken. „Ik laat me niet dwingen om het vaccin te nemen”, schrijft ze stellig. „Ik laat me niet dwingen om mijn gezondheid te bewijzen om zo mee te kunnen doen in de samenleving. Ik accepteer niet dat mensen vanwege hun medische status worden buitengesloten.”
Doutzen heeft zich vaker uitgesproken tijdens de coronapandemie. Zo noemde het model coronatesten bij kinderen ’diep triest’ en suggereerde ze dat de media, de farmaceutische industrie, regeringen en grote bedrijven verkeerde motieven zouden nastreven.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:16 schreef tim020hoorn het volgende:
Dan toch niet Doutzen. Lekker met moederhart blijven aanklooien
En toch bijna 7 miljoen volgers op instagram.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:16 schreef tim020hoorn het volgende:
Dan toch niet Doutzen. Lekker met moederhart blijven aanklooien
ook heel veel buitenland vermoed ik. Het zijn dezelfde schreeuwers die in dit topic hetzelfde bereik hebben. De ik doe niet meer mee groepquote:Op zaterdag 18 september 2021 11:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En toch bijna 7 miljoen volgers op instagram.
Daarmee heeft Doutzen behoorlijk wat bereik en invloed.
Bereik wel, invloed valt wel mee denk ik.quote:Op zaterdag 18 september 2021 11:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En toch bijna 7 miljoen volgers op instagram.
Daarmee heeft Doutzen behoorlijk wat bereik en invloed.
Bizar, spreek je gewoon uit.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:11 schreef Bocaj het volgende:
Naar eigen zeggen hebben andere mensen met hun moed Doutzen de ’hoop en kracht’ gegeven om zich uit te spreken.
Zit je lekker in je eigen gelijk?quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:06 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Doutzen krijgt nog wel spijt van haar domme ongeïnformeerde keuze net als zoveel wappies.
Wat is daar verkeerd aan?quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:04 schreef Za het volgende:
[..]
Bizar, spreek je gewoon uit.
Doutzen doet nu voorkomen of er heel veel moed en kracht voor nodig is te zeggen dat je je niet laat vaccineren, verkeerde boodschap.
Ik begrijp eigenlijk niet wat je daar niet aan begrijpt?quote:
Neehoor, zegt vooral iets over hoe de samenleving daar zo idioot om doet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:48 schreef Za het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk niet wat je daar niet aan begrijpt?
Wanneer je aangeeft dat er veel moed en kracht voor nodig is om aan te geven dat je je niet laat vaccineren, je doet voorkomen of je iets heimelijks, iets afkeurenswaardig oid doet, ipv gewoon je grondrecht.
Ben jij gevaccineerd?quote:Op maandag 20 september 2021 04:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Dit is toch het topic voor als je niet gevaccineerd bent? Waarom dan allemaal mensen hier die wel gevaccineerd zijn?
Voor zorgpersoneel dat zichzelf naar de tyfus werkt om covidpatienten te behandelen lijkt het me best frustrerend om hiermee om te moeten gaan.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zit je lekker in je eigen gelijk?
Maar prima, respecteer je haar domme keuze? Of wil je haar ook dwingen dingen te doen die ze niet wilt?
Op een gegeven moment is er niet heel veel meer over te zeggen lijkt me. Toen deze topicreeks begon was ik niet gevaccineerd, ben het nu nog steeds niet. Kan ik wel de hele tijd mee te koop lopen maar het zou helemaal niet zo spannend moeten zijn. Het enige wat dan nog rest is dezelfde discussies als overal.quote:Op maandag 20 september 2021 04:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Dit is toch het topic voor als je niet gevaccineerd bent? Waarom dan allemaal mensen hier die wel gevaccineerd zijn?
zou het idd gewoon lekker voor je houdenquote:Op maandag 20 september 2021 11:34 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is er niet heel veel meer over te zeggen lijkt me. Toen deze topicreeks begon was ik niet gevaccineerd, ben het nu nog steeds niet. Kan ik wel de hele tijd mee te koop lopen maar het zou helemaal niet zo spannend moeten zijn. Het enige wat dan nog rest is dezelfde discussies als overal.
Daar is de glans ook alweer wat jaartjes vanaf. Die Doutzenquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:11 schreef Bocaj het volgende:
Doutzen Kroes: ’Ik laat me niet dwingen om het vaccin te nemen’.
[ afbeelding ]
[..]
[ instagram ]
Emotionele argumentenquote:Op maandag 20 september 2021 17:07 schreef HayeOpReis het volgende:
Ik neem geen vaccin, want:
- Ik gok er op dat voor een gezonde persoon als ik, één keer corona krijgen – en hiermee langwerkende , mogelijk levenslange bescherming verkrijgen – beter is voor mijn lange termijn gezondheid, dan komende jaren een heel aantal keer zo’n steeds korter getest mRNA vaccin.
- ik heb geen vertrouwen in het hele systeem dat mij het vaccin wil opdringen.
Het vaccin beschermt de medewerkers in de zorgquote:- Het vaccin beschermt anderen niet.
Dat kan. Echter vind ik het logischer dat het virus juist geen evolutionaire druk heeft om te muteren. Het kan gewoon rondwaren namelijk, men blijft besmettelijk.quote:- Er is een risico dat deze massavaccinatie juist zorgt voor meer nieuwe varianten. In ieder geval niet voor minder, want het houdt verspreiding niet tegen. Er zijn verschillende wetenschappers (zoals Geert Vanden Bossche) die zeggen dat het virus in een gevaccineerde persoon juist “leert” het vaccin te omzeilen en hierdoor meer virulentere varianten ontstaan. Op eenzelfde manier als massaal gebruik van antibiotica leidt tot resistente bacteriën.
Waarom deze ophef niet bij bv het poliovaccin?quote:- Hoe meer mensen het vaccin nemen, hoe makkelijker het wordt om de ongevaccineerden buiten te sluiten of anders te benadelen. Hierdoor zal het bij volgende vaccinatierondes moeilijker worden om te weigeren. We verliezen zo steeds meer de zeggenschap over ons eigen lichaam.
Niet meer macht naar de overheid, bedrijven en Niet Overheids Organisaties (NGO's). Uhm waar moet de macht dan nog wel naartoe?quote:-Ik ga niet meewerken aan een systeem gericht op; winst van de farmaceutische industrie, meer macht van de overheid, EU en NGOs, waar groepen bewust tegen elkaar worden opgezet, leugens, censuur, minder vrijheid en medische apartheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |