abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 09:48:14 #51
18653 crew  D.
pi_201288913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:36 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Ik snap dat niet. Toen ik net begon met crypto 5 jaar geleden was m'n doel een lambo wanneer ik een miljoen had. Nu ik daar boven zit zou ik echt never een lambo kopen. Misschien wanneer ik boven de 5 zit, maar zelfs dan zou ik denk ik twijfelen.

Zouden ze echt zoveel vermogen hebben of leven ze alleen maar in het moment?
Ik geloof genoeg inkomsten uit ondernemingen, dus deze winst is een extraatje, en leef je wat makkelijker in het moment :Y
pi_201288962
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:36 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Ik snap dat niet. Toen ik net begon met crypto 5 jaar geleden was m'n doel een lambo wanneer ik een miljoen had. Nu ik daar boven zit zou ik echt never een lambo kopen. Misschien wanneer ik boven de 5 zit, maar zelfs dan zou ik denk ik twijfelen.

Zouden ze echt zoveel vermogen hebben of leven ze alleen maar in het moment?
Hij heeft een youtube kanaal + nog wat bedrijfjes ernaast.

Daarnaast kopen zij de auto gewoon op de zaak dus dat scheelt al in de aanschafprijs en running costs. Vaak weten ze ook goeie dealtjes te krijgen en zo een auto levert ook weer exposure/content op wat weer goed is voor de views enz.

Als youtuber kan het best lucratief zijn om een lambo te kopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2021 09:52:21 ]
pi_201289090
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 23:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
En of het 10, 20 of 30 jaar duurt... het komt er aan
Sowieso, wel goed dat de politiek alvast aan het bedenken is wat al deze miljoenen mensen zonder baan dan gaan doen.

Maar hopen dat deze mensen een beetje stacken voor hun toekomst om hun verloren banen te compenseren.
pi_201291235
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 22:39 schreef D. het volgende:
Zijn er überhaupt mensen met 2 Tesla's?

Interessante techniek hoor, maar mijn autohart gaat er niet sneller van kloppen :N
Ik ken zo iemand ja. Model S + Roadster
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_201291519
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 22:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ach over 20 jaar heeft niemand nog een auto
In ieder geval geen eentje die loopt op benzine.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 13:31:50 #56
18653 crew  D.
pi_201292017
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:57 schreef viceversa het volgende:

[..]
In ieder geval geen eentje die loopt op benzine.
Ik ken meerdere mensen met een verzameling, wil je ze die afpakken?

Er zal wel een verbod komen op nieuwe bouwen :Y
pi_201292616
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:31 schreef D. het volgende:

[..]
Ik ken meerdere mensen met een verzameling, wil je ze die afpakken?

Er zal wel een verbod komen op nieuwe bouwen :Y
Niet direct. Wel hogere belastingen voor het rijden en dat je in bepaalde gebieden niet meer kunt rijden. Ze wilden Amsterdam ook al vrij maken van benzine auto's.

Maar de eerste stap zal idd zijn dat er geen nieuwe auto's meer bij komen. Alleen elektrisch of wat er dan nog meer ontwikkeld wordt.
  vrijdag 10 september 2021 @ 14:20:59 #58
131603 Afwazig
Serious business
pi_201292654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 00:52 schreef Repeating het volgende:

[..]
Er bestond toch ergens een site waar je kon zien welk bedrag per nsbt was “verzameld”?
Ah ja die, je hebt hem inmiddels zie ik.

Ik vraag het altijd via de telegrambot op:

quote:
NSBT:
Circulating Supply: 2161139.718878 NSBT
Price on contract: ~2805.40 USDN
Price on WEX: 30.96 USDN
Staked: 2020230.61 NSBT
USDN for distribution: 881202.66 USDN
Waves for distribution: 3.71 WAVES
Total for distribution: ~881314.00 USDN

Per NSBT for next distribution:
~0.00000184 WAVES
~0.436189 USDN
Not bad :P
pi_201295514
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:36 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Ik snap dat niet. Toen ik net begon met crypto 5 jaar geleden was m'n doel een lambo wanneer ik een miljoen had. Nu ik daar boven zit zou ik echt never een lambo kopen. Misschien wanneer ik boven de 5 zit, maar zelfs dan zou ik denk ik twijfelen.

Zouden ze echt zoveel vermogen hebben of leven ze alleen maar in het moment?
Die gasten zitten bijna op level Enzo Knol joh, geld stroomt uit de kraan.

Z'n vriend die niet echt in crypto zit heeft ook een Lambo, al die bekende YouTubers.
blablablabla
pi_201297249
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Die gasten zitten bijna op level Enzo Knol joh, geld stroomt uit de kraan.

Z'n vriend die niet echt in crypto zit heeft ook een Lambo, al die bekende YouTubers.
Vaak zijn die Lambos ook gewoon tweedehands. Voor rond de ton heb je die al, nog best veel geldjes.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201297295
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201298362
quote:
Hulk kijk ik zo ongeveer elke week naar op chrono24. Wil er zo graag 1 hebben, heb er ook best 20K voor over, maar vind het verschil veel te groot met retailprijs. :')
pi_201298404
Al had ik 200 miljoen te besteden dan kocht ik nog geen Rolex of een Lambo :+

Eigenlijk heb je weinig nodig.

Laat je niet gek maken als je gecasht hebt; de grootste luxe is als je tot je "echte" pensioen nooit meer hoeft te werken en gewoon je boodschappen en vaste lasten kan betalen.

Kijk naar iemand als Elon Musk, die in een "Boxable Tiny House" woont.
Of Warren Buffett die al iets van 63 jaar in hetzelfde huis woont, 2e hands auto's rijdt en tot enkele jaren terug een vouwtelefoon van $20 bij zich had (inmiddels wel een iPhone).
Ikea oprichter Ingvar Kamprad reed 20 jaar in een Volvo 240 Estate uit 1993 :D

Arme mensen kleden en uiten zich vaak graag "rijk".
Rijke mensen hoeven dat niet, die zijn het al ;)

[ Bericht 23% gewijzigd door TheFreshPrince op 10-09-2021 20:38:47 ]
pi_201298503
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Al had ik 200 miljoen te besteden dan kocht ik nog geen Rolex of een Lambo :+

Eigenlijk heb je weinig nodig.

Laat je niet gek maken als je gecasht hebt; de grootste luxe is als je tot je "echte" pensioen nooit meer hoeft te werken en gewoon je boodschappen en vaste lasten kan betalen.

Kijk naar iemand als Elon Musk, die in een "Boxable Tiny House" woont.
Of Warren Buffett die al iets van 63 jaar in hetzelfde huis woont, 2e hands auto's rijdt en tot enkele jaren terug een vouwtelefoon van $20 bij zich had (inmiddels wel een iPhone).

Arme mensen kleden en uiten zich vaak graag "rijk".
Rijke mensen hoeven dat niet, die zijn het al ;)
Ik ook niet, ik geef niet zoveel omdat soort bling. Zou wel een luxe auto kopen maar die puur uitzoeken op wat het beste rijdt. Horloge draag ik soberso nooit.

Ik zou wel vies veel geld stuk slaan op het bouwen van pc's, dat dan weer wel :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_201298543
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik ook niet, ik geef niet zoveel omdat soort bling. Zou wel een luxe auto kopen maar die puur uitzoeken op wat het beste rijdt. Horloge draag ik soberso nooit.

Ik zou wel vies veel geld stuk slaan op het bouwen van pc's, dat dan weer wel :')
TR 3970x / 2x Nvidia A6000 / 128GB / 6TB PCIe Samsung SSD / 2TB M.2 980Pro SSD meldt zich :@

Daarnaast nog een racesim met een RTX3090 :@

Maar dat is hobby en dat mag wat kosten :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201298601
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
TR 3970x / 2x Nvidia A6000 / 128GB / 6TB PCIe Samsung SSD / 2TB M.2 980Pro SSD meldt zich :@

Daarnaast nog een racesim met een RTX3090 :@

[ afbeelding ]
Rijke niggah jij! :7

Maar ik zou dus waarschijnlijk de nodige game-pc's bouwen, en daarna weer verkopen :')

Af en toe eentje weggeven ook wel :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_201298620
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Rijke niggah jij! :7

Maar ik zou dus waarschijnlijk de nodige game-pc's bouwen, en daarna weer verkopen :')

Af en toe eentje weggeven ook wel :P
Leuke hobby :)

Ik gebruik die bak veel voor foto- en video-editing, AI frame interpolation (DAIN / RIFE) en AI Upscaling en dat vergt nogal wat power...

En voor die freakin' grote bitcoin blockchain natuurlijk :+
pi_201298638
Ik leef eigenlijk altijd vrij minimalistisch, ik heb geen rijbewijs, en ik geef ook niet om spullen, ik denk dat mijn laatste luxe uitgave een sporthorloge van 200 euro was een halfjaar terug.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201298683
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:46 schreef raptorix het volgende:
Ik leef eigenlijk altijd vrij minimalistisch, ik heb geen rijbewijs, en ik geef ook niet om spullen, ik denk dat mijn laatste luxe uitgave een sporthorloge van 200 euro was een halfjaar terug.
Dat scheelt ook in de kosten ;)

M'n laatste 2 horloges waren een Swatch en een Seiko Kinetic (gekregen van oude marinier en tevens buurman).
De eerste gesneuveld tijdens een stage, de 2e tijdens het sleutelen aan computers, dus het is ook niet echt voor mij weggelegd :+
pi_201298752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat scheelt ook in de kosten ;)

M'n laatste 2 horloges waren een Swatch en een Seiko Kinetic (gekregen van oude marinier en tevens buurman).
De eerste gesneuveld tijdens een stage, de 2e tijdens het sleutelen aan computers, dus het is ook niet echt voor mij weggelegd :+
Ik blijf altijd achter deurkrukken hangen met horloges :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201298791
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:52 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik blijf altijd achter deurkrukken hangen met horloges :D
Ik meestal met m'n kleding. Meestal met een trui maar zelfs een keer met de lus voor een broekriem (ben 1m98 dus dat lukt soms). Die was ook kaput toen. De deur niet, gelukkig.
pi_201299000
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:52 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik blijf altijd achter deurkrukken hangen met horloges :D
Ik heb een maal een horloge gehad. Gekregen tijdens mijn communie. Maar ik kan een horloge niet dragen net zoals ringen etc. Ik word daar nerveus van. Dat soort spullen irriteren mij als ik dat soort spullen zou moeten dragen.

Ben ook niet zo luxueus ingesteld. Ik zit in bitcoin om mijn pensioen te kunnen aanvullen en een paar jaar eerder met pensioen te kunnen gaan. Bovendien verwacht ik in de toekomst enorme zorgkosten. Dat hoop ik ook wat met crypto te kunnen opvangen. Laat ik het zo zeggen. Als ik niet meer werk wil ik gewoon leven zoals ik dat nu ook doe.

En tot nu toe ben ik goed op weg.
pi_201299210
Een dikke auto is een van de snelste manieren om van je geld af te komen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_201299213
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Leuke hobby :)

Ik gebruik die bak veel voor foto- en video-editing, AI frame interpolation (DAIN / RIFE) en AI Upscaling en dat vergt nogal wat power...

En voor die freakin' grote bitcoin blockchain natuurlijk :+
Ja, een zware PC heb ik ook wel nodig voor mijn treinsim waar ik met Gmax en Blender zo nu en dan ook wat spullen bouw. Nu al een lange tijd geen tijd meer voor gehad.
pi_201299283
Zijn we al rekt/moon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')