Voor de gek houden?quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga mezelf toch niet voor de gek houden
Dat kon begin jaren 90 ook al Hansquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt tegenwoordig ook gewoon opnemen en terugkijken.
Tenzij je 'tracking' spoeltje stuk was, dan was dat soms best een uitdaging tussen alle strepen en artefacten door.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat kon begin jaren 90 ook al Hans
"Hij is ziek"quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:16 schreef _UserName_ het volgende:
Het voordeel van sprintraceweekenden is wel dat je alles kan zien wanneer je slechts tot half 1 werkt. Alleen de kraamvisite op zondag is dan weer jammer.
Het was al 2 maal uitgesteld, wil het kind nog wel zien voor ie het huis uit gaatquote:
De eerste twee geplande datums waren nog wel in de zomerstopquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:20 schreef TagForce het volgende:
[..]
"Ja, hij zei: "Dan moet ze niet bevallen midden in het F1 seizoen, zeg...""
Slechte planning dan... lol. Veel plezier dan maar. En zo'n beschuitje kan in 2 happen... wegspoelen met de koffie, en ruim op tijd voor de formatie-rondequote:Op vrijdag 10 september 2021 13:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De eerste twee geplande datums waren nog wel in de zomerstop
Zij hebben een druk leven, dus beetje water bij de wijn gedaan. Het kan niet altijd gaan zoals ik wilquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:22 schreef TagForce het volgende:
[..]
Slechte planning dan... lol. Veel plezier dan maar. En zo'n beschuitje kan in 2 happen... wegspoelen met de koffie, en ruim op tijd voor de formatie-ronde
kraamvisite moet je simpelweg kort houden en dit ook altijd duidelijk zeggenquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het was al 2 maal uitgesteld, wil het kind nog wel zien voor ie het huis uit gaatScheelt dat het in de ochtend is maar denk niet dat ik de start ga redden. Zal de eerste race zijn die ik mis dus dat scheelt.
Yes!quote:
Rick heeft een (hart)operatie ondergaan toch?quote:
jaquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rick heeft een (hart)operatie ondergaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |