Gefeliciteerd nog! Wil je in de OP?quote:Op donderdag 16 september 2021 18:31 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom mij hier ook melden. A is nu 12 dagen oud en groeit super! Ik post later even een foto
Oh wow, go Pep!quote:Op donderdag 16 september 2021 22:46 schreef kwakz0r het volgende:
Oh en verder: pep groeide niet (200 gram in 2,5 maand) en is nu van de borst en helemaal op flessen over (ik voed nog s ochtends vroeg met een flesje erachteraan en kolf 1 keer s avonds tot het echt stopt). Nu was hij dus in 1 week 500 gram gegroeid![]()
Ook wel vertekend door niet poepen die dag, maar ben blij te zien dat hij weer naar zn lijnte teruggroeit (was gezakt van de 0 lijn naar de -2 lijn namelijk).
Verder eet hijboterham met avocado, prakjes/pureetjes, bananenbrood (zonder suiker gemaakt), banaan, pap. Hij geniet er echt van!
Dinsdag waren we naar t strand, was de fles vergetengelukkig zat er nog wat melk in mn borsten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met pompje, zo'n neuspeer?quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:02 schreef arvensis het volgende:
Hier is het snotterseizoen geopend.. pompje is krijsen, plat liggen is krijsen, melk drinken is krijsen,
maar toch de hele nacht aan de borst willen hangen.
![]()
Precies na een week opvang, zoals verwacht.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog! Wil je in de OP?
Ik ontving zojuist een foto van de opvang die ik jullie niet kan onthouden. Meneer is dus een propper, dat is de reden dat ik hem dingen stuk voor stuk aanbied want anders propt hij het achter elkaar in zijn mond. En dan krijg je dus dit:
Awww, wat heerlijk mini mini nog!quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:24 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Als het goed is doet hij het nu wel
Wow, ik dacht dat mijn baby al rijkelijk veel haar had, maar de jouwe heeft nog meer en nog langer haar. 🥰quote:
Ja, ze past maatje 44 dus echt heel erg mini is ze.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:48 schreef arvensis het volgende:
Aah mashAllahBen benieuwd naar haar naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto lijkt het nog minder dan dat ze heeft vanwege olie/borstvoedingsbadje haha..quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:23 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Wow, ik dacht dat mijn baby al rijkelijk veel haar had, maar de jouwe heeft nog meer en nog langer haar. 🥰en dit met 36.6 weken zwangerschap he
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:31 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ja, ze past maatje 44 dus echt heel erg mini is ze.al rammelende eierstokken?
[..]Haha nope nope nope. 3 is ruim voldoendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Deze foto lijkt het nog minder dan dat ze heeft vanwege olie/borstvoedingsbadje haha..en dit met 36.6 weken zwangerschap he
maar blijf het heerlijk vinden om te zien!
disclaimer
Je staat erbijquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:24 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja lijkt mij leuk, A. 4 september 2021
Ja timing hebben baby's welquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:32 schreef Mango91 het volgende:
Hahaha lekker doorproppen, heerlijk! Maar zul je altijd net zien, vakantie en dan ziek worden..
Fijn dat pep weer op de lijn zit @:kwakz0r! En wat een heerlijk jochie om te zien!
Ik zie nog steeds nietsquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:23 schreef BellaaElisa het volgende:
https://ibb.co/b6jNr4M
Edit: heeft iemand een betere site?
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:31 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ja, ze past maatje 44 dus echt heel erg mini is ze.al rammelende eierstokken?
[..]Jij hebt er ook 3 toch? Hoe reageren de anderen op A?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Deze foto lijkt het nog minder dan dat ze heeft vanwege olie/borstvoedingsbadje haha..en dit met 36.6 weken zwangerschap he
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:36 schreef Mango91 het volgende:
Een jaar geleden deed ik rond dit tijdstip een zwangerschapstest en nu zit er een super lief jongetje op mijn schoot, wat een cliché maar wat gaat de tijd hard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |