Dat is waarquote:Op woensdag 15 september 2021 08:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja hoor, al wordt het dan wel een beetje een dreumesmeet intussen
Ik woon zelf in Utrecht maar wil best een uurtje rijden ergens heenquote:Op woensdag 15 september 2021 08:48 schreef Aure het volgende:
Afhankelijk van waar en wanneer wil ik ook best komen
Vanuit Rotterdam zou ik het niet aanbevelen neequote:Op woensdag 15 september 2021 09:01 schreef Aure het volgende:
Is jouw huis OV technisch een beetje goed te bereiken?
quote:Op woensdag 15 september 2021 08:53 schreef Aure het volgende:
Voor mij zou Utrecht ook prima zijnIk woon zelf in Rotterdam, dus dat is goed te doen met de trein
Utrecht is dan inderdaad wel handigquote:Op woensdag 15 september 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
040 hier en Seven in het oosten dacht ik, dus zal wel Utrecht worden.
Tenzij je graag véél ruimte en in een woning wil, dan moeten jullie naar mij komen.
Ja ik weet niet hoe veel er coronatechnisch alweer mogelijk is. En ik ken de stad ook niet zo heel goed.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Utrecht is dan inderdaad wel handigAl valt 040 nog wel binnen het uurtje rijden (om en nabij).
Helaas heb ik zelf geen groot huis, anders zou ik jullie met alle liefde ontvangen. Ik denk dat we dan beter bij een kindvriendelijke plek af kunnen spreken, kunnen de kindjes een beetje spelen en wij ouwebeppen
Ik ken wel wat leuke plekjesquote:Op woensdag 15 september 2021 09:07 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe veel er coronatechnisch alweer mogelijk is. En ik ken de stad ook niet zo heel goed.
Ah jammer, eindhoven an sich is wel prima namelijk.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam zou ik het niet aanbevelen nee
Ik dacht laatst, ik neem de kinderen mee naar Naturalis in Leiden, en dan kunnen we wel leuk met de trein!
2,5 fucking uur enkele reis
Nadeel van in zo'n randdorp wonen.
Verrekte eco hippiequote:Op woensdag 15 september 2021 09:11 schreef Aure het volgende:
Rijbewijs is dan op zich ook wel handig
Ik zou natuurlijk wel iemand ergens op kunnen pikken, al zit je dan natuurlijk wel weer met autostoeltjes en dergelijken. Hmmmm never mindquote:Op woensdag 15 september 2021 09:10 schreef SQ het volgende:
Met de auto ben ik echt wel super bereikbaar trouwens, 5 minuten van de snelweg, maar ja, dan moet je wel een auto hebben anders heb je daar helemaal niets aan
Dat wil ook wel helpen jaquote:Op woensdag 15 september 2021 09:11 schreef Aure het volgende:
Rijbewijs is dan op zich ook wel handig
Vids or it didn't happen!quote:Op woensdag 15 september 2021 09:47 schreef SQ het volgende:
Mijn baby dansten hij kruipt pirouettes
!
Je staat erbijquote:
Had ik ook verwachtquote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 10:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vids or it didn't happen!
[..]
Je staat erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |