SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, ik acht die kans nihil.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eten cavia's, nou ja in theorie dan want cavia's zwemmen nooit zo vaak in de oceaan.
Komt door Los.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
Ben serieus aan het hyperventileren
Denk dat zo'n orka wel drieduizend cavia's op kan voordat het maagje stopt met rammelen.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik acht die kans nihil.
Dat vraagt iedereen zich afquote:Op donderdag 9 september 2021 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat ?
Was dit in Amerika?quote:
nee, Afghanistan, natuurlijk Limburgquote:
Dat zijn er wel heul veul.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat zo'n orka wel drieduizend cavia's op kan voordat het maagje stopt met rammelen.
Ik weet niet, misschien doen ze het in Afghanistan ook wel, maar dan met andere dingen.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, Afghanistan, natuurlijk Limburg
Only in Americaquote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben beneden bij de verbouwing mijn gasbuis ofzo vernield. Bestuur is dus net bij mij binnen geweest om gaskraan af te sluiten
Ik las plasbuis en ik verslikte me.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben beneden bij de verbouwing mijn gasbuis ofzo vernield. Bestuur is dus net bij mij binnen geweest om gaskraan af te sluiten
Wil je nog een tas koffie?>quote:Op donderdag 9 september 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las plasbuis en ik verslikte me.
Energie neutraal.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Hyperventileren, verslikken, gaat ie wel daar? 🤔quote:Op donderdag 9 september 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las plasbuis en ik verslikte me.
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, Afghanistan, natuurlijk Limburg
Ga bij het bestuur klagen dat je dit als Duitser een zeer ongepaste situatie vind.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Dit gaat niet mijn dag worden.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hyperventileren, verslikken, gaat ie wel daar? 🤔
Geen idee. Die bestuursman zei dat ze het gaan maken en mij dan bellenquote:Op donderdag 9 september 2021 10:41 schreef Karzai het volgende:
Wie bel je daarvoor, de gasleverancier?
Had die een sleutel om binnen te komen? Of hebben ze je deur ingetrapt?quote:Op donderdag 9 september 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben niet thuis. Is gebeurd toen k al weg was. Bestuurman belde net
Die is nu aan het ronddansen met je kleinste onderbroek op zijn neus.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben niet thuis. Is gebeurd toen k al weg was. Bestuurman belde net
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nu aan het ronddansen met je kleinste onderbroek op zijn neus.
quote:
Ja met sleutel :pquote:Op donderdag 9 september 2021 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had die een sleutel om binnen te komen? Of hebben ze je deur ingetrapt?
Ook meteen even in de nachtkastjes gekeken.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nu aan het ronddansen met je kleinste onderbroek op zijn neus.
Krijg je als je niet op date gaat met Baldie.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik wist gewoon dat er vandaag zoiets zou zijn
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zijn ze die vieze buurmannen
Misschien is het wel een buurvrouw.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zijn ze die vieze buurmannen
Stel je niet aan,het is 22 graden.quote:
Als die gelijk de gasleiding gaat saboteren is het misschien wel verstandig dat die niet is doorgegaanquote:Op donderdag 9 september 2021 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je als je niet op date gaat met Baldie.
Vieze buurvrouw vind ik niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is het wel een buurvrouw.
Mensen rond Den Haag en Rotterdam hebben het sneller koud volgens mij.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel je niet aan,het is 22 graden.
Zit je in de overgang?quote:Op donderdag 9 september 2021 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, dan ben ik de uitzondering.
Heb het bijna altijd warm.
Ik mag hopen van niet, want dit heb ik al sinds de basisschool (voor zover ik mij dit kan herinneren).quote:
Obesitas.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, dan ben ik de uitzondering.
Heb het bijna altijd warm.
Ook mensen met obesitas kunnen het koud hebben.quote:
Hot momquote:Op donderdag 9 september 2021 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, want dit heb ik al sinds de basisschool (voor zover ik mij dit kan herinneren).
Een moeder die het altijd warm heeft, heeft daar vast ook aan bijgedragen
Meestal zijn handen of voeten dan aan het afstervenquote:Op donderdag 9 september 2021 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook mensen met obesitas kunnen het koud hebben.
Gezellig.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal zijn handen of voeten dan aan het afsterven
Whieep whieep, zeiden de caafs.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ff een dagje poepen.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
waar is ons aller @:CherryLips eigenlijk?
een hele dag? dat lijkt me best pittigquote:
Lag gisteren in de zon. Dus zal nu wel dagje vertalen in moeten halen bij haar Italiaanse minnaar.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
waar is ons aller @:CherryLips eigenlijk?
Sinds hoeneer is de zon belangrijker dan wijquote:Op donderdag 9 september 2021 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lag gisteren in de zon. Dus zal nu wel dagje vertalen in moeten halen bij haar Italiaanse minnaar.
Nee zeg, zitten er straks ruwe arbeidershanden in je ondergoedquote:Op donderdag 9 september 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Bestuurs man moet weg. Of hij de sleutel bij die bouw lui kan achterlaten. Nou liever niet
Ze zeggen wel eens dat de hele wereld om de zon draait.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds hoeneer is de zon belangrijker dan wij
Misschien zit Wim Jr. nog wel bij Ballie thuis als ze thuis komt en is het liefde op het eerste gezicht.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee zeg, zitten er straks ruwe arbeidershanden in je ondergoed
Wim?quote:Op donderdag 9 september 2021 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zit Wim Jr. nog wel bij Ballie thuis als ze thuis komt en is het liefde op het eerste gezicht.
Heeft hij meteen de spinnen weggehaald.
Trek je morgen een schone onderbroek aan voel je ineens mayonaise.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Bestuurs man moet weg. Of hij de sleutel bij die bouw lui kan achterlaten. Nou liever niet
Ciaoooo bellaaaa.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Italiaanse mannen hebben vaak meer haar op hun borst dan op hun hoofd.
Als het een mediterraans type is knoflooksaus.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je morgen een schone onderbroek aan voel je ineens mayonaise.
Pasta Carbonara.quote:
Over een paar weken tzatzikiquote:Op donderdag 9 september 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
A
[..]
Als het een mediterraans type is knoflooksaus.
Of een Eskimo, dan vind je een stukje onderhuids vet van een zeehondje.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
A
[..]
Als het een mediterraans type is knoflooksaus.
ZO is datquote:Op donderdag 9 september 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dagje niet douchen is ook geen ramp toch?quote:Op donderdag 9 september 2021 11:48 schreef Karzai het volgende:
Zou wel fijn zijn als het vandaag wordt opgelost, anders moet je koud douchen
quote:Op donderdag 9 september 2021 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dagje niet douchen is ook geen ramp toch?
Jezus waarom zo moeilijk doen.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mag hem niet noemen maar het lijkt een beetje op dudok (taart).
Is d0dur kwijt?quote:Op donderdag 9 september 2021 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mag hem niet noemen maar het lijkt een beetje op dudok (taart).
Als je als een dode cactus leeft niet maar bitterbal rent de hele dag met eten rond.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dagje niet douchen is ook geen ramp toch?
Ja zweet mij nu al de tyfus en sta naast een houtskool oven. Dus douchen is wel een mustquote:Op donderdag 9 september 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je als een dode cactus leeft niet maar bitterbal rent de hele dag met eten rond.
Hehquote:Op donderdag 9 september 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je als een dode cactus leeft
"Ja lekker jongedame, is het hachee met rode uien? Nee ik kan niet douchen"quote:Op donderdag 9 september 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zweet mij nu al de tyfus en sta naast een houtskool oven. Dus douchen is wel een must
Geil beeld wel zo.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zweet mij nu al de tyfus en sta naast een houtskool oven. Dus douchen is wel een must
Haags is gewoon een beetje raar.quote:
Hij was niet zo lief tegen mij. Begon over mijn gewicht. Toen heb ik besloten hem een week te negeren. Die week is nu voorbij.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 12:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is jouw schuld he, klootzak.
Bedank hem liever.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is jouw schuld he, klootzak.
FTFYquote:Op donderdag 9 september 2021 12:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is jouw schuld he, klootzak vetklep.
Om de een of andere reden ben ik ineens heel benieuwd naar de douchekraan van LTVDK en de positionering daarvan.quote:
Nee ik zag het.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fuck Thay, Fuck You. hoor je dat Haags?
...huehue?quote:Op donderdag 9 september 2021 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ben ik ineens heel benieuwd naar de douchekraan van LTVDK en de positionering daarvan.
Er staan heul geen woorden.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt geen hersens die de woorden op papier vertalen in gesproken woord?
From Gianni wit lof.quote:
Gewoon normaal, is nog de badkamer die er in zat toen ik het kocht, ex-woningbouwquote:Op donderdag 9 september 2021 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ben ik ineens heel benieuwd naar de douchekraan van LTVDK en de positionering daarvan.
Een blije vogel?quote:Op donderdag 9 september 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Er is buiten iemand aan het zingen. Voor mij hoeft het niet zo.
Het klonk wel blij, niet als een vogel.quote:
Vrouwenzeepjes?quote:Op donderdag 9 september 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
@:LTVDK, NU badkamer poetsen, lavendelzakjes ophangen, extra zachte handdoeken, stuk of 18 vrouwenzeepjes nonchalant neerleggen en waxinelichtjes neerzetten, bitterbal komt douchen straks
Ik eet liever chocolade.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeepjes vinden vrouwen wel lekker toch?
Weet ik niet. Ik vraag zeepjes nooit wat.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal op van die middelbare leeftijd toiletten van gescheiden moeders toch?quote:Op donderdag 9 september 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan een touwtje.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meestal op van die middelbare leeftijd toiletten van gescheiden moeders toch?
Terwijl je onder de douche staat?quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl je onder de douche staat?
Alle snacks al ingeslagen voor Gergi?quote:
onderweg gaat er sushi gemuncht worden toch? Of ja gefrankfurt eigenlijkquote:Op donderdag 9 september 2021 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alle snacks al ingeslagen voor Gergi?
STROEPWEFFELSquote:Op donderdag 9 september 2021 12:38 schreef kwiwi het volgende:
Wat moet ik 'm zeker laten proeven/eten? Heb al op de lijst:
- Bitterballen
- Vlaai
- Hagelslag bij ontbijt
- Kipsaté
- ..??
Worstenbroodjesquote:Op donderdag 9 september 2021 12:38 schreef kwiwi het volgende:
- Bitterballen
- Vlaai
- Hagelslag bij ontbijt
- Kipsaté
- ..??
Haring, stroopwafels, drop, worstenbroodjes en stamppotquote:Op donderdag 9 september 2021 12:38 schreef kwiwi het volgende:
- Bitterballen
- Vlaai
- Hagelslag bij ontbijt
- Kipsaté
- ..??
Kaas.quote:
Frikandel speciaal natuurlijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:38 schreef kwiwi het volgende:
- Bitterballen
- Vlaai
- Hagelslag bij ontbijt
- Kipsaté
- ..??
Maggi met appel.quote:
Beerenburg.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:38 schreef kwiwi het volgende:
- Bitterballen
- Vlaai
- Hagelslag bij ontbijt
- Kipsaté
- ..??
quote:Op donderdag 9 september 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Frikandel speciaal natuurlijk.
quote:Op donderdag 9 september 2021 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga wat anders aantrekken, warm hier
Keukenhof, naar Urk of de kaasmarkt in Gouda.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
Enige echte Nederlandse dingen; stroopwafels en haring tijdens een dagje naar de kinderboerderij.
Poffertjes.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
Enige echte Nederlandse dingen; stroopwafels en haring tijdens een dagje naar de kinderboerderij.
Indochinees hoort er gewoon bij hoor.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
Alkmaar.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keukenhof, naar Urk of de kaasmarkt in Gouda.
Oh ja, ik was even in de war met Alkmaar en Haarlem, dus ik vond Gouda wel veilig om te zeggenquote:Op donderdag 9 september 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alkmaar.![]()
Niet dat de kaasmarkt doorgaat nu, maar goed.
quote:Op donderdag 9 september 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
300 jankende en stinkende kinderen.
Het is een Hongaar, die zijn wel wat gewendquote:Op donderdag 9 september 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
300 jankende en stinkende kinderen.
Er is wel een kaasmarkt in Gouda, dus je zat niet fout.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even in de war met Alkmaar en Haarlem, dus ik vond Gouda wel veilig om te zeggen![]()
(want fuck logic)
Dan gaat tanta Klara weer eens lekker met de schaal versnaperingen rond.quote:
Blokjes kaas en vergeet de augurk-in-plak-ondefinieerbaar-vlees niet.quote:
Drie kussen met de harige bovenlip van Klara.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan gaat tanta Klara weer eens lekker met de schaal versnaperingen rond.
quote:Op donderdag 9 september 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Boterhamworst om een augurkje heen
Wraps met zalm en kruidenkaas
Pepsels in een glas
Dadels met roomkaas
Die koop ik soms nu nog en elke keer weer genietenquote:
Die had je in zo`n assortibak.quote:
Droge meuk met wat zout, doorgaans.quote:
jaaaa een diagonaaltje happenquote:Op donderdag 9 september 2021 12:48 schreef Karzai het volgende:
Gewoon even bij de febo langs en alle luikjes open trekken
Oke, sorry.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
okee het gaat nu wel een beetje de verkeerde kant op ben ik bang
nog steeds toch??quote:Op donderdag 9 september 2021 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die had je in zo`n assortibak.
De visjes zijn wel de beste daaruit.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die had je in zo`n assortibak.
Nou nee.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Scheten publiekelijk laten vind ik ook echt iets Nederlands, wie kan dit beamen?
Fart me up Scotty!quote:Op donderdag 9 september 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Scheten publiekelijk laten vind ik ook echt iets Nederlands, wie kan dit beamen?
Ik kan de haringen van Katja aanraden.quote:
Kan even geen plaatje vinden.quote:
Ik de borsten.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan de haringen van Katja aanraden.
Statieportret dat hij een H Nieuwe hapt bij een viskar anders gelooft nooit iemand het.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja we gaan naar zee dus dan kan ook mooi
quote:Op donderdag 9 september 2021 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Statieportret dat hij een H Nieuwe hapt bij een viskar anders gelooft nooit iemand het.
Kibbelingquote:Op donderdag 9 september 2021 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja we gaan naar zee dus dan kan ook mooi
Gerookte?quote:
Hoop dat ie er niet naar ruiktquote:Op donderdag 9 september 2021 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
De haring van Katja.
[ afbeelding ]
Babi pangangquote:Op donderdag 9 september 2021 12:38 schreef kwiwi het volgende:
- Bitterballen
- Vlaai
- Hagelslag bij ontbijt
- Kipsaté
- ..??
quote:Op donderdag 9 september 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
vergeet de augurk-in-plak-ondefinieerbaar-vlees niet.
wat?quote:Op donderdag 9 september 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Boterhamworst om een augurkje heen
quote:
oh dat is ooknogeens met "party sticks" aka augurken die ze vergeten waren op tijd te oogstenquote:
ik voelde spontaan een beetje braaksel omhoog komen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voelde spontaan een beetje braaksel omhoog komen.
is dit echt een ding?
gekke hollanders:Nquote:
Is best oke.. die gevulde eieren echterquote:Op donderdag 9 september 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit echt een ding?
Ik ontken niks.quote:
Niet als je zwanger bent.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet ook augurken bij mijn macaroni en boerenkoolDat is zeker heel raar?
Ham met asperges uit een potje had je ook nog.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit echt een ding?
bij boerenkool vind ik dat wel raar. Bij spaghetti of macaroni kan ik me van vroeger wel herinneren dat er een pot augurken op tafel stond.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet ook augurken bij mijn macaroni en boerenkoolDat is zeker heel raar?
ja, maar dat is lekkerquote:Op donderdag 9 september 2021 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ham met asperges uit een potje had je ook nog.
Ham is net mensenhuid en die asperges uit pot gele snot.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ham met asperges uit een potje had je ook nog.
Ik eet dit al vanaf een zeer jonge leeftijdquote:
Ik vind die geur echt weerzingwekkend.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:19 schreef UitStraling het volgende:
Gevulde eieren, dan was de kringverjaardag een uurtje aan de gang en dan rook het toilet zwanger naar gevulde eieren.
Dan is het raar.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet dit al vanaf een zeer jonge leeftijd
Ja, met een draagtijd van tig aantal jaarquote:Op donderdag 9 september 2021 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het raar.
Tenzij je op zeer jonge leeftijd zwanger was, dan is DAT raar.
Hoe smaakt mensenhuid?quote:Op donderdag 9 september 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ham is net mensenhuid en die asperges uit pot gele snot.
Dat is een beetje wat je ruikt als je een week niet hebt gedoucht wat je ruikt als je met je vinger langzaam ergens langs gaat.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die geur echt weerzingwekkend.
quote:Op donderdag 9 september 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een beetje wat je ruikt als je een week niet hebt gedoucht wat je ruikt als je met je vinger langzaam ergens langs gaat.
Nou ja of daarna gewoon een tijdje niet. Of aan de lopende band. Geile broedstoof die je d'r bent.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met een draagtijd van tig aantal jaarOk.
quote:Op donderdag 9 september 2021 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja of daarna gewoon een tijdje niet. Of aan de lopende band. Geile broedstoof die je d'r bent.
Er zijn twee soorten mensen op de wereld, breeders and thinkers, jij bent een thinkerquote:Op donderdag 9 september 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben daar niet zo voor in de wieg gelegd, dat laat ik maar aan anderen over
Balkon gewoon denk. Goedkoper bier en minder ver lopen.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:36 schreef Karzai het volgende:
Wie gaat er vanmiddag allemaal naar het terras?
Ik dacht even aan het kleine bonte paardjequote:Op donderdag 9 september 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten mensen op de wereld, breeders and thinkers, jij bent een thinker
Ik blijf denk ik gewoon lekker thuis.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:36 schreef Karzai het volgende:
mag niet van de baasquote:Op donderdag 9 september 2021 13:36 schreef Karzai het volgende:
Is ook niet meer te betalen voor een normale sterveling.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Balkon gewoon denk. Goedkoper bier en minder ver lopen.
Tinkers.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht even aan het kleine bonte paardje![]()
Die zijn namelijk lomp en breed.
ja ik heb ook altijd wel wat staanquote:Op donderdag 9 september 2021 13:43 schreef Karzai het volgende:
Haal wel een speciaal biertje bij dirk3 die hebben ook vaak aanbiedingen, flesje voor een euro
Dacht dat supermarkten geen aanbiedingen meer mochten maken met drank?quote:Op donderdag 9 september 2021 13:43 schreef Karzai het volgende:
Haal wel een speciaal biertje bij dirk3 die hebben ook vaak aanbiedingen, flesje voor een euro
maximaal 25 % korting idd. En sterke drank kun je niet meer online bestellen. Daarvoor moet je naar de winkel.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat supermarkten geen aanbiedingen meer mochten maken met drank?
Hmm zag laatst nog bier aanbiedingen, 3,75 voor een six pack Heineken, ook nog koudquote:Op donderdag 9 september 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat supermarkten geen aanbiedingen meer mochten maken met drank?
Verdomme dan zal het 1,50 kostenquote:Op donderdag 9 september 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
Ooh nee het is wat afgezwakt;
"Verkopers moeten aanbiedingen op alcohol beperken tot maximaal 25% korting. Zo zijn stuntaanbiedingen voor alcohol als 'twee halen, één betalen' niet meer toegestaan. Dit geldt alleen voor webshops, winkels en slijterijen, niet voor de horeca"
Ben jij van de koudbloedjes?quote:
Dit vormt zich tot een klont in je keel die ze alleen met een 3 uur durende operatie kunnen verwijderen.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een banaan - peer - kaneel - pindakaas smoothie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |