SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, ik acht die kans nihil.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eten cavia's, nou ja in theorie dan want cavia's zwemmen nooit zo vaak in de oceaan.
Komt door Los.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
Ben serieus aan het hyperventileren
Denk dat zo'n orka wel drieduizend cavia's op kan voordat het maagje stopt met rammelen.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik acht die kans nihil.
Dat vraagt iedereen zich afquote:Op donderdag 9 september 2021 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat ?
Was dit in Amerika?quote:
nee, Afghanistan, natuurlijk Limburgquote:
Dat zijn er wel heul veul.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat zo'n orka wel drieduizend cavia's op kan voordat het maagje stopt met rammelen.
Ik weet niet, misschien doen ze het in Afghanistan ook wel, maar dan met andere dingen.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, Afghanistan, natuurlijk Limburg
Only in Americaquote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben beneden bij de verbouwing mijn gasbuis ofzo vernield. Bestuur is dus net bij mij binnen geweest om gaskraan af te sluiten
Ik las plasbuis en ik verslikte me.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben beneden bij de verbouwing mijn gasbuis ofzo vernield. Bestuur is dus net bij mij binnen geweest om gaskraan af te sluiten
Wil je nog een tas koffie?>quote:Op donderdag 9 september 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las plasbuis en ik verslikte me.
Energie neutraal.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Hyperventileren, verslikken, gaat ie wel daar? 🤔quote:Op donderdag 9 september 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las plasbuis en ik verslikte me.
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, Afghanistan, natuurlijk Limburg
Ga bij het bestuur klagen dat je dit als Duitser een zeer ongepaste situatie vind.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Dit gaat niet mijn dag worden.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hyperventileren, verslikken, gaat ie wel daar? 🤔
Geen idee. Die bestuursman zei dat ze het gaan maken en mij dan bellenquote:Op donderdag 9 september 2021 10:41 schreef Karzai het volgende:
Wie bel je daarvoor, de gasleverancier?
Had die een sleutel om binnen te komen? Of hebben ze je deur ingetrapt?quote:Op donderdag 9 september 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben niet thuis. Is gebeurd toen k al weg was. Bestuurman belde net
Die is nu aan het ronddansen met je kleinste onderbroek op zijn neus.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben niet thuis. Is gebeurd toen k al weg was. Bestuurman belde net
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nu aan het ronddansen met je kleinste onderbroek op zijn neus.
quote:
Ja met sleutel :pquote:Op donderdag 9 september 2021 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had die een sleutel om binnen te komen? Of hebben ze je deur ingetrapt?
Ook meteen even in de nachtkastjes gekeken.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nu aan het ronddansen met je kleinste onderbroek op zijn neus.
Krijg je als je niet op date gaat met Baldie.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik wist gewoon dat er vandaag zoiets zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |