In totaal is dat dus ongeveer 430 euro in de maand!!
En ja ik ben een jongen!!! Ghehehe... svp reactie terug...!!
(p.s. kan zijn dat dit topic al een x eerder is geweest, maar dat heb ik
dan gemist) Voor the wiseguys..
quote:Jah kan er ook niks aan doen, vroeger had ik langer haar, maar nu heb ik het kort door de war, wat erug snel weer gaat vallen als het te lang is..
Op donderdag 30 januari 2003 16:18 schreef haaahaha het volgende:
2x in de maand naar de kapper? wow!
quote:Heeft daar toch niks mee te maken!!
Op donderdag 30 januari 2003 16:21 schreef GrumpyXL het volgende:
ben je lelijk ofzo?
quote:Ghegheghe!
Op donderdag 30 januari 2003 16:21 schreef GrumpyXL het volgende:
ben je lelijk ofzo?
quote:Jij hebt nooit kleren aan?
Op donderdag 30 januari 2003 16:23 schreef geit het volgende:
12.50 per maand (kapper) thats it
Ik geef zelf erg weinig uit aan make-up en andere smeerseltjes. Denk dat dat nog geen 5 euro per maand is. Ik ga maar 2-3 keer per jaar naar de kapper (heb redelijk lang haar en hoef alleen af en toe bij te punten). Aan de sportschool ben ik 32 euro per maand kwijt, maar dat is niet alleen voor m'n uiterlijk, voornamelijk omdat het leuk is. En voor een vrouw geef ik ook niet echt veel uit aan kleren, zo'n 75-100 euro per maand denk ik. Totaal dus 125-150 euro per maand.
tot. 30euro rest jat ik van me pa en ma..!!
quote:Thx voor de eerste serieuse reactie.. En inderdaad over dat fitness heb je gelijk dat is bij mij eigenlijk ook in eerste instantie voor de fun...
Op donderdag 30 januari 2003 16:26 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Jij hebt nooit kleren aan?
Ik geef zelf erg weinig uit aan make-up en andere smeerseltjes. Denk dat dat nog geen 5 euro per maand is. Ik ga maar 2-3 keer per jaar naar de kapper (heb redelijk lang haar en hoef alleen af en toe bij te punten). Aan de sportschool ben ik 32 euro per maand kwijt, maar dat is niet alleen voor m'n uiterlijk, voornamelijk omdat het leuk is.
En voor een vrouw geef ik ook niet echt veel uit aan kleren, zo'n 75-100 euro per maand denk ik. Totaal dus 125-150 euro per maand.
quote:Heb ik al hierboven ergens gezegd..
Op donderdag 30 januari 2003 16:32 schreef Fliepke het volgende:
ik vraag me af wat jij 2 keer in de maand bij de kapper gaat doen
quote:ik ben een nudist vandaar (nu niet allemaal naar het fotoboek gaan want dat mog ik niet posten daar)
Op donderdag 30 januari 2003 16:26 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Jij hebt nooit kleren aan?
Ik geef zelf erg weinig uit aan make-up en andere smeerseltjes. Denk dat dat nog geen 5 euro per maand is. Ik ga maar 2-3 keer per jaar naar de kapper (heb redelijk lang haar en hoef alleen af en toe bij te punten). Aan de sportschool ben ik 32 euro per maand kwijt, maar dat is niet alleen voor m'n uiterlijk, voornamelijk omdat het leuk is.
En voor een vrouw geef ik ook niet echt veel uit aan kleren, zo'n 75-100 euro per maand denk ik. Totaal dus 125-150 euro per maand.
studeren zuigt....
quote:Vrijgezel maar ik denk met een iets beter leven als jouw vriend!!..
Op donderdag 30 januari 2003 16:33 schreef Poepoog het volgende:
Ghegheghe dokt ie zoveel en dan is ie nog vrijgezel zul je zien.
Toch zo een 55 euro de maand
Hmz, nu lijk ik zeker zo'n slons die helemaal niets om haar uiterlijk geeft hè? Das niet zo hoor, ik verzorg mezelf heel goed... Khoef alleen niet zo nodig elke maand de nieuwste merkkleertjes
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Khoef alleen niet zo nodig elke maand de nieuwste merkkleertjes
quote:Hap
Op donderdag 30 januari 2003 16:35 schreef valtwelmee het volgende:[..]
Vrijgezel maar ik denk met een iets beter leven als jouw vriend!!..
Je bent of vrijgezel omdat je niemand kan krijgen of omdat je daarvoor kiest!! Bij mij is het het 2e...
Fuck zeg wat ben jij irri..
quote:ja, hij kan zich er niet nog een vrouw bij veroorloven, die zijn nòg erger!
Op donderdag 30 januari 2003 16:33 schreef Poepoog het volgende:
Ghegheghe dokt ie zoveel en dan is ie nog vrijgezel zul je zien.
quote:wtf is dat voor gel dan..? 1.5 liter pot ofzo?
Op donderdag 30 januari 2003 16:17 schreef valtwelmee het volgende:
Fiber mud (gel) 1.5 pot in de maand (25 Euro)
-Mijn haar knip ik zelf. Ik heb het gemak dat ik daar vrij handig in ben en dat mijn gewenste halflange laagjes-coupe ook zelf te knippen is. Dat kost dus niks. Tel uit je winst.
-Kleding koop ik qua prijzen ook binnen bepaalde grenzen, tenzij ik niks leuks kan vinden binnen die grenzen. Simpele blauwe spijkerbroeken komen doorgaans van het zeer betaalbare en kwalitatief prima Wrangler. De rest vaak van Vero Moda/Only en winkels die ongeveer dezelfde prijzen voeren. Betaalbaar, maar geen troep. Dat valt dus ook heel erg mee.
-Qua schoenen ga ik voor simpel & tijdloos, de standaard hoge zwarte laars die overal bij past, en die kan ik gemakkelijk bij de Dolcis halen. Daarvoor hoef ik echt niet naar de peperdure Sasha of zo. Ik kijk daar wel (mooie, aparte schoenen), maar koop er niet snel wat.
-Haarprodukten en make-up: Af en toe wat mousse of moulding mud of zo om mijn haar wat voller te laten ogen. En een paar basis-make-up/huidverzorgings-dingen. Maar ook hier: Het valt mee. Een opmaakpop ben ik sowieso niet, zonder al die plamuur kan je er ook verzorgd uitzien.
Maar ik denk dat wanneer ik ergens een vaste baan heb, dat het wel meer zal gaan worden. Dat ik wat makkelijker toe ga geven aan dat geweldige Diesel-truitje of die dure, aparte laarzen. Ik werk wel, maar niet vast en ook niet dagelijks en daarom houd ik mijn hand behoorlijk op de knip.
Fitness : 50 euro
kapper: 20 euro
Gel: 15 euro
Kleding: Verschilt meestal een paar 100 euro soms ook een maand of 2 niet.
Greetz
Vincent
meer dan 25 euro ga ik echt niet halen hoor..
kapper: doe ik niet aan of doe ik zelf: 0.0
work-out: skaten is gratis en mijn cursus buikdansen komt op 20.0
kleding: ben student, per maand niet meer dan 30.0
tandpasta/shampoo/zalfjes/gel/haarverf/make-up 7.0
zonnebank: ja dat lijkt me nog wel een wat, geen geld voor.
Toch nog 57 euro valt tegen!
dat is dus itt zo'n 70 euro per jaar,
Ik ben zuinig, go me.
Kleding wordt over het algemeen vervangen/gekocht als het niet meer past/erg versleten/kapot is. minder dan ¤250 per jaar schat ik.
(uitzongeringen daargelaten)
Sportschool, een heleboel pleurotjes per jaar niet normaal gewoon...
Een aardig bedrag voor scheermesjes (mach3=duur ) eens om de zoveel tijd en natuurlijk ook scheerschuim/gel... een pleurotje of 25 om de 2 maanden?
deo uhhmm jah ik spuit niet de hele fles leeg zodat ruikbaar ben van km's afstand... Een flesje per maand is volgens mij een ruime schatting voor mij doen...
een pleurotje of 5 per maand?
Voor de overige troep schat ik zo'n 10 tot 20 euro...
40 euro p/m van mij kleding + zakgeld gaat naar optredens dus een soort fitness, (springen etc..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |