SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 september 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je ‘neukfout’ gebruikt?
Ach joh, voel je niets van tijdens het koffie drinkenquote:Op woensdag 8 september 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kamermeisje heeft het net gebrachtLief ding, maar niet het scherpste mesje in de la
Ik heb ooit een bod gedaan op een huis dat er op lijktquote:Op woensdag 8 september 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Grappig voor wie klein maar toch een beetje groenig wil wonen.
https://www.funda.nl/koop(...)3-tielekeshoeven-69/
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word je daar rustiger van?
Plonscaafquote:Op woensdag 8 september 2021 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe dan die Russische tietenmadam maar weer in de OP![]()
Of op zijn minst plonscaaf
#MakeDimmyCrispyAgainquote:Op woensdag 8 september 2021 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker een middagje naar het strand geweest met mijn nichtje. Ben nu krokant bruin
Pics van je nichtje?quote:Op woensdag 8 september 2021 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker een middagje naar het strand geweest met mijn nichtje. Ben nu krokant bruin
Plonscaafquote:
TTquote:
4 ton. Koekoekquote:Op woensdag 8 september 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)aal-cronjestraat-30/
Dit was het soort huis waar ik naar ging kijken; die prijzen zijn ook wel even door het dak gegaan in een paar jaar.
Wattenschijfjes eerste TTquote:
wel erg hokkerigquote:Op woensdag 8 september 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit was het soort huis waar ik naar ging kijken; die prijzen zijn ook wel even door het dak gegaan in een paar jaar.
Ja je hebt er niks aanquote:Op woensdag 8 september 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste huizen zijn zowat verdubbeld in "tijdelijke" waarde.
zeer leuk huisquote:Op woensdag 8 september 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
lekker was het strand hequote:Op woensdag 8 september 2021 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
heb je geen kwallen gezien? 2e keer ben ik na de krabaanval er uit gevluchtquote:Op woensdag 8 september 2021 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk. En af en toe een verkoelende plons
roverheid, deep state, kinderlokkers, beepbeepquote:Op woensdag 8 september 2021 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Overdrachtsbelasting, vermogensbelasting, erfbelasting etc.
Nee niet tegengekomen.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je geen kwallen gezien? 2e keer ben ik na de krabaanval er uit gevlucht
Tweede keer had ik je bijna te pakken in mijn krabbenpakquote:Op woensdag 8 september 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je geen kwallen gezien? 2e keer ben ik na de krabaanval er uit gevlucht
Ben niet te pakken genomenquote:Op woensdag 8 september 2021 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee niet tegengekomen.
En anders even over de jeukplek plassen.
quote:Op woensdag 8 september 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede keer had ik je bijna te pakken in mijn krabbenpak
Negatieve rente op je spaarcentjesquote:Op woensdag 8 september 2021 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Overdrachtsbelasting, vermogensbelasting, erfbelasting etc.
uitgeven die boelquote:Op woensdag 8 september 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Negatieve rente op je spaarcentjes
Dat er überhaupt zoiets bestaat als negatieve rente laat wel zien hoe kapot het financiële systeem is.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Negatieve rente op je spaarcentjes
i zie je al liggenquote:Op woensdag 8 september 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.funidelia.nl/(...)KEAQYBSABEgJmjfD_BwE
je vergeet vaderschapstestquote:Op woensdag 8 september 2021 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
roverheid, deep state, kinderlokkers, beepbeep
quote:Op woensdag 8 september 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Er is geen monster in de rijnhaven. Het is een hoop grind![]()
https://www.ad.nl/rotterd(...)is-het-wel~a1dcee5d/
Goh.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Er is geen monster in de rijnhaven. Het is een hoop grind![]()
https://www.ad.nl/rotterd(...)is-het-wel~a1dcee5d/
Das ook een hoop grindquote:Op woensdag 8 september 2021 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goh.
Hoe zou het met het Monster van Loch Ness zijn?
Zelfs de pony met zo'n kapsel.quote:
Ik heb kippenhartjes gekochtquote:Op woensdag 8 september 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Aardappelpuree met een lading knoflook
quote:Op woensdag 8 september 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb kippenhartjes gekocht
[..]
Dat is wel echt en als je zegt van niet dan sturen we een Kelpie op je af.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goh.
Hoe zou het met het Monster van Loch Ness zijn?
MEER PONY'Squote:Op woensdag 8 september 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wel echt en als je zegt van niet dan sturen we een Kelpie op je af.
Da's cool ja.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is wat voor jou
[..]
???quote:Op woensdag 8 september 2021 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Voor Rosé Champagne Noël?
Oh das beterquote:Op woensdag 8 september 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Het is voor mijn kat.![]()
Maar is ook lekker in een Sacromonte omelet
quote:Op woensdag 8 september 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Aardappelpuree met een lading knoflook
Net een mooie hoeveelheid.quote:
meeste mensen letten helemaal niet op hun omgeving of bordjes ofzoquote:Op woensdag 8 september 2021 18:20 schreef Haags het volgende:
Wat ik nou zo gek vind he , hebben ze op het strand speciaal een strook gemaakt voor hulpdiensten, gaan mensen daar gewoon liggen en zitten
Of het boeit ze niet.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meeste mensen letten helemaal niet op hun omgeving of bordjes ofzo
nekschotquote:Op woensdag 8 september 2021 18:20 schreef Haags het volgende:
Wat ik nou zo gek vind he , hebben ze op het strand speciaal een strook gemaakt voor hulpdiensten, gaan mensen daar gewoon liggen en zitten
Zouden ze eens moeten doen. Of ik ben echt een van de weinigen die het wel doet.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meeste mensen letten helemaal niet op hun omgeving of bordjes ofzo
maar stond het duidelijk aangegeven? ken die alleen bij de pier in scheveningenquote:Op woensdag 8 september 2021 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Zouden ze eens moeten doen. Of ik ben echt een van de weinigen die het wel doet.
voorbeeld stellen.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Midden op die strook, doet het meteen eer aan
Maar jij bent Haagsquote:Op woensdag 8 september 2021 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Zouden ze eens moeten doen. Of ik ben echt een van de weinigen die het wel doet.
Ja.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar stond het duidelijk aangegeven? ken die alleen bij de pier in scheveningen
Ik vind paddenstoelen echt heel nasty.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker met krokante pancettareepjes
Zo lekkerquote:Op woensdag 8 september 2021 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind paddenstoelen echt heel nasty.
Domquote:Op woensdag 8 september 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had mezelf beloofd iets minder te eten vanavond
Nee joh je bent op vakantie.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had mezelf beloofd iets minder te eten vanavond
En ik heb niet gelunchtquote:Op woensdag 8 september 2021 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh je bent op vakantie.
oke daarnaquote:Op woensdag 8 september 2021 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu buiten bij te komen
quote:Op woensdag 8 september 2021 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot die tijd gewoon lekker genieten hoor.
Daarom. No regerts hoor.quote:
daarna dan?quote:Op woensdag 8 september 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nu ga ik de toren beklimmen
daarna danquote:Op woensdag 8 september 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nu ga ik de toren beklimmen
Let the great Hungarian cunt hunt commencequote:Op woensdag 8 september 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Doe ik ook. Nog wel even verzinnen wat ik morgen ga doen
Spiderbuda klimt gewoon tegen de muur omhoogquote:Op woensdag 8 september 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je via de buitenkant gegaan of de trap?
Langs de regenpijpquote:Op woensdag 8 september 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je via de buitenkant gegaan of de trap?
Gelukkig is het morgen nog lekker weer zodat de dag zo voorbij vliegtquote:
Denk het?quote:Op woensdag 8 september 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Baldie is nu officieel exit?
Nou ja, straks ga je een leguaan met een diamanten halsband adopteren omdat je alleen bentquote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja, straks ga je een leguaan met een diamanten halsband adopteren omdat je alleen bent
Hmmquote:Op woensdag 8 september 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja. ik heb ook niks gestuurd dus. Misschien waren zijn intenties ook niet super serieus.
Heinrich of Güntherquote:Op woensdag 8 september 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben andere nog andere suggesties
Francescoli?quote:Op woensdag 8 september 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben andere nog andere suggesties
Je mag hem ook naar mij vernoemenquote:
Kun je wel lekker mopperen als die iets doet wat niet magquote:
Ze doen nie zoveel toch?quote:Op woensdag 8 september 2021 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je wel lekker mopperen als die iets doet wat niet mag
Deze zijn over de datum.quote:Op woensdag 8 september 2021 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mooie vrouwen ook, naar het schijnt
Ik zie enige gelijkenis welquote:
Lekker heel de tijd 'kutballen' gaan roepen en claimen dat het om de ikea-balletjes gaatquote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de tijd 'kutballen' gaan roepen en claimen dat het om de ikea-balletjes gaat
Saaie pöppetjes.quote:Op woensdag 8 september 2021 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mooie vrouwen ook, naar het schijnt
quote:Op woensdag 8 september 2021 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker Abba-liedjes zingen
[ afbeelding ]
Die heb ik geloof ik al heel de dag niet gezien hierquote:
Gezelligquote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 19:37 schreef bitterbal het volgende:
avonddienst is vroeg of heb ik mijn bedtijd gemist
Druk met die Italiaan denk ik.quote:Op woensdag 8 september 2021 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik al heel de dag niet gezien hier
Gerrie al heel de dag vermist, koens die er al met etenstijd isquote:
k moet nog etenquote:Op woensdag 8 september 2021 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie al heel de dag vermist, koens die er al met etenstijd is
Al die zekere factoren die wegvallenquote:Op woensdag 8 september 2021 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie al heel de dag vermist, koens die er al met etenstijd is
Ja ik toch ookquote:
we doen hier gewoon elke dag het zelfde koensquote:Op woensdag 8 september 2021 19:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al die zekere factoren die wegvallen
Zoietsquote:Op woensdag 8 september 2021 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RomantischMet muis bij zonsondergang?
Heb je een nieuwe neus nodig?quote:Op woensdag 8 september 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag in een stoombad met eucalyptus gezeten. Dat krijg ik niet meer uit mijn neus
Ben je bang dat je nu langzaam een koala wordt?quote:Op woensdag 8 september 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag in een stoombad met eucalyptus gezeten. Dat krijg ik niet meer uit mijn neus
Budajacksonquote:Op woensdag 8 september 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die van mij is geen gezicht
quote:"Ik denk niet dat vrouwen aan cricket mogen meedoen, omdat het niet noodzakelijk is dat vrouwen cricket spelen", aldus Ahmadullah Wasiq, hoofd van een culturele commissie van de Taliban, woensdag in gesprek met de Australische publieke omroep SBS.
https://www.nu.nl/sport-o(...)lijk.html?redirect=1
quote:Op woensdag 8 september 2021 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je bang dat je nu langzaam een koala wordt?
Wel zin om aan een boom te hangenquote:Op woensdag 8 september 2021 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je bang dat je nu langzaam een koala wordt?
Ik ben al twee keer geprikt hoorquote:Op woensdag 8 september 2021 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel uitkijken want die hebben allerlei ziektes.
quote:Op woensdag 8 september 2021 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al twee keer geprikt hoor
Die beesten hebben standaard chlamydia toch?quote:Op woensdag 8 september 2021 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al twee keer geprikt hoor
Jaquote:Op woensdag 8 september 2021 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Die beesten hebben standaard chlamydia toch?
De Boala is een uitzonderingquote:Op woensdag 8 september 2021 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Die beesten hebben standaard chlamydia toch?
hoe groot is die?quote:Op woensdag 8 september 2021 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Boala is een uitzonderingDie heeft wel een lam oog.
Alleen de logeerkamer (inloopkast/home office) pas..quote:Op woensdag 8 september 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KwitjeIs je huisje al leeg?
quote:Op woensdag 8 september 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
30 centimeter als ‘ie rechtop staat.
Dat schiet niet op, Kwiwiquote:Op woensdag 8 september 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen de logeerkamer (inloopkast/home office) pas..
Misschien moeten we even komen helpen? Ik heb ruime verhuiservaringquote:Op woensdag 8 september 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn hoofd is ze al helemaal Marie Kondo en doet ze alles super efficiënt.
Nee het gaat niet zo efficiëntquote:Op woensdag 8 september 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn hoofd is ze al helemaal Marie Kondo en doet ze alles super efficiënt.
En over 10 min moet je naar bed.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee het gaat niet zo efficiëntDeel moet naar een opslag, deel naar Gergi, deel verkopen, en een deel heb ik nog nodig thuis.. het is één grote rotzooi
Foqueville verhuisteamquote:Op woensdag 8 september 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we even komen helpen? Ik heb ruime verhuiservaring
Lig er al in, maar de buurman heeft net lekker keihard housemuziek opgezetquote:Op woensdag 8 september 2021 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En over 10 min moet je naar bed.
Mijn record is vijf keer in een jaar, sommige vrienden keken die vijfde keer als een fles azijn.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we even komen helpen? Ik heb ruime verhuiservaring
als je elkaar niet in de weg looptquote:Op woensdag 8 september 2021 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foqueville verhuisteamMet 20 man zijn we zo klaar
You don't say..quote:Op woensdag 8 september 2021 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn record is vijf keer in een jaar, sommige vrienden keken die vijfde keer als een fles azijn.
Is dit je nieuwe huis dan?quote:Op woensdag 8 september 2021 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig er al in, maar de buurman heeft net lekker keihard housemuziek opgezetdus Gergi gaat aanbellen, en dan kan ik hopelijk slapen.
waar had je last van dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 8 september 2021 20:21 schreef Ama het volgende:
Volgens mij werkt de diazepam wel. 🥰 Vanochtend gaf ik de pijn een 9, nu is het een 6 denk ik. Maar gaat nog wel wat dagen duren hoor denk ik.
Ja voorlopigquote:
Lekker slapen vannacht.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:21 schreef Ama het volgende:
Volgens mij werkt de diazepam wel. 🥰 Vanochtend gaf ik de pijn een 9, nu is het een 6 denk ik. Maar gaat nog wel wat dagen duren hoor denk ik.
Spieren in en rondom mijn nek zitten muurvast. Kan niet eens mijn haar borstelen ofzo zonder dat het pijn doet. Slapen vannacht was ook erg kut.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waar had je last van dan als ik vragen mag?
Auwquote:Op woensdag 8 september 2021 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Spieren in en rondom mijn nek zitten muurvast. Kan niet eens mijn haar borstelen ofzo zonder dat het pijn doet. Slapen vannacht was ook erg kut.
Ben je ginger?quote:Op woensdag 8 september 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Stomme zon. Ondanks factor 50 toch op een paar plekken op m'n armen en nek verbrand
das fijn(er)quote:Op woensdag 8 september 2021 20:21 schreef Ama het volgende:
Iedereen een eigen kamer om te verhuizen, want we blijven introvertenquote:Op woensdag 8 september 2021 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foqueville verhuisteamMet 20 man zijn we zo klaar
Heb alleen geen 20 zolderkamersquote:Op woensdag 8 september 2021 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen een eigen kamer om te verhuizen, want we blijven introverten
Hmmquote:Op woensdag 8 september 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb alleen geen 20 zolderkanersdat gaat lastig worden dan..
Ik heb een vaag vermoeden dat hypermobiel zijn niet helpt.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch effe naar de oorzaak kijken en die wegnemen.
Ik wilde altijd sporty spice zijn. Maar ik was niet sportyquote:Op woensdag 8 september 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke spice girl wil jij zijn?
lief van gargamelquote:Op woensdag 8 september 2021 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig er al in, maar de buurman heeft net lekker keihard housemuziek opgezetdus Gergi gaat aanbellen, en dan kan ik hopelijk slapen.
Ik denk die bruine agressievequote:Op woensdag 8 september 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fruity spicequote:Op woensdag 8 september 2021 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde altijd sporty spice zijn. Maar ik was niet sporty
Uhm ik vind Geri wel de leukste. Die is trouwens goed opgedroogd en nu getrouwd met de baas van Max Verstappen.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
das kak jaquote:Op woensdag 8 september 2021 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Spieren in en rondom mijn nek zitten muurvast. Kan niet eens mijn haar borstelen ofzo zonder dat het pijn doet. Slapen vannacht was ook erg kut.
In dit hotel?quote:Op woensdag 8 september 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet daar vanuit huis werken een tijdje ook?
Oh, nee ik dacht vanuit het huis van je ouders daar.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dit hotel?
Ik zoek nu wel een remote baan. Dan wil ik kijken of ik in Hongarije kan wonen
Wij nemen nu ook steeds meer mensen aan die gewoon volledig remote kunnen werken.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dit hotel?
Ik zoek nu wel een remote baan. Dan wil ik kijken of ik in Hongarije kan wonen
Dat was wel by far de lelijkstequote:Op woensdag 8 september 2021 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde altijd sporty spice zijn. Maar ik was niet sporty
Je zal maar een rete goede programmeur in ITer zijn zodat je alle taken kunt automatiseren.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij nemen nu ook steeds meer mensen aan die gewoon volledig remote kunnen werken.
Ja maar hele dag in een joggingbroek lopen leek me wel comfortabelquote:Op woensdag 8 september 2021 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was wel by far de lelijkste
Dat wel jaquote:Op woensdag 8 september 2021 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar hele dag in een joggingbroek lopen leek me wel comfortabel
Ligt eraan.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen factor 50 nodig?
Die had sowieso haar looks wel mee hč?quote:Op woensdag 8 september 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was Brigitte Bardot ook en die heeft miljoenen verdiend met haar borsten.
Ja de rest ging ook welquote:Op woensdag 8 september 2021 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die had sowieso haar looks wel mee hč?
"Ging ook wel"...ok..quote:
Briljant verhaal is datquote:
Ja i know!quote:Op woensdag 8 september 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Briljant verhaal is dat![]()
De dierentuin moest zelfs een officieel bericht uitbrengen dat het niet waar was en dat ze geen mensen inhuren om pinguīns rechtop te zetten.
Ik ben blond en bleek. En mijn moeder is ginger.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Trouwens wat weet jij er van.
heb begrepen dat de factor niet de sterkheid van de zonnebrand bepaald maar hoe lang het er op blijft zitten?quote:Op woensdag 8 september 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen factor 50 nodig?
En ik heb toch echt factor 50 nodig.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben blond en bleek. En mijn moeder is ginger.
Nee maakt geen zak uit.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb begrepen dat de factor niet de sterkheid van de zonnebrand bepaald maar hoe lang het er op blijft zitten?
What’s the difference between a ginger and a brick? At least the brick gets laid.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben blond en bleek. En mijn moeder is ginger.
Is mijn moeder toch minimaal drie keer gelukt.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
What’s the difference between a ginger and a brick? At least the brick gets laid.
als je wil weten wat je met gember kan moet je ff uitzoeken wat figging isquote:Op woensdag 8 september 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
What’s the difference between a ginger and a brick? At least the brick gets laid.
Rare omschrijving voor seks, maar oké.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga even met de serveerlepel aan de gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |