SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat valt wel mee hoor.Herman en Michiel hebben beide net een boek uitgebracht.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die kletskoppen zijn anders aardig uitgeluld ghehehehe
Zeker voor Italië gaan.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou met kerst naar Parijs willen, maar nu hoor ik dat daar geen bal aan is.
Zou ik dan misschien beter naar Italië kunnen ? Beetje pizza en pasta eten.
waarom zou er geen bal aan Parijs zijn?quote:Op woensdag 8 september 2021 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pasta eten is altijd goedquote:Op woensdag 8 september 2021 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, goede vraag..quote:Op woensdag 8 september 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou er geen bal aan Parijs zijn?
Italiaanse mensen zijn druk, extravert en trubbelig, je oog gaat rood worden en eruit ploppen.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er wonen veel Fransen.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overhyped, stervensduur, hoogst denkbare kans op een moslimaanslag. Tel uit je pret.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eeeeuhm.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Italiaanse mensen zijn druk, extravert en trubbelig, je oog gaat rood worden en eruit ploppen.
Dat is wel een puntje ja.quote:
* Direct Parijs geboekt.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
overhyped, stervensduur, hoogst denkbare kans op een moslimaanslag. Tel uit je pret.
Lekker ite.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:34 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dit is zo herkenbaar.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Als Nederlander wil ik wel gratis parkerenDus nu een stukje wandelen naar het zwembad
Iquote:Op woensdag 8 september 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, ik kan een gedeelte van mijn eigen handschrift niet meer lezen.
Dan ben je niet de enige.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Romantische stad hoor, zeker in de herfst en bange mensen hebben het nergens naar hun zin.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
overhyped, stervensduur, hoogst denkbare kans op een moslimaanslag. Tel uit je pret.
quote:Op woensdag 8 september 2021 11:34 schreef Haags het volgende:
Zolang je mijn 06 nummer nog maar kan herkennen als je hem opschrijft.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uitgekeken op de cloaca van je vrouw?quote:Op woensdag 8 september 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Zolang je mijn 06 nummer nog maar kan herkennen als je hem opschrijft.
06-KIPFILETquote:Op woensdag 8 september 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Behalve als je per ongeluk lever opscheptquote:Op woensdag 8 september 2021 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik voel me altijd zo bizar thuis hier
Dan moet je daar blijvenquote:Op woensdag 8 september 2021 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik voel me altijd zo bizar thuis hier
Goed verhaal wel.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
je oog gaat rood worden en eruit ploppen
quote:Op woensdag 8 september 2021 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve als je per ongeluk lever opschept
Even in je bio zetten dat je een rijke Nederlandse man bent.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tinder.hu en je bezwaren smelten als een sjeklade bol op de evenaar.
Middenkader?quote:Op woensdag 8 september 2021 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling heb je nog leuke vacatures? Eventjes klaar met een collega vandaag dus moet misschien maar wat leuks gaan doen.
werd tijdquote:Op woensdag 8 september 2021 11:34 schreef Haags het volgende:
Strand zal ook wel een zweterig mierennest zijnquote:Op woensdag 8 september 2021 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Hele metro voldat wilt allemaal in een bus. K ga wel lopen
aan 1 stuk ?quote:Op woensdag 8 september 2021 12:16 schreef Ama het volgende:
Wat zal ik goed slapen de komende 2 weken.
Teveel spaghetti dus het was wat smaakloosquote:Op woensdag 8 september 2021 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je nu al een goeie carbonara gedraaid?
Weg er naar toe staat ook vol. Moeten mensen niet werken ofzoquote:Op woensdag 8 september 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strand zal ook wel een zweterig mierennest zijn
sowieso een berg peper eroverquote:Op woensdag 8 september 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Teveel spaghetti dus het was wat smaakloos
Veel mensen vrij gepakt omdat het in 2021 maar een dag echt zomer is en dat is vandaag.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weg er naar toe staat ook vol. Moeten mensen niet werken ofzo
Zie je nou wel dat je beter op de scooter kunt gaanquote:Op woensdag 8 september 2021 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Hele metro voldat wilt allemaal in een bus. K ga wel lopen
K zeg niksquote:Op woensdag 8 september 2021 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je beter op de scooter kunt gaan
Jij begint wel beetje een Etto de 2de te worden he.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een nieuwe. Een Canadees met catalogusnummer 64 in grade 64. Met palindroom serienummer ook nog![]()
[ afbeelding ]
Nee die gaat vooral over oude dingen. Ik niet alleen maarquote:Op woensdag 8 september 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij begint wel beetje een Etto de 2de te worden he.
Maar je hebt straks wel net als Etto gewoon een halve museum in huis.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die gaat vooral over oude dingen. Ik niet alleen maar
Verzamel jij ook iets?quote:Op woensdag 8 september 2021 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je hebt straks wel net als Etto gewoon een halve museum in huis.
het weekend wordt toch wel weer aardig?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben vrijdag vrij en dan gaat het onweren
Komt door die schraal koude en zonloze klotezomer die het geweest is.quote:
Dat lijkt, deze zomer staat in de top 5 warmste zomers ooitquote:Op woensdag 8 september 2021 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door die schraal koude en zonloze klotezomer die het geweest is.
quote:Op woensdag 8 september 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
K heb gezwommen.
En er zit een zeehond![]()
Wat zeur jij.quote:
sowquote:Op woensdag 8 september 2021 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ga maar aan het noordzeewater voelen danquote:Op woensdag 8 september 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt, deze zomer staat in de top 5 warmste zomers ooit
Dat zit vol zeehondenpoep en vissenpisquote:Op woensdag 8 september 2021 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ga maar aan het noordzeewater voelen dan
En kwallen.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zit vol zeehondenpoep en vissenpis
En aura van balletjebal.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ga ik sushi etenquote:Op woensdag 8 september 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het weekend wordt toch wel weer aardig?
quote:
quote:
Gatverdammequote:Op woensdag 8 september 2021 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
zondag trekkers kieknquote:
Zondag doe ik vrij weinig, beetje ademhalen en knipperen met de ogen.quote:
Ik duik toch ook liever gladnaakt de heldere blauwe warme zee bij Bora Bora in.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind sowieso de Noordzee een ranzige zee om in te zwemmen, want je kunt de bodem niet meer zien op een gegeven moment, maar het schijnt wel een van de schoonste zeeën te zijn.
Of zo.. geen idee, heb dat niet zelf onderzocht.
dat heb ik voor maandag geplandquote:Op woensdag 8 september 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zondag doe ik vrij weinig, beetje ademhalen en knipperen met de ogen.
Naakt hoeft nu ook weer niet per se ...quote:Op woensdag 8 september 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik duik toch ook liever gladnaakt de heldere blauwe warme zee bij Bora Bora in.
Heb liever zout water eigenlijk, zitten stuk minder planten en andere kriebelende meuk in die per ongeluk tegen je aan komt, alleen kwallen zijn vervelend.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zwem sowieso liever niet in natuurwater. En anders altijd nog liever in zoet dan in zout water.
Overigens heb ik ook vaak genoeg in zwembaden gezwommen met zout water. Wen je zo aan
Klinkt als een goede maandag.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik voor maandag gepland
is ook zo ja, heb eens in zo'n stilstaande plas gezwommen, daar zit van alles inquote:Op woensdag 8 september 2021 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb liever zout water eigenlijk, zitten stuk minder planten en andere kriebelende meuk in die per ongeluk tegen je aan komt, alleen kwallen zijn vervelend.
Nu lijkt het net alsof schoonloeder ook op die boot was.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi hè de eerste mensen die een zeehond zagen, heeey Frans kek daar nou gek, da lekt wel unnen hond daar in het watter, ja maar Frans die zwemt dieje joekel, das dus een zeehond.
Brrrrquote:Op woensdag 8 september 2021 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is ook zo ja, heb eens in zo'n stilstaande plas gezwommen, daar zit van alles in
quote:Op woensdag 8 september 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof schoonloeder ook op die boot was.
Amenquote:Op woensdag 8 september 2021 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou toch je lip jijquote:Op woensdag 8 september 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik spring desnoods tussen orka's in het water laat staan dat ik er bang bent voor wat kroos, kikkerdril of voorntjes in flauw Nederlands water.
quote:Op woensdag 8 september 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi hè de eerste mensen die een zeehond zagen, heeey Frans kek daar nou gek, da lekt wel unnen hond daar in het watter, ja maar Frans die zwemt dieje joekel, das dus een zeehond.
Is FOK! taal.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
Staat mijn zusje in het nieuws met chocoladeletters met lovende woorden zet mijn nichtje eronder "trost"
Is dat Brabants dialect?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
Staat mijn zusje in het nieuws met chocoladeletters met lovende woorden zet mijn nichtje eronder "trost"
Misschien.quote:
Al eens in Friesland geweest?quote:
I know. Heb ej al gezwommen? :pquote:Op woensdag 8 september 2021 13:55 schreef Haags het volgende:
@:bitterbal het is echt heerlijk op het strand 😎
Juist dat de Noordzee zo zout is en riolen er niet meer in uit komen maken het water relatief schoon.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zwem sowieso liever niet in natuurwater. En anders altijd nog liever in zoet dan in zout water.
Overigens heb ik ook vaak genoeg in zwembaden gezwommen met zout water. Wen je zo aan
Jaquote:Op woensdag 8 september 2021 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
I know. Heb ej al gezwommen? :p
Ik denk in Leeuwarden en ik heb ooit een Fries klasgenootje gehad.quote:
Ik zie nu een schuilkelder met conservenblikken en weckpotten voor mequote:
Ach zag al helis jouw kant op gaanquote:Op woensdag 8 september 2021 14:01 schreef Haags het volgende:
@:bitterbal schijnt wel een boot omgeslagen te zijn. Hoop politie en ook reddingsbrigade
quote:Op woensdag 8 september 2021 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie nu een schuilkelder met conservenblikken en weckpotten voor me
Zou liever tussen haaien dan orka's springen hoor, die beesten zijn psychopathische moordmachinesquote:Op woensdag 8 september 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik spring desnoods tussen orka's in het water laat staan dat ik er bang bent voor wat kroos, kikkerdril of voorntjes in flauw Nederlands water.
LTVDaddyKquote:Op woensdag 8 september 2021 12:46 schreef LTVDK het volgende:
Werd net gebeld door een middelbare school in Culemborg of ik dinges op wilde komen halen want die voelde zich niet lekker
de TV staat voor Terror VIctory??quote:Op woensdag 8 september 2021 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
Kan ook nog wel je neger rap naam zijn
Lil TV Daddy K
Voor zover ik weet heb ik geen kinderenquote:
Dat is wel een nadeel van man zijn, een vrouw weet tenminste of ze kinderen heeft of niet..quote:
Er zijn vrijwel geen aanvallen van wilde orka's op mensen bekendquote:Op woensdag 8 september 2021 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou liever tussen haaien dan orka's springen hoor, die beesten zijn psychopathische moordmachines
Als ik een man zou zijn, dan zou ik dat wel eisen ja.quote:
Leukquote:Op woensdag 8 september 2021 14:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Eindelijk als onderhand een van de laatsten in NL de befaamde Postcodeloterij fiets gewonnen.
![]()
![]()
Gaat nog druk worden in mijn schuur. Naast mijn eigen fiets staat er nog 1 om afgevoerd te worden. Nu dus binnenkort deze PL fiets en dan krijg ik ook nog de electrische fiets van mijn vader, want daar kan en mag hij toch niet meer op fietsen.....
Je zit nu in Den Haag??quote:Op woensdag 8 september 2021 14:19 schreef bitterbal het volgende:
Een krab had mijn vinger te pakkenook teveel kwallen nu
Ja, dat kan niet echt missen bij vrouwen.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel van man zijn, een vrouw weet tenminste of ze kinderen heeft of niet..
Nee hoek van Holland. Zwemt niet fijn al weet k niet of deze stekenquote:Op woensdag 8 september 2021 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je zit nu in Den Haag??
Ja, daar zijn wel genoeg kwallen te vinden ja...
Oh, ik dacht dat je nog in Griekenland zat, dus vandaar dat ik vroeg hoe de koffie was.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoek van Holland. Zwemt niet fijn al weet k niet of deze steken
Dat je als vrouw middenin de nacht per ongeluk een kind werpt, die kruipt vervolgens voor zonsopgang het raam uit en je hebt nooit in de gaten?quote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je nog in Griekenland zat, dus vandaar dat ik vroeg hoe de koffie was.nvm
Werkt wel zo'n krabbenpakquote:Op woensdag 8 september 2021 14:19 schreef bitterbal het volgende:
Een krab had mijn vinger te pakkenook teveel kwallen nu
Is LTVDK een vrouw?quote:Op woensdag 8 september 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je als vrouw middenin de nacht per ongeluk een kind werpt, die kruipt vervolgens voor zonsopgang het raam uit en je hebt nooit in de gaten?
alleen als er out of the blue iemand zou komen met hier is je kind van x jaar oud.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn, dan zou ik dat wel eisen ja.
Is die kans heel groot bij jou ?quote:Op woensdag 8 september 2021 14:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alleen als er out of the blue iemand zou komen met hier is je kind van x jaar oud.
Spannond.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
One never knows in Foqueville.
Ik ben geen heilig boontjequote:Op woensdag 8 september 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is die kans heel groot bij jou ?
christelijken zijn de ergstequote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
Al dat daglicht op kantoor maakt me moeSerieus..
https://nos.nl/artikel/23(...)e-kust-uit-zee-geredquote:Op woensdag 8 september 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach zag al helis jouw kant op gaan
Zwom denk k weg voor de kwallen ook :pquote:Op woensdag 8 september 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)om-10-km-uit-de-kust
Tien kilometer?quote:Op woensdag 8 september 2021 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zwom denk k weg voor de kwallen ook :p
Nee dit was nog eerderquote:Op woensdag 8 september 2021 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)e-kust-uit-zee-gered
Pleejurrquote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry, ik zal mijn nagels knippen.
oh nou. Er is heel wat te beleven daar dus.quote:
Ja bij mij is het ook redelijk donker, maar daar zijn m'n ogen inmiddels teveel aan gewend denk ikquote:Op woensdag 8 september 2021 14:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in mn thuiskantoor zit alles potdicht qua gordijnen als ik echt in een flow zit
ja hebben ze totaal geen capaciteit voor. Douane ook niet trouwens. Het faalt gewoon aan alle kanten eigenlijk.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
Dat PostNL inklaringen is ook rete traag he :s
inklaringskosten gelijk betaald toen die in mn app verschenen. Inmiddels al 10 dagen verder
ik ben te snel afgeleid als ik veel naar buiten kan kijkenquote:Op woensdag 8 september 2021 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja bij mij is het ook redelijk donker, maar daar zijn m'n ogen inmiddels teveel aan gewend denk ik
Ik zie een wat boomtoppen en een lucht, heel veel spannender wordt het nietquote:Op woensdag 8 september 2021 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben te snel afgeleid als ik veel naar buiten kan kijken
Altijd goedquote:Op woensdag 8 september 2021 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo koffie halen, ben er echt helemaal klaar mee
ik overweeg een cup a soepquote:Op woensdag 8 september 2021 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo koffie halen, ben er echt helemaal klaar mee
dan is mijn uitzicht beterquote:Op woensdag 8 september 2021 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie een wat boomtoppen en een lucht, heel veel spannender wordt het niet
Orka's zwemmen het liefste in koud water, daar zwemmen niet zoveel mensenquote:Op woensdag 8 september 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zijn vrijwel geen aanvallen van wilde orka's op mensen bekend
Ja, weet niet... ik word niet snel afgeleidquote:
Worka's wel.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Orka's zwemmen het liefste in koud water, daar zwemmen niet zoveel mensen
ik welquote:Op woensdag 8 september 2021 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet niet... ik word niet snel afgeleid
Misschien kom k ze hier dan ook tegenquote:Op woensdag 8 september 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Orka's zwemmen het liefste in koud water, daar zwemmen niet zoveel mensen
quote:Op woensdag 8 september 2021 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kom k ze hier dan ook tegen
In je bad. Maar alleen als je koud water gebruikt.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kom k ze hier dan ook tegen
K heb geen badquote:Op woensdag 8 september 2021 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In je bad. Maar alleen als je koud water gebruikt.
Dit is wat honger met een vis doet, zouden alle zinnelozen in Nederland nog wat van kunnen leren.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:16 schreef LTVDK het volgende:
Ballie straks als orkasnack
[ afbeelding ]
wat staat hier?quote:Op woensdag 8 september 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Die strandkippen jagen hier als roddels
Hmm, ik alleen op bomen.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wel
ik kijk uit op een wandelpad, een boom.. een bruggetje.. water.. en zee en zulke dingen
niks mis met bomen.quote:
Hadden ze geen cornetto's ?quote:
Overrated crapquote:Op woensdag 8 september 2021 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn zo lekker. Misschien wel het beste ijsje ooit. Lekker sappig
heb je nog een kuil gegraven?quote:Op woensdag 8 september 2021 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn zo lekker. Misschien wel het beste ijsje ooit. Lekker sappig
Ff bellen?quote:Op woensdag 8 september 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Housekeeping heeft me geen nieuwe thee en koffie gegeven
Ach ja, schone lakens en een opgemaakt bedje lijkt me belangrijkerquote:Op woensdag 8 september 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Housekeeping heeft me geen nieuwe thee en koffie gegeven
En een chocolaatje op het kussen.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, schone lakens en een opgemaakt bedje lijkt me belangrijker
Dan maar naar de supermarkt? :pquote:Op woensdag 8 september 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja net gedaan. Ze komen ‘nu’. Maar dat is in Hongarije een rekbaar begrip.![]()
Een opgemaakt bed kan ik niet drinkenquote:Op woensdag 8 september 2021 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, schone lakens en een opgemaakt bedje lijkt me belangrijker
Dichtstbijzijnde is 12 km verderopquote:Op woensdag 8 september 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan maar naar de supermarkt? :p
Hmm nou dan duimen:pquote:Op woensdag 8 september 2021 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde is 12 km verderop
Mooi he, Nederlandquote:Op woensdag 8 september 2021 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde is 12 km verderop
In je zwembroek?quote:Op woensdag 8 september 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voorzichtig ook een beetje. Had geen zonnebrand bij me.
Die is zich nu uitgebreid aan het scheren dus.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar k heb ook niks meer gestuurd
Bbq zo even aansteken, dus iets heel simpels.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar k heb ook niks meer gestuurd
Nou dat zou dan voor niets zijnquote:Op woensdag 8 september 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is zich nu uitgebreid aan het scheren dus.
Voor een ander prinsesje dan.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat zou dan voor niets zijn
geen bbq want dat mag hier nietquote:Op woensdag 8 september 2021 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bbq zo even aansteken, dus iets heel simpels.
Te warm om te koken.
Jij ?
Luxe hoorquote:Op woensdag 8 september 2021 16:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen bbq want dat mag hier niet
er wordt voor me gekookt dus zie 't wel
ballie wil gewoon lekker zonder zorgen op vakantie; daarna kunnen wij voor haar aan de slag. Is het toch koud buiten en wil ze tegen iemand aankruipen op de bank.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een ander prinsesje dan.
Dat is weer het voordeel van een service-flat. Hoe laat komen ze je wassen?quote:Op woensdag 8 september 2021 16:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen bbq want dat mag hier niet
er wordt voor me gekookt dus zie 't wel
quote:Op woensdag 8 september 2021 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is weer het voordeel van een service-flat. Hoe laat komen ze je wassen?
Ja een paarmaatje uitzoeken kun je ook beter aan de kenners overlaten, slim welquote:Op woensdag 8 september 2021 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ballie wil gewoon lekker zonder zorgen op vakantie; daarna kunnen wij voor haar aan de slag. Is het toch koud buiten en wil ze tegen iemand aankruipen op de bank.
Ja, de zon is niet zo heel krachtig meer anders was ik nu zo rood als een kreeftquote:Op woensdag 8 september 2021 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Lekker he die zo'n en die warmte
morgenochtend om 8.30quote:Op woensdag 8 september 2021 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een keer de plaatstelijke wijkverpleging op bel, vraag naar Priscilla of Melissa (Dan zit je altijd goed) en me een keer flink laat wassen met een washandje.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
huehue 'kamermeisje'quote:Op woensdag 8 september 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik vond het kamermeisje op de gang. Ze komt er zo aan.
Zei ze
quote:Op woensdag 8 september 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst koffie, dan bobbelen
Je kunt ook gewoon een oppas regelen voor jezelf.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een keer de plaatstelijke wijkverpleging op bel, vraag naar Priscilla of Melissa (Dan zit je altijd goed) en me een keer flink laat wassen met een washandje.
koffiemokje om z'n dolloquote:Op woensdag 8 september 2021 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda ligt al naakt op bed
Moeten eerst de voorkeuren van bitterbal goed leren kennen; aan welke kant van het bed ze slaapt; hoe ze graag wil knuffelen; etc. etc.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een paarmaatje uitzoeken kun je ook beter aan de kenners overlaten, slim wel
jó délutánt szép boszorkányquote:Op woensdag 8 september 2021 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda ligt al naakt op bed
Ik heb al een dik boek volquote:Op woensdag 8 september 2021 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten eerst de voorkeuren van bitterbal goed leren kennen; aan welke kant van het bed ze slaapt; hoe ze graag wil knuffelen; etc. etc.
Ga je vuurspuwend winkelen?quote:Op woensdag 8 september 2021 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo naar de supermarkt toe, dus als er ergens een krantenberichtje staat dat er ergens een supermarkt is afgebrand, dan ben ik dat geweest.
drie ton voor een bezemkast in goddamn Rosmalen waar gaat het heen met de wereldquote:Op woensdag 8 september 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Grappig voor wie klein maar toch een beetje groenig wil wonen.
https://www.funda.nl/koop(...)3-tielekeshoeven-69/
Ik neem een vlammenwerper mee.quote:
Ik heb nog maar eens gebeld naar de receptie.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:58 schreef LTVDK het volgende:
Staat dat wulpse kamermeisje straks met een paar knoopjes los in de kamer van Buda en dan is het 'zo hehe, is daar eindelijk die koffie'
Je bent sexy als je boos bentquote:Op woensdag 8 september 2021 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem een vlammenwerper mee.
quote:
'ik heb nog wel wat creamer voor jou'quote:Op woensdag 8 september 2021 16:58 schreef LTVDK het volgende:
Staat dat wulpse kamermeisje straks met een paar knoopjes los in de kamer van Buda en dan is het 'zo hehe, is daar eindelijk die koffie'
"Geef zonwering!"quote:Op woensdag 8 september 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ruim 14 weken geleden een zonwering besteld, met een levertijd van 10 weken. Maar eens een lichtelijk geïrriteerd mailtje erheen gedaan.
Indrukwekkend.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem een vlammenwerper mee.
Niet echt hequote:
Het is vrij bondig geworden ja. Zonder iets aan duidelijkheid te wensen over te laten. Ik kan datquote:Op woensdag 8 september 2021 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Geef zonwering!"
gr gr Fles.
quote:Op woensdag 8 september 2021 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Mijn bloeddruk denkt anders...
Was vanmiddag ook weer 180
Fucking poppenkastquote:Op woensdag 8 september 2021 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
drie ton voor een bezemkast in goddamn Rosmalen waar gaat het heen met de wereld
Goed zoquote:Op woensdag 8 september 2021 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is vrij bondig geworden ja. Zonder iets aan duidelijkheid te wensen over te laten. Ik kan dat
Nu zie ik een wit caviaatje incl. boodschappenmandje door de supermarkt heen trippelenquote:Op woensdag 8 september 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kan wattenschijfje niet even boodschappen doen?
Ik ben best afschrikwekkend en dat is niet iets om trots op te zijn, zegt mr. 4Equote:Op woensdag 8 september 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n piepmuis met een aansteker.
Hoe vaak heb je ‘neukfout’ gebruikt?quote:Op woensdag 8 september 2021 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is vrij bondig geworden ja. Zonder iets aan duidelijkheid te wensen over te laten. Ik kan dat
Heb je onderhand je koffie al?quote:Op woensdag 8 september 2021 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze eens kwamen met die koffie
In vleeskleurig badpak?quote:Op woensdag 8 september 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben best afschrikwekkend en dat is niet iets om trots op te zijn, zegt mr. 4E
Word je daar rustiger van?quote:Op woensdag 8 september 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu zie ik een wit caviaatje incl. boodschappenmandje door de supermarkt heen trippelen
quote:Op woensdag 8 september 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je ‘neukfout’ gebruikt?
quote:
Ja bakken op het strand gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:
Kamermeisje heeft het net gebrachtquote:Op woensdag 8 september 2021 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je onderhand je koffie al?
Aaawquote:Op woensdag 8 september 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben best afschrikwekkend en dat is niet iets om trots op te zijn, zegt mr. 4E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |