goed hoorquote:
Het is droogquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed hoor
nog even genieten vandaag van het weer
de zon schijntquote:
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
de zon schijnt
het wordt tussen de 23 en 25 graden
ik klaag niet
Hey greyquote:
Gezellig dat je ook weer eens komt buurtenquote:
Is het ook wel een beetjequote:
nee moet wat dingen doen en wat regelenquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het ook wel een beetje![]()
Nog wat leuks op de planning vandaag
Vanochtend kind naar school gebracht, daarna meeting gehad, gevolgd door nog een kleine meeting, nu even in de sportschool en dan weer aan het werkquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee moet wat dingen doen en wat regelen
verder gewoon maar wat genieten
en jij?>
Vochtig poesjequote:
iedereen heeft maar meetings tegenwoordig(online)quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanochtend kind naar school gebracht, daarna meeting gehad, gevolgd door nog een kleine meeting, nu even in de sportschool en dan weer aan het werk
Thuiswerkadvies is nog geldig hè. Dus wij werken thuis. Plus voor een uurtje overleg 2+ uur reizenquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen heeft maar meetings tegenwoordig(online)
ik ga lekker ouderwets overleggen met iemand in dezelfde ruimte
Ben je al klaar met je studiequote:
Man man manquote:
Netjes netjesquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb wel een huis nu dankzij het langstuderen
Nou ja, dit is wel willens en wetens scheefwonenquote:
Je hebt nog 2 jaar danquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dit is wel willens en wetens scheefwonen
Al wordt dat pas in 2024 een probleem, als ze mijn salaris van 2022 gaan gebruiken.
niet te ver vooruit kijken nattequote:Op dinsdag 14 september 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dit is wel willens en wetens scheefwonen
Al wordt dat pas in 2024 een probleem, als ze mijn salaris van 2022 gaan gebruiken.
Ik hoef maar heel weinig moeite te doen om te veel te verdienen voor sociale huurquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet te ver vooruit kijken natte
snap ikquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoef maar heel weinig moeite te doen om te veel te verdienen voor sociale huur
Ze trappen je er toch niet uitquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoef maar heel weinig moeite te doen om te veel te verdienen voor sociale huur
Mijn huidige part-time salaris is al genoeg om boven de passend toewijzen grens te komen van deze woning als ik fulltime ga werken. Dat is technisch gezien nog niet echt scheef natuurlijk, maar tochquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar zover ben je nu nog niet
maar nattequote:Op dinsdag 14 september 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn huidige part-time salaris is al genoeg om boven de passend toewijzen grens te komen van deze woning als ik fulltime ga werken. Dat is technisch gezien nog niet echt scheef natuurlijk, maar toch
Ik maak me daar totaal niet druk om, boeit me ook niet, het is het morele vraagstukquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar natte
op dit moment zit er niet boven
dus maak je er niet zo druk om
woon je er nu al ?
er wonen mensen scheef die een dikke vette portemonnee hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak me daar totaal niet druk om, boeit me ook niet, het is het morele vraagstuk
Daarom ben ik ook voor sociale huur gegaan. Egoisme is nodig in deze marktquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
er wonen mensen scheef die een dikke vette portemonnee hebben
ik zou dat vraagstuk lekker laten voor wat het is
wil ik hier op klikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |