SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijft een vage zaak datquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Ja, leuk boek over geschreven ook. Of hij had een revolutionaire techniek
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
En baldie stuurt ook niks dus denk dat het morgen weer strand wordt
Ja, speelt zich voor een groot deel af hier om de hoek.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Blijft een vage zaak dat
Morgen dagje vrij pakken, strakke zwembroek aan, roos tussen je tanden en nonchalant over het strand paraderen voor ballie's snufferdquote:
Daar doe ik niemand een plezier mee om in een zwembroek te verschijnen hoorquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen dagje vrij pakken, strakke zwembroek aan, roos tussen je tanden en nonchalant over het strand paraderen voor ballie's snufferd
Gaat de date niet door?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Tuurlijk niet. Dat zag je al mijlenver aankomen...quote:
Stom.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat zag je al mijlenver aankomen...
Die zit gewoon lekker in zijn eigen paradijs door de paddo'squote:Op dinsdag 7 september 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje positief blijven Baldie is gewoon een beetje mysterieus en morgenavond is het perfect weer om samen op een terrasje elkaar te leren kennen.
Zodra je terug bent uit Griekenland doen US en ik een take-over van je Tinder. Dan komt er wat schot in de zaak.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik stuur niks en hij ook niet
Tja zo wordt het nooit wat hé ,quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik stuur niks en hij ook niet
Pfoeh kan niet beter. Kun je als je loom terugkomt altijd nog ff appje doen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Dat heb ik eens bij een vrijgezelle vriend gedaan. Hij is geband van Tinder nu.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra je terug bent uit Griekenland doen US en ik een take-over van je Tinder. Dan komt er wat schot in de zaak.
Even aftersun laten smeren.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfoeh kan niet beter. Kun je als je loom terugkomt altijd nog ff appje doen.
Binnen twee weken een drijfnat slaapkamerplafondquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra je terug bent uit Griekenland doen US en ik een take-over van je Tinder. Dan komt er wat schot in de zaak.
Sushi mee laten brengen en insmeren met wasabiquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even aftersun laten smeren.
ja misschien dat ook beterquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja zo wordt het nooit wat hé ,
uhmquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou nou, wat een uitspatting!quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:55 schreef mschol het volgende:
2 dagen vakantie goedgekeurd
5 dagen achterelkaar vrij
Moet gewoon werkenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sla toe! Sta met spek en cola bij haar handdoek
Denk je echt een rode panda?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan wordt je later een oud kattenvrouwtje met acht katten en een rode panda
quote:
ja jij en US die mijn tinder overnemenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch leuk als je dingen met 1 speciaal iemand kan delen
Bestaan die?quote:
voor mij welquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nou, wat een uitspatting!
We zoeken echt geen troep of gekkies voor je uit hoorquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jij en US die mijn tinder overnemen
goed gedaan. Wat ga je doen met al die vrije tijd? Vrachtwagen rijden?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
voor mij wel
ik ben zo belachelijk slecht in vakantie opnemen
Houden we nog wel aan het plan dat ik stiekem alle matches benquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch leuk als je dingen met 1 speciaal iemand kan delen
nou des te leuker zijn de bitterdates voor julliequote:Op dinsdag 7 september 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zoeken echt geen troep of gekkies voor je uit hoor
Denk dat we een leuke en betrouwbare man kunnen vinden voor je.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jij en US die mijn tinder overnemen
Nou ja misschien een klein gekkie voor ons maar daarna zoeken we echt de ultieme ballenman voor je uitquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou des te leuker zijn de bitterdates voor jullie
Vast wel. Zo’n jongen in een varkenspak die oink oinkend op zijn scootertje wat reepjes spek komt bezorgen met een leuk berichtje erbij. Waarom zou dat niet bestaan?quote:
4 dagen disneyquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed gedaan. Wat ga je doen met al die vrije tijd? Vrachtwagen rijden?
Rare fetisjquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vast wel. Zo’n jongen in een varkenspak die oink oinkend op zijn scootertje wat reepjes spek komt bezorgen met een leuk berichtje erbij. Waarom zou dat niet bestaan?
Hoe goed ben jij met foto's bewerken?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we een leuke en betrouwbare man kunnen vinden voor je.
Ik zie hier een gouden businesskansquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vast wel. Zo’n jongen in een varkenspak die oink oinkend op zijn scootertje wat reepjes spek komt bezorgen met een leuk berichtje erbij. Waarom zou dat niet bestaan?
Danny Roelvink, iets in die trend.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we een leuke en betrouwbare man kunnen vinden voor je.
zie je. En wtf is een ballenmanquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja misschien een klein gekkie voor ons maar daarna zoeken we echt de ultieme ballenman voor je uit
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien mag je mee.
Als mevrouw schol en de minischols dat goed vinden.
Kinderen? Nee laat maar.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien mag je mee.
Als mevrouw schol en de minischols dat goed vinden.
Iemand die perfect bij onze ballenvrouw past.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je. En wtf is een ballenman
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die perfect bij onze ballenvrouw past.
Carnaval.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou een mooie martelmethode zijn, 24 uur in die Efteling attractie met die fanfare.
Koks koken thuis vaak niet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:04 schreef Ama het volgende:
We moeten gewoon een sushi kok vinden voor haar.
Is GRLMB nu compleet afgeschreven dan of is die liefde eenzijdig?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je. En wtf is een ballenman
vind je Jappen aantrekkelijk Ballie?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:04 schreef Ama het volgende:
Die hebben meestal van die tempura piemeltjes.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:04 schreef Ama het volgende:
Ja stop daar de Taliban een week nonstop in en die bekeren zich tot christenen zeker weten.quote:
nee niet echtquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
vind je Jappen aantrekkelijk Ballie?
Door de sojasaus en wasabi heen gehaald?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben meestal van die tempura piemeltjes.
Voor mij een half uurtje rijden ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:08 schreef Ama het volgende:
Efteling is voor mij aan de andere kant van de wereld.
quote:
Nee maar het was jouw voorstel.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom helaas Ama? Ik ben niet op zoek.
blank maar zongebruind, Gespierd, getraind, zwart haar, blauwe ogen, beetje stoppelbaardje, best lief en ook verzorgend maar ook streng als het moet dan?quote:
Ik ben er ook zo. Mijn broer is er zelfs in iets van 10 minuten...quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij een half uurtje rijden ofzo
jij kennelijk wel ja.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van al die prinsesjes en kinderliedjes moet je wel even bijkomen ja.
Dat is wel weer zo.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar het was jouw voorstel.
Ik heb mensen in mijn team die ervaring met deepfakes hebben; dus zelfs filmpjes lukt wel.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe goed ben jij met foto's bewerken?
Ben er ook wel eens geweest toen het park was afgehuurd voor een bedrijfsuitje van het werk, nergens wachtrijen en gratis etenquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo. Mijn broer is er zelfs in iets van 10 minuten...
nah gespierd hoeft niet perse, blank ook niet en wat is streng?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
blank maar zongebruind, Gespierd, getraind, zwart haar, blauwe ogen, beetje stoppelbaardje, best lief en ook verzorgend maar ook streng als het moet dan?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah gespierd hoeft niet perse, blank ook niet en wat is streng?
Zullen we je een keer meenemen, zoals je vriendje eigenlijk allang had moeten doen?quote:
Is goedquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zullen we je een keer meenemen, zoals je vriendje eigenlijk allang had moeten doen?![]()
Klopt, Efteling is geweldig.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo boeiend is de Efteling nou ook weer niet hoor.
Als je er nog nooit geweest bent dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had prima zonder gekund.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je er nog nooit geweest bent dan?
Ook eens zo geweest ja, zo fijn. En het jaar erop naar sixflags.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben er ook wel eens geweest toen het park was afgehuurd voor een bedrijfsuitje van het werk, nergens wachtrijen en gratis eten
wel leuk als je er nooit bent geweest.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja omdat je het weet, maar als velen om jou heen erover vertellen en jij bent nooit geweest snap ik dat dat beetje jammer is.quote:
sixflags heeft echt 0 uitstraling.. gewoon lap grond waar inspriatieloos metalen rommel is neergedonderdquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook eens zo geweest ja, zo fijn. En het jaar erop naar sixflags.
Ook voor die tijd heb ik nooit het idee gehad dat ik wat miste hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja omdat je het weet, maar als velen om jou heen erover vertellen en jij bent nooit geweest snap ik dat dat beetje jammer is.
Ja dat wel, maar de achtbanen zijn wel leuk.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
sixflags heeft echt 0 uitstraling.. gewoon lap grond waar inspriatieloos metalen rommel is neergedonderd
KUTLIEDJE!!!!quote:
er zijn wel een aantal leuke ja.. maar ik heb echt liever een aangekleed park.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar de achtbanen zijn wel leuk.
Niet de muziek van Fata Morgana?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
opkomstmuziek van bitterbal op haar eerste date met Baldie
Ik ben volwassen. Als het aan mij lag ging ik nooit meer naar zo’n park, maar je moet de kinderen ook wat gunnen hè. En dan ga ik overal in en vreet suiker woehoeeequote:Op dinsdag 7 september 2021 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn wel een aantal leuke ja.. maar ik heb echt liever een aangekleed park.
FTFYquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben volwasseneen saaie lul. Als het aan mij lag ging ik nooit meer naar zo’n park, maar je moet de kinderen ook wat gunnen hè. En dan ga ik overal in en vreet suiker woehoeee
Oeh dit is wel een toepasselijke.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet de muziek van Fata Morgana?
Zo belegen van geest zijn dat je veelgebruikte afkortingen niet eens meer weet.quote:
Tuuu tu tu tuuuu tu tu.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dit is wel een toepasselijke.
Zijn kinderen moet dat hem uitleggen, die zijn natuurlijk al naar bed toe.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo belegen van geest zijn dat je veelgebruikte afkortingen niet eens meer weet.
quote:
Heb ik gewoon gezien in Lloret de Marquote:
Ja dat zeg ik, ik ga echt overal in, centrifuges, rare attracties vreet veel en meerdere keren want natuurlijk met al die onderkruipsels een keer mee. Dan ben ik ff net weer een kind.quote:
Dit komt in me op.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent dus net zo vrij en blij als wij, je hebt alleen andere hobby's.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ik ga echt overal in, centrifuges, rare attracties vreet veel en meerdere keren want natuurlijk met al die onderkruipsels een keer mee. Dan ben ik ff net weer een kind.
Maar voor mijn lol stuur me maar een week de bergen in met een skateboard, of in de bushbush met een trekhut.
Of een downhill parcours of een paraglide, parachute sprong, nou beetje dat de rush zonder rijen en duizenden paupers.
Ik hoor 'm al in mijn hoofdquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit komt in me op.
Rising up, back between the sheets
Did my time, took my chances
Went the distance, now I'm back on my bike
Just a girl and her will to survive
So many times it happens too fast
You change your passion for Netflix
Don't lose your grip on the dreams of the past
You must fight just to keep them alive
Geen fan van de eerste zin, die loopt niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit komt in me op.
Rising up, back between the sheets
Did my time, took my chances
Went the distance, now I'm back on my bike
Just a girl and her will to survive
So many times it happens too fast
You change your passion for Netflix
Don't lose your grip on the dreams of the past
You must fight just to keep them alive
Los breekt gewoon binnenkort z'n heup.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent dus net zo vrij en blij als wij, je hebt alleen andere hobby's.
Niet blank!quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah gespierd hoeft niet perse, blank ook niet en wat is streng?
Ik had op mijn 21ste al bijna een kunstkniequote:Op dinsdag 7 september 2021 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Los breekt gewoon binnenkort z'n heup.
JA!quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent dus net zo vrij en blij als wij, je hebt alleen andere hobby's.
Plastic fantastic.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had op mijn 21ste al bijna een kunstknie
Rising up, back tween da sheets?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen fan van de eerste zin, die loopt niet helemaal lekker.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die klopt metrisch beter, maar het is gewoon een lastige.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rising up, back tween da sheets?
ja maargoed de andere kant begon zwartquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet blank!
Foei je bent half Duits!
ik had voor mn eerste al plastic in mn hoofdquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had op mijn 21ste al bijna een kunstknie
Niet iets van spierbalsem voor op je nek toevallig?quote:
Waarin?quote:
Neequote:Op dinsdag 7 september 2021 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet iets van spierbalsem voor op je nek toevallig?
Oh ja, dus allebei goed, spreid je kansen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maargoed de andere kant begon zwart
Omdat het inmiddels 6-1 isquote:
Ik was het nietquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
iets heeft mij gebeten in mijn hand
Rijnie.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Ja?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat mij dat wel was opgevallen
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
misschien heb ik het wel gecreeerdquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rijnie is natuurlijk een gemuteerd palingbeest dat straks al die vissers van de wal hapt.
Die is natuurlijk opgevoed door ballie en zal straks alles verslinden wat die tegenkomtquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rijnie is natuurlijk een gemuteerd palingbeest dat straks al die vissers van de wal hapt.
Eerste meldingen waren wel vanaf dat ballie daar ging wonen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het monster van Ballensteinquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heb ik het wel gecreeerd [ afbeelding ]
Zo erg heb ik het nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je dit laatst ook al niet?
is het zo uit niets ineens ontstaan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:45 schreef Ama het volgende:
Ik krijg mijn hoofd niet op mijn kussen zonder te gillen. Nu lig ik te janken en weet ik niet hoe ik ga slapen want kan mijn hoofd niet neerleggen
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:45 schreef Ama het volgende:
Ik krijg mijn hoofd niet op mijn kussen zonder te gillen. Nu lig ik te janken en weet ik niet hoe ik ga slapen want kan mijn hoofd niet neerleggen
Sinds wanneer ben jij een haai?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com/p/CTiHcsbsO6B/
Kwamen een keer thuis van het stappen, lag er nog maar 1 broodje om op te peuzelen dus ok kom we gaan slapen en wippen, dus snel snel wippen aaaah oeh ok klaar, ik weer zachtjes naar beneden geslopen om dat broodje te claimen staat ze ineens boos voor mijn neus te springen "HIER MET DAT BROODJE!!!!!"quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com/p/CTiHcsbsO6B/
Ook weer niks van waar HEUJquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwamen een keer thuis van het stappen, lag er nog maar 1 broodje om op te peuzelen dus ok kom we gaan slapen en wippen, dus snel snel wippen aaaah oeh ok klaar, ik weer zachtjes naar beneden geslopen om dat broodje te claimen staat ze ineens boos voor mijn neus te springen "HIER MET DAT BROODJE!!!!!"
Of tijdens het uitgaanquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Sommige mensen wippen na het uitgaan of ervoor zelfs
Jaquote:
Ik heb ook wel eens op een grafsteen liggen wippen, dat was eigenlijk ook best vreemd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja
Bij een disco hier was een begraafplaats daar lagen soms zo 10 stellen te wippen.
Nou deed gewoon op het gras, of beetje half staand erin hangen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op een grafsteen liggen wippen, dat was eigenlijk ook best vreemd.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op een grafsteen liggen wippen, dat was eigenlijk ook best vreemd.
Was vroeger een beetje standaard na het stappen, iedereen liep moeilijkquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou deed gewoon op het gras, of beetje half staand erin hangen.
Was wel gedoe eigenlijk.![]()
Hoezo liepen ze moeilijk? Vanwege de drank? 🤔quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was vroeger een beetje standaard na het stappen, iedereen liep moeilijk
quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoezo liepen ze moeilijk? Vanwege de drank? 🤔
quote:. PVV-leider Wilders verweet Kaag ‘een verwend politiek nest’ te zijn. ,,U heeft een slecht karakter. Omdat Rutte u niet uw zin heeft gegeven om samen met PvdA en GroenLinks te regeren, heeft u hem een aframmeling gegeven. Dat geeft aan dat u samen ongeschikt bent om een kabinet te gaan vormen.’
Waarschijnlijk waren de voorste veertig finaal uitgewoond door US zijn 40 inchsalamiquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beetje staande en dronken proberen te wippen met kleding aan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zó groot geschapen jaquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren de voorste veertig finaal uitgewoond door US zijn 40 inchsalamiEcht waar hoor
Of ze hadden gewoon in de broek gepoeptquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje staande en dronken proberen te wippen met kleding aan.
Beetje Thais dit.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze hadden gewoon in de broek gepoept
Ja i like Geertquote:
waarom dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
Die man is een nationale held.
en linksquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
Je hebt ook wel op 'm gestemd hè?quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
truste flesquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, welterusten maar weer strijders en strijderessen
Morgen weer nieuwe kansen Flessiequote:Op dinsdag 7 september 2021 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, welterusten maar weer strijders en strijderessen
Omdat hij oprecht begaan is met het Nederlandse volk.quote:
Dat is die helemaal niet. Anders zou die niet constant dingen beloven die hij niet kan waarmaken. Begrijp niet waarom niemand dat niet ziet. Hij heeft helemaal niet goed voor met zijn kiezers. Lacht ze allemaal uitquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat hij oprecht begaan is met het Nederlandse volk.
En iemand die 15+ jaar onder maximale bewaking moet leven om zijn standpunten te verdedigen is imho een absolute held.
Altijd op Fleur Agemaquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je hebt ook wel op 'm gestemd hè?
Nee hoor, maar 1000x beter dan op Rutte&co stemmenquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:23 schreef bitterbal het volgende:
en al die domme stemmers denken dat hij wat voor ze gaat doen
Ik ben het niet eens met z'n standpunten, maar z'n uitspraken zijn vaak wel raak.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:22 schreef bitterbal het volgende:
Geert een heldene grote nietsnut die niets anders meer kan met zijn leven dan in de kamer te blijven zitten
Zijn nog alternatieven ook toch :p Wilders gaat echt niets doen voor zijn kiezers.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar 1000x beter dan op Rutte&co stemmen
Wat moet iemand die niet in de regering zit waar maken dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is die helemaal niet. Anders zou die niet constant dingen beloven die hij niet kan waarmaken. Begrijp niet waarom niemand dat niet ziet. Hij heeft helemaal niet goed voor met zijn kiezers. Lacht ze allemaal uit
en dat zijn, tromgeroffelquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn nog alternatieven ook toch :p Wilders gaat echt niets doen voor zijn kiezers.
Wat doet die voor de kiezers dan? Zijn programma boekje met 10 punten ofzo is ook voor de hjelft niet haalbaar?quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met z'n standpunten, maar z'n uitspraken zijn vaak wel raak.
Baudet. Verder is er weinig te kiezen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn nog alternatieven ook toch :p Wilders gaat echt niets doen voor zijn kiezers.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet iemand die niet in de regering zit waar maken dan?
Tevens Marx Rutte komt zijn beloftes ook niet na en die zit wel al 12 jaar in de regering.
Wat zou hij als niet uitvoerende macht moeten doen dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:27 schreef bitterbal het volgende:
maar wilders doet echt niks voor zijn kiezers.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Baudet. Verder is er weinig te kiezen.
Zijn programma's zijn ook nooit doorberekend he , maar goed dat kan hij idd blijven gebruiken. Hij kan toch niks veranderen. Geloof dat die dat ook vaak genoeg zegtquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat zou hij als niet uitvoerende macht moeten doen dan?
Zweefteefje.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Soms vraag ik me oprecht af of dimmy enig idee heeft van de grondbeginselen van economie, politiek, geschiedenis, maatschappelijke inrichting en logica.
Denk aan je bloeddruk. Hij zorgt voor mij gewoon voor wat sjeu daar. Ik ga hem verder echt niet verdedigen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doet die voor de kiezers dan? Zijn programma boekje met 10 punten ofzo is ook voor de hjelft niet haalbaar?
hij roept wat het volk denkt!!
kunnen we allemaal, populitische shit roepen en zo blijven zitten
ja hij heeft ook humor. Denk dat het verder ook geen kwade vent isquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk. Hij zorgt voor mij gewoon voor wat sjeu daar. Ik ga hem verder echt niet verdedigen.
Nee minder uitroeptekens.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij heeft ook humor. Denk dat het verder ook geen kwade vent is
met mijn bloeddruk is niks mis, had meer smileys erb ij moeten zetten![]()
![]()
Zeker. Maar als radicaal linkse katholiek snap jij daar vrij weinig van en val jij terug op de misvatting dat een andere opvatting gelijk staat aan een foutieve opvatting.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Soms vraag ik me oprecht af of dimmy enig idee heeft van de grondbeginselen van economie, politiek, geschiedenis, maatschappelijke inrichting en logica.
dit soort oorwassing moet je US geven, kujjelachejongequote:Op dinsdag 7 september 2021 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Maar als radicaal linkse katholiek snap jij daar vrij weinig van en val jij terug op de misvatting dat een andere opvatting gelijk staat aan een foutieve opvatting.
Wilders met 76 zetels kan een hoop veranderen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn programma's zijn ook nooit doorberekend he , maar goed dat kan hij idd blijven gebruiken. Hij kan toch niks veranderen. Geloof dat die dat ook vaak genoeg zegt
maar goed stem op wilders
ja dat laatste wordt ook altijd gezegdquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wilders met 76 zetels kan een hoop veranderen.
Wilders met 20 zetels die tevens nog voor de verkiezingen/formatie wordt buitengesloten kan heel weinig veranderen.
Radicaalquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Maar als radicaal linkse katholiek snap jij daar vrij weinig van en val jij terug op de misvatting dat een andere opvatting gelijk staat aan een foutieve opvatting.
Für die menschen!quote:
Wilders heeft gewoon mee mogen regeren met zijn vroegere vriendje Rutte hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wilders met 76 zetels kan een hoop veranderen.
Wilders met 20 zetels die tevens nog voor de verkiezingen/formatie wordt buitengesloten kan heel weinig veranderen.
meer een soort gedoogpartnerschap was het toch of ben ik die constructie alweer kwijt?quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilders heeft gewoon mee mogen regeren met zijn vroegere vriendje Rutte hoor.
Ben jij niet:quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Radicaal
Linkse
Katholiek
De tandjes...![]()
Point proven
ja maar wilders heeft het voornamelijk over moslims, marokkanen en asielzoekers.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het programma van de PVV is verreweg linkser dan alles wat Rutte en de VVD voorstaan, maar laatstgenoemde is een Marxist en eerstgenoemde eee held... want marxisme is eng. Oh, en libertariër Baudet, die nog wat rechtser dan de VVD is ook een held.
DIMM...
Making no sense... as usual.
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilders heeft gewoon mee mogen regeren met zijn vroegere vriendje Rutte hoor.
Links als in sociaal voor de eigen bevolking ja. Niet als in sociaal voor half donker Afrika dat hier naar toe kan komen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het programma van de PVV is verreweg linkser dan alles wat Rutte en de VVD voorstaan, maar laatstgenoemde is een Marxist en eerstgenoemde een held... want marxisme is eng. Oh, en libertariër Baudet, die nog wat rechtser dan de VVD is, is ook een held.
DIMM...
Making no sense... as usual.
1. In gevallen van incest, verkrachting en gevaar voor de moederquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben jij niet:
- Pro-abortus
- Pro-immigratie
- Pro-belasting
- Pro-globalisme
- Pro-klimaataflaten
?
Bingo.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wilders heeft het voornamelijk over moslims, marokkanen en asielzoekers.
Precies.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:37 schreef LTVDK het volgende:
Gaat allemaal even lekker in POL op elkaar politieke voorkeuren kankeren joh
Bingo is toch meer wat voor bejaarden, wel een grote groep tegenwoordig jaquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dat spreekt die groep stemmers aan, das zijn succes
Dit gaat niet over politiek, dit gaat over logica.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:37 schreef LTVDK het volgende:
Gaat allemaal even lekker in POL op elkaars politieke voorkeuren kankeren joh
Dat zeg ik.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
Gedoogd toch? In Rutte 1 volgens mij.
quote:Het kabinet-Rutte I was het Nederlandse kabinet dat regeerde van 14 oktober 2010 tot 5 november 2012. Het werd gevormd door de politieke partijen Volkspartij voor Vrijheid en Democratie en het Christen-Democratisch Appèl met gedoogsteun van de Partij voor de Vrijheid na de Tweede Kamerverkiezingen van 2010.
Van die tijd weet jij weinig af denk ik, had je andere dingen aan je hoofd, gedoogakkoord, geen regeerakkoord maar in de praktijk gewoon een op een meeregeren vanuit de banken hoor, je kunt zelfs stellen dat Wilders toen het hoogste ambt had eventjes onder water.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen zat de PVV niet in de regering.
Thanks Koen.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die tijd weet jij weinig af denk ik, had je andere dingen aan je hoofd, gedoogakkoord, geen regeerakkoord maar in de praktijk gewoon een op een meeregeren vanuit de banken hoor, je kunt zelfs stellen dat Wilders toen het hoogste ambt had eventjes onder water.
Minderheidskabinet met "het is mij" Ruttequote:Op dinsdag 7 september 2021 23:45 schreef Koen66 het volgende:
tsja welke constructie ze nu nog gaan bedenken na de bom van Kaag, geen idee
Herverkiezingen maar de VVD groeit alleen maar dus dat lost geen piep op.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:45 schreef Koen66 het volgende:
tsja welke constructie ze nu nog gaan bedenken na de bom van Kaag, geen idee
zal dan geen Kaag met Rutte wrdenquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Minderheidskabinet met "het is mij" Rutte
iddquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herverkiezingen maar de VVD groeit alleen maar dus dat lost geen piep op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |