SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijft een vage zaak datquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Ja, leuk boek over geschreven ook. Of hij had een revolutionaire techniek
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
En baldie stuurt ook niks dus denk dat het morgen weer strand wordt
Ja, speelt zich voor een groot deel af hier om de hoek.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Blijft een vage zaak dat
Morgen dagje vrij pakken, strakke zwembroek aan, roos tussen je tanden en nonchalant over het strand paraderen voor ballie's snufferdquote:
Daar doe ik niemand een plezier mee om in een zwembroek te verschijnen hoorquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen dagje vrij pakken, strakke zwembroek aan, roos tussen je tanden en nonchalant over het strand paraderen voor ballie's snufferd
Gaat de date niet door?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Tuurlijk niet. Dat zag je al mijlenver aankomen...quote:
Stom.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat zag je al mijlenver aankomen...
Die zit gewoon lekker in zijn eigen paradijs door de paddo'squote:Op dinsdag 7 september 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje positief blijven Baldie is gewoon een beetje mysterieus en morgenavond is het perfect weer om samen op een terrasje elkaar te leren kennen.
Zodra je terug bent uit Griekenland doen US en ik een take-over van je Tinder. Dan komt er wat schot in de zaak.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik stuur niks en hij ook niet
Tja zo wordt het nooit wat hé ,quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik stuur niks en hij ook niet
Pfoeh kan niet beter. Kun je als je loom terugkomt altijd nog ff appje doen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Dat heb ik eens bij een vrijgezelle vriend gedaan. Hij is geband van Tinder nu.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra je terug bent uit Griekenland doen US en ik een take-over van je Tinder. Dan komt er wat schot in de zaak.
Even aftersun laten smeren.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfoeh kan niet beter. Kun je als je loom terugkomt altijd nog ff appje doen.
Binnen twee weken een drijfnat slaapkamerplafondquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra je terug bent uit Griekenland doen US en ik een take-over van je Tinder. Dan komt er wat schot in de zaak.
Sushi mee laten brengen en insmeren met wasabiquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even aftersun laten smeren.
ja misschien dat ook beterquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja zo wordt het nooit wat hé ,
uhmquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou nou, wat een uitspatting!quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:55 schreef mschol het volgende:
2 dagen vakantie goedgekeurd
5 dagen achterelkaar vrij
Moet gewoon werkenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sla toe! Sta met spek en cola bij haar handdoek
Denk je echt een rode panda?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan wordt je later een oud kattenvrouwtje met acht katten en een rode panda
quote:
ja jij en US die mijn tinder overnemenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch leuk als je dingen met 1 speciaal iemand kan delen
Bestaan die?quote:
voor mij welquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nou, wat een uitspatting!
We zoeken echt geen troep of gekkies voor je uit hoorquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jij en US die mijn tinder overnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |