abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8186171
Ik heb een vraagje! Ik ben sindskort begonnen met fitnessen en ik heb nu natuurlijk overal vreselijk veel spierpijn. Vooral in mijn armen en op mijn borst is het erg, maar dat is nu ook het rare. Ik heb nog nooit spierpijn gehad op mijn borst. Het voelt zich aan alsof ik onder de stress zit.

Als ik erop duw doet het wel pijn. Het kan na omstandigheden ook wel een beetje stress zijn, maar kan iemand mij vertellen of (spier)pijn op je borst normaal is, als je net bent begonnen met fitnessen.

pi_8186335
voor zover ik weet is het in het begin wel normaal.
heb ik zelf ook gehad.
maar pas wel op dat als je begint met fitness, dat je dan niet 'teveel' gaat doen. alles in stapjes opbouwen.
dus met gewichten, niet gelijk de 30 kilo pakken ofzo
  donderdag 30 januari 2003 @ 16:34:10 #3
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_8186801
Moet je rustiger beginnen ....

Rustig opbouwen niet gelijk als een gek aan die gewicht lopen rukken...
rustig aan komt vanzelf wel tot een goed resultaat.

En des te meer je traint des te minder spierpijn krijg je.

p.s. neem wel 1á 2 dag(en) rust tussen je trainings dagen.
Dat geeft je spier weer even tijd om te genezen.

suc6!

This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
pi_8186979
als je je borst hebt getraind dan heb je over het algemeen spierpijn bij je aanhechting bij je schouders. Dus vlak naast je oksels.

Als je pijn hebt midden op je borst (borstbeen zeg maar), dan zal het wat anders zijn. Stress zou kunnen, maar het kan ook dat je met bankdrukken de stang te veel op je borst hebt laten 'veren'... dat heb ik wel eens gehad...

maar maak je niet druk, ook dat gaat over..

pi_8188142
whehe das de normaalste zaak van de wereld dat je daar last van hebt in het begin
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_8188770
Spierpijn is de normaalste zaak van de wereld als je net begonnen bent met fitness.
Vooral je borstspieren kunnen zeer doen als je erop drukt inderdaad.
Als je wat langer fitnessed zullen je spieren er ook meer gewend aan raken en dus ook minder spierpijn.
Let wel op een goede warming up en cooling down dit voorkomt ook veel spierpijn,
succes met trainen
en dan
pi_8188806
train al best een tijdje en ik heb elke dag van de week nog spierpijn.. is juist harstikke normaal.. zou me meer zorgen maken als je geen spierpijn hebt.
  donderdag 30 januari 2003 @ 18:19:23 #8
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_8188832
Ja het is spierpijn, je wil toch een mooie borstkas? zul je er aan moeten wennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')