zal wel veel poep bij zitten. wat is het onderwerp? wanneer je iemand moet flaggen?quote:Op woensdag 8 september 2021 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ze dat vandaag aankondigden begonnen een paar ouderen al te hyperventileren
Gaat ongetwijfeld mooi worden
Vanaf 50k word je toch geflagged?quote:Op woensdag 8 september 2021 21:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zal wel veel poep bij zitten. wat is het onderwerp? wanneer je iemand moet flaggen?
Daar zal het op neerkomen, meer welke rol crypto heeft of kan hebben in potentieel witwassen (en terrorismefinanciering)quote:Op woensdag 8 september 2021 21:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zal wel veel poep bij zitten. wat is het onderwerp? wanneer je iemand moet flaggen?
nee boven 10k in euro is volgens mij al verdachte banktransactie, dus ook in kriptoquote:Op woensdag 8 september 2021 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf 50k word je toch geflagged?
ah ja, die onzinquote:Op woensdag 8 september 2021 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zal het op neerkomen, meer welke rol crypto heeft of kan hebben in potentieel witwassen (en terrorismefinanciering)
quote:Op woensdag 8 september 2021 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, je hebt een nieuwe UI
Hopelijk komt dat je posts ten goede
Blijft een baas.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Pantelic ziet er tegenwoordig uit als verzekeringsmannetje.
Ik herinner me hem graag zo:quote:
quote:
Building 7?quote:
Tnx voor deze tip.quote:
Weet je de naam niet?quote:Op donderdag 9 september 2021 09:37 schreef Caland het volgende:
Ik kan die 9/11 docu op disney niet meer vinden, is die eraf gehaald @:onlogisch ???
Ja iets met situation room, ik was er aan begonnen een week geleden maar viel in slaap en nu kan ik hem niet vinden.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet je de naam niet?
Die van hierboven komt ook op Disney+ geloof ik.
Bedoel je dan niet AppleTV+?quote:Op donderdag 9 september 2021 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja iets met situation room, ik was er aan begonnen een week geleden maar viel in slaap en nu kan ik hem niet vinden.
Sowieso werkt die zoekfunctie bij disney+ ontzettend kut.
Oja, tuurlijk. Dat krijg je met 40-45 streamingdiensten.quote:
Geen dank ouwe reus, veel plezier.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, tuurlijk. Dat krijg je met 40-45 streamingdiensten.![]()
Bedankt maat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |