SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op woensdag 8 september 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en je hebt ook altijd die ene die super gedetailleerd gaat vertellen over die ene heel specifieke hobby waar je precies niks aan hebt om een gesprek mee te starten. Meestal is het hockey of paardrijden. En verder komt er niks uit.Altijd zo'n veelzeggende stilte als iemand zegt: 'ik mag graag *insert kuthobby'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga op vakantie eind deze maand weer beginnen.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:29 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie. @:Coco @:Muskusboktor57
Heb je last van je 2e prik of heb je geen kleine piemel?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Altijd zo'n veelzeggende stilte als iemand zegt: 'ik mag graag *insert kuthobby'
Geen centje pijn gehad, gisteravond gewoon wezen dartsen en zuipen.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je last van je 2e prik of heb je geen kleine piemel?
Terwijl ik het juist leuk vind als iemand gepassioneerd is over een hobby. Maar dan moet diegene zich wel openstellen voor een gesprek en niet een halve spreekbeurt geven over haar verzorgpony.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Altijd zo'n veelzeggende stilte als iemand zegt: 'ik mag graag *insert kuthobby'
watquote:Op woensdag 8 september 2021 13:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. @:maxi-mus
Hallo ik ben Luckass en ik kijk graag naar Jan Roos filmpjes.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik mag graag 'sporten'
@:fetx @:lenny_leonard
Godverdomme, wel een gemiste kans.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hallo ik ben Luckass en ik kijk graag naar Jan Roos filmpjes.
Hoi ik ben Pascanus en ik kijk graag naar AJ Applegatequote:Op woensdag 8 september 2021 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hallo ik ben Luckass en ik kijk graag naar Jan Roos filmpjes.
Ik heb nooit te maken met dit soort voorstel rondjes. Ik zit niet in een team. En ik doe niet aan achterlijke cursussen.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies![]()
Korte intro-ronde met een paar hobby's is genoeg man. Altijd wel even speciaalbier laten vallen zodat je laat weten dat je graag een borrel doet, doe jij dat ook @:lenny_leonard ?
het is ook echt complete tijdverspilling voor iedereen die er zit, lijkt mijquote:Op woensdag 8 september 2021 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb nooit te maken met dit soort voorstel rondjes. Ik zit niet in een team. En ik doe niet aan achterlijke cursussen.
Voorstellen bij meetings gaat hier altijd heel kort. Naam en functie. Dan weet je genoeg. Ik ben blij dat we hier niet aan die poppenkast meedoen.
Mien merk.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoi ik ben Pascanus en ik kijk graag naar AJ Applegate
Ik ben NU nieuwe tennis shirts aan het uitzoeken.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik mag graag 'sporten'
@:fetx @:lenny_leonard
Een beetje een SOFT LANDINGquote:Op woensdag 8 september 2021 13:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is ook echt complete tijdverspilling voor iedereen die er zit, lijkt mij
je leert elkaar wel kennen tijdens het samenwerken
quote:Op woensdag 8 september 2021 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb nooit te maken met dit soort voorstel rondjes. Ik zit niet in een team. En ik doe niet aan achterlijke cursussen.
Voorstellen bij meetings gaat hier altijd heel kort. Naam en functie. Dan weet je genoeg. Ik ben blij dat we hier niet aan die poppenkast meedoen.
https://www.tennis-point.(...)-00445553295000.htmlquote:Op woensdag 8 september 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben NU nieuwe tennis shirts aan het uitzoeken.
Wat zijn er toch ontzettend veel lelijke shirts.
Waar koop jij ze meestal?
Neem aan gewoon volledig in het wit?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II shirt aantrekken. Gewoon.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |