Nog wel even getwijfeld maar toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je je cokegebruik nog aangehaald? Ludieked.
Gisteren moest ik dus een voorwerp laten zien dat iets voor me betekende!!!quote:Op woensdag 8 september 2021 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O leuk! Is het een actief spelletje als krantentikkertje, of moet je jezelf voorstellen aan de hand van je sleutelbos? Het is allemaal leuk
Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. @maxi-musquote:Op woensdag 8 september 2021 12:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik koop elke dag wat bitcorn
via bitonic kun je dat instellen
O ik laat dan altijd mijn seizoenskaart voor Feyenoord zien.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren moest ik dus een voorwerp laten zien dat iets voor me betekende!!!
Nog leuke anekdotes van collega's?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanmorgen moest je drie gekke stellingen/gebeurtenissen over jezelf poneren waarvan er dan één waar is en dan moest de rest kiezen welke dat was.
Hilarisch kut.
Nee het zijn allemaal behoorlijk nette mensen, meestal tot de tweede vrijdagmiddagborrel is mijn ervaring.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog leuke anekdotes van collega's?
Je bent over naar groep 5?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren moest ik dus een voorwerp laten zien dat iets voor me betekende!!!
Nouja de eerste dag was een introductie van de bank. Die kon ik wel overslaan maargoed ik word ervoor betaald dus boeiend. De tweede van de tak van de bank waar ik terecht kom en vandaag echt in mijn team.quote:
Ik heb echt een teringhekel aan dat soort dingen. Je kan beter gewoon een keer lam worden met zijn allen, meteen het kaf van het koren scheiden.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja de eerste dag was een introductie van de bank. Die kon ik wel overslaan maargoed ik word ervoor betaald dus boeiend. De tweede van de tak van de bank waar ik terecht kom en vandaag echt in mijn team.
Maar het lijkt er wel op ja.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ik examentrainingen geef skip ik altijd voorstelrondjes. Jongeren worden toch daar ongemakkelijk van en zeker zo'n schijtlollig spelletje geeft een verkeerde indruk. Gewoon direct beginnen geen gelul.
Nouja op kantoor kan het best zinvol zijn maar de afgelopen dagen zijn online, dat is echt helemaal niks.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb echt een teringhekel aan dat soort dingen. Je kan beter gewoon een keer lam worden met zijn allen, meteen het kaf van het koren scheiden.
Met dat soort spelletjes? Ik luister na 5 minuten dan al niet meer en onthoud alleen de naam van het lekkerste wijf.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja op kantoor kan het best zinvol zijn maar de afgelopen dagen zijn online, dat is echt helemaal niks.
Ook fysiek isquote:Op woensdag 8 september 2021 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja op kantoor kan het best zinvol zijn maar de afgelopen dagen zijn online, dat is echt helemaal niks.
Hilarisch kutquote:Op woensdag 8 september 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanmorgen moest je drie gekke stellingen/gebeurtenissen over jezelf poneren waarvan er dan één waar is en dan moest de rest kiezen welke dat was.
Preciesquote:Op woensdag 8 september 2021 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb echt een teringhekel aan dat soort dingen. Je kan beter gewoon een keer lam worden met zijn allen, meteen het kaf van het koren scheiden.
"ik vind het heel dapper van je dat je dat zo met ons durft te delen"quote:Op woensdag 8 september 2021 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn ook altijd mensen die iets veel te persoonlijks vertellen, heerlijk ongemakkelijke sfeer krijg je dan. Dat vind ik nog wel leuk.
Feyenoord is toch ongemakkelijk genoeg?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
"ik vind het heel dapper van je dat je dat zo met ons durft te delen"
Ik heb alleen altijd het gevoel dat ik degene aan de beurt ben precies na dat ongemakkelijke persoonlijke verhaal en dan heb ik het gevoel dat ik niet meer goed weg kom met mijn droge 'ja hoi ik ben gurney en ik hou van feyenoord, speciaalbier en reizen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |