Zo'n hete aardappel kan wel wat hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, voor over het paard getilde mensen met een hete aardappel
Zo’n paard ook blijkbaarquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n hete aardappel kan wel wat hebben.
Ok.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:46 schreef Haags het volgende:
Ik heb zo nog een online vergadering. Om 19.00
KAPPEN!!
Klagen bij de baas.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:46 schreef Haags het volgende:
Ik heb zo nog een online vergadering. Om 19.00
KAPPEN!!
Noem je me nu geen Nederlanderquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Hongaren zijn net Nederlanders: klokslag zes uur eten en een kwartiertje later zijn ze klaar
had je het nou laatst over deze?quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Hongaren zijn net Nederlanders: klokslag zes uur eten en een kwartiertje later zijn ze klaar
Mensen die Carla heten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal pompiedompiedom ik tot iemand stopt met brabbelen en me aanstaart en dan zeg ik "Nou Carla dat was weer heel erg boeiend, be-dankt Carla"
Allemaal aan het BBQ'en zekerquote:
Als mijn verrichtingen zo mogen heten van al die culinaire wonderkinderen hier, dan jaquote:
wat heb je er allemaal op?quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als mijn verrichtingen zo mogen heten van al die culinaire wonderkinderen hier, dan ja
Euhm. Over de Queen Mary toch?quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je het nou laatst over deze?
[ afbeelding ]
Gaan jullie eens herfstenquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oehhh, morgen even de bbq aansteken, goed idee
Mijn voorouders komen hoofdzakelijk bij jou uit de regio hoor, zit maar bar weinig Brabants in hierquote:
ik weet het niet meer :pquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Euhm. Over de Queen Mary toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |