Misschien lezen ze hier mee en zijn zeer tevreden met je vooruitgang?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:58 schreef kree het volgende:
Nou wederom heel positief gesprek, ze willen me nog steeds in dienst nemen.
Verbaasd me dan toch een soort van weer, want tja geen rijbewijs, arm die ik niet goed kan gebruiken, verleden met verslavingsprobleem. Allemaal geen punt voor ze.
Krijg volgende week een concreet voorstel en dan zou ik starten per 1 december
Inderdaad druk. Hahaquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:47 schreef praadje het volgende:
Dag @:Kree 'tje. Hoe gaat het allemaal? Schiet het al op in je huis of ben je nog lekker bezig? Moet er nog veel gedaan worden?
Zal wel wennen zijn om niet meer op de groep te zijn. Hoe is het met je tweede gesprek gegaan?
Je zult wel druk zijn dus ik hoor je wel.
Liefs Praadje
Edit; Ik zie dat ik een bericht gemist heb en dat ze je nog steeds in dienst willen nemen. Wat goed zeg, you rock![]()
Hey Kree, leuk weer wat van je te horen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:59 schreef kree het volgende:
Beetje late update. Maar als nog.
Druk aan het klussen nog steeds. Het kost wel meer tijd alsdat ik had ingeschat eigenlijk.
Boven zijn alle deuren en posten nu gelakt. Moest toch twee keer want met 1 laag dekte het niet.
Beneden alles in de grondverf.
Alle plafonds zijn gewit.
En ben vandaag begonnen met het glasvezel behang.
Het plan was eerst om dat beneden ook allemaal te doen. Maar nu ik zie hoe extreem kutwerkje dat is toch maar besloten om de muren beneden te sauzen. Kan ook wel want ze zijn opzich wel netjes afgewerkt.
Nog veel te doen dus. Maarja ach het houdt je van de straat
Nou het gaat. Het is soms wel onhandig voor dingen bij het plafond.quote:Op maandag 15 november 2021 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, leuk weer wat van je te horen.
Je bent lekker bezig, hoe gaat het met je schouder nu je aan het schilderen en sauzen bent?
Deze jongen!quote:Op maandag 15 november 2021 13:59 schreef kree het volgende:
Beetje late update. Maar als nog.
Druk aan het klussen nog steeds. Het kost wel meer tijd alsdat ik had ingeschat eigenlijk.
Boven zijn alle deuren en posten nu gelakt. Moest toch twee keer want met 1 laag dekte het niet.
Beneden alles in de grondverf.
Alle plafonds zijn gewit.
En ben vandaag begonnen met het glasvezel behang.
Het plan was eerst om dat beneden ook allemaal te doen. Maar nu ik zie hoe extreem kutwerkje dat is toch maar besloten om de muren beneden te sauzen. Kan ook wel want ze zijn opzich wel netjes afgewerkt.
Nog veel te doen dus. Maarja ach het houdt je van de straat
quote:Op maandag 15 november 2021 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het gaat. Het is soms wel onhandig voor dingen bij het plafond.
Maar al met al lukt het wel met een trappetje erbij
Thanksquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:33 schreef praadje het volgende:
Fijn dat het lekker opschiet met opknappen Kree. Heerlijk om straks een eigen plek te hebben.
Fijn dat je weer even een gesprek hebt maandag, die psych zal ook wel trots op je zijn en dat je bloedwaardes goed zijn daar geloof ik zeker in.
Misschien maar goed dat je even wacht met werken. Je hebt zoveel meegemaakt en gedaan het afgelopen jaar. Goed aan jezelf gewerkt en goede inzichten gekregen. Niet gelijk teveel hooi op je vork nemen en inderdaad, er zijn banen genoeg en straks met je rijbewijs terug is het nog makkelijker.
Supertrots op je lieve Kree
Heel veel succes jongen. Ik duim voor je. En wat goed dat je alweer een jaar droog staat. Tijd gaat snel hé. Misschien jezelf trakteren op iets leuks of iets lekkers. Dat heb je echt wel verdient.quote:Op maandag 22 november 2021 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks
Ben nu op weg naar Rotterdam voor die CBR keuring.
Ander leuk weetje, het is -give or take- een paar dagen een jaar geleden dat ik mijn laatste alcoholische drankje heb gedronken
Nog steeds goed bezig jongen! Echt zo trots op jou!!!quote:Op maandag 22 november 2021 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks
Ben nu op weg naar Rotterdam voor die CBR keuring.
Ander leuk weetje, het is -give or take- een paar dagen een jaar geleden dat ik mijn laatste alcoholische drankje heb gedronken
Tijd gaat zeker snel.quote:Op maandag 22 november 2021 13:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Heel veel succes jongen. Ik duim voor je. En wat goed dat je alweer een jaar droog staat. Tijd gaat snel hé. Misschien jezelf trakteren op iets leuks of iets lekkers. Dat heb je echt wel verdient.
Dankjequote:Op maandag 22 november 2021 13:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nog steeds goed bezig jongen! Echt zo trots op jou!!!![]()
Oh dat was snel verdiend voor die man/vrouw haha. Heb je er een goed gevoel bij? Is er een kans dat je nu snel je rijbewijs terugkrijgt?quote:Op maandag 22 november 2021 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
Tijd gaat zeker snel.
Onderzoek is klaar. Heb denk 15 mij binnen gezeten en daarna E350 afgetikt.
Heb mezelf maar op een broodje kroket getrakteerd op Rotterdam CS
Nou ze laten nooit vrij veel los. Maar ze zei ziet er wel goed uit.quote:Op maandag 22 november 2021 14:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dat was snel verdiend voor die man/vrouw haha. Heb je er een goed gevoel bij? Is er een kans dat je nu snel je rijbewijs terugkrijgt?
Lekker, een broodje kroket.Een beloning voor jezelf hoeft niet groot of duur te zijn, het gaat erom dat je ervan geniet en de leukste/lekkerste beloningen zijn juist die kleine dingen.
Top, dat zou fijn zijn. En deze les heb je wel geleerd nu. Er is in ieder geval iets heel positiefs uit die aanrijding en de gevolgen voortgekomen. Onze Kree een jaar alcoholvrijquote:Op maandag 22 november 2021 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ze laten nooit vrij veel los. Maar ze zei ziet er wel goed uit.
Er is nog wat vertraging omdat ze een bloedwaarde nog niet binnen hebben.
Nu zijn die waarden wel ok en voor de rest heb ik alles goed gedaan dus zal m’n rijbewijs nu wel terug krijgen.
Kan nog wel een maandje duren op zijn minst.
quote:Op maandag 22 november 2021 15:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Top, dat zou fijn zijn. En deze les heb je wel geleerd nu. Er is in ieder geval iets heel positiefs uit die aanrijding en de gevolgen voortgekomen. Onze Kree een jaar alcoholvrij![]()
![]()
Ziet er goed uit Kree. Je bent lekker bezig en leuk dat je een update geeft van je huis en je vorderingen. Woon je er ook al of ben je nog bij je moeder?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef kree het volgende:
Inmiddels 2 kamers af (op de plakplintjes na)
Boven schiet het nu lekker op.
Fotootje om het topic op te leuken
[ link | afbeelding ]
Goed bezigquote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
ZIet er goed uit Kree.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker bezig kree!quote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |