Inderdaad druk. Hahaquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:47 schreef praadje het volgende:
Dag @:Kree 'tje. Hoe gaat het allemaal? Schiet het al op in je huis of ben je nog lekker bezig? Moet er nog veel gedaan worden?
Zal wel wennen zijn om niet meer op de groep te zijn. Hoe is het met je tweede gesprek gegaan?
Je zult wel druk zijn dus ik hoor je wel.
Liefs Praadje
Edit; Ik zie dat ik een bericht gemist heb en dat ze je nog steeds in dienst willen nemen. Wat goed zeg, you rock![]()
Hey Kree, leuk weer wat van je te horen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:59 schreef kree het volgende:
Beetje late update. Maar als nog.
Druk aan het klussen nog steeds. Het kost wel meer tijd alsdat ik had ingeschat eigenlijk.
Boven zijn alle deuren en posten nu gelakt. Moest toch twee keer want met 1 laag dekte het niet.
Beneden alles in de grondverf.
Alle plafonds zijn gewit.
En ben vandaag begonnen met het glasvezel behang.
Het plan was eerst om dat beneden ook allemaal te doen. Maar nu ik zie hoe extreem kutwerkje dat is toch maar besloten om de muren beneden te sauzen. Kan ook wel want ze zijn opzich wel netjes afgewerkt.
Nog veel te doen dus. Maarja ach het houdt je van de straat
Nou het gaat. Het is soms wel onhandig voor dingen bij het plafond.quote:Op maandag 15 november 2021 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, leuk weer wat van je te horen.
Je bent lekker bezig, hoe gaat het met je schouder nu je aan het schilderen en sauzen bent?
Deze jongen!quote:Op maandag 15 november 2021 13:59 schreef kree het volgende:
Beetje late update. Maar als nog.
Druk aan het klussen nog steeds. Het kost wel meer tijd alsdat ik had ingeschat eigenlijk.
Boven zijn alle deuren en posten nu gelakt. Moest toch twee keer want met 1 laag dekte het niet.
Beneden alles in de grondverf.
Alle plafonds zijn gewit.
En ben vandaag begonnen met het glasvezel behang.
Het plan was eerst om dat beneden ook allemaal te doen. Maar nu ik zie hoe extreem kutwerkje dat is toch maar besloten om de muren beneden te sauzen. Kan ook wel want ze zijn opzich wel netjes afgewerkt.
Nog veel te doen dus. Maarja ach het houdt je van de straat
quote:Op maandag 15 november 2021 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het gaat. Het is soms wel onhandig voor dingen bij het plafond.
Maar al met al lukt het wel met een trappetje erbij
Thanksquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:33 schreef praadje het volgende:
Fijn dat het lekker opschiet met opknappen Kree. Heerlijk om straks een eigen plek te hebben.
Fijn dat je weer even een gesprek hebt maandag, die psych zal ook wel trots op je zijn en dat je bloedwaardes goed zijn daar geloof ik zeker in.
Misschien maar goed dat je even wacht met werken. Je hebt zoveel meegemaakt en gedaan het afgelopen jaar. Goed aan jezelf gewerkt en goede inzichten gekregen. Niet gelijk teveel hooi op je vork nemen en inderdaad, er zijn banen genoeg en straks met je rijbewijs terug is het nog makkelijker.
Supertrots op je lieve Kree
Heel veel succes jongen. Ik duim voor je. En wat goed dat je alweer een jaar droog staat. Tijd gaat snel hé. Misschien jezelf trakteren op iets leuks of iets lekkers. Dat heb je echt wel verdient.quote:Op maandag 22 november 2021 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks
Ben nu op weg naar Rotterdam voor die CBR keuring.
Ander leuk weetje, het is -give or take- een paar dagen een jaar geleden dat ik mijn laatste alcoholische drankje heb gedronken
Nog steeds goed bezig jongen! Echt zo trots op jou!!!quote:Op maandag 22 november 2021 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks
Ben nu op weg naar Rotterdam voor die CBR keuring.
Ander leuk weetje, het is -give or take- een paar dagen een jaar geleden dat ik mijn laatste alcoholische drankje heb gedronken
Tijd gaat zeker snel.quote:Op maandag 22 november 2021 13:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Heel veel succes jongen. Ik duim voor je. En wat goed dat je alweer een jaar droog staat. Tijd gaat snel hé. Misschien jezelf trakteren op iets leuks of iets lekkers. Dat heb je echt wel verdient.
Dankjequote:Op maandag 22 november 2021 13:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nog steeds goed bezig jongen! Echt zo trots op jou!!!![]()
Oh dat was snel verdiend voor die man/vrouw haha. Heb je er een goed gevoel bij? Is er een kans dat je nu snel je rijbewijs terugkrijgt?quote:Op maandag 22 november 2021 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
Tijd gaat zeker snel.
Onderzoek is klaar. Heb denk 15 mij binnen gezeten en daarna E350 afgetikt.
Heb mezelf maar op een broodje kroket getrakteerd op Rotterdam CS
Nou ze laten nooit vrij veel los. Maar ze zei ziet er wel goed uit.quote:Op maandag 22 november 2021 14:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dat was snel verdiend voor die man/vrouw haha. Heb je er een goed gevoel bij? Is er een kans dat je nu snel je rijbewijs terugkrijgt?
Lekker, een broodje kroket.Een beloning voor jezelf hoeft niet groot of duur te zijn, het gaat erom dat je ervan geniet en de leukste/lekkerste beloningen zijn juist die kleine dingen.
Top, dat zou fijn zijn. En deze les heb je wel geleerd nu. Er is in ieder geval iets heel positiefs uit die aanrijding en de gevolgen voortgekomen. Onze Kree een jaar alcoholvrijquote:Op maandag 22 november 2021 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ze laten nooit vrij veel los. Maar ze zei ziet er wel goed uit.
Er is nog wat vertraging omdat ze een bloedwaarde nog niet binnen hebben.
Nu zijn die waarden wel ok en voor de rest heb ik alles goed gedaan dus zal m’n rijbewijs nu wel terug krijgen.
Kan nog wel een maandje duren op zijn minst.
quote:Op maandag 22 november 2021 15:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Top, dat zou fijn zijn. En deze les heb je wel geleerd nu. Er is in ieder geval iets heel positiefs uit die aanrijding en de gevolgen voortgekomen. Onze Kree een jaar alcoholvrij![]()
![]()
Ziet er goed uit Kree. Je bent lekker bezig en leuk dat je een update geeft van je huis en je vorderingen. Woon je er ook al of ben je nog bij je moeder?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef kree het volgende:
Inmiddels 2 kamers af (op de plakplintjes na)
Boven schiet het nu lekker op.
Fotootje om het topic op te leuken
[ link | afbeelding ]
Goed bezigquote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
ZIet er goed uit Kree.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker bezig kree!quote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nee logeer nog bij m’n ma. Ook wel weer eens gezellig.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Kree. Je bent lekker bezig en leuk dat je een update geeft van je huis en je vorderingen. Woon je er ook al of ben je nog bij je moeder?
Doel is voor de kerst iig. Mss weekje eerder of iets in die richting.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er goed uit Kree.
Weet je al wanneer je er in trekt?
Lekker bij moeders. En het klinkt goed dat je het daar gezellig vindtquote:Op woensdag 24 november 2021 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nee logeer nog bij m’n ma. Ook wel weer eens gezellig.
Bed kan opzich wel naar boven deze week. Maar mss blijf ik nog ff een paar weekjes hier. Dat is wel het makkelijkste ook.
O dan heb je nog even. Wel lekker dat je ruim de tijd kan nemen.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Doel is voor de kerst iig. Mss weekje eerder of iets in die richting.
Zijn het ook. Mijn vader is overleden op 3 december. Nu is dat al een tijd terug inmiddels.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker bij moeders. En het klinkt goed dat je het daar gezellig vindtIk zou fijn de donkere dagen en de feestdagen bij je moeder blijven, kunnen soms lastige dagen zijn.
Gelukkig wel. Moet er ff niet aan denken dat ik dan nu ook met een full-time baan zou starten en dan alles in de avonden moeten doen.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nog even. Wel lekker dat je ruim de tijd kan nemen.
Ja, dat heb je wel eens verteld van je vader. En dat blijft zeker altijd sluimeren. Doe het allemaal op je gemak jongen, je doet het echt heel goed. En eerst rustig je huis opknappen en dan eens verder kijken naar werk en dergelijke.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
Zijn het ook. Mijn vader is overleden op 3 december. Nu is dat al een tijd terug inmiddels.
Maar dat ging zo snel allemaal en onverwacht dat ik het nog steeds niet helemaal verwerkt heb.
Voor een groot deel trouwens wel. Maarja blijft altijd een beetje pijn doen.
Ook wel één van de oorzaken dat ik veels te veel ben gaan drinken.
Leek toen trouwens niet zo want ik deed nog een studie en dat was ook wel een beetje lang leve de lol. Maar zo achteraf gezien was het ook gewoon een vlucht uit de realiteit.
Dan wordt het dit jaar een heel bijzondere 3 december!quote:Op donderdag 25 november 2021 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
Zijn het ook. Mijn vader is overleden op 3 december. Nu is dat al een tijd terug inmiddels.
Maar dat ging zo snel allemaal en onverwacht dat ik het nog steeds niet helemaal verwerkt heb.
Leek toen trouwens niet zo want ik deed nog een studie en dat was ook wel een beetje lang leve de lol. Maar zo achteraf gezien was het ook gewoon een vlucht uit de realiteit.
Daarom Kree, Rome is ook niet op een dag gebouwd tochquote:Op donderdag 25 november 2021 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Moet er ff niet aan denken dat ik dan nu ook met een full-time baan zou starten en dan alles in de avonden moeten doen.
Dan was het nog een lang project geworden. Nu ga ik het wel met een aantal weekjes redden. Alles stap voor stap heb ik geleerd
ALs je dan een jaar terug kijkt wat ben je dan gegroeid.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
RTquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:31 schreef praadje het volgende:
Jeetje @:Kree Dat is al meer dan een maand geleden. Hoe is het met je, alles nog onder controle? Lukt het nog steeds om de drank te laten staan en is je huis al bijna klaar?
Alvast een hele fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2022
Nou het is wel weer tijd voor een update eigenlijk ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:31 schreef praadje het volgende:
Jeetje @:Kree Dat is al meer dan een maand geleden. Hoe is het met je, alles nog onder controle? Lukt het nog steeds om de drank te laten staan en is je huis al bijna klaar?
Alvast een hele fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2022
Wat goed van je dat je niet gedronken hebt. En fijn dat je zo goed als klaar bent en de belangrijkste dingen al in huis hebt. Voor de rest komt het allemaal wel, je hebt al bergen verzet dit jaar. Op heel veel gebieden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is wel weer tijd voor een update eigenlijk ja.
Even in het kort en dan doe ik van de week wel ff een langere met wat Fotootjes enzo.
Gaat nog steeds prima met mij. Niks gedronken nog steeds dus dat gaat allemaal goed.
Huisje is wel zo goed als klaar. Echt ff de laatste dingetjes nog. Inmiddels koelkast en wasmachine gekocht.
Beetje bezig met inrichten eindelijk. Helpt het niet zo dat net weer alle kringloopwinkels dicht gingen. Maar heb nog ff snel een rondje kunnen lopen omdat ik er gewerkt had.
Er mist nog steeds wel een hoop. Maar het nodige heb ik wel. Rest is meer extra enzo dus dat komt volgendjaar wel.
Jullie allemaal bedankt voor de lieve en steunende berichten dit jaar en allemaal alvast een hele goeie jaarwisseling gewenst
Dat zou fijn zijn Kree, kan je het afsluiten en ook daarmee opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:13 schreef kree het volgende:
Ik heb eindelijk het rapport van het onderzoek van rijbewijsbelang gehad.
Nu moet het nog naar het CBR want die nemen het besluit. Maar het moet nu helemaal goed komen lijkt me.
Nu maar hopen dat ik niet 2 jaar na dato ook nog die cursus van ze hoef te doen.
Niet dat die cursus opzich me nou zoveel boeit maar dat zou nog een flinke financiële tegenvaller kunnen zijn.
[ link | afbeelding ]
Ja zeker.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn Kree, kan je het afsluiten en ook daarmee opnieuw beginnen
Top hoor hoe je je er uit gekomen bent
Top, wie weet heb je daar ook mensen mee geholpen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zeker.
Ik had ook nog een interview voor de krant gedaan. In het teken van dry January was dat.
Beetje mijn verhaal gedaan en hoe het gelopen is.
Pagina groot in de krant. Hahaha
Nou dat was het idee erachter ook. Want ik hoef niet zo nodig in de krant.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Top, wie weet heb je daar ook mensen mee geholpen.
Dan kan je alleen maar trots opjezelf zijn als je het terug leestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat was het idee erachter ook. Want ik hoef niet zo nodig in de krant.
Heb dat anoniem gedaan. Maar het werd natuurlijk toch wel door sommige die me een beetje kennen herkend.
Maar vindt dat niet erg ofzo.
Toch ff slikken want je zit dan ander half uur met zo’n journalist te praten. En dan zie je het soort van samengevat in de krant staan. Hmmms. Naja
Heb je een linkje? Mag ook via DM.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zeker.
Ik had ook nog een interview voor de krant gedaan. In het teken van dry January was dat.
Beetje mijn verhaal gedaan en hoe het gelopen is.
Pagina groot in de krant. Hahaha
Dankje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Mag ook via DM.
Ook hier iemand die supertrots is op wat je allemaal hebt bereikt en hoe je je leven hebt weten om te gooien![]()
Nou dat laatste is ook waarom ik het deed natuurlijk en mss als een soort van afsluiting.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef praadje het volgende:
Ha een update. Hopelijk zien ze in dat je het roer drastisch omgegooid hebt en je snel je rijbewijs terug krijgt. Wat ben jij gegroeid zeg, echt heel trots mag je zijn op jezelf.
Wat leuk dat je dat interview gedaan hebt, al trekt er maar een iemand één les uit dan heb je het al goed gedaan en voor je eigen is het ook een mooie afsluiting van een nare periode.
Mag ik ook een dm met het artikel?
Go @:Kree![]()
Hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef praadje het volgende:
Ha een update. Hopelijk zien ze in dat je het roer drastisch omgegooid hebt en je snel je rijbewijs terug krijgt. Wat ben jij gegroeid zeg, echt heel trots mag je zijn op jezelf.
Wat leuk dat je dat interview gedaan hebt, al trekt er maar een iemand één les uit dan heb je het al goed gedaan en voor je eigen is het ook een mooie afsluiting van een nare periode.
Mag ik ook een dm met het artikel?
Go @:Kree![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |