Geldt dit ook voor de griep, of alleen voor covid19?quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:03 schreef Speekselklier het volgende:
egoistisch word het pas als je ook testen weigert en wel loopt te zeuren dat je wordt buitengesloten.
Of voor mensen die zichzelf volvreten met alle medische risico's vandien.quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:22 schreef Kornolio het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor de griep, of alleen voor covid19?
Nota bene: voordat de discussie vertroebelt door verkeerde aannames, ik zeg niet dat covid19 hetzelfde is als de griep.
Obesitas is niet zo besmettelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Of voor mensen die zichzelf volvreten met alle medische risico's vandien.
Of rokersBah, vuile egoïsten!
Wel, er wordt gezegd dat door COVID de reguliere zorg geen doorgang kan vinden of verminderd. Was dat ook zo als niemand rookte, obees was, motor reed en ging skiën? Misschien hadden we dan wel én COVID aangekund én reguliere zorg kunnen leveren.quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:56 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Obesitas is niet zo besmettelijk.
Ook voor griep:quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:22 schreef Kornolio het volgende:
Geldt dit ook voor de griep, of alleen voor covid19?
Ik heb me laten vaccineren omdat ik niet wil dat ik allemaal anderen aansteek.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
De meeste jonge gevaccineerde die hier lopen te roeptoeteren hoe egoïstisch het allemaal wel niet is hebben zichzelf ook maar met 1 reden laten vaccineren.
Dus wat dat betreft, verwijt de pot de ketel dat hij zwart ziet.
Richt liever de pijlen op de overheid en het corona "beleid".
Gefeliciteerd, dan hoor je niet tot de meeste.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb me laten vaccineren omdat ik niet wil dat ik allemaal anderen aansteek.
Die kut evenementen kunnen me niks schelen.
Hoe ervaarde je het nieuws dat je met prik toch anderen kan aansteken?quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb me laten vaccineren omdat ik niet wil dat ik allemaal anderen aansteek.
Die kut evenementen kunnen me niks schelen.
Een opluchting dat ik iig veel minder besmettelijk ben en zelf ook minder ziek zal worden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoe ervaarde je het nieuws dat je met prik toch anderen kan aansteken?
Ok, ik zou me bedrogen voelen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een opluchting dat ik iig veel minder besmettelijk ben en zelf ook minder ziek zal worden.
Ik moet zeggen dat ik het vaak genoeg gehoord heb. Dat vaccinweigeraars egoïsten zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:31 schreef babylon het volgende:
Nou, deze discussie is volgens mij nog nooit gevoerd...
Sarcasmquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:50 schreef Sym0n het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het vaak genoeg gehoord heb. Dat vaccinweigeraars egoïsten zijn.
Zonder prik moet je je continue laten testen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
Hoe kan dit egoistisch genoemd worden?
Met prik blijf je mensen besmetten, blijven de regels van kracht en heb je niet meer vrijheden.
Zonder prik blijf je mensen besmetten, blijven de regels van kracht en heb je niet meer vrijheden.
Maar waarom is dit egoistisch?quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zonder prik moet je je continue laten testen.
Zonder prik is de kans op ziekenhuisopname een stuk groter.
Zonder prik is de kans dat jij besmet raakt een stuk groter.
Zonder prik heb je meer kans op long covid.
Zonder prik is de duur van long covid een stuk langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |