Ik ben in juli nog een dagje in Oudemirdum geweest. Ter info.quote:Op maandag 6 september 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, wat moet je er mee.
[..]
Ik woon in de provincie hé.
Picsquote:Op maandag 6 september 2021 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Betalen voor naaktfoto's van semi-bekende Insta en YT modelletjes.
Best een mooie omgeving daar.quote:Op maandag 6 september 2021 21:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben in juli nog een dagje in Oudemirdum geweest. Ter info.
Ja, daar ergens nog een bootje gehuurd en wezen varen. Op zich weinig mis mee.quote:
Jaquote:Op maandag 6 september 2021 21:55 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie was jij er net of liep er iemand onder je naam te klooien
Jaquote:Op maandag 6 september 2021 21:55 schreef Oriente het volgende:
Ik was er heel even maar na de eigen goal van @3rr0r had ik er geen zin meer in en deed ik een rq.quote:Op maandag 6 september 2021 21:55 schreef Oriente het volgende:
PicoGODquote:Op maandag 6 september 2021 21:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klinkt als de perfecte vrouw.
Eigen mening
Met zijn visie doe je zo weer bovenin mee.quote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind @:drizzt_dourden iemand met een goede visie.
@GGMM en ik vinden dat maar zieligquote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was er heel even maar na de eigen goal van @:3rr0r had ik er geen zin meer in en deed ik een rq.
Dat is niet verboden ouwe reusquote:Op maandag 6 september 2021 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
@:ggmm en ik vinden dat maar zielig
*ouwe reuzenquote:Op maandag 6 september 2021 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet verboden ouwe reus.
Welk cijfer geef jij de docu tot dusver?quote:Op maandag 6 september 2021 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet verboden ouwe reus.
Maar kwam je na dat moment nog weer terug?quote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was er heel even maar na de eigen goal van @:3rr0r had ik er geen zin meer in en deed ik een rq.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |