True, maar eigenlijk hoorde er nog wat F16's over te vliegen, was het wellicht nog Amerikaanser geweest, maar vond het best wel een kippenvel momentje.quote:Op maandag 6 september 2021 19:38 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond het opzich wel leuk maar alleen een beetje jammer dat het teveel op z'n "amerikaans" gedaan werd met een soort remix van het Wilhelmus en lange uithalen van Davina.
Smartlap vond ik het juist niet, wellicht iets te Amerikaans zoals mijn voorganger zegt.quote:Op maandag 6 september 2021 19:42 schreef Qyra het volgende:
Ik vond het idee aardig, maar dat het Wilhelmus werd gezongen als een soort smartlap stoorde me. Had het mooier gevonden als het helder was gezongen, zonder moeilijke gezichten en met die trillingen/snik (hoe je het noemen wilt) in de stem.
Misschien bedoelen we er hetzelfde mee, dat weet ik niet, vind het lastig uitleggen 😉quote:Op maandag 6 september 2021 19:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Smartlap vond ik het juist niet, wellicht iets te Amerikaans zoals mijn voorganger zegt.
Maar toch wel een mooi momentje voor de race. Bij het podium had het van mij ook niet zo veel waarde.
Maar dat is Davina helaas.quote:Op maandag 6 september 2021 19:42 schreef Qyra het volgende:
Ik vond het idee aardig, maar dat het Wilhelmus werd gezongen als een soort smartlap stoorde me. Had het mooier gevonden als het helder was gezongen, zonder moeilijke gezichten en met die trillingen/snik (hoe je het noemen wilt) in de stem.
Het is ook een poll he, en vooralsnog vind het merendeel het kennelijk leuk!quote:Op maandag 6 september 2021 22:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Oeh er doet iemand wat anders, echt kut.. ik vond dit een leuke afwisseling op die cassettebandjes die gewoonlijk gedraaid worden, volgende keer kan iemand anders het weer anders doen maar prima toch.
Dat afvlaggen van Williams of van Pelé dat was een afgang, dit was gewoon eens wat anders!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |