SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, als je het niet erg vind hoef ik ook nog niet ff 'snel dood' binnen afzienbare tijdquote:Op maandag 6 september 2021 19:24 schreef crv het volgende:
[..]
ook na een goed leven.....
langzaam doodgaan is klote
Toscane. een reis die eigenlijk vorig jaar al plaats had moeten vinden. Boekte nog voor Corona uitbrak. Reis ging uiteraard niet door. Maar kon het kosteloos een jaar verzetten..quote:
shitquote:Op maandag 6 september 2021 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was ook nog eens jarig op een van de eerste dagen van die coma....![]()
![]()
Dat was niet echt een leuke verjaardag...
Lekker man.quote:Op maandag 6 september 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toscane. een reis die eigenlijk vorig jaar al plaats had moeten vinden. Boekte nog voor Corona uitbrak. Reis ging uiteraard niet door. Maar kon het kosteloos een jaar verzetten..
Toscane is mooi. We love Toscane.quote:Op maandag 6 september 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toscane. een reis die eigenlijk vorig jaar al plaats had moeten vinden. Boekte nog voor Corona uitbrak. Reis ging uiteraard niet door. Maar kon het kosteloos een jaar verzetten..
kloptquote:Op maandag 6 september 2021 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou, als je het niet erg vind hoef ik ook nog niet ff 'snel dood' binnen afzienbare tijd![]()
Hoeveel keer beter dat dan ook wel niet zou zijn t.o.v. langzaam doodgaan![]()
Feitelijk zijn we allemaal al heel lang 'langzaam aan het doodgaan'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Ygritte op 06-09-2021 19:33:56 ]
Spoiler graagquote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
Make-up lookje voor @:bitterbal gevonden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Spinnenquote:Op maandag 6 september 2021 19:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor dat extra schrik effect?Dat is gemeen!
Okee daar zou ik wel op afknappen denk ikquote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig freakyquote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nooit eerder geweest. hoor inderdaad mooie verhalen over die streek, ben dus benieuwd. Ik heb natuurlijk niet voor niets laast de toren van pisa nagebouwd met nano-bricks..quote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toscane is mooi. We love Toscane.
zekerquote:
quote:Op maandag 6 september 2021 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh jij hebt er ook een grondige aversie tegen?
Ik doe woensdag ook geen steek werkquote:Op maandag 6 september 2021 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Woensdagmiddag maar eens proberen te spijbelen. Ivm aanhoudende hooikoorts.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |