SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, als je het niet erg vind hoef ik ook nog niet ff 'snel dood' binnen afzienbare tijdquote:Op maandag 6 september 2021 19:24 schreef crv het volgende:
[..]
ook na een goed leven.....
langzaam doodgaan is klote
Toscane. een reis die eigenlijk vorig jaar al plaats had moeten vinden. Boekte nog voor Corona uitbrak. Reis ging uiteraard niet door. Maar kon het kosteloos een jaar verzetten..quote:
shitquote:Op maandag 6 september 2021 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was ook nog eens jarig op een van de eerste dagen van die coma....![]()
![]()
Dat was niet echt een leuke verjaardag...
Lekker man.quote:Op maandag 6 september 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toscane. een reis die eigenlijk vorig jaar al plaats had moeten vinden. Boekte nog voor Corona uitbrak. Reis ging uiteraard niet door. Maar kon het kosteloos een jaar verzetten..
Toscane is mooi. We love Toscane.quote:Op maandag 6 september 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toscane. een reis die eigenlijk vorig jaar al plaats had moeten vinden. Boekte nog voor Corona uitbrak. Reis ging uiteraard niet door. Maar kon het kosteloos een jaar verzetten..
kloptquote:Op maandag 6 september 2021 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou, als je het niet erg vind hoef ik ook nog niet ff 'snel dood' binnen afzienbare tijd![]()
Hoeveel keer beter dat dan ook wel niet zou zijn t.o.v. langzaam doodgaan![]()
Feitelijk zijn we allemaal al heel lang 'langzaam aan het doodgaan'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Ygritte op 06-09-2021 19:33:56 ]
Spoiler graagquote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
Make-up lookje voor @:bitterbal gevonden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Spinnenquote:Op maandag 6 september 2021 19:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor dat extra schrik effect?Dat is gemeen!
Okee daar zou ik wel op afknappen denk ikquote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig freakyquote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nooit eerder geweest. hoor inderdaad mooie verhalen over die streek, ben dus benieuwd. Ik heb natuurlijk niet voor niets laast de toren van pisa nagebouwd met nano-bricks..quote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toscane is mooi. We love Toscane.
zekerquote:
quote:Op maandag 6 september 2021 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh jij hebt er ook een grondige aversie tegen?
Ik doe woensdag ook geen steek werkquote:Op maandag 6 september 2021 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Woensdagmiddag maar eens proberen te spijbelen. Ivm aanhoudende hooikoorts.![]()
*noteert: kat aanschaffen.quote:Op maandag 6 september 2021 19:43 schreef Haags het volgende:
Er zat een spin tegen mijn plafond aan. Heb mijn kat er bij gehouden en die heeft de spin kopje kleiner gemaakt en opgegeten.
Mooi is dat.
quote:Op maandag 6 september 2021 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Die zie ik donderdag weer, in de vorm van mijn schoonmoeder.
quote:Op maandag 6 september 2021 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar goed dat je een kat hebt dan, en niet een dalmatiërquote:Op maandag 6 september 2021 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Scherp!quote:Op maandag 6 september 2021 19:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar goed dat je een kat hebt dan, en niet een dalmatiër
quote:Op maandag 6 september 2021 19:43 schreef Haags het volgende:
Er zat een spin tegen mijn plafond aan. Heb mijn kat er bij gehouden en die heeft de spin kopje kleiner gemaakt en opgegeten.
Mooi is dat.
Vet!quote:Op maandag 6 september 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Net twee joekels van herten op de weg naar het dorp![]()
![]()
Nou idd, had ooit toen ik op een kibbutz werkte een aanrijding met wilde koeien toen we op weg waren naar de avocadoplantage, die beesten besloten opeens de snelweg over te steken ..fucking hell, dat liep echt maar net goed af voor ons, voor de koeien wat minderquote:Op maandag 6 september 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, paar keer flink getoeterd want die heb je liever niet op je motorkap
quote:Op maandag 6 september 2021 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou idd, had ooit toen ik op een kibbutz werkte een aanrijding met wilde koeien toen we op weg waren naar de avocadoplantage, die beesten besloten opeens de snelweg over te steken ..fucking hell, dat liep echt maar net goed af voor ons, voor de koeien wat minder
Jawel joh lekker met een cranberry-portsausjequote:Op maandag 6 september 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, paar keer flink getoeterd want die heb je liever niet op je motorkap
Nee niet eensquote:Op maandag 6 september 2021 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dagenlang biefstuk gegeten?
Op de motorkap?quote:Op maandag 6 september 2021 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel joh lekker met een cranberry-portsausje
O, van die scharminkelsquote:Op maandag 6 september 2021 20:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee niet eenshahaha, zat ook niet echt veel vlees aan die beesten, stel je maar die koeien die in India rondlopen voor, maar dan net iets minder gratenpakhuizen
quote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
Bal, het is een wel/niet spin dus klikken op eigen risicoBlockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En door welke groente is het groen?quote:
Prei, erwtjes, courgette, sla en broccoli, ik kon niet kiezenquote:Op maandag 6 september 2021 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En door welke groente is het groen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |