SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, als je het niet erg vind hoef ik ook nog niet ff 'snel dood' binnen afzienbare tijdquote:Op maandag 6 september 2021 19:24 schreef crv het volgende:
[..]
ook na een goed leven.....
langzaam doodgaan is klote
Toscane. een reis die eigenlijk vorig jaar al plaats had moeten vinden. Boekte nog voor Corona uitbrak. Reis ging uiteraard niet door. Maar kon het kosteloos een jaar verzetten..quote:
shitquote:Op maandag 6 september 2021 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was ook nog eens jarig op een van de eerste dagen van die coma....![]()
![]()
Dat was niet echt een leuke verjaardag...
Lekker man.quote:Op maandag 6 september 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toscane. een reis die eigenlijk vorig jaar al plaats had moeten vinden. Boekte nog voor Corona uitbrak. Reis ging uiteraard niet door. Maar kon het kosteloos een jaar verzetten..
Toscane is mooi. We love Toscane.quote:Op maandag 6 september 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toscane. een reis die eigenlijk vorig jaar al plaats had moeten vinden. Boekte nog voor Corona uitbrak. Reis ging uiteraard niet door. Maar kon het kosteloos een jaar verzetten..
kloptquote:Op maandag 6 september 2021 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou, als je het niet erg vind hoef ik ook nog niet ff 'snel dood' binnen afzienbare tijd![]()
Hoeveel keer beter dat dan ook wel niet zou zijn t.o.v. langzaam doodgaan![]()
Feitelijk zijn we allemaal al heel lang 'langzaam aan het doodgaan'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Ygritte op 06-09-2021 19:33:56 ]
Spoiler graagquote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
Make-up lookje voor @:bitterbal gevonden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Spinnenquote:Op maandag 6 september 2021 19:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor dat extra schrik effect?Dat is gemeen!
Okee daar zou ik wel op afknappen denk ikquote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig freakyquote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nooit eerder geweest. hoor inderdaad mooie verhalen over die streek, ben dus benieuwd. Ik heb natuurlijk niet voor niets laast de toren van pisa nagebouwd met nano-bricks..quote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toscane is mooi. We love Toscane.
zekerquote:
quote:Op maandag 6 september 2021 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh jij hebt er ook een grondige aversie tegen?
Ik doe woensdag ook geen steek werkquote:Op maandag 6 september 2021 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Woensdagmiddag maar eens proberen te spijbelen. Ivm aanhoudende hooikoorts.![]()
*noteert: kat aanschaffen.quote:Op maandag 6 september 2021 19:43 schreef Haags het volgende:
Er zat een spin tegen mijn plafond aan. Heb mijn kat er bij gehouden en die heeft de spin kopje kleiner gemaakt en opgegeten.
Mooi is dat.
quote:Op maandag 6 september 2021 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Die zie ik donderdag weer, in de vorm van mijn schoonmoeder.
quote:Op maandag 6 september 2021 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar goed dat je een kat hebt dan, en niet een dalmatiërquote:Op maandag 6 september 2021 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Scherp!quote:Op maandag 6 september 2021 19:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar goed dat je een kat hebt dan, en niet een dalmatiër
quote:Op maandag 6 september 2021 19:43 schreef Haags het volgende:
Er zat een spin tegen mijn plafond aan. Heb mijn kat er bij gehouden en die heeft de spin kopje kleiner gemaakt en opgegeten.
Mooi is dat.
Vet!quote:Op maandag 6 september 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Net twee joekels van herten op de weg naar het dorp![]()
![]()
Nou idd, had ooit toen ik op een kibbutz werkte een aanrijding met wilde koeien toen we op weg waren naar de avocadoplantage, die beesten besloten opeens de snelweg over te steken ..fucking hell, dat liep echt maar net goed af voor ons, voor de koeien wat minderquote:Op maandag 6 september 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, paar keer flink getoeterd want die heb je liever niet op je motorkap
quote:Op maandag 6 september 2021 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou idd, had ooit toen ik op een kibbutz werkte een aanrijding met wilde koeien toen we op weg waren naar de avocadoplantage, die beesten besloten opeens de snelweg over te steken ..fucking hell, dat liep echt maar net goed af voor ons, voor de koeien wat minder
Jawel joh lekker met een cranberry-portsausjequote:Op maandag 6 september 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee niet eensquote:Op maandag 6 september 2021 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dagenlang biefstuk gegeten?
Op de motorkap?quote:Op maandag 6 september 2021 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel joh lekker met een cranberry-portsausje
O, van die scharminkelsquote:Op maandag 6 september 2021 20:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee niet eenshahaha, zat ook niet echt veel vlees aan die beesten, stel je maar die koeien die in India rondlopen voor, maar dan net iets minder gratenpakhuizen
quote:Op maandag 6 september 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
Bal, het is een wel/niet spin dus klikken op eigen risicoBlockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En door welke groente is het groen?quote:
Prei, erwtjes, courgette, sla en broccoli, ik kon niet kiezenquote:Op maandag 6 september 2021 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En door welke groente is het groen?
Gamma kanquote:Op maandag 6 september 2021 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Domme vraag.. in wat voor soort winkel koop je lampjes voor de auto? Heb nog maar 1 werkende koplampDoe het zelf zaak zoals de gamma?? Kan ze blijkbaar zelf vervangen in deze auto.
Nee gewoon saaie normale moet ik hebbenquote:Op maandag 6 september 2021 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gamma kanbehalve als je ultra speciale hebt
Er viel een drupje groene kwijl in mijn groene soepquote:Op maandag 6 september 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een ribeye steak met een heerlijke salade
'warme smoothie'quote:Op maandag 6 september 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smaakt heel heel heel erg gezond
Tankstation heeft ze vaak ook.quote:Op maandag 6 september 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee gewoon saaie normale moet ik hebben
tankstation en anders bouwmarkt iddquote:Op maandag 6 september 2021 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Domme vraag.. in wat voor soort winkel koop je lampjes voor de auto? Heb nog maar 1 werkende koplampDoe het zelf zaak zoals de gamma?? Kan ze blijkbaar zelf vervangen in deze auto.
Loopneus?quote:Op maandag 6 september 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er viel een drupje groene kwijl in mijn groene soep
je hebt een duster toch? Dan moet je H7 lampjes hebben als 't je dimlicht isquote:Op maandag 6 september 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee gewoon saaie normale moet ik hebben
Opgewarmde en gepureerde sla..quote:Op maandag 6 september 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prei, erwtjes, courgette, sla en broccoli, ik kon niet kiezen
Kan gergi geen zaklamp vasthouden?quote:Op maandag 6 september 2021 20:22 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Het is niet m'n kleine daglicht lampjes zeg maar, maar die voor in het donker (heet dat dimlicht?). Inderdaad een duster.quote:Op maandag 6 september 2021 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt een duster toch? Dan moet je H7 lampjes hebben als 't je dimlicht is
Zal het voorstellen.quote:Op maandag 6 september 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan gergi geen zaklamp vasthouden?
quote:Op maandag 6 september 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is niet m'n kleine daglicht lampjes zeg maar, maar die voor in het donker (heet dat dimlicht?). Inderdaad een duster.
Waarschijnlijk zit er bij je auto een doosje met reservelampjesquote:Op maandag 6 september 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is niet m'n kleine daglicht lampjes zeg maar, maar die voor in het donker (heet dat dimlicht?). Inderdaad een duster.
Vast wel, maar ik tankstation en doe het zelf zaak zitten om te hoekquote:Op maandag 6 september 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Hebben ze in Zwitserland geen automaterialenzaken of wat?
2 zaklampen met ducttape vastplakken op de motorkapquote:Op maandag 6 september 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan gergi geen zaklamp vasthouden?
Hmm ben ik nog niet tegengekomen, maar morgen nog eens even in het handschoenenkastje kijken.quote:Op maandag 6 september 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er bij je auto een doosje met reservelampjes
ik heb zo wel eens een stuurlichtje op een schip 'vervangen'..quote:Op maandag 6 september 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
2 zaklampen met ducttape vastplakken op de motorkap
Wat wil je aanpassen?quote:Op maandag 6 september 2021 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil wat dingen in mijn badkamer aanpassen; maar nergens hebben ze mooi spul zonder dat ik meteen mijn hele badkamer moet verbouwen
Goed opgelost dus !quote:Op maandag 6 september 2021 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb zo wel eens een stuurlichtje op een schip 'vervangen'..
die voormast trilde zo hard op 't kieler kanaal, dat 't lampje steeds kapot trilde. Was er na 2x flauw van dus een zaklamp erin gehangen tot na kiel kanaal passage..
McGyverquote:Op maandag 6 september 2021 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb zo wel eens een stuurlichtje op een schip 'vervangen'..
die voormast trilde zo hard op 't kieler kanaal, dat 't lampje steeds kapot trilde. Was er na 2x flauw van dus een zaklamp erin gehangen tot na kiel kanaal passage..
Nu is het vrij minimalistisch; dus was kastruimte toevoegen is wel handig. En wat licht toevoegen is ook wenselijk hoorde ik.quote:
Je vriendin moet haar makeup in het donker doen nu?quote:Op maandag 6 september 2021 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu is het vrij minimalistisch; dus was kastruimte toevoegen is wel handig. En wat licht toevoegen is ook wenselijk hoorde ik.
Je bent aan het werk gezet, trap-er-niet-in!!!quote:Op maandag 6 september 2021 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu is het vrij minimalistisch; dus was kastruimte toevoegen is wel handig. En wat licht toevoegen is ook wenselijk hoorde ik.
Ik weet wat ik doe!quote:Op maandag 6 september 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent aan het werk gezet, trap-er-niet-in!!!
Ikea?quote:Op maandag 6 september 2021 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets mis met het licht nuquote:Op maandag 6 september 2021 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je vriendin moet haar makeup in het donker doen nu?
Voor je het weet heeft ze je hele badkamer la in beslag genomen met 6 flesjes haardingen, hele zut aan elastieken en ditjes datjes en 20 postjes overige smeersels.quote:
Volgende keer warm water dichtdraaien als ze aan het douchen is, even je momentje terugpakkenquote:Op maandag 6 september 2021 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets mis met het licht nu![]()
De indeling van de badkamer is niet optimaal, maar dat krijg je met die oude huizen
Elastiekjes bewaar je niet in de badkamer, die bewaar je door het complete huis op de meest vreemde plaatsenquote:Op maandag 6 september 2021 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor je het weet heeft ze je hele badkamer la in beslag genomen met 6 flesjes haardingen, hele zut aan elastieken en ditjes datjes en 20 postjes overige smeersels.
"Je toilet lijkt op dat van mijn tante van 65"quote:Op maandag 6 september 2021 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor je het weet heeft ze je hele badkamer la in beslag genomen met 6 flesjes haardingen, hele zut aan elastieken en ditjes datjes en 20 postjes overige smeersels.
De föhn moet ook ergens liggen.quote:Op maandag 6 september 2021 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week onder de mensen.quote:Op maandag 6 september 2021 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij? Maar daar zijn allemaal mensen..
quote:Op maandag 6 september 2021 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elastiekjes bewaar je niet in de badkamer, die bewaar je door het complete huis op de meest vreemde plaatsen
Uhuhquote:Op maandag 6 september 2021 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elastiekjes bewaar je niet in de badkamer, die bewaar je door het complete huis op de meest vreemde plaatsen
Herkenbaarquote:Op maandag 6 september 2021 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
https://www.home24.nl/ Ik heb hier veel gekocht voor m'n appartement, zitten vaak ook wel leuke dingen voor redelijke prijzen tussen.quote:Op maandag 6 september 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is mijn normale go-to. Daar eerst maar eens wat rondneuzen.
Behalve op de plek waar je ze zoekt.quote:Op maandag 6 september 2021 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
onderste ladequote:Op maandag 6 september 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De föhn moet ook ergens liggen.
Lol, zo is het hier ook precies georganiseerdquote:Op maandag 6 september 2021 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
onderste lade![]()
En dan hebben we ook nog spiegelkast voor alle gezichtsmeuk en geurmeuk en lange kast voor overige douchemeuk
quote:Op maandag 6 september 2021 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lol, zo is het hier ook precies georganiseerd
Onopvallend.quote:Op maandag 6 september 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik was op zoek naar infinity mirrors voor CE zijn badkamer maar ik vind hier het perfecte jurkje voor @:bitterbal
https://www.etereshop.com(...)ight-up-party-dress/
Zo, daar zou ik helemaal debiel en para, en denk nog epileptisch ook, van wordenquote:Op maandag 6 september 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik was op zoek naar infinity mirrors voor CE zijn badkamer maar ik vind hier het perfecte jurkje voor @:bitterbal
quote:Op maandag 6 september 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Of dit, https://www.etereshop.com(...)d-leds-by-etereshop/quote:Op maandag 6 september 2021 20:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo, daar zou ik helemaal debiel en para, en denk nog epileptisch ook, van worden![]()
Als ie dit niet leuk vind heeft ie geen humorquote:Op maandag 6 september 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuke jurk voor de eerste date met baldie, lekker neutraal.
Date is woensdag, dus neem aan dat ze nu al na aan het denken is daarover.quote:Op maandag 6 september 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt een outfit voor naar Blijdorpquote:Op maandag 6 september 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dit, https://www.etereshop.com(...)d-leds-by-etereshop/
Denk dat baldie dat jurkje zo uit heeftquote:Op maandag 6 september 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een beetje pech wordt ie geëlectrocuteerd. Maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op maandag 6 september 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat baldie dat jurkje zo uit heeft
quote:Op maandag 6 september 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet echt een outfit voor naar Blijdorp
Ok...het kan dus nóg ergerquote:Op maandag 6 september 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dit, https://www.etereshop.com(...)d-leds-by-etereshop/
Je weet wat er dan gebeurt met alle lichaamsvloeistoffen hè?quote:Op maandag 6 september 2021 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een beetje pech wordt ie geëlectrocuteerd. Maar dat mag de pret niet drukken
Dit is wel coolquote:Op maandag 6 september 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
'opgaan in de omgeving'
"Ja ik dacht ik trek maar wat makkelijks aan op onze eerste afspraakje"quote:Op maandag 6 september 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
'opgaan in de omgeving'
Echt serieus, ik denk dat low key bal deze gewoon wel wil hebbenquote:Op maandag 6 september 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja ik dacht ik trek maar wat makkelijks aan op onze eerste afspraakje"
ze is wel van de kerst glitters tochquote:Op maandag 6 september 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt serieus, ik denk dat low key bal deze gewoon wel wil hebben
[ afbeelding ]
Wat een shop joh![]()
Ja hè, voor mensen die opvallend nog lang niet genoeg vindenquote:Op maandag 6 september 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een shop joh![]()
Dit is voor een feestje best tofquote:Op maandag 6 september 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een shop joh![]()
Ik heb ook wel eens gekkere feestjes meegemaaktquote:Op maandag 6 september 2021 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is voor een feestje best tof
Ik de zwarte variant ervanquote:
Precies, of "fallen"..😉quote:
@yvonnequote:Op maandag 6 september 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Fokster die zich ooit in dit pakje heeft laten fotograferen
Heb het idee dat hier wat vets staat maar kan het niet lezen want heb je geblocktquote:Op maandag 6 september 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een shop joh![]()
Jij hebt toch die Bijenkorfballen? Dit jaar ga ik ook weer helemaal los daarmeequote:Op maandag 6 september 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
Ik krijg wel ineens flashbacks van mijn ultra hysterische kersboom van vorig jaar
quote:Op maandag 6 september 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het idee dat hier wat vets staat maar kan het niet lezen want heb je geblockt
quote:Op maandag 6 september 2021 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helaas ik heb Robert ten Brink al gebeld.
'Vondels' maar die kan je ook bij de Bijenkorf kopen inderdaad. Vermoed dat ik dit jaar ook wel een paar hysterische aanschaf.quote:Op maandag 6 september 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt toch die Bijenkorfballen? Dit jaar ga ik ook weer helemaal los daarmee
quote:Op maandag 6 september 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet afzeggen hè, wij willen live verlag van de vleespet tussen je benen.
Gaat googelenquote:Op maandag 6 september 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Vondels' maar die kan je ook bij de Bijenkorf kopen inderdaad. Vermoed dat ik dit jaar ook wel een paar hysterische aanschaf.
en lichtjes van 'Twinkly' voor binnen en buiten voor dat ekte tokkie feeling
quote:Op maandag 6 september 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet afzeggen hè, wij willen live verlag van de vleespet tussen je benen.
Had niet verwacht dat ik hem zo leuk zou vinden.quote:Op maandag 6 september 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eensch! Van het weekend ook gekeken!
Waarom zeg je niet gewoon af als je geen zin hebt.quote:Op maandag 6 september 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gewoon![]()
we appen nu ook niet. meestal is dat een slecht teken ook
Een is geenquote:Op maandag 6 september 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als tegenhanger was mijn andere kerstboom gewoon wit![]()
Ja inderdaad, andere kerstboom
Juist goed. Wat om te praten voor tijdens de date. Gewoon open ingaan.quote:Op maandag 6 september 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gewoon![]()
ja omdat het misschien toch wel een leuke jongen squote:Op maandag 6 september 2021 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon af als je geen zin hebt.
zo heb ik dat nog niet gezien :pquote:Op maandag 6 september 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Juist goed. Wat om te praten voor tijdens de date. Gewoon open ingaan.
daarom, wat heb je te verliezenquote:Op maandag 6 september 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat het misschien toch wel een leuke jongen s
"Waarom zeg je nooit iets?"quote:Op maandag 6 september 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Juist goed. Wat om te praten voor tijdens de date. Gewoon open ingaan.
dus geenquote:Op maandag 6 september 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gewoon![]()
ja is gewoon weer allemaal ongemakkelijkheidquote:Op maandag 6 september 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
daarom, wat heb je te verliezen
Plausiblequote:Op maandag 6 september 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een is geen![]()
Over een paar jaar heb je een stuk of vijf bomen binnen
Dacht je dat Assepoester zich niet ongemakkelijk voelde toen ze haar schoen verloor?quote:Op maandag 6 september 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is gewoon weer allemaal ongemakkelijkheid
Alles uitgekauwd hebben op WhatsApp geeft ook geen spanning op een date.quote:Op maandag 6 september 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo heb ik dat nog niet gezien :p
denk minder ongemakkelijk jaquote:Op maandag 6 september 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht je dat Assepoester zich niet ongemakkelijk voelde toen ze haar schoen verloor?
Of een Indiaas meisje in een bus met zestien grommende zwetende mannen.quote:Op maandag 6 september 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht je dat Assepoester zich niet ongemakkelijk voelde toen ze haar schoen verloor?
'quote:Op maandag 6 september 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is gewoon weer allemaal ongemakkelijkheid
Jij leest rare sprookjesquote:Op maandag 6 september 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een Indiaas meisje in een bus met zestien grommende zwetende mannen.
Klein busjequote:Op maandag 6 september 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een Indiaas meisje in een bus met zestien grommende zwetende mannen.
'Mijn ex zei altijd.....'quote:Op maandag 6 september 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wat zijn je hobbies naast champignons?"
Zo moeilijk is het niet. Je kunt over bootjes praten; Thailand, palingbeestjes, sushi, je werk bij S&S, bakken op het strand, flamingo's, etc.quote:
quote:Op maandag 6 september 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'
Maar stél dit is em... dat kan je dan dus mislopen....
Niet over ons overigensquote:Op maandag 6 september 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Je kunt over bootjes praten; Thailand, palingbeestjes, sushi, je werk bij S&S, bakken op het strand, flamingo's, etc.
quote:Op maandag 6 september 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wat zijn je hobbies naast champignons?"
Hahahaha soms snap ik jou niet 😂quote:Op maandag 6 september 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat het misschien toch wel een leuke jongen s
Of over onsquote:Op maandag 6 september 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Je kunt over bootjes praten; Thailand, palingbeestjes, sushi, je werk bij S&S, bakken op het strand, flamingo's, etc.
Als je al z'n verhalen onthoudt lukt dat primaquote:Op maandag 6 september 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele avond over UitStraling gepraat uiteindelijk.
'Hoe krijg je dat nou zo glad en vind jij het dan ook niet extra lekker om met geschoren hoofd in een vers bed te liggen'quote:Op maandag 6 september 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mijn ex schoor zich echt dagelijks, jij ook?"
quote:Op maandag 6 september 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Hoe krijg je dat nou zo glad en vind jij het dan ook niet extra lekker om met geschoren hoofd in een vers bed te liggen'
"Mag ik er poppetjes en gezichtjes op tekenen?"quote:Op maandag 6 september 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Hoe krijg je dat nou zo glad en vind jij het dan ook niet extra lekker om met geschoren hoofd in een vers bed te liggen'
etenquote:Op maandag 6 september 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
jahij doet aan motorcross maar ik heb geen hobbys
Bootjes kijken. Strand. Reizen. Dingen opeten.quote:Op maandag 6 september 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
jahij doet aan motorcross maar ik heb geen hobbys
Willen we dat het potentieel wat gaat worden offfff......quote:
172 cmquote:Op maandag 6 september 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ligt de grens ongeveer?
Vraag nu dan, hoe lang is die?quote:Op maandag 6 september 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das opzich wel belangrijk iets
Werken met sociaal onaangepastenquote:Op maandag 6 september 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Willen we dat het potentieel wat gaat worden offfff......
Straks zegt ze dat dit haar vrijwilligerswerk is voor de stichting
1.75quote:Op maandag 6 september 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ligt de grens ongeveer?
nee dat zo uit het niets vragen is echt raarquote:Op maandag 6 september 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag nu dan, hoe lang is die?
Misschien zegt ie 30cm, dan weet je dat het een Fokker isquote:Op maandag 6 september 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag nu dan, hoe lang is die?
uhm nou ja niet zoveel.quote:Op maandag 6 september 2021 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat weet je eigenlijk van hem?
Ik wordt hier door de stichting overigens gewoon voor betaald hoor! Dat we dat even duidelijk hebbenquote:
Opgelost, slotjequote:Op maandag 6 september 2021 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien zegt ie 30cm, dan weet je dat het een Fokker is
Bestaat ie wel echt?quote:Op maandag 6 september 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
normaal gesproken los ik dat dus op door zijn social media uit te pluizen maar goed dat is er niet
Dan heeft 'ie vast een keer iets gebroken. Kan die daar mooi over vertellen.quote:Op maandag 6 september 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm nou ja niet zoveel.![]()
ja wat voor werk , waar die ongeveer woont en dat die graag aan motorcross doet
*maakt notitie*quote:Op maandag 6 september 2021 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie vast een keer iets gebroken. Kan die daar mooi over vertellen.
Hoeveel cc hebt je brommert, ben je goed, hoe vaak doe je dat, wel eens keihard gepleurd, hoe vaak heb je iets gebroken, doe je ook grote boem badaboom van de grote schans?quote:Op maandag 6 september 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm nou ja niet zoveel.![]()
ja wat voor werk , waar die ongeveer woont en dat die graag aan motorcross doet
Weinig dates waar ik op date 1 al uitgepraat wat met iemand.quote:Op maandag 6 september 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel cc hebt je brommert, ben je goed, hoe vaak doe je dat, wel eens keihard gepleurd, hoe vaak heb je iets gebroken, doe je ook grote boem badaboom van de grote schans?
Ohhh zo veel vragen
of kijken of hij misschien wat ledematen nodig heeft?quote:Op maandag 6 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim, zwakke plekken alvast te weten komen voor als je moet vluchten.
heb dat geloof ik ook niet gehad neequote:Op maandag 6 september 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig dates waar ik op date 1 al uitgepraat wat met iemand.
quote:Op maandag 6 september 2021 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb nog een pizza quattro formaggi in de diepvries.
Weten jullie wat ik daarmee ga doen? Ananaspuntjes en hamreepjes op strooien en helemaal opsmikkelen.![]()
[ afbeelding ]
Ik kan ook nooit mijn klep dichthoudenquote:Op maandag 6 september 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig dates waar ik op date 1 al uitgepraat wat met iemand.
"Heb je veel last van ingroeide haren op je kont door het motorcrossen?"quote:Op maandag 6 september 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel cc hebt je brommert, ben je goed, hoe vaak doe je dat, wel eens keihard gepleurd, hoe vaak heb je iets gebroken, doe je ook grote boem badaboom van de grote schans?
Ohhh zo veel vragen
Getverrrrdedemmequote:Op maandag 6 september 2021 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Weten jullie wat ik daarmee ga doen? Ananaspuntjes en hamreepjes op strooien en helemaal opsmikkelen.![]()
[ afbeelding ]
*maakt notitie*quote:Op maandag 6 september 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heb je veel last van ingroeide haren op je kont door het motorcrossen?"
Ik heb eens iemand gehad waar echt nauwelijks iets uitkwam. Zo saaiquote:Op maandag 6 september 2021 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit mijn klep dichthouden
was ze niet verlegen?quote:Op maandag 6 september 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb eens iemand gehad waar echt nauwelijks iets uitkwam. Zo saai
Jeep diseasequote:Op maandag 6 september 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heb je veel last van ingroeide haren op je kont door het motorcrossen?"
Maakte ze ook geen geluid tijdens de seks?quote:Op maandag 6 september 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb eens iemand gehad waar echt nauwelijks iets uitkwam. Zo saai
Zo zo. Nou dat vinden wij vast verschrikkelijk met zn allenquote:Op maandag 6 september 2021 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Maak van die flashkaartjes met onderwerpenquote:Op maandag 6 september 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was ze niet verlegen?
ik heb dat probleem welles,. dat k wat verlegen ben
Ja jullie denken nu allemaal dit:quote:Op maandag 6 september 2021 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Nou dat vinden wij vast verschrikkelijk met zn allen
quote:Op maandag 6 september 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maak van die flashkaartjes met onderwerpen
Nee, er zat gewoon niets in.quote:Op maandag 6 september 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was ze niet verlegen?
ik heb dat probleem welles,. dat k wat verlegen ben
Cringequote:Op maandag 6 september 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of een oortje indoen en dan kunnen wij helpen.quote:Op maandag 6 september 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat vond ik geen goed idee.quote:Op maandag 6 september 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakte ze ook geen geluid tijdens de seks?
Wat doen je ouders voor werk?quote:
*maakt noitite*quote:Op maandag 6 september 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat doen je ouders voor werk?
Had je vroeger huisdier?
Ben je vroeger gothic/emo/punk geweest?
Wat wat je lievelingsvak op school?
Hoe vaak ben je verhuist?
heb je het wel eens met je docent gedaan?
Speelde je vaak buiten?
Ah ja okeequote:Op maandag 6 september 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja jullie denken nu allemaal dit:
[ afbeelding ]
Ja je was niet zo van de quantummechanica en de heliumflits toch?quote:Op maandag 6 september 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
oh ja had met Klaus weinig te praten
neequote:Op maandag 6 september 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je was niet zo van de quantummechanica en de heliumflits toch?
Meteen vragen voordat jullie gaan zitten wat zijn lievelingskleur is en de vraag blijven herhalen steeds zonder dat hij kan antwoorden.quote:
Dan kan ik net zo goed afzeggenquote:Op maandag 6 september 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen vragen voordat jullie gaan zitten wat zijn lievelingskleur is en de vraag blijven herhalen steeds zonder dat hij kan antwoorden.
De helft zijn de beveiligingsvragen voor als je je wachtwoord vergeten bent. Slim.quote:Op maandag 6 september 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je vroeger huisdier?
Speelde je vaak buiten?
Met motorrijden zeiden ze altijd dat als ze voor je springen je extra gas moet geven dan rijdt je ze doormidden ipv dat je onderuit gaat.quote:Op maandag 6 september 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was balletje met Stephen Hawking aan het midgetgolfenquote:Op maandag 6 september 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je was niet zo van de quantummechanica en de heliumflits toch?
Wat eet je het liefstequote:Op maandag 6 september 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je vroeger huisdier?
Speelde je vaak buiten?
Tuurlijk. Gelijk voor die bankrekening gaanquote:Op maandag 6 september 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De helft zijn de beveiligingsvragen voor als je je wachtwoord vergeten bent. Slim.
Maak haar nu niet bangquote:Op maandag 6 september 2021 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Als dat geen heftige neuqseks wordt weet ik het niet meer
quote:Op maandag 6 september 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
Hou je ook van minisnacks
Zou je overwegen om minisnacks van anderen te kopen
Dat was toen toch ook met die gast die over de baan liep tijdens een GP, die ging perfect doormidden.quote:Op maandag 6 september 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met motorrijden zeiden ze altijd dat als ze voor je springen je extra gas moet geven dan rijdt je ze doormidden ipv dat je onderuit gaat.
Ree-en dan hè.
"Mag ik met je dochter trouwen?"quote:Op maandag 6 september 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
Je kunt ook een doosje pickwick kopen en dan al die labeltjes afknippen
Lijkt mij een vrij pijnlijke aangelegenheidquote:Op maandag 6 september 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met motorrijden zeiden ze altijd dat als ze voor je springen je extra gas moet geven dan rijdt je ze doormidden ipv dat je onderuit gaat.
Ree-en dan hè.
welke was ditquote:Op maandag 6 september 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was toen toch ook met die gast die over de baan liep tijdens een GP, die ging perfect doormidden.
Zolang je niet valt niet en die ree is toch wel dood jammer genoeg.quote:Op maandag 6 september 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij een vrij pijnlijke aangelegenheid
Pics?quote:Op maandag 6 september 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was toen toch ook met die gast die over de baan liep tijdens een GP, die ging perfect doormidden.
Je gaat op je plaat hoor.quote:Op maandag 6 september 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zolang je niet valt niet en die ree is toch wel dood jammer genoeg.
Idemquote:
Tom Pryce crash?quote:Op maandag 6 september 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kweenie, was een keer zo'n filmpje van, Brazilië ergens volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |