abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 15:02:58 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201240663
Welkom in het R&P Feedback topic! Hier kun je terecht voor (constructieve) feedback en vragen.
Voordat je post, zie graag R&P / Welkom op R&P - Onze huisregels.

Note: Slow chat, off topic posts en geflame worden zonder waarschuwing verwijderd.


Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 6 september 2021 @ 16:15:27 #2
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201241402
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik snap je heus wel hoor, ik ben niet gek (nou ja :P ) :) Ik wil prima die OPs aanpassen, maar 1x een post in het topic wat daar niet voor is en/of 1x gezeik daarover (in de breedste zin van het woord) en ik sluit gewoon permanent 1 van de 2 reeksen, en dan mag alles in 1 topic. Deal? :)
Maar even serieus, wat is nou het probleem, want op de openingspost na lopen beide reeksen toch gewoon?

Is het te rustig in R&P dat jullie niks te doen hebben ofzo?

(En ja, een aantal topics terug heb ik ook al eens een poging gedaan om er eentje terug te vinden, maar dat is echt al maanden geleden dat die aangepast was)
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 16:19:17 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201241447
quote:
6s.gif Op maandag 6 september 2021 16:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Maar even serieus, wat is nou het probleem, want op de openingspost na lopen beide reeksen toch gewoon? (En ja, een aantal topics terug heb ik ook al eens een poging gedaan om er eentje terug te vinden, maar dat is echt al maanden geleden dat die aangepast was)

Is het te rustig in R&P dat jullie niks te doen hebben ofzo?
Ik snap niet waarom je mij quote, want ik zeg toch ook dat beide reeksen lopen, en om die reden zou ik juist vooral niks veranderen, want verandering roept weerstand op, en dat is bij die beide reeksen al helemaal zo, iets wat jij goed weet.

Daarnaast snap ik niet hoe 'te rustig' hier een ding is, als ik aangeef dat ik juist niet zit te wachten op allerlei gedoe.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 6 september 2021 @ 16:24:59 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201241505
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 16:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom je mij quote, want ik zeg toch ook dat beide reeksen lopen, en om die reden zou ik juist vooral niks veranderen, want verandering roept weerstand op, en dat is bij die beide reeksen al helemaal zo, iets wat jij goed weet.

Daarnaast snap ik niet hoe 'te rustig' hier een ding is, als ik aangeef dat ik juist niet zit te wachten op allerlei gedoe.
Ik qoute jou omdat je nogal defensief/agressief over komt met je; "Ik wil best de OP aanpassen, maar een keer een uitschieter en de boel in een van de twee op slot"

Dus daar sloeg mijn vraag vooral op. Neem aan dat je zelf ook wel inziet dat zoiets zeggen nogal vaag overkomt als het verder redelijk goed loopt in die reeksen.
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 16:44:39 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201241723
quote:
6s.gif Op maandag 6 september 2021 16:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Ik qoute jou omdat je nogal defensief/agressief over komt met je; "Ik wil best de OP aanpassen, maar een keer een uitschieter en de boel in een van de twee op slot"

Dus daar sloeg mijn vraag vooral op. Neem aan dat je zelf ook wel inziet dat zoiets zeggen nogal vaag overkomt als het verder redelijk goed loopt in die reeksen.
Nee, ik vind het helemaal niet vaag overkomen, want wat ik zeg is dat die topics verder best prima lopen, dús wil ik er niets in veranderen want ik begreep in het vorige FB topic dat daar dingen uit die 2 reeksen door elkaar lopen, dus als ik ga zeggen, A hoort in A en B hoort in B, dan is dat exáct wat al heel vaak al in het verleden gezegd is geworden, er toén kwam er elke keer een enorm gedoe.

Dat voorzie ik nu ook wel, want immers, post B hoort in topic B en niet in topic A, net als post A hoort in topic A en niet in topic B. Dat was de vorige keer al heel simpel, en toen was het schijnbaar voor veel mensen ook heel moeilijk, en ik verwacht dat dat nu niet anders gaat zijn want het ís nu al niet anders, want die dingen lopen dus al door elkaar.

Dus als we dat opnieuw gaan krijgen, omdat als je de OP aanpast zo van 'dit mag hier wel en dit niet', en dat wordt niet opgevolgd, dan moet je daar op gaan modden he, en ik weet van de vorige keren nog heel goed (vóór ik mod was en tijdens dat ik mod ben) hoe dat verliep, en dan zeg ik, daar heb ik geen meer zin in.

Dan stel ik dus dat we nu iets wat verder prima verloopt (maar stiekem toch door elkaar) willen gaan aanpassen. Vind ik best. Als het daarna goed blijft verlopen, prima. Als dat niet zo is en het wordt hetzelfde als vorige keer, dan ga ik niet weer postjes wissen en brandjes blussen en en en. Dan is er vaak genoeg met die reeksen gerommeld en aangepast en verandert en en en, dan gaat 1 reeks gewoon dicht en dan kan gewoon alles in de andere reeks.

Meer zeg ik niet :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201245016
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 16:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, ik vind het helemaal niet vaag overkomen, want wat ik zeg is dat die topics verder best prima lopen, dús wil ik er niets in veranderen want ik begreep in het vorige FB topic dat daar dingen uit die 2 reeksen door elkaar lopen, dus als ik ga zeggen, A hoort in A en B hoort in B, dan is dat exáct wat al heel vaak al in het verleden gezegd is geworden, er toén kwam er elke keer een enorm gedoe.

Dat voorzie ik nu ook wel, want immers, post B hoort in topic B en niet in topic A, net als post A hoort in topic A en niet in topic B. Dat was de vorige keer al heel simpel, en toen was het schijnbaar voor veel mensen ook heel moeilijk, en ik verwacht dat dat nu niet anders gaat zijn want het ís nu al niet anders, want die dingen lopen dus al door elkaar.

Dus als we dat opnieuw gaan krijgen, omdat als je de OP aanpast zo van 'dit mag hier wel en dit niet', en dat wordt niet opgevolgd, dan moet je daar op gaan modden he, en ik weet van de vorige keren nog heel goed (vóór ik mod was en tijdens dat ik mod ben) hoe dat verliep, en dan zeg ik, daar heb ik geen meer zin in.

Dan stel ik dus dat we nu iets wat verder prima verloopt (maar stiekem toch door elkaar) willen gaan aanpassen. Vind ik best. Als het daarna goed blijft verlopen, prima. Als dat niet zo is en het wordt hetzelfde als vorige keer, dan ga ik niet weer postjes wissen en brandjes blussen en en en. Dan is er vaak genoeg met die reeksen gerommeld en aangepast en verandert en en en, dan gaat 1 reeks gewoon dicht en dan kan gewoon alles in de andere reeks.

Meer zeg ik niet :)
Geef het gewoon een kans en pas die OP's aan, zeker omdat er intussen veel nieuwe mensen mee posten....het zijn gewoon wmb twee totaal verschillende topics en dat kunnen de meeste users hier vast wel begrijpen
pi_201245998
quote:
17s.gif Op maandag 6 september 2021 21:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Geef het gewoon een kans en pas die OP's aan, zeker omdat er intussen veel nieuwe mensen mee posten....het zijn gewoon wmb twee totaal verschillende topics en dat kunnen de meeste users hier vast wel begrijpen
CG heeft al gezegd dat hij de OP's wel wil aanpassen maar dat de consequentie daarvan wel is dat hij 1 van de 2 topics dicht gooit wanneer er gezeik van komt. Je realiseert je dat, op het moment dat CG de OP's op jouw nadrukkelijke verzoek aanpast en er gezeik van komt, jij er (indirect) verantwoordelijk voor bent dat dat topic dicht is?
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 22:25:33 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201246204
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 22:13 schreef madam-april het volgende:

[..]
CG heeft al gezegd dat hij de OP's wel wil aanpassen maar dat de consequentie daarvan wel is dat hij 1 van de 2 topics dicht gooit wanneer er gezeik van komt. Je realiseert je dat, op het moment dat CG de OP's op jouw nadrukkelijke verzoek aanpast en er gezeik van komt, jij er (indirect) verantwoordelijk voor bent dat dat topic dicht is?
Het gaat niet om 'schuld'. Zo zit ik er niet in. Ik heb de ervaring van de vorige keren, en ik kan mijn tijd leuker besteden dan dát gedoe weer opnieuw te moeten doen. Dan kies ik voor een alternatieve oplossing want 'aanpassen' is de vorige keren ook geen oplossing gebleken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201247968
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 22:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Het gaat niet om 'schuld'. Zo zit ik er niet in. Ik heb de ervaring van de vorige keren, en ik kan mijn tijd leuker besteden dan dát gedoe weer opnieuw te moeten doen. Dan kies ik voor een alternatieve oplossing want 'aanpassen' is de vorige keren ook geen oplossing gebleken.
Dus nu wordt het toch maar niet aangepast? Alleen omdat het vorige keren misging? Ik vraag alleen om duidelijke OP's, niks meer en niks minder...
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 08:15:15 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201248192
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 september 2021 07:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dus nu wordt het toch maar niet aangepast? Alleen omdat het vorige keren misging? Ik vraag alleen om duidelijke OP's, niks meer en niks minder...
Dit begint me nu te irriteren. Ja, het wordt wél aangepast, maar de consequentie is dat áls daar gezeik van komt van de 2 dicht gaat. Voor de rest zijn die topics ergens vandaag aan de beurt maar ik laat me niet opjagen. Het is geen zaak van leven of dood.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201248224
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dit begint me nu te irriteren. Ja, het wordt wél aangepast, maar de consequentie is dat áls daar gezeik van komt van de 2 dicht gaat. Voor de rest zijn die topics ergens vandaag aan de beurt maar ik laat me niet opjagen. Het is geen zaak van leven of dood.
Okee okee, het heeft ook geen haast maar ik snap gewoon de weerstand hiervoor niet zo. Ik vraag alleen om duidelijkheid en niet om een tweedeling. Er zijn/komen ook steeds nieuwe users en dan is het gewoon handig om te weten hoe het zit.....
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 08:26:47 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201248262
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Okee okee, het heeft ook geen haast maar ik snap gewoon de weerstand hiervoor niet zo. Ik vraag alleen om duidelijkheid en niet om een tweedeling. Er zijn/komen ook steeds nieuwe users en dan is het gewoon handig om te weten hoe het zit.....
Dat kan natuurlijk, dat je het niet snapt, maar ik heb het meerdere keren uitgelegd. Ik snap het wél en de reactie van Samzz (die hier ook mod is geweest) in het vorige topic spreekt boekdelen. Dat komt niet uit de lucht vallen en het feit dat ik die consequentie er aan verbindt ook niet.

Het wordt vandaag aangepast. Zoek maar een topic terug waar de juiste OPs in staan en dan komen die er in.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 7 september 2021 @ 08:46:08 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201248385
Wil alleen even zeggen dat ik Coolguy helemaal snap O+ Lets do this dance again O+
pi_201248502
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk, dat je het niet snapt, maar ik heb het meerdere keren uitgelegd. Ik snap het wél en de reactie van Samzz (die hier ook mod is geweest) in het vorige topic spreekt boekdelen. Dat komt niet uit de lucht vallen en het feit dat ik die consequentie er aan verbindt ook niet.

Het wordt vandaag aangepast. Zoek maar een topic terug waar de juiste OPs in staan en dan komen die er in.
Ik vraag alleen om duidelijkheid in de OP, niet om strikte regels waar users zich aan moeten houden.....
  dinsdag 7 september 2021 @ 09:11:42 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201248661
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

Ik vraag alleen om duidelijkheid in de OP, niet om strikte regels waar users zich aan moeten houden.....
Op het moment dat je in de OP zet waar het topic voor bedoelt is. En men volgt dat niet op, kunnen personen daarover gaan klagen (bv "zie de OP, dit hoort niet in dit topic thuis maar in die ander!! Mod help!")

Nu loopt het gewoon, 1 iemand vraagt wat het verschil is. In basis weinig, zeg een keer: "opzich is het dit en dat, maar dat is geen vastomlijnd iets", en klaar :)
pi_201248680
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Op het moment dat je in de OP zet waar het topic voor bedoelt is. En men volgt dat niet op, kunnen personen daarover gaan klagen (bv "zie de OP, dit hoort niet in dit topic thuis maar in die ander!! Mod help!")
Alleen is dat pseudomodden, en dat mag niet. Dus die mensen kunnen dan gewoon van de mod op hun falie krijgen ;)
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 09:45:32 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201249046
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik vraag alleen om duidelijkheid in de OP, niet om strikte regels waar users zich aan moeten houden.....
Ik blijf niet bezig hoor.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:26 schreef CoolGuy het volgende:

Het wordt vandaag aangepast. Zoek maar een topic terug waar de juiste OPs in staan en dan komen die er in.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 09:46:40 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201249059
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:46 schreef Cue_ het volgende:
Wil alleen even zeggen dat ik Coolguy helemaal snap O+ Lets do this dance again O+
Nee, die dans gaat dus niet meer gebeuren.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:27:18 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201249590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:46 schreef CoolGuy het volgende:
Nee, die dans gaat dus niet meer gebeuren.
Was ook sarcastisch :*
pi_201250535
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, die dans gaat dus niet meer gebeuren.
Okee dan geef ik het op, wilde het proberen maar tegen zoveel weerstand kan ik niet op.
  dinsdag 7 september 2021 @ 11:42:17 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201250544
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Okee dan geef ik het op, wilde het proberen maar tegen zoveel weerstand kan ik niet op.
Hij wil het voor je wijzigen, je moet enkel even een goede OP aan hem aanleveren.
pi_201250562
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Hij wil het voor je wijzigen, je moet enkel even een goede OP aan hem aanleveren.
Nee het is goed zo
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 11:47:40 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201250598
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Okee dan geef ik het op, wilde het proberen maar tegen zoveel weerstand kan ik niet op.
Jij leest wel héél selectief. Maar prima, je levert de OPs niet aan, best, thema afgesloten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201250675
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jij leest wel héél selectief. Maar prima, je levert de OPs niet aan, best, thema afgesloten.
OP datingtopic:

Deel hier je leuke dateverhalen of de niet leuke als het niet zo goed gelukt is ;)

Lukt het daten helemaal niet? Kijk dan ook even in dit *link datingsites/apps topic* topic!


OP datingsites/appstopic:

Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....welke ervaringen heb jij?


Date gevonden? Deel het in dit *datingtopic* topic!


Leuker is nog met een plaatje erbij, maar dat weet ik niet hoe dat moet :@
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 12:00:01 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201250715
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
OP datingtopic:

Deel hier je leuke dateverhalen of de niet leuke als het niet zo goed gelukt is ;)

Lukt het daten helemaal niet? Kijk dan ook even in dit *link datingsites/apps topic* topic!

OP datingsites/appstopic:

Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....welke ervaringen heb jij?

Date gevonden? Deel het in dit *datingtopic* topic!

Leuker is nog met een plaatje erbij, maar dat weet ik niet hoe dat moet :@
Ben je nog net op tijd.

datingapps topic is aangepast. Het datingtopic heeft voor zo ver ik kan zien de correcte op (lees: de OP die het altijd geweest is?)
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')