Je topic slaat nergens op en dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Graag meer onderbouwing, dit slaat nergens op
Nou zeg, dit is echt gebeurd en ik weet niet wat ik er mee aan moet, of ik een move moet maken of niet en ik vraag om tips en adviezen. Wat is daar raar aan? Daar is het forum toch voor bedoeld?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je topic slaat nergens op en dat weet je zelf ook.
Nee, fijne avond.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nou zeg, dit is echt gebeurd en ik weet niet wat ik er mee aan moet, of ik een move moet maken of niet en ik vraag om tips en adviezen. Wat is daar raar aan? Daar is het forum toch voor bedoeld?
Ik weet wel zeker dat de R&P-mods er ook keihard een slotje op zouden knallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:55 schreef PS. het volgende:
Sinds wanneer moeten andere modjes gastslotjes zetten met topics die puur haar niet aanstaan?
Dan nog, deze mod bemoeit zich in alle fora, terwijl het echt geen dingen zijn waar meteen een slotje op moet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de R&P-mods er ook keihard een slotje op zouden knallen.
Waar bemoei jij je mee danquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan nog, deze mod bemoeit zich in alle fora, terwijl het echt geen dingen zijn waar meteen een slotje op moet.
Ik vind dat ze het prima doet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan nog, deze mod bemoeit zich in alle fora, terwijl het echt geen dingen zijn waar meteen een slotje op moet.
Die vraag kun je jezelf stellen, maar in dat opzicht, waarom bemoei jij je weer met mijn bemoeienis dan? Zo komt er nooit een eind aan.quote:
Ja maar goed, ik vroeg hier niet om jouw mening.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het prima doet.
Dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het prima doet.
Als de TS van het topic nou was komen vragen dan was het wat anders geweest, maar je hebt niet eens in het topic gepost.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Die vraag kun je jezelf stellen, maar in dat opzicht, waarom bemoei jij je weer met mijn bemoeienis dan? Zo komt er nooit een eind aan.
Nee, dat wou ik doen, maar dat kon dus niet meer omdat die graftak weer bezig wasquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de TS van het topic nou was komen vragen dan was het wat anders geweest, maar je hebt niet eens in het topic gepost.
Plus dat er sowieso geen serieuze post in het topic stond, en dat is inclusief de OP.
Fijne vakantie alvastquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, dat wou ik doen, maar dat kon dus niet meer omdat die graftak weer bezig was
Ja tuurlijk, alsof je niet al dagen zit te janken over dezelfde mod omdat jij vindt dat zij in NWS wel even een paar topics had moeten mergen, maar in plaats van jouw merge-verzoek direct behandelen (wat een mod niet kan) ging ze daar mee zitten grappen in de NWS-FB op vrijdagmiddag.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, dat wou ik doen, maar dat kon dus niet meer omdat die mod weer bezig was
Ik heb er vrijdag wat over gezegd, en nu weer voor het eerst. Grappig dat dat voor jou 6 dagen zijn. Maar het zegt wel weer genoeg. Jullie hebben het waarschijnlijk erg fijn in een appgroep, anders komt niet ineens een heel peloton met zure wijven binnen een aantal minuten reageren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, alsof je niet al dagen zit te janken over dezelfde mod omdat jij vindt dat zij in NWS wel even een paar topics had moeten mergen, maar in plaats van jouw merge-verzoek direct behandelen (wat een mod niet kan) ging ze daar mee zitten grappen in FB op vrijdagmiddag.
Je zit inmiddels 6 dagen te jankzakken over dezelfde mod, het maakt geen ruk uit wat ze wel of niet doet, het is zeiken om het zeiken, en omdat je eerdere zeiken niets heeft opgeleverd.
Man, je hebt in de NWS-FB zitten vloeken en tieren en je hebt er een FB-topic over geopend, dat gaat wel 6 stappen verder dan "ik heb er wat over gezegd".quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb er vrijdag wat over gezegd, en nu weer voor het eerst. Grappig dat dat voor jou 6 dagen zijn. Maar het zegt wel weer genoeg. Jullie hebben het waarschijnlijk erg fijn in een appgroep, anders komt niet ineens een heel peloton met kwaliteitsusers binnen een aantal minuten reageren.
Ja omdat dezelfde zure truttenclub als wat heel ''toevallig'' hier in eens komt bemoeienquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man, je hebt in de NWS-FB zitten vloeken en tieren en je hebt er een FB-topic over geopend, dat gaat wel 6 stappen verder dan "ik heb er wat over gezegd".
Neuh, het gaat over mijquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:20 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb geen enkel idee waar dit over gaat, of welk topic dicht is gegaan, maar als dit gaat over Lenny en die wordt graftak genoemd zodra ze iets doet wat je niet zint denk ik niet dat het probleem ligt bij de modactie.
Je hebt een topic gegastsloten? Welk topic was dat?quote:
R&P / Vrouwelijke collega...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je hebt een topic gegastsloten? Welk topic was dat?
Je liep er vrijdag al over te zeiken en nu loop je er nog cq weer over te zeiken.... kennelijk is het allemaal een beetje moeilijk voor je:quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja omdat dezelfde zure truttenclub als wat heel ''toevallig'' hier in eens komt bemoeien
Daarbij was dat vrijdag, vrijdag tot woensdag is 5 dagen. En na vrijdag heeft niemand mij er over gehoord, dus overdrijf eens niet zo voor je eigen gewin.
Goed slotje.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
R&P / Vrouwelijke collega...
Heb ik elders ook gemeld
Graag een quote waar ik zaterdag, zondag, maandag, dinsdag er over zeik.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je liep er vrijdag al over te zeiken en nu loop je er nog cq weer over te zeiken.... kennelijk is het allemaal een beetje moeilijk voor je:
Vrijdag, zeikdag 1
Zaterdag 2
Zondag 3
Maandag 4
Dinsdag 5
Woensdag, zeikdag 6
Maar ik zou idd vooral volhouden dat het allemaal een complot is dat dezelfde kwaliteitsusers er gelijk bij zijn.
Het verbaast me niet, je ziet wel vaker dingen die er niet zijn en je beoordelingsvermogen laat ook te wensen over, anders liep je op voorhand al niet te zeiken over gastslotjes die volgens jou onnodig zouden zijn.
Damn right dat ik daar een slotje op had gegooid. Het is niet serieus, de TS is niet serieus, de reacties erop zijn kansloos, dus wat er niet is valt ook niet te redden.quote:
Maakt niet uit, je gaat hier vandaag gewoon weer verder waar je vrijdag door een FA de mond gesnoerd was.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Graag een quote waar ik zaterdag, zondag, maandag, dinsdag er over zeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |