SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door FreshFruit op 06-09-2021 11:43:05 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Don`t blame me.quote:Op maandag 6 september 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:
Wat doet Midas Dekkers trouwens in de OP?
Waarom vervangt hij plonscaaf?
moet je aan @Karzai vragenquote:Op maandag 6 september 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:
Wat doet Midas Dekkers trouwens in de OP?
Waarom vervangt hij plonscaaf?
Ik ga niet in jullie mooie OP lopen prutsen.quote:
Sommige mensen krabben hun hele leven op dezelfde plek.quote:Op maandag 6 september 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een jaar lang op hetzelfde plekje krabt dan krijg je een ongewenst effect.
Sommige plekjes zijn ook gewoon goed om te krabben.quote:Op maandag 6 september 2021 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen krabben hun hele leven op dezelfde plek.
Ik heb het al op.quote:Op maandag 6 september 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Wat vind jij een lekker plekje?quote:Op maandag 6 september 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige plekjes zijn ook gewoon goed om te krabben.
oke, maar verandering blijkt niet altijd verbeteringquote:
Ik sta nu op het station. Dus kon niet op een later tijdstip etenquote:
Tot er vreemde haren uit groeien.quote:Op maandag 6 september 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige plekjes zijn ook gewoon goed om te krabben.
De achterkant van m'n nek, bij de haargrens.quote:Op maandag 6 september 2021 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vind jij een lekker plekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |