SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door FreshFruit op 06-09-2021 11:43:05 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Don`t blame me.quote:Op maandag 6 september 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:
Wat doet Midas Dekkers trouwens in de OP?
Waarom vervangt hij plonscaaf?
moet je aan @Karzai vragenquote:Op maandag 6 september 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:
Wat doet Midas Dekkers trouwens in de OP?
Waarom vervangt hij plonscaaf?
Ik ga niet in jullie mooie OP lopen prutsen.quote:
Sommige mensen krabben hun hele leven op dezelfde plek.quote:Op maandag 6 september 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een jaar lang op hetzelfde plekje krabt dan krijg je een ongewenst effect.
Sommige plekjes zijn ook gewoon goed om te krabben.quote:Op maandag 6 september 2021 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen krabben hun hele leven op dezelfde plek.
Ik heb het al op.quote:Op maandag 6 september 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Wat vind jij een lekker plekje?quote:Op maandag 6 september 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige plekjes zijn ook gewoon goed om te krabben.
oke, maar verandering blijkt niet altijd verbeteringquote:
Ik sta nu op het station. Dus kon niet op een later tijdstip etenquote:
Tot er vreemde haren uit groeien.quote:Op maandag 6 september 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige plekjes zijn ook gewoon goed om te krabben.
De achterkant van m'n nek, bij de haargrens.quote:Op maandag 6 september 2021 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vind jij een lekker plekje?
Done.quote:
En toch heeft het zo geschiedde.quote:
quote:
Die groeien daar standaard. Zit een moedervlek ofzo denk ik, zit er één enorm dikke, zwarte haar in een hele strakke krul tussen.quote:Op maandag 6 september 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot er vreemde haren uit groeien.
Dit geeft een heel vies beeld om de een of andere redenquote:Op maandag 6 september 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die groeien daar standaard. Zit een moedervlek ofzo denk ik, zit er één enorm dikke, zwarte haar in een hele strakke krul tussen.
Kauwt ondertussen op soep.quote:Op maandag 6 september 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die groeien daar standaard. Zit een moedervlek ofzo denk ik, zit er één enorm dikke, zwarte haar in een hele strakke krul tussen.
Heyquote:Op maandag 6 september 2021 11:45 schreef Speciale het volgende:
[..]
Dit geeft een heel vies beeld om de een of andere reden
binnenkant elleboog is hier ook een goedequote:Op maandag 6 september 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De achterkant van m'n nek, bij de haargrens.
Nogalquote:Op maandag 6 september 2021 11:45 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik zie een haar van een goede 5cm doorsnede voor mequote:Op maandag 6 september 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe is hetquote:
Daar kun je zelf de hele dag bijquote:Op maandag 6 september 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
binnenkant elleboog is hier ook een goede
M'n haar is wel aan een wasbeurt toe, maar los daarvan zie ik weinig ranzigs hoor.quote:Op maandag 6 september 2021 11:45 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ja zn gangetje wel.quote:
Dat ligt eraan of je geen stukken over slaat met je washand tijdens het douchen.quote:Op maandag 6 september 2021 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk niet dat ik heel veel mis als ik nu even ga douchen he?
JAWELquote:Op maandag 6 september 2021 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb van dat ragfijne haar (op die rare kronkeldingen na dan), voor het gros zal het normaal aanvoelen.quote:Op maandag 6 september 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie een haar van een goede 5cm doorsnede voor me
Geen modje meer?quote:Op maandag 6 september 2021 11:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je geen stukken over slaat met je washand tijdens het douchen.
Nice Nice.quote:Op maandag 6 september 2021 11:48 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ja zn gangetje wel.
Sinds vorige week nieuwe baan, maar is nog vrij rustig daar, dus ik dacht ik kom hier weer ff koekeloeren
Ligt eraan of je op werk bent en al die etters straks weglopenquote:Op maandag 6 september 2021 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is toch anders beste US.quote:Op maandag 6 september 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar kun je zelf de hele dag bij
Daar kom ik ook net achter.quote:Op maandag 6 september 2021 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch anders beste US.
Hahahahahaquote:Op maandag 6 september 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
Kut trein moest weer lang stilstaan. Dag overstap. Kan ik weer wachten.
Wie moet nu het tellen modererenquote:Op maandag 6 september 2021 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat heb jij haarscherp geobserveerd kerel.
Dat deed ik al jaren niet meer.quote:Op maandag 6 september 2021 11:55 schreef Speciale het volgende:
[..]
Wie moet nu het tellen modereren
Toch gehaald.quote:
Schalks gebruik ook ook wel eens, sommige mensen zijn zoquote:Op maandag 6 september 2021 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoorde gisteren voor het eerst het woord “schalks” ,weer iets geleerd. Dacht eerst dat je iets Brabants was.
Nooit te oud om te leren.quote:Op maandag 6 september 2021 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoorde gisteren voor het eerst het woord “schalks” ,weer iets geleerd. Dacht eerst dat je iets Brabants was.
Smakelijk itenquote:
Dankewol.quote:
Moniek klinkt 55+quote:Op maandag 6 september 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Schalks is wel perfect voor wat Moniek terugstuurde, mijn opmerking was meer snaaks.
Ik las speklappenquote:
Ik ookquote:
quote:Bewoners van appartementencomplexen en flats, die dus geen container hebben, betalen straks twee euro voor elke gedumpte afvalzak in een ondergrondse container.
Flinke tippel zo te zien.quote:Op maandag 6 september 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna helemaal rond
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op maandag 6 september 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
11 km als ik zo helemaal rond ben
Lekker weertje ookquote:Op maandag 6 september 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna helemaal rond
[ afbeelding ]
Maar hoe groot is de zak en zijn er ook (makkelijke) manieren om afval te scheiden?quote:
En hoeveel afvalstoffenheffing betaal je?quote:Op maandag 6 september 2021 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
asociaal veel..
ik kan hier gewoon gratis dumpen in ondergrondse containers, zonder limiet
Gaat vast ooit ook nog wel veranderen.quote:Op maandag 6 september 2021 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
asociaal veel..
ik kan hier gewoon gratis dumpen in ondergrondse containers, zonder limiet
Heerlijk.quote:Op maandag 6 september 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goddelijk. 25 graden, totaal niet benauwd, lekker briesje
Misschienquote:
Moet je al alles qua afval scheiden? Want dit is een manier waarop ze daar even de teugels aan willen trekken.quote:
quote:Op maandag 6 september 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima huppelig specimen heur, wel Brabants.
Ik zou daar niet zo van gediend zijnquote:Op maandag 6 september 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit meer zit zo tjokvol vis dat ze bijna vanzelf in je rugzak springen.
Ik heb de rits ook dichtquote:Op maandag 6 september 2021 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo van gediend zijn
Aww, niet spontaan een nieuw huisdier dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |