Dat is de basis van allesquote:Op maandag 6 september 2021 11:49 schreef dick_laurent het volgende:
Dit heeft dan vooral met de intense luiheid van veel mensen te maken gok ik zo.
Ik ben gelukkig Hugo niet. Ben jij Willem Engel?quote:Op maandag 6 september 2021 11:54 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Bedankt Hugo, dat horen we al minstens een half jaar. Alleen gaat niet iedereen zich laten vaccineren om verscheidene redenen.
Nee niet echt, als mensen gelukkig worden van een vaccinatie moeten ze dat vooral doen en breng ik ze zelfs naar een prikstation.quote:Op maandag 6 september 2021 11:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig Hugo niet. Ben jij Willem?
met een beetje dwang/drang kan dat % nog wel omhoog en vooral voorlichting lijkt me, die antivax groep moet je gewoon vergetenquote:Op maandag 6 september 2021 11:54 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Bedankt Hugo, dat horen we al minstens een half jaar. Alleen gaat niet iedereen zich laten vaccineren om verscheidene redenen.
Wat is er precies zorgelijk aan? Het overgrote deel van de Nederlanders heeft goeddeels het oude leventje weer opgepakt. Dat lijkt me alleen maar positief?quote:Op zondag 5 september 2021 21:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat maakt het des te zorgelijker naar mijn mening.
Vond Zweden wel chill van de zomer. Kan me niet voorstellen dat die méér maatregelen gaan instellen ofzoquote:Op maandag 6 september 2021 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
We zitten zo ontzettend in de kramp dat ik er weinig vertrouwen in heb.
Zijn er überhaupt nog landen die dit een beetje met logica benaderen?
Het oude leventje ja?quote:Op maandag 6 september 2021 11:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat is er precies zorgelijk aan? Het overgrote deel van de Nederlanders heeft goeddeels het oude leventje weer opgepakt. Dat lijkt me alleen maar positief?
Daar gaat het niet om. Ik bedoel meer dat vaccins een bewezen methode zijn om effectief ziektes te bestrijden. En dat je straks niet raar op moet kijken dat gevaccineerden wat meer ruimte krijgen. Wat reizen aangaat is dat in veel gevallen al zo.quote:Op maandag 6 september 2021 11:57 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee niet echt, als mensen gelukkig worden van een vaccinatie moeten ze dat vooral doen en breng ik ze zelfs naar een prikstation.
die weigeren zelfs triple gevaccineerden uit Israel, dus heel chill is dat ook weer nietquote:Op maandag 6 september 2021 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Vond Zweden wel chill van de zomer. Kan me niet voorstellen dat die méér maatregelen gaan instellen ofzo
In Israel krijgt men straks gewoon een Pfizer infuus aangelegd. 24/7 Pfizer door je aderen laten stromen!quote:Op maandag 6 september 2021 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
die weigeren zelfs triple gevaccineerden uit Israel, dus heel chill is dat ook weer niet
Op zich is dat niet zo gek. Want er is wel een probleem met de vaccins. Je kan ondanks het vaccineren wel het covid virus nog doorgeven als je besmet bent. Dat reizen überhaupt mag is wat raar denk ik.quote:Op maandag 6 september 2021 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
die weigeren zelfs triple gevaccineerden uit Israel, dus heel chill is dat ook weer niet
Gaat niet lukken.quote:Op maandag 6 september 2021 12:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In Israel krijgt men straks gewoon een Pfizer infuus aangelegd. 24/7 Pfizer door je aderen laten stromen!
Dan word je pas een antibody-superhuman!!
Dat heeft niets met virusbestrijding te maken, en alles met geopolitieke druk vanwege de vergelding op de andere kant op blokkeren van vrij reizenquote:Op maandag 6 september 2021 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek? Veel landen leven op toerisme.quote:Op maandag 6 september 2021 12:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo gek. Want er is wel een probleem met de vaccins. Je kan ondanks het vaccineren wel het covid virus nog doorgeven als je besmet bent. Dat reizen überhaupt mag is wat raar denk ik.
grootste probleem bij hun is de vaccinatiegraad, ze begonnen voortvarend maar helaasquote:Op maandag 6 september 2021 12:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In Israel krijgt men straks gewoon een Pfizer infuus aangelegd. 24/7 Pfizer door je aderen laten stromen!
Dan word je pas een antibody-superhuman!!
Lijkt me bijzonder sterk. Eén zo'n event zal nooit zo belangrijk geacht worden.quote:Op maandag 6 september 2021 09:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat dat OMT advies is verlaat omdat ze willen afwachten of de poep de ventilator gaat raken deze week door Zandvoort. Zelf heb ik niet de indruk dat dat gaat gebeuren.
Kijk om je heen in de stad, daar heerst echt geen pandemiestemming. Vrijwel iedere buitenlander merkt het direct op als ze in Nederland zijn ('het is hier alsof er geen virus is'), dat zegt toch genoeg?quote:Op maandag 6 september 2021 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Het oude leventje ja?
Nou, dat ben ik echt totaal niet met je eens. Was het maar het oude leventje
Reizen op zichzelf is niet per se het probleem. Sterker nog, reizen zorgt ervoor dat mensen zich laten testen wat het de facto misschien zelfs veiliger maakt in sommige gevallen.quote:Op maandag 6 september 2021 12:03 schreef Megumi het volgende:
Dat reizen überhaupt mag is wat raar denk ik.
Door het reizen heeft het covid virus zich wereldwijd kunnen verspreiden.quote:Op maandag 6 september 2021 12:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Reizen op zichzelf is niet per se het probleem. Sterker nog, reizen zorgt ervoor dat mensen zich laten testen wat het de facto misschien zelfs veiliger maakt in sommige gevallen.
Het wordt pas een probleem als er door reizen veel import/export ontstaat. Maar als landen een vrijwel vergelijkbare verspreiding hebben maakt het niet zoveel uit of je van Maastricht naar Aken reist of van Maastricht naar Utrecht.
Melaats dusquote:Op maandag 6 september 2021 11:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als iedereen zich laat vaccineren kunnen we weer naar een vorm van normaal leven. Dat is de oplossing. Ik zie antivaxxers meer als wolven die gevaarlijk zijn voor de schapen.
quote:Op maandag 6 september 2021 12:12 schreef Kickinalfa het volgende:
Lief dagboek,
Zojuist een zelftest geprobeerd die ik van Hugo heb gekregen.
De instructies waren zo onduidelijk dat het al misging bij stap 1.
Daarna maar de prullenbak in gesmeten.
Daarom:quote:Op maandag 6 september 2021 12:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Door het reizen heeft het covid virus zich wereldwijd kunnen verspreiden.
Inmiddels is het overal al, dus dan krijgt het reizen een andere dimensie.quote:Op maandag 6 september 2021 12:12 schreef DireStraits7 het volgende:
Het wordt pas een probleem als er door reizen veel import/export ontstaat.
Dat is wat je zíet jaquote:Op maandag 6 september 2021 12:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kijk om je heen in de stad, daar heerst echt geen pandemiestemming. Vrijwel iedere buitenlander merkt het direct op als ze in Nederland zijn ('het is hier alsof er geen virus is'), dat zegt toch genoeg?
Las dat dezelfde tests zijn als ik zaterdag op Schiphol in mijn handen gedrukt kreeg ligt dat volledig aan jou vrees ik. Het staat echt bijzonder duidelijk beschreven daarquote:Op maandag 6 september 2021 12:12 schreef Kickinalfa het volgende:
Lief dagboek,
Zojuist een zelftest geprobeerd die ik van Hugo heb gekregen.
De instructies waren zo onduidelijk dat het al misging bij stap 1.
Daarna maar de prullenbak in gesmeten.
Vandaar dat er hier op FOK! dagelijks mensen zijn die berichten plaatsen als 'corona bestaat alleen nog op dit subforum'.quote:Op maandag 6 september 2021 12:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is wat je zíet ja
Onder die oppervlakte zijn er nog zat beperkingen en aanpassingen die mensen raken.
Die moeten wmb gewoon óók allemaal wel. Hoe onzichtbaar voor sommigen ook
Dat kan toch beide bestaan? Of betwist je dat nou?quote:Op maandag 6 september 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vandaar dat er hier op FOK! dagelijks mensen zijn die berichten plaatsen als 'corona bestaat alleen nog op dit subforum'.
Had je gisteren beter niet in A'dam geweestquote:Op maandag 6 september 2021 12:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kijk om je heen in de stad, daar heerst echt geen pandemiestemming. Vrijwel iedere buitenlander merkt het direct op als ze in Nederland zijn ('het is hier alsof er geen virus is'), dat zegt toch genoeg?
Ik kan moeilijk niet naar huis gaan.quote:Op maandag 6 september 2021 12:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Had je gisteren beter niet in A'dam geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |