abonnement Unibet Coolblue
pi_201235234
Iedereen heeft vrijwel dagelijks wel te maken met insecten. Of het nou fruitvliegjes zijn die je keuken terroriseren, wespen die irritant om je hoofd vliegen, spinnen die over de muur kruipen, of wat dan ook, er is gewoon geen ontkomen aan. Echter, sommige mensen hebben ervaringen gehad met insecten, die je de stuipen op het lijf jagen, ofwel persoonlijk, dan wel van horen zeggen.
Heb je zelf ooit een vlieg of ander insect in je oog gehad tijdens het fietsen of in je keel, omdat je met open mond fietste, waar je bijna in stikte? Beet je de kop van een tor doormidden die in de krop sla zat? Kroop er een kakkerlak uit het doucheputje omhoog terwijl je net aan het douchen was? Kroop er een grote dikke spin over je hoofd, terwijl je in bed lag? Liep er een colonne mieren door je keuken, zat er een kever in het blik met groenten dat je opentrok, of gebeurde er iets geheel anders?
Deel dan hier je allerbeste horrorverhalen over jouw of iemand anders zijn of haar ervaringen m.b.t. insecten...
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
pi_201235297
Ik zat eens een keer met mijn koptelefoon op naar een film of serie te kijken. Dan is het dus stil. Toen zag ik iets ter grootte van een muis voorbij rennen. Ik dacht:"nee heh, shit ik ik heb een muis!".

Hij was zwart en ongeveer zo groot als een muis. Maar ik had echt mijn best gedaan om alle kieren dicht te kitten.

En en dag later weer, een rennend sprintend beest dat sjoef zo heen en weer rende.

Dus, ik dacht, Sherlock Holmes gaat op zoek, dus toen vond ik hem, achter wat post dozen, Een zwarte spin, ter grootte van mijn halve duim, met poten ongeveer zo groot als een muis, met gele ogen.

Die heb ik toen met een keuken papiertje bij zijn poot gepakt, maar toen viel ie en rende ie weer weg, echt supersnel.

De dag daarna dacht ik, zou ie er misschien weer daar zitten waar ik die spin vond? En ja hoor, daar zat ie/ze, dus ik weer met een keuken papiertje weer vangen.

Toen ben ik naar de tuin van de buurman gelopen en heb hem daar gedeponeert, vlak bij zijn achter deur, probeer het daar maar.

Dank u.
  maandag 6 september 2021 @ 00:08:27 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_201235314
Kakkerlak in schoen en broek in het verre oosten, kutbeesten, allemaal uitroeien :r
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 6 september 2021 @ 01:24:52 #4
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_201235473
Ooit thuisgekomen na 4 weken Miami en echt 1000 fruitvliegen die m’n kamer van 10m2 toendertijd terroriseerde :')
  maandag 6 september 2021 @ 01:48:45 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_201235490
Ik liep met mijn blote voeten in het donker door mijn slaapkamer, ik voelde opeens onder mijn voet een dikke krak. Ik was op een enorme huisspin gaan staan :9~
pi_201235521
Heb eens een vliegenplaag gehad.. van die gore groene die op vlees en poep afkomen. Had toen ook maden in de kliko (dubbele horror dus), daar kwamen ze vanaf waarschijnlijk en eentje naar binnen gevlogen om lekker eitjes te leggen. Had er op den duur denk ik een stuk of 50 rondvliegen :r
Ben principieel tegen dieren doden (behalve muggen hihi), maar daar restte me toch niks anders dan insecticide plegen.
Ze bleven maar komen ook. En ik ze maar buiten zetten en denken de laatste gehad te hebben. Volgende ochtend wakker, en het zat ineens weer helemaal vol. Heel goor.

en eens wakker geworden met een dikke wesp naast me op m'n kussen. Nou, dan ben je zo wakker hoor. Maar vloog op mysterieuze wijze naar het gordijn en verdween. Vraag me nog altijd af of ik het niet gedroomd heb. Was erg raar.

Hele dikke grote huispinnen in huis gehad uiteraard.

En....... kan ff zo gauw niks bedenken. Maar ongetwijfeld kan ik dit topic nog aanvullen komende tijd.
Eens kijken
pi_201235531
Op m'n werk een keer op een kamer van een bewoner die z'n raam open had laten staan, een of andere ranzige mug-achtige beestjes die massaal door de kamer vlogen. Echt meer dan duizend! Helemaal vol, van alle kanten. En overal ook kwamen ze naar je toe gevlogen op je. Bah bah bah wat ranzig.
Eens kijken
  Trouwste user 2022 maandag 6 september 2021 @ 11:22:04 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_201237973
Op wesp gestapt in zwembad en larven onder in de fles Sinas.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 6 september 2021 @ 16:41:55 #9
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_201241699
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 11:22 schreef tong80 het volgende:
Op wesp gestapt in zwembad en larven onder in de fles Sinas.

:T
Hoe krijg je larven in sinas broer
pi_201241709
Heb wel eens een wesp in een flesje bier gehad. Dat was ongeveer het ergste.

Oftewel, geen horror.
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 6 september 2021 @ 16:54:32 #11
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201241808
Ik ging slapen en stopte mijn hand onder mijn kussen, vervolgens stak een wesp mij die onder mijn kussen kroop.
Vervolgens een half uur hard op mijn kussen staan duwen totdat ik zeker wist dat ie dood was. Nu check ik altijd mijn kussen.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_201242898
Hier de usual koninginnewesp naast het bed, de dikke huisspinnen, fruitvliegjesoverlast. Maarrrr ik stopte ooit eens een wormpje afkomstig uit mijn kater z'n kont in m'n mond _O- Don't ask.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201243695
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 16:54 schreef airconditioning het volgende:
Ik ging slapen en stopte mijn hand onder mijn kussen, vervolgens stak een wesp mij die onder mijn kussen kroop.
Vervolgens een half uur hard op mijn kussen staan duwen totdat ik zeker wist dat ie dood was. Nu check ik altijd mijn kussen.
Herkenbaar. Als kind trauma's gehad door (huis)spinnen in mijn kamer in bepaalde hoekjes. Elke avond voor het slapen gaan 3x dubbelchecken of alles spin-vrij was. ;(
  Trouwste user 2022 maandag 6 september 2021 @ 20:15:07 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_201243955
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 16:41 schreef jigggy het volgende:

[..]
Hoe krijg je larven in sinas broer
No idee.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201244068
Paar weken geleden kroop er, terwijl ik sliep, een zilvervisje in mijn oor. en bleef daar een paar uurtjes zitten voordat ie uit zichzelf d'r weer uit kroop. :X
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_201244133
Ooit op de motor liep er iets geel-zwarts gestreept aan de binnenkant van mijn vizier...tijdens het rijden. Heel snel mijn motor aan de kant gezet en voorzichtig, maar snel mijn helm afgezet.
pi_201265842
Ik zat een paar jaar geleden een jointje te roken op het balkon bij m'n broer, vloog er een, naar ik vermoed, hoornaar ter grootte van je duim, met de angel vooruitgestoken in de vorm van een halve maan, recht op ons af. Althans, zo leek het :D . Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen, wat was dat ding huge.

Oh ja, en een keer in Thailand. Ik voelde wat kriebelen in mijn haar. Bleek het een schorpioen te zijn. :D
  woensdag 8 september 2021 @ 13:58:30 #18
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_201265894
Toen ik mijn schoenen wilde aantrekken paste mijn voet er niet meer in. Bleek er een pad voorin te zitten.
pi_201265905
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 00:06 schreef christmastsunami het volgende:
Ik zat eens een keer met mijn koptelefoon op naar een film of serie te kijken. Dan is het dus stil. Toen zag ik iets ter grootte van een muis voorbij rennen. Ik dacht:"nee heh, shit ik ik heb een muis!".

Hij was zwart en ongeveer zo groot als een muis. Maar ik had echt mijn best gedaan om alle kieren dicht te kitten.

En en dag later weer, een rennend sprintend beest dat sjoef zo heen en weer rende.

Dus, ik dacht, Sherlock Holmes gaat op zoek, dus toen vond ik hem, achter wat post dozen, Een zwarte spin, ter grootte van mijn halve duim, met poten ongeveer zo groot als een muis, met gele ogen.

Die heb ik toen met een keuken papiertje bij zijn poot gepakt, maar toen viel ie en rende ie weer weg, echt supersnel.

De dag daarna dacht ik, zou ie er misschien weer daar zitten waar ik die spin vond? En ja hoor, daar zat ie/ze, dus ik weer met een keuken papiertje weer vangen.

Toen ben ik naar de tuin van de buurman gelopen en heb hem daar gedeponeert, vlak bij zijn achter deur, probeer het daar maar.

Dank u.
Gadverdamme _O-
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
  woensdag 8 september 2021 @ 14:02:36 #20
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_201265937
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
Paar weken geleden kroop er, terwijl ik sliep, een zilvervisje in mijn oor. en bleef daar een paar uurtjes zitten voordat ie uit zichzelf d'r weer uit kroop. :X
hoe weet je dat? en voelde je hem rondlopen in je hoofd?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_201265956
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb wel eens een wesp in een flesje bier gehad. Dat was ongeveer het ergste.

Oftewel, geen horror.
twee pesten in de mouw van mijn vestje en ze hebben me gestoken ook nog :'(
was vroeger als kind in het speelkwartier, ik ging naar ''de juf'' , juf? oO<
er zit iets in mijn mouw....

Juf in paniek, ik niet :') deed wel verdomme best wel pijn die steken :P
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_201265995
Ik kweek dubia's (een niet-plaagvormende soort kakkerlak) als voer voor m'n baardagaam.

Het gaas wat ik op die bakken geplakt had was een beetje los gaan laten. Dus ik had ze helemaal mooi opnieuw vastgezet......

Ik had het horregaas met een hete lijmpistool weer vastgeplakt, niet beseffende dat de hitte het horregaas beschadigd had.

3 dagen later ben ik weer thuis... zie ik honderden van die kakkerlakken rondlopen.

Gelukkig stond het bovenop het terrarium en kunnen ze niet verticaal over glas lopen waardoor bijna alle ontsnapte kakkerlakken nog bovenop dat terrarium zaten.

Maar ik ben nog wel een paar dagen af en toe eentje tegengekomen. Ook tijdens de verhuizing een half jaar later kwamen we er nog een handjevol tegen. Gelukkig is het in NL te koud voor ze om zich voort te planten :D
pi_201266000
quote:
15s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:02 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
hoe weet je dat? en voelde je hem rondlopen in je hoofd?
nou... en hoe weet je dat het een zilvervisje was en hoe lang dat ding in je oor zat en wanneer merkte je dat
ie eruit kwam denk ik dan.

Want hij sliep toch?

Vragen vragen...
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
  Miss 200.000.000! woensdag 8 september 2021 @ 14:14:30 #24
367000 roos94
pi_201266036
Op zich niet heel smerig maar wel leuk om te vertellen.

Ik werkte vroeger als begeleider op een groep voor volwassenen met een matig tot ernstige verstandelijke beperking.

Er liep daar ook een vrouw met een IQ van ongeveer 5 jaar en ze kon niet praten.

Tijdens een clientenfeestje hadden we allemaal drinken gekregen. Ik wilde een slok nemen en die vrouw slaat keihard tegen mn arm , dus ik denk wat krijgen we nou. Dreef er echt een mega beest in mn glas, had het serieus niet gezien als zij niks had gezegd. En zij lachen :D
pi_201266043
Leuk topic.

Paar weken terug was m'n vuilnisbak vol dus moest hem ff naar de ondergrondse bak brengen maar het regende. Heb toen vuilniszak maar ff op m'n balkon gezet om het weg te tyfen als het weer droog was. Helemaal vergeten, kwam er een week later achter, kropen allemaal maden uit, halve balkon onder de maden

;(
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  woensdag 8 september 2021 @ 14:50:29 #26
71048 Tokay
makes your day!
pi_201266397
Bij een Belgische supermarkt (GB) waar ik altijd boodschappen haalde voor het avondeten, nam ik een keer van de poeliersafdeling een aan het spit gegrild kippetje mee. Gebakken aardappels erbij en wat sla en appelmoes - lekker en makkelijk. Het ding werd in een schaaltje gelegd, waarna er strak gespannen plastic folie omheen ging.
Omdat de kip nog warm was, legde ik het schaaltje op de hoek van m’n bureau en ging nog even verder met m’n werk totdat het tijd was om naar huis te gaan.

Het lukte me echter maar niet me te concentreren. Wat hoorde ik toch steeds? Een zacht trillend geluid. Iets ratelends en zoemends.
Tot mijn afgrijzen bleek er bij het sealen van de gegrilde kip, een dikke vette blauwe bromvlieg in het schaaltje gevlogen, die hevig zoemend met z’n vleugeltjes tegen het plastic ratelde dat-ie eruit wilde.
Húp, in de vuilnisbak ermee. :W :r

Nooit meer zo’n in de winkel gegrilde kip gekocht of gegeten. :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door Tokay op 08-09-2021 14:56:59 ]
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_201266955
Laatst in de tuin een flesje bier aan het drinken, ik neem een slok en vervolgens zwemt er een wesp in mijn mond.
  vrijdag 10 september 2021 @ 10:46:46 #28
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201289657
13 jaar Azië. Dus genoeg ervaringen

Hoogtepunten?

Uit NL o.a. een doos met Tucs meegenomen. In India deze in de kast bewaard. Op een avond/nacht een pakje gepakt, open gemaakt en er een paar opgevreten. Pakje op bureau gelegd en verder gegaan met de computer. Paar minuten later kriebelgevoel rondom armen en toen kunnen constateren dat m’n bureau vol zat met kleine miertjes met een rode achterwerk, geen idee welk soort, maar half het formaat vergeleken met onze zwarte mieren in NL. Uiteindelijk de bron kunnen herleiden, namelijk het pakje Tucs wat dus volledig vol zat met die beesten …en waar ik van zat te eten. Lekker.. mieren :r

Thailand. Bij m’n ex in een tijdelijk huis. Mooi en groot maar oud. Dagelijks in aanraking met kakkerlakken zo groot als je wijsvinger. Met vaak als hoogtepunt iets oppakken van de grond en niet weten dat zo een beest onderop datgene wat je oppakt zit. Leuk als ie dan over je hand / arm wegschiet. Net zoals kastjes openen en ie je dan van dichtbij aankijkt om vervolgens ook weg te schieten, soms met lichamelijk contact. Het was dan ook fijn daar snel weg te zijn.

India. Met een groep lokale 4x4 jeep liefhebbers de jungle in. lekker crossen in de natuur.
Zou ergens in die jungle paar dagen verblijven en met de nodige Azië ervaring al op zak de nodige maatregelen getroffen in de vorm van slaapzak enzo. En ja, bij aankomst bleek het huisje dus meer een ruïne te zijn. Een hok met 8 houten bedden dat gewoon volledig overgenomen was door de jungle. Overal gaten en openingen. Kleine 100 spinnenwebben, groot en klein, diverse legioenen rondtrekkende mierenkolonies, kakkerlakken, kleine bloedzuigers en ander spul. Was erg fijn. 3 dagen er geslapen in een hermetisch afgesloten slaapzak met oordoppen in in geval van oorkruipliefhebbers, en tevens ook m’n eerste buitenschijt-ervaring daar het toilet iets verderop in een soortgelijke situatie verkeerde; beesten liepen overal… en 3 dagen niet douchen B-) …heb nog ergens de foto’s. Bijzonder allemaal.

India. In een nieuwbouwwijk wonen dat voorheen nog onderdeel was van een jungle. Ze hadden gewoon een lap grond gekapt, geasfalteerd en er woningen gebouwd. Aangrenzend dus nog jungle en hierdoor nog steeds jungle-achtige situaties. Paar niet zo heel spannende als anders-ervaringen hierdoor meegemaakt , maar wel met als uitschieter een keer lazarus van een feest thuiskomen, al wandelend m’n woning naderend zowat op een voorbij trekkende slang gestapt. Minder dan een meter afstand. Schrok me -met een kleine vertraging vanwege teveel aan alcohol- de tyfus. Je zou maar een giftige treffen.

Verder…. Ja. Van kakkerlak tot bloedzuiger tot vliegend hert tot nare mega grote wespen tot…. Heb het allemaal wel meegemaakt. Hier in NL hoef je niet echt te klagen als je wat tegen beestjes hebt
Mai pben rai~!
pi_201289687
Wel eens gefrituurde krekels en kevers gegeten. Telt dat ook?

Ow en ooit zo’n grote renspin die vanaf mijn rug op mijn schouder kroop toen ik voor de spiegel stond :') :o
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 11 september 2021 @ 10:57:34 #30
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201304769
Ik ben altijd bang voor spinnen geweest :') Maar ze intrigeren mij ook.
En toen was er een tentoonstelling met vogelspinnen.
Haske leuk, je kon op de foto met een spin, helaas bleken de polaroids op te zijn ,maar uiteindelijk heb ik wel een flinke jongen op mijn arm, gehad, moeder heeft het gefilmd als bewijs ;( Ik voelde me wel een beetje trots dat ik het durfde ,maar jammer genoeg ben ik nog wel steeds bang voor de kleinere spinnen :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 11 september 2021 @ 18:42:36 #31
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_201310255
Ooit een keer mug in mn slaapkamer
pi_201315823
Een schorpioen in m’n schoen al is dat technisch gezien geen insect.
  zaterdag 11 september 2021 @ 23:50:05 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201315914
Ik zo in de Andes bij een bergrivier druk bezig met 3000 van steekvliegen van me af te slaan (niet heel succesvol, want ze zijn belachelijk stevig), en ondertussen let ik niet goed op en ga ik op een glad stuk rots staan. Flikker ik zo in de rivier, kopje onder met rugzak incl. hele hebben en houden en al. Duurde ff voor ik eruit was, dus alles zeiknat. Nou dat was genieten.

De locals noemen ze 'el gran tirano' dus dan weet je wel genoeg hè. Voor de beeldvorming: http://www.extranoticias.(...)nar-los-coliguachos/
Huilen dan.
pi_201315925
Keertje met de hele familie Chinees besteld. M'n oma zag niet zo goed. M'n moeder zag net op tijd dat oma een dood verkoold zwart beest op dr vork had. Een kakkerlak ofzo?
:r

Op vakantie in de VS zat ik 's avonds op een muurtje naast een park te wachten op iets. Ik hoorde steeds wat geritsel. Keek achter me, zag ik tientallen kakkerlakken door de struiken lopen. Ik keek naast me en ze liepen ook over het muurtje waar ik op zat. Sprong er meteen af en wees een paar mensen die even verderop zaten even op tientallen kakkerlakken die langs hun benen kropen :')
Later tijdens de rondleiding liepen er ook een boel gewoon langs ons heen. Gaat er zo'n handige Harry op stampen. Lekker crunch-geluid en mayonaise die alle kanten op spatte.
Tap tap tap
pi_201316095
Op bezoek in een tehuis met geestelijk gehandicapten liep er een enorm dikke spin over de muur in de gezamenlijke woonkamer. Verzorgster wist raad: de bewoners waren toch niet bang voor spinnen en dus vroeg ze één van de jongens om de spin te vangen en buiten te zetten. Tot ieders ontzetting stak hij de gevangen spin in zijn mond en begon te kauwen. Onze reactie was voor hem blijkbaar amusant want hij moest hard lachen en we konden de spin nog zien bewegen in zijn mond.

Het gaat me nog steeds door merg en been.

En wat mezelf aan gaat: in mijn keel gestoken door een wesp. Geen pretje als daar alles gaat opzwellen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201316712
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Op bezoek in een tehuis met geestelijk gehandicapten liep er een enorm dikke spin over de muur in de gezamenlijke woonkamer. Verzorgster wist raad: de bewoners waren toch niet bang voor spinnen en dus vroeg ze één van de jongens om de spin te vangen en buiten te zetten. Tot ieders ontzetting stak hij de gevangen spin in zijn mond en begon te kauwen. Onze reactie was voor hem blijkbaar amusant want hij moest hard lachen en we konden de spin nog zien bewegen in zijn mond.

Het gaat me nog steeds door merg en been.

(...)
Ok, ja, dit is tot nu toe voor mij wel degene met de meeste horror! Iew...
pi_201317084
Heel lang geleden...
Ik was alleen in huis en schranshond was buiten.
Ik wou me net stiekem vergrijpen aan een heerlijk mergpijpje.
Ik had 1 hap genomen toen iemand aan de achterdeur stond.
Snel het restant in de boekenkast gelegd en bezoeker te woord gestaan.

Eenmaal ,weer binnen pakte ik het restant, maar dat smaakte zo misselijkmakend zoet.
Het koekje krioelde van de mieren :r :r :r
pi_201318198
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Op bezoek in een tehuis met geestelijk gehandicapten liep er een enorm dikke spin over de muur in de gezamenlijke woonkamer. Verzorgster wist raad: de bewoners waren toch niet bang voor spinnen en dus vroeg ze één van de jongens om de spin te vangen en buiten te zetten. Tot ieders ontzetting stak hij de gevangen spin in zijn mond en begon te kauwen. Onze reactie was voor hem blijkbaar amusant want hij moest hard lachen en we konden de spin nog zien bewegen in zijn mond.

Het gaat me nog steeds door merg en been.

En wat mezelf aan gaat: in mijn keel gestoken door een wesp. Geen pretje als daar alles gaat opzwellen.
Winnaar van dit topic.
Tap tap tap
  zondag 12 september 2021 @ 11:44:10 #39
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201320519
Mijn verzorgende is panisch voor spinnen dus ik zet die beestjes gewoon buiten nadat ik ze half verpletterd heb.

Niet zozeer een insect maar in Zuid Afrika viel er een slang uit een boom recht naast de bbq. Ik was er niet bij maar mama stuurde een foto via whatsapp.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 12 september 2021 @ 19:18:13 #40
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_201327923
* Vroeger op de camping een keer met blote voeten op naaktslak gaan staan, voel het nu 25 jaar kater nog steeds glibberen tussen m'n tenen als ik er aan denk :X
Bij ma thuis, stofzuigen. Vloer, alle hoekjes including delen van het plafond waar spinnenwebben zaten.

* Zomer, suf door warmte. Precies op het moment dat ik omhoog keek en gaapte, viel er een spin van het plafond op m'n gezicht en recht m'n mond in :X
Blij dat ik alleen was, want m'n reactie was niet bepaald mannelijk :D

[ Bericht 0% gewijzigd door BlackEyedAngel op 12-09-2021 19:32:50 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_201328713
Ik stond gisteravond op een slak -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 12 september 2021 @ 20:03:05 #42
28259 twisted
wel verdraaid...........
pi_201328864
Een vlieg in mijn oor (binnen in mijn oor) was ook niet fijn.
Wat en gekke boel!!!
pi_201334331
Wakker worden door een soort zachtjes flapperend geluid, nog half slapend had ik bedacht dat er een mot onder mijn deken zou zitten. Nog te lui om er iets aan te doen. Tot ik er achter kwam dat het in mijn haar zat, of eigenlijk er onder, boven mijn oor (flinke bos haar). Wild schudden met mijn hoofd, uit bed, lamp aan. Ik zag aan het dekbed dat er iets onderdoor kroop :X bleek een big ass groene sprinkhaan te zijn, zeg maar formaat bic aansteker. Duurt dan toch even voor je weer lekker slaapt.
It's okay to be white
pi_201394354
Mieren in m’n bed🤢
Vakantie op Mallorca gehad en niet in zo n all inclusief oord maar bij m’n tante in huis die op het platteland woont.
Niet gegeten in bed, gewoon buiten ivm mieren die je niet in huis wilt.
Nou ze liepen niet elke nacht ook weer apart maar zeker 7 van de 10 nachten door bed en ze beten ook..
Om maar te zwijgen over muggen die mij ook lekker vonden..
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_201434719
Er liep vrijdag een spin ineens over mijn hand en toen kreeg mijn buurman de spin ineens toegeworpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')