Ik hoopte eigenlijk dat dat vandaag was met z'n FL maar bij Jack zei hij later dat hij in sector 3 van z'n gas af ging en dus eigenlijk per ongeluk de FL pakte.quote:Op maandag 6 september 2021 01:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat wat iemand eerder hier al aanhaalde, dat als Bottas al zeker weet datttie niet daar rijdt volgend jaar, dat ie wat rebelser wordt.
Waarom niet, help Max maar aan die overwinningen, wat heb je nog te verliezen
Heeft Bottas zelf gekocht..quote:Op maandag 6 september 2021 01:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat dat vandaag was met z'n FL maar bij Jack zei hij later dat hij in sector 3 van z'n gas af ging en dus eigenlijk per ongeluk de FL pakte.
Overigens staat er op z'n instagram een dikke AMG die hij pas gekregen heeft van Mercedes.
Ik neem aan dat dat z'n afscheidskado is.
Met die livery erop?quote:
Het zou wel wat verklaren hahaha.quote:
Wat vind jij heisa?quote:Op maandag 6 september 2021 02:02 schreef -Sigaartje het volgende:
Is het bij andere grandprixes ook zo’n enorme heisa?
Gasly doet het echt goed momenteel. Goed genoeg om weer terug te gaan naar Red Bull? Geen idee.quote:Op maandag 6 september 2021 02:00 schreef Drebbelman het volgende:
Ik vind vooral ook de 4e plek van Gasly weer een wereldprestatie..HIj heeft een redelijk anonieme race gereden en op Sky hebben ze het amper over hem gehad, terwijl Button bij de kwalificatie nog opmerkte dat ze het vaker over Gasly moesten hebben.
Hongarije 5, België 6e, Zandvoort 4e. ik hoop dat hij dit seizoen nog op eigen kracht een podium kan pikken.
Silverstone is ook altijd wel een rdelijk circus maar niet zoals dit..quote:Op maandag 6 september 2021 02:02 schreef -Sigaartje het volgende:
Is het bij andere grandprixes ook zo’n enorme heisa?
N1 of the world once (year after year)quote:Op maandag 6 september 2021 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Kom er pas net achter dat dat Tiësto was. Wat is die dik geworden.
Mijn idool ooit.
Rip.
Ik heb het gevoel dat Mexico ook wel los gaat zijn dit jaarquote:Op maandag 6 september 2021 02:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Silverstone is ook altijd wel een rdelijk circus maar niet zoals dit..
Italië heeft vooral een grote Ferrari vlag waarmee ze iedereen die de podiumceremonie wil zien bedekken.quote:Op maandag 6 september 2021 02:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Mexico ook wel los gaat zijn dit jaar
En die Italianen denken nu ook na deze GP, wij konden dat al let maar op.
Weetje waar ik op had gehoopt vandaag?quote:Op maandag 6 september 2021 02:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Italië heeft vooral een grote Ferrari vlag waarmee ze iedereen die de podiumceremonie wil zien bedekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |