Ik vind Messi een beetje een zachtgekookt ei, zwakke persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met een natte dweil van een kerel?
Oke duidelijk, dat heb ik totaal niet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vind Messi een beetje een zachtgekookt ei, zwakke persoonlijkheid.
Bedoelde meer qua atletisch vermogen e.d. en qua mogelijkheden om een doelpunt te scoren, Ronaldo is bijvoorbeeld ook de beste kopper aller tijden imo. Het filmpje zegt ook niets over dat, gaat enkel over effectiviteit wat ik ook niet betwist alleen is het bij Messi wel erg voorspelbaar (net zoals Maradona), waanzinnig spectaculaire dribbelaars met een waanzinnig goed schot.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:07 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Zó niet mee eens.
Bekijk dit vanaf minuut 03:00 tot 09:45, voor mij het belangrijkste stuk waar alles om zou moeten draaien.
En ook het gedeelte Eye Test vanaf 11:35 is belangrijk, aangezien statistieken niet het hele plaatje kunnen schetsen.
Messi slechts als "spectaculaire" beschrijven doe je toch echt veel tekort.
Eens. Zijn naam is nog altijd door de Willem II supporters verbonden aan het clublied.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik ga voor Frank Demouge
Toch wel de echte Ronaldo he?quote:Op maandag 6 september 2021 14:26 schreef tong80 het volgende:
Pelé
Messi
Cruijff
Garrincha
Di Stefano
Maradona
Puskas
Ronaldo
Best
van Basten
De Eindhovense idd.quote:
Een rat die aan achterkamertjes politiek doet .quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vind Messi een beetje een zachtgekookt ei, zwakke persoonlijkheid.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Grootsheid zit hem nou juist in wat Maradona en Cruijff wel gedaan hebben en Messi niet.
Nog altijd de beste speler ooit.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een rat die aan achterkamertjes politiek doet .
Voor mij was het nooit ter discussie, maar met toevoeging van de wk beker zijn er nu meer mensen in Messi gaan geloven.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:07 schreef BookFreak het volgende:
Bekijk dit vanaf minuut 03:00 tot 09:45, voor mij het belangrijkste stuk waar alles om zou moeten draaien.
En ook het gedeelte Eye Test vanaf 11:35 is belangrijk, aangezien statistieken niet het hele plaatje kunnen schetsen.
Matig, matig. Nomineer dan Jeroen Heubach.quote:
Heubach Hooligan staat natuurlijk ver boven het sterfelijk gepeupel.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Matig, matig. Nomineer dan Jeroen Heubach.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |