Toevallig was dat vanuit m'n woonkamer. Je weet wel, als onderdeel van een compleet huis.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voel je je nu stoer
Vanuit je zolderkamertje
Was de dildo doorgeschoten de endeldarm in?quote:Op zondag 5 september 2021 17:04 schreef pferdfahrer het volgende:
Herkenbaar, afgelopen november was ik ook met een ambulance afgevoerd op een zaterdag. Inderdaad die kosten van de ambulance en dan ook nog de huisartsenpostrekeningom en nabij de 1300 euro kwijt voor een ritje van 5 minuten en een telefoongesprek van 8min.
Misschien even meer het topic doorlezen schele Limburgse kakatoequote:Op dinsdag 7 september 2021 18:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Was de dildo doorgeschoten de endeldarm in?
Ooit gehad, sindsdien alles met een grote zuignap.
Moet zo ff me neef in de scootmobiel contactenquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:29 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Misschien even meer het topic doorlezen schele Limburgse kakatoe
Met die vieze moeder?quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Moet zo ff me neef in de scootmobiel contacten
compleet huis? Is dat dan met een begeleider?quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:09 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Toevallig was dat vanuit m'n woonkamer. Je weet wel, als onderdeel van een compleet huis.
Speciaal voor jou komt deze post wel vanaf de zolder.
Jij bent wel een van de hardste Belgen die ik ken. En dikste, want ken er niet zoveel.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
compleet huis? Is dat dan met een begeleider?
Het uurtje internetten is voorbij.
Op FOK! wordt je nu eenmaal hard!quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:54 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jij bent wel een van de hardste Belgen die ik ken. En dikste, want ken er niet zoveel.
Oke Marlenekequote:Op dinsdag 7 september 2021 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op FOK! wordt je nu eenmaal hard!
FOK! is niet voor doetjes
Is het niet door die vetlaag van je dan komt het wel door fokquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op FOK! wordt je nu eenmaal hard!
FOK! is niet voor doetjes
Ga nog een lijntje coke snuiven.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:04 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Is het niet door die vetlaag van je dan komt het wel door fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga nog een lijntje coke snuiven.Lekker brutale BelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga nog een lijntje coke snuiven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een begeleidergrap, wat schattigquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
compleet huis? Is dat dan met een begeleider?
Het uurtje internetten is voorbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |